۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۲, جمعه

خليج فارس متعلق به ايران و ايراني است



Image and video hosting by TinyPic






Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic
 در همه اسناد، مدارک تاریخی و نقشه های جهان از ۲۵۰۰ سال پیش، نام این آب ها خلیج فارس ذکر شده است. خلیج فارس، توسط نهادهای مرجع بین الملل مانند سازمان ملل متحد پذیرفته شده و در اسناد و مکاتبات رسمی بین المللی استفاده می شود. مگر اقیانوس هند را می توان اقیانوس آفریقا نامید؟ مگر می توان با تاریخ مقابله کرد؟

چه بر سر ما ایرانیان و سرزمین عزیزمان آمده است که نام خلیج فارس از برنامه نقشه گوگل حذف می شود؟ مالکیت جزایر سه گانه زیر سئوال می رود؟ تصویر خشک شدن دریاچه ارومیه در صفحات مختلف مجازی به چشم می خورد؟ دریاچه خزر به حراج گذاشته می شود؟ و سرمایه های کشورمان اینچنین به تاراج می رود؟ مگر نه اینکه تمامیت ارضی ایران برای ما ملت ایران، اصلی مسلم و انکار ناپذیر است؟

هوشیار باشیم، که ادامه حیات جمهوری اسلامی، تهدید جدی علیه تمامیت ارضی کشور و وحدت ملی ما است. متاسفانه، نظام جمهوری اسلامی به سبب سیاست های نابخردانه، تنش آفرین و بی تجربگی در عرصه دیپلماسی، جهانی را در تقابل با ایران برخاسته است.

هم میهنان عزیزم،

از نفاق، کینه ورزی، تهمت و افترا زدن به دیگری بپرهیزیم و در این شرایط حساس تاریخی که سرزمینمان ایران با آن روبروست، دست در دست هم، با همبستگی، همدلی و اتحاد، برای اجتناب از بروز یک فاجعه خانمانسوز برای حفظ تمامیت ارضی ایران به پا خیزیم و کشورمان را از این بحران که ناشی از وجود و دوام این رژیم تنش آفرین و غیرمردمی است، نجات بخشیم.

چه کسی می خواهد من و تو ما نشویم
خانه اش ویران باد

رضا پهلوی