۱۳۸۸ آبان ۵, سه‌شنبه

سخنرانی کوروش بزرگ بعد از فتح بابل


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

روز کوروش بر همگان مبارک باد


به نام ایزد جان و خرد

ایزد یکتایی که لحظه به لحظه او را بیشتر درک میکنم

ای مردم بابل ما همه بندگان اهورا مزدا هستیم...ما نه پیروزیم و نه شکست خورده!ما امروز در سراسر این سرزمین پهناور همگی با هم برابریم...همگی آزادیم...و همگی پاکیم.ما همگی دوستیم ما تنها یک دشمن داریم و دشمن همه ی ما اهریمن است و جز او دیگر سایه ای نیست.ما همگی نوریم...سربازان اهورامزداییم.از این لحظه من پادشاهی ام رابر این مبنادر تمام کره ی خاکی در سراسر این خاک پهناور که به فرمان من است اعلام میکنم.از این پس نام شاهنشاهی ما هخامنشی خواهد بود و این را به یاد پدر بزرگ عزیزم که بخشی از اندیشه های نیک او به من به ارث رسید به عاریه بر می دارم.ما از این لحظه اندیشه و دین هر کس را محترم خواهیم دانست.هر کس به دین خودش خواهد پرداخت هر کس نتیجه ی انتخاب خود را خواهد دید.هیچکس حق تجاوز به حقوق دیگری را ندارد از این لحظه تمام بردگان آزادند.من تمامی گناهکاران را از این لحظه بخشیدم هیچکش مغضوب من نیست هیچ بابلی از آن چه بوده نترسد این یک بخشایش عمومی است.و زنان بالشاسر که در حرمسرای بابل بوده اند از این لحظه آزادند مال و اموالی در حد بازرگانی ثروتمند به هر یک از شما داده می شود و بعد شما می توانیدبه هر جای ایران پهناور از هند تا مصر و از توران تا یونان که خواستید بروید.شوهر شما مرده و شما وارثان او هستید داشته های شخصی خودتان را بردارید و از کاخ خارج شویدتمامی خزانه ی بالشاسر در میان مردم همین شهر به مساوات تقسیم خواهد شد.میان مرد و زن پیر و جوان و کودک تمایزی نیست.هر کس در قلمروی من به لطف اهورا مزدا زندگی میکند از حقی مساوی با همه برخوردار است.تمامی تبعیدیان با هزینه حکومت هخامنشی به شهر و کشورشان باز خواهند گشت.و با هزینه ی هخامنشی شهر ها و معابدشان دوباره راه خواهد افتاد.من تا زمانی که به تمام سخنانم جامه ی عمل بپوشانم در این شهر خواهم ماند.آری زمین مقدس است...ما نیز یک به یک مقدسیم...این اهورا مزداست که ما را مقدس آفریده..و ما جهان زیبا را زیبا تر خواهیم کرد برای چنین هدفی همگان کار خواهند کرد...همه به دین و زبان خویش خواهند پرداخت و همه آزاد خواهند بود.

پیام شاهزاده رضا پهلوی به مناسبت روز کوروش بزرگ



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


به نام ایران و به نام مردم ایران

ایرانیان،
۲۵۶۸ سال پیش از این، مردی بر تخت شهریاری ایرانزمین برنشست که نام اش می بایست با نام ایرانزمین گره خُورَد. کوروش هخامنشی، در پیرامونی به سیاست ورزی پرداخت، که تیره های ایرانی در پراکندگی به سر می بردند و در فراسوی مرزهای ایرانزمین نیز، خشم و کین و بی قانونی و تاریک اندیشی فرمان می راندند. او اما، با همبسته کردن همه ی ایرانیان زیر یک پرچم واحد و گرد یک فرهنگ سیاسی و اجتماعی مشترک، که بر بردباری پایه ای، خرد ورزی اصولی، کردار نیک و دلیری هوشمندانه استوار بود، کاخ با شکوهی را پایه گذاشت که با وجود همه ی گزندهای پنداشتنی، تا به امروز نیز فرونریخته است: تمدن ایرانی.

هم میهنانم،
پرسش این است: کوروش، که ایرانیان به حق او را پدر می نامند و امروز از زن و مرد و پیر و جوان آرامگاه اش را گلباران می کنند و بزرگ اش می دارند، آیا یک تافته ی جدا بافته بود و یا خیر، برایندی بود از فرهنگ خردمدار و انسان دوستانه ای که در اش پرورش یافته بود؟ من فکر می کنم پاسخ برای همه ی ما روشن باشد. کوروش، با همه ی یکتایی شخصیتی اش، از آن رو کوروش شد، چرا که فرهنگ و جامعه ای که در آن روئیده بود چنین امکانی را به او می داد.

پس امروز این بر یکایک ماست که برای بازیابی و بازسازی آنچه که نیای بزرگوار مان، کوروش، برای ما بر جا گذاشت، به وارسی و پژوهش آن فرهنگ پر فروغی بپردازیم که انسان هایی چون کوروش و همانند او را از زهدان خود زائیده بود. چرا که نمی توان کوروش را بزرگ داشت، اما برای فرهنگی که او از آن برامده بود، ارجی به جا نیاورد.

ایرانیان،
شکی نباید داشته باشیم که تداوم کوروش، پدر حقوق بشر ایران و جهان، جز با تدوام راه، سنت، و فرهنگ گرانمایه ای که او آن را نمایندگی می کرد، شدنی نیست. پس با خود می پرسیم، جایگاه و مفهوم انسان در سنت فکری کوروش چیست؟ جایگاه طبیعت، جایگاه دانش، جایگاه هنر و ادب؟ در سنت کوروش چه پنداشتی از مفهوم آزادی و مفهوم حق وجود دارد؟ تصور از خدا و اهریمن در این سنت چیست؟ تصور از دوست و دشمن؟ جایگاه زن در سنت کوروش هخامنشی کجاست؟ رابطه ی میان مرد و زن، رابطه ی میان فرزند و پدر و مادر چگونه و از چه رنگی است؟ خانواده، دوست و همسایه در چه ترتیب و بافتار اجتماعی ای جای دارند و ارتباط درونی شان چگونه است؟ فرهنگ و سنتی که فرزند ماندانا، کوروش بزرگ را در دامن خود می پرورد، چه دریافتی از نیک و بد، چه برداشتی از امر راست و امر دروغ دارد؟ بردباری را چگونه تعریف می کند و مرز شکیبایی را کجا می داند؟ پایه و ساختار قانون، در چنین سنتی، کجا و از چه جنمی ست؟ در یک جمله، جهانی بینی چیره بر آن تمدنی که کوروش را می آفریند، از چه گوهر و دارای چه ساز و کاری ست؟

هم میهنانم،
هنر پرسیدن و اندیشیدن بوده است که از ایران ما، تمدنی استوار بر روشن خِرَدی، تمدنی پرسنده و اندیشنده پدید آورده است. بیائیم با هم اندیشی و هم پرسی، شانه به شانه ی یکدیگر، برای ساختن آینده ای تابناک و انسانی، آینده ای که برامد بهترین های گذشته مان باشد، بر این سنت و هنر گوهربار ِ «ایرانی اندیشیدن» و «ایرانی پرسیدن» پای فشاریم؛

من، به عنوان یک آزادیخواه، با آگاهی کامل به نقش و مسئولیت تاریخی ام، روز کوروش بزرگ را به یکایک شما هم میهنان عزیزم شادباش می گویم. جنبش آزادیخواهانه ی مردم ایران، که برایندی از یک خودآگاهی ژرف تمدنی و تعهد به سنت درخشان فرهنگ و هنر و سیاست ایرانی ست، با نام کوروش هخامنشی گـره خورده است. با به یاد آوردن انــدیشه و گفتار و کـِردار کوروش بـزرگ، هـر ایرانی می داند که «آزادگی»، طبیعت سلب ناشدنی او، و «آزادی»، حق مسلم اوست. نسل جوان امروز ایران بهترین گواه برای اثبات این حقیقت انکار ناپذیر است که کوروش، در یکایک فرزندان اش، بیدار و هشیار است.

نام اش جاودان و راه اش، پر رهرو باد
خداوند نگهدار ایران باد
رضا پهلوی

هفتم آبان ماه ۱۳۸۸

فردوسی هم عرب شد



Image and video hosting by TinyPic

فردوسی که از عربها متنفر بود را عرب کردند به آرم وسط پرچم دقت کنید


Image and video hosting by TinyPic

موسوی را بیشتر بشناسید


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ميرحسين موسوى در مهر ماه ۱۳۶۰ در مقام وزیر امور خارجه‌ی دولت جمهوری اسلامی در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک شرکت کرد و در همان‌ جا با روزنامه نیویورک تایمز به گفتگو پرداخت. وی در پاسخ به اتهامى در مورد «اعدام هاى چند 10 هزار نفرى در ايران» به نيويورک تايمز گفت؛

«اصولاً اگر مى خواستيم چنين کشتارهايى انجام دهيم، انقلاب صد درصد شکست مى خورد. در ايران هر کس اعدام مى شود، بلافاصله مشخصات وى، جرائم و تمام ويژگى هايش اعلام مى‌شود.»

وى ادامه مى دهد؛

«چنين کشتارهايى مردم را از صحنه خارج مى کند.»

http://www.etemaad.ir/Released/88-03-05/296.htm

هزاران نفر در جریان کشتار سال ۶۷ اعدام شدند، امیدوارم سینه‌چاکان مهندس موسوی به ویژه وابستگان حزب توده و اکثریت و سخنگویان او در خارج از کشور بعد از خواندن این نوشته از وی بخواهند همین الان یا بعد از تصدی پست ریاست جمهوری «بلافاصله مشخصات، جرائم و تمام ويژگى هاي» کسانی را که در جریان کشتار ۶۷ در زندان‌های کشور اعدام شدند اعلام کنند تا به وعده‌ای که ۲۸ سال پیش داده بود وفا کند. پیگیری و مجازات عاملان این جنایت بزرگ پیش‌کش (چاقو که دسته خودش را نمی‌برد) بعد از گذشت ۲۰ سال لطف کرده محل دفن این افراد را قبل از آن که پدران و مادرانشان دار فانی را وداع کنند اعلام نمایند تا آن‌ها بتواند بر گور فرزندانشان شاخه گلی بگذارند و یا قطره اشکی بریزند.

افتخار موسوی در مهرماه ۶۰ این بود که نام کودکان ۱۴- ۱۵ ساله‌ای را که مقابل جوخه‌های اعدام قرار می‌دادند با افتخار در روزنامه‌هایشان با شرح و تفضیل منتشر می‌کردند. او اشاعه‌ی جو رعب و وحشت و اعمال شعار ضد بشری «النصر بالرعب» را جزو افتخارات خود و دولتش می‌دانست.

میر حسین موسوی مدعی بود چنانچه کشتار چند ده هزار نفری انجام دهیم «انقلاب صد در صد شکست می‌خورد»، سازمان مجاهدین خلق ایران، اسامی و مشخصات ۲۰ هزار نفر از اعضا و هواداران این سازمان را که توسط جمهوری اسلامی کشته شده‌اند منتشر کرده ‌‌است. آیا به نظر مهندس موسوی «انقلاب» همچنان پیروز است یا «صد در صد شکست خورده» است؟ آیا «چنین کشتارهایی» به منظور آن نبوده است که «مردم را از صحنه خارج کند»؟

همچنین در مهرماه ۶۰ موسوی به عنوان وزیر امور خارجه در پى درخواست سازمان عفو بين الملل براى بازديد از زندان هاى ايران، شرایط مضحکی را قائل شد. یکی از این شروط مضحک این بود که سازمان عفو بین‌الملل

«اصول حقوق اسلامى در قوانين جارى ايران را به رسمیت بشناسد تا ثابت کند این سازمان بازیچه‌ی دست آمریکا و متحدانش نیست».

یعنی سازمان عفو بین‌ الملل برای آن که اجازه حضور در ایران و تحقیق در زندان‌ها را پیدا کند اول بایستی شکنجه، تعزیر، حدود، قصاص، قطع دست و پا، سنگسار، اعدام (به ویژه کودکان و خردسالان)، زجر کش کردن. شلاق زنی در ملاء عام و زندان، پرتاب کردن متهم از بالای کوه و بلندی، گردن زدن، بی حقوقی زنان و دیگر مجازات‌های وحشیانه و قرون وسطایی را تحت عنوان «اصول حقوق اسلامی» به رسمیت بشناسد تا اجازه حضور در کشور را بیابد!

از کسانی که زیر علم مهندس موسوی سینه می‌زنند می‌خواهم از وی بپرسند، حالا که متحول و «اصلاح» شده، آیا در دوره ریاست جمهوری احتمالی ایشان، عفو بین‌الملل برای حضور در ایران و تحقیق در مورد کشتارهای وحشیانه رژیم نیاز است پیشاپیش «اصول حقوق اسلامی» را به رسمیت بشناسد یا خیر؟ آیا ایشان قرار است در مقام ریاست جمهوری «اصول حقوق اسلامی» را که بر شمردم اجرا کند؟

طرفداران میرحسین موسوی اتخاذ چنین مواضعی در سال ۶۰ را نشانه‌ی درایت و کاردانی او می‌دانند، بلندگوهای موسوی در خارج از کشور (وابستگان حزب توده و اکثریت و پیوستگانشان» آیا با کارگزاران موسوی هم عقیده هستند؟

موسوی در جايگاه نماينده دولت جمهوری اسلامی در سی و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد شرکت داشت. این در حالی بود که دولت متبوع وی وحشیانه‌ترین سرکوب تاریخ معاصر را در تابستان و مهر ۶۰ سازمان داده بود. اعمال این دولت افکار عمومی بین‌المللی را تکان داده بود و نقض حقوق بشر و اعدام‌های لجام‌گسیخته در ایران در صدر اخبار بین‌المللی قرار داشت.

موسوی در سخنرانی خود در این مجمع در پاسخ به ادعای نقض حقوق بشر در ایران مى گويد:

«مردم به مدعيان حقوق بشر که دست هاى خود را به خون انسان هاى مستضعف فرو کرده اند، به ديده تمسخر مى نگرند... هم اکنون در کشورهاى مستضعف چهره تازه بشريت در حال تولد است و اين چهره بسيار متفاوت از آن سيمايى است که امريکا تصوير مى کند.»

http://www.etemaad.ir/Released/88-03-05/296.htm

وی سپس اعلام مى کند:‌

«ما مصمم هستيم که در روش خود کوچک ترين لغزشى به شرق يا غرب نداشته باشيم. به عنوان نماينده دولت انقلابى جمهورى اسلامى به همه مستضعفان زمين نويد مى دهم که يک ميليارد مسلمان زير سلطه جهان در حال قيام اند و اسلام برکات سازنده خود را دوباره به صحنه آورده است.»

http://www.etemaad.ir/Released/88-03-05/296.htm

چنانچه ملاحظه می‌کنید موسوی در سال ۶۰ وعده می‌داد که « هم اکنون در کشورهاى مستضعف چهره تازه بشريت در حال تولد است» .

او همچنین به «همه مستضعفان زمين نويد» می‌داد که «اسلام برکات سازنده خود را دوباره به صحنه آورده است». «چهره‌ی تازه‌ی بشریتی» را که او وعده داده بود دیدیم؛ «برکات سازنده اسلام» را هم با پوست و گوشتمان لمس کردیم؛ آیا تصور نمی‌کنید وعده‌های امروز میرحسین موسوی نیز مانند «چهره‌ی تازه بشریت‌» و «برکات سازنده اسلام» او باشد؟

ایرج مصداقی ۵ خرداد ۱۳۸۸


۱۳۸۸ آبان ۴, دوشنبه

شعارهای 13 آبان


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

دولت بی چشم رو حق مسلمت کو؟


هرچی جواد مواده ? با احمدی نژاده !؛

دروغگوی عمروعاص، 63 درصدت اینجاست

مجتبی بمیری ...رهبری رو نبینی

روسیه بسیجی.... پیوندتان مبارک.....

رای ما گم شده، ایران فلسطین شده

تجاوز، شکنجه دیگر اثر ندارد

ننگ ما، ننگ ما، صدا و سیمای ما

وقتی که با هم هستیم، از چی باید بترسیم

وقتی که با هم هستیم، از چی می خواهیم بترسیم

شکنجه، تجاوز دیگر اثر ندارد

اعتراف شکنجه دیگر اثر ندارد

نه غزه، نه لبنان جانم فدای ایران

می میرم می میرم ایران رو پس می گیرم

الله اکبر ما حناق رهبر ما

صدا و سیمای ما ،ننگ ما ننگ ما

بچه محل اتحاد، علیه ظلم و فساد

رایمو من نمیخوام، ایرانمو رهاکن

زنده و آزاده ایم، تن به ستم نداده ایم

حکومت اسلامی عامل هر جنایت
رهبری حکومت در پی قتل و غارت

سپاهی و نظامی ای فرزندان ایران
همدل و همگام شوید با ما برای ایران

فرزندان ایران زمین قتل نکنند بنام دین سپاهیان راستین دفاع کنند ز نام دین

نظامی وسپاهی ما ملت بی دفاعیم
گناه نکرده ایم ما در بند و بی پناهیم

بسیجی چماق بدست حقوق بگیر و مزدور است

زندانیان در بند سرسخت واستوارند
ستمگران رهبر درمانده و بیمارند

سپاهی, نظامی غیرت کن ای ایرانی

بحر نجات میهن همت کن ای ایرانی

شیر زنان ایران باعث افتخارند
از جان خود گذشتند آماده پیکارند

ما میگیم خر نمی خواهیم پالون خر عوض میشه
ما میگیم ا.ن. نمی خواهیم معاونش عوض میشه
نه خر می خواهیم نه خر دوست لعنت به هر چی مزدور

خامنه‌ای دژخیم ننگ به نیرنگ تو
خون جوانان ما میچکد از چنگ تو
دیا نتت به اسلام حیله و نیرنگ تو

محمود خاین آواره گردی
خاک وطن را ویرانه کردی
کشتی جوانان وطن آه و واویلا
کردی هزاران در کفن آه و واویلا

محمود خوشگله سفرتو جمع کن
هرچی خوردی بسه. روتو کم کن

دولت فرمایشی قتل و برادرکشی

برادر سپاهی تیر نزن اشتباهی

روسیه ی روسیاه نابود باید گردد

دولت کودتا خدا ندارد
دین را تباه کرده ابا ندارد

سی سال دروغ وحیله دزدی و مکر وپیله به جان و مال ما شد
رسوائی دیکتاتور آوازه دنیا شد

خدا عشق ندا بود ندا صدای ما بود

جمهوری اسلامی , مشروعیت نداری
در فکر و جان ملت , هرگز جایی نداری

ما اشک تمساح نمی خواهیم
دولت مصباح نمی خواهیم

باتوم، قمه، اسلحه دیگر اثر ندارد
دولت دست نشانده گوئی خبر ندارد

سپاهی نظامی جدا شین
با ملت هم صدا شین

سی سال ستم بر جان ما
دادین به باد ایران ما

روسیه روسیاه شد،دیکتاتوری رسوا شد

سپاهی با غیرت حافظ جان ملت
گارد ویژه رهبر قاتل جان ملت

آزادی اندیشه، از پنجره نمیشه

ولی امر مسلمین جیره خوار مارکس و لنین

پشت سرت مي ايستيم- ما خس و خاشاك نيستيم

ما اهل كوفه نيستسم- پول بگيريم بياستيم

پلیس به این بی غیرتی،هرگز ندیده ملتی

ما بچه های جنگیم، بجنگ تا بجنگیم

کی قاتله؟ خامنه ای خامنه ای

رهبر بی لیاقت ، خجالت حجالت

ایرانی با غیرت ، حمایت حمایت

امشب هرم محمود چاخان یار ندارد
بگو یار ندارد ندارند

امشب هرم خامنه ای یار ندارد
بگو یار ندارد بگو یار ندارد

مرگ بر دیکتاتور
چه رهبری چه دکتر

خامنه ای قاتل است
حکومتش باطله

بسيجي بي‌غيرت ، دشمن خون ملت

بسيجي حيا کن ، مفت‌خوري رو رها کن

ايراني با غيرت ، حمايت حمايت

نيروي انتظامي ، تو چرا حافظ نظامی؟

همبستگی؛ همبستگی ،سکوت کني خائني

نه احمدی، نه موسوی، مرگ بررهبری

خس و خاشاک توئي، دشمن اين خاک توئی

مودعی عدالت، خجالت، خجالت

يه ميليون دو ميليون،راي نداديم به ميمون

مردم چرا نشستين ؟ ايران شده فلسطين

مرگ بر ديکتاتور

دموکراسي مرده و مردم غريب،ننگ بر اين دولت مردم فريب

نترسيد نترسيد،ما همه با هم هستيم

احمدي حيا کن،سبزي فروشي وا کن

احمدي به گوش باش، ما مردميم نه اوباش!

مرگ بر طالبان،چه کابل چه تهران

اون خس و خاشاکي که ميگي پس کو؟
اين همه آدم باز نميری از رو؟

ايرانيه با غيرت، حمايت حمايت

از خون جوانان وطن لاله دميده
دموکراسي فرار کرده کي اونو ديده؟

بسيجي واقعي،جدا شو از وحشي هاي عقده ای

ما در پي نابودي ارازليم و اوباش
بسيجي واقعي تو هم بيا با ما باش

آزادي کامل براي افکار
نه يک عده بلکه تمام اقشار

حمله به اموال عمومي که بدست ما نيست
يابو و باتوم و مسلسل که تو دست ما نيست

رايمون و تو انتخاب نديديم
به حق کشي مردم تن نميديم

نيروي انتظامي حمايت حمايت
از همکاری با اوباش خجالت خجالت

مرگ بر ديکتاتور؛چه بي سواد چه دکتر

آزادي انديشه، با ديکتاتور نميشه

روسيه چين ونزويلا تبريکشون برا چيست
نصفشون که لاييکن نصفشونم کومونيست

همش دم از ظلم ميزنين تو لبنان و فلسطين
به فکر بيگانه اينو تو فکر ما ها نيستين

اين خس و خاشاک نيست اين مردم است و ملت
مقابل ديکتاتور تن نميديم به ذلت

گفته بودیم اگه تقلب بشه
ایران قیامت می شه

دانشجوی زندانی آزاد بایدگردد

موسوی ،موسوی ، سکوت کنی خائنی

مودعی عدالت، خجالت، خجالت

مخابرات مزدور، خجالت، خجالت

نه قزه، نه لبنان، جانم فدای ایران

احمدی سید شده، بازم تقلب شده

احمدی پینوشه،ایران شیلی نمیشه

ننگ ما، ننگ ما، صدا و سیمای ماست

برا در ارتشی چرا برا در کشی؟

نه غزه , نه لبنان , جانم فدای ایران

نه بد می خواهیم , نه بدتر , آزادی هر چی بیشتر

پاس منو نداشتی،دنبال من گذاشتی ، برادر بسیجی ، چوبه دار می کاشتی

این ملت آزاده، آماده ی آماده
تا سرنگونی ظلم ، باید بره سر داده

آتش به جانت سید، جان و جهانت سید
بساط ظلم و بر چین ، حرامه نانت سید

ایران من می رزمد ، سید علی میلرزد

خامنه ای به پا شد، قاتل جان ما شد
با جنبش من و تو، تاج و عباش هوا شد

رهبر ما قاتله / ولایتش باطله

سید جد کمر زده ، گلوله بی خبر زده
با همه بی مروتی ،به پا زده به سر زده

لباس جنگی پوشیده ، آلا پلنگی پوشیده
ولی ما آدم کشه، پوتین فرنگی پوشیده

بنده رهبر نمی خوام، امام آخر نمیخوام

ولی ما یزیدی ، شمر مثه اون ندیدی

یزید دوران توئی ، دشمن ایران توئی

احمدی بی خبر ، فردا میشی دربدر

نه موسوی , نه احمدی
لعنت به بیت رهبری

اعدام - شکنجه - ویرانی
مزد رای توست ای ایرانی

رای تو ای ایرانی
اعدام - شکنجه - ویرانی

رای تو ای هم میهن
آریست به این اهریمن

دولت بی لیاقت خجالت ، خجالت !!

ایرانی می میرد ذلت نمی پذیرد

نيروي انتظامي، تو فرزند ایرانی

مسوولان مملكت، علم بهتر است يا ثروت، البته ثروت، ثروت

وزارت نفت رژیم ، پر از دزد و خبر چین

وزیر مردم فریب ، ننگت باد ، ننگت باد

آزادی ، عدالت ، این است شعار ملت

ایران جنایت می کند ، اروپا حمایت می کند

آخوند بیا ، این لچک هم عمامه کن

نه روسری ، نه توسری ، مملکت دوست پسری

کارگر نفت ما ، رهبر سر سخت ما

عزا عزاست امروز ، روز عزاست امروز
درآمد نفت ما ، زیر عبا است امروز

جنتی لعنتی ، تو دشمن ملتی

هاشمی حیا کن ، مصلحت را رها کن

این جنبش مردم است
نه جنبش آمریکا

جمهوری اسلامی این آخرین پیام است
ملت انقلابی ، آماده قیام است

اتحاد اتحاد ، ضرورت انقلاب

مرگ بر سه سید فاطمی
خامنه ای ، خاتمی ، رفسنجانی

همه سر به سر تن به کشتن دهیم
به از آن که ایران به دشمن دهیم

گل‌هاي سرخ پرپر، هديه به روز مادر

واي اگر که ملت حکم جهادم دهد
لشکر بیت رهبری هم نتواند که جوابم دهد

دانشجو می خروشد ـ خود را نمی فروشد

ريش و عبا و تيشه خامنه ای خیت می شود

نون و پنير و سبزي ملت بايد بجنگي

نون و پنير و فندق عمامه، عبا تو صندوق

خائنين، خائنين، شرم و حيا بر شما

سكوت هر ايرانی، خيانت است به ميهن

برانداز، برانداز، شعار ملت ماست
آزادی، آزادی، فرياد ملت ماست

ملت شده خسته، تبعيض ديگه بس

خود در رفاه و نعمت، ما را كند نصيحت
وزير بي‌كفايت، استعفا، استعفا

نصر من الله و فتح قريب , مرگ بر اين جناح مردم فريب

رفسنجاني ورشکسته ! برگرد به باغ پسته

چوب , چماق , بسيجي ديگر اثر ندارد
به مادرم بگوييد ديگر پسر ندارد

بسيج جنايت مي کند ؛ رهبر حمايت مي کند

دانشجو بپا خيز , مذهب شده دستاويز

ملت غيرتت کو ؟

اي ملت آزاده حمايت حمايت

يک دولت ، يک ملت ،آن هم به رای ملت

آخوند خدايي مي کنه
ملت گدايي مي کنه

خامنه اي حيا کن
حکومت را رها کن

استبداد آخوندي دشمن مردم ما
نابود بايد گردد

تا ايران آزاد نشود
ملت آروم نشود

مرگ بر مثلث خاين و دزد و جاني
خامنه اي , مموتی, رفسنجاني

فقر بس است , کشتار و اعدام بس است

جمهوري اسلامي
کارت دگر تمام است

يا مرگ يا آزادي

کشتار زندانيان
کشتار ايرانيان

چه کابل , چه تهران
مرگ بر طالبان

آزادي انديشه هميشه، هميشه

توپ ، تانک ، بسيجي ديگر اثر ندارد
ملت ايران زمين ديگر طاقت ندارد

آخوند انگليسي حيا کن ، حيا کن ، مملکت و رها کن

ميکشم ميکشم آنکه برادرم کشت

ايراني ميميرد ذلت نمي پذيرد

شعار و حرف مردم ، رفراندوم ، رفراندوم

ترور شکنجه اعدام
این است دین اسلام

آزادي انديشه با ريش و پشم نميشه
آخوند بالا منبر ، هيچ و قت آدم نمي شود

ايران شده فلسطين , مردم چرا نشستين


۱۳۸۸ آبان ۳, یکشنبه

پیام شاهپور غلامرضا به مناسبت 90 سالگی شاهنشاه ایران

Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



هم میهنان عزیزم،


تلاش خستگی ناپذیر شما میهن پرستان را برای بیان حقایق تاریخی ایران پادشاهی ارج میگذارم.

با تاسف بسیار در این گردهمایی که برای بزرگداشت نودمین زادروز اعلیحضرت محمد رضا شاه پهلوی آریامهر صورت گرفته حضور ندارم اما در این مراسم بجاست بیادآوریم که ازلحظه ای که پدرم اعلیحضرت رضا شاه کبیراراده به ترک مقام پادشاهی فرمودند و برادرم بر خلاف تمایل دولتهای روس و انگلیس و با وجود دسیسه های این دولتها، برای پایان دادن به دودمان ایرانی پهلوی، در برابر مجلس شورای ملی سوگند پادشاهی یاد کردند، تا لحظه ای که با پیروزی دسیسه های دولتهای خارجی، دور از خاک پاک ایران، چشم از جهان فانی فروبستند، با وجود مشکلات بسیار زیاد، هرگز از وظیفه مقدسشان که سربلندی و آبادانی ایرانزمین عزیزمان بودغافل نماندند.

برادرم بروی پایه های استواری که پدرم بنا نموده بودند،با فداکاری و همکاری میهن پرستان، ایران را به یکی از پیشرفته ترین دورانهای تاریخ پرافتخارش سوق دادند.

برخلاف آنچه دشمنان و بدخواهان ایران بیان میکردند، این پیشرفتها و افتخارات، خودبخود و بخاطر گذشت زمان نبود. سازندگی و سربلندی ایران بدون یک رهبری صحیح و بدون داشتن قدرتی قابل احترام، انجام پذیر نبوده و نیست.

سی سال حکومت دروغ و جنون جمهوری اسلامی برای همیشه این را به اثبات رسانید.

اما این سی سال، پایه های بنا شده برای سربلندی ایران را از بین نبرده و صدها سال دیگر نیز این حکومت های دست نشانده، نخواهد توانست افتخار ایرانی بودن را از ایرانیان باز پس گیرند.

در دوران پهلوی زنان ایرانی دگربار آموختند و دیگر هرگز از یاد نخواهند برد که در فرهنگ ایرانی زنان همیشه همطراز مردان بوده و خواهد بود. سی سال مبارزه دختران ایرانزمین در صف اول با رژیم قهقرایی جمهوری اسلامی، بهترین دلیل این پیروزی ابدیست.

در دوران پهلوی ایرانیان دوباره آموختند که میتوانند ستاره فرهنگ ایرانی را همیشه روشن و درخشان نگاه دارند و میتوانند با تلاش و پیروزی، همیشه آزاد و سربلند و با افتخار زندگی کنند. شکست مفتضحانه رژیم اسلامی در کمرنگ نمودن فرهنگ ایرانی، بهترین دلیل این پیروزی ابدیست.

در دوران پهلوی جوانان ایرانی دوباره آموختند که میتواند سرنوشت میهن خود را بدست گیرند و ایران را به بزرگترین مقامها و پیروزیها نزدیک کنند. مبارزه هر روزه با رژیم جمهوری اسلامی و قیام و انقلاب میلیونها جوان ایرانی پیشاپیش مادران و پدرانشان به جهانیان نشان داد که هیچ حکومتی نمیتواند به هیچ بهانه ای جوانان ایرانی را از بدست گرفتن سرنوشت کشورشان باز دارد. این بزرگترین دلیل این پیروزی ابدیست.

در مراسم بزرگداشت نودمین زادروز اعلیحضرت محمد رضا شاه پهلوی آریامهر، دربرابر خاطره این ابرمرد تاریخ ایران، در برابر همه خدمات ارزشمند این پادشاه بزرگ برای ایرانزمین، سر تعظیم فرو میاورم.

اعلیحضرتا، همیشه دلسوزیهایتان را برای ایرانی، آرزوهای بزرگتان را برای ایرانزمین بیاد خواهیم داشت و نسل به نسل، سینه به سینه نگهدارشان خواهیم بود. پادشاها اطمینان دارم با خدمات ارزنده و پایداری که به ایران فرمودید، از پس این سیاهی، مهرو روشنایی دوباره به میهن آریایی ما بازخواهد تابید. در این سالگرد، با نسل جوان ایران سوگند یاد میکنیم، به یاری پروردگار، ایران را آزاد و به سربلندیی که آرزویش را داشتید، خواهیم رسانید.

یادتان همشه زنده و روحتان همیشه شاد

غلامرضا پهلوی


Image and video hosting by TinyPic