۱۳۸۸ تیر ۶, شنبه

جوراب ضد گلوله زنانه رسید


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

گزارش از پارک لاله



Image and video hosting by TinyPic


همین الان (شنبه 20:30 بوفت ايران) ازپارک برگشتم. اعصابم به کلی از این همه قصاوت و بی رحمی به هم ریخته. دیدن صحنه ها برایم مثل یه کابوس بود. آخه امروز قراربود که همه خانوادهای بچه های دستگیرشد و کشته شدگان درپارک لاله جمع شوند. ماهم با یکی ازدوستان ازساعت 6 در محل حاضرشدیم. فضای پارک بشدت امنیتی است. درتمام کوچه های منتهی به پارک لاله حضور نیروهای امنیتی مشهود است. در کوچه 16 آذر ماشینهای با آرم گشت ارشاد به چشم می خورد که درآنها نیروهای زن نشته اند. با نزدیک شدن به ساعت 7 مردم کم کم دور هم جمع می شوند که ابتدا نیروی انتظامی شروع به تذکرمی کند وسعی در متفرق کردن مردم دارد که با ایستادگی برخی از مردم روبرو می شود. دراین لحظه به ناگاه ازتمام پارک نیروهای سپاه و نیروهای موسوم به یاوران رهبری و نیروهای گارد ویژه با کمک نیروهای زن با استفاد ازباتوم و گازفلفل به سمت مردم و خانواده ها حمله ور شدند و اقدام به ضرب وشتم مردم کردند وتعدادی از زنان و جوانان را بعد از کتک زدن دستگیر کردند و با خود به سمت ماشینهایی که در کوچه مصری بودند می برند. خونم از دیدن این همه شقاوت به جوش آمده. با تعدادی ازجوانان به سمت نیروی انتظامی یورش می بریم که نیروی انتظامی از ترس خود، درخواست نیروی کمکی می کند که خیلی سریع تعدادی نیروی لباس شخصی و نیروهای گارد با لباس سیاه که گفته می شود نیروی سپاه عاشورا هستند؛ در محل حاضر می شوند و ما به خاطر تعداد کم مجبور به عقب نشینی می شویم. می بینم که چگونه زن مسنی که عصایی دردست دارد با ضربه باتوم روی زمین می افتد و چگونه با ضربه دیگر سرجوانی ازهم می شکافد و خونش چمنهای سبز پارک را رنگین می کند. در دلم خشمی سوزان شعله می کشد و از اینکه کاری ازدستم برنمی آید به خود نهیب می زنم: خوب دیگر جای ایستادن نیست مجبورم حرکت کنم و باید این گزارش را بنویسم.
گزارش فعالین نشریه دانشجویی بذر

جان باختن یک جوان کرد/کشته شدن فردی در سلماس به دست نیروهای رژیم


Image and video hosting by TinyPic


جان باختن یک جوان دیگر کرد، اینبار یک جوان ایلامی

یک شهروند نوجوان کرد از استان" ایلام"، اهل شهرستان" آبدانان" که مدتها پیش گویا برای کار و مخارج خانواده ی خود به تهران رفته بود و از خانواده ای بسیار کم درآمد و تنگد ست بوده است، در روزهای اخیر شورش و اعتراض در تهران، توسط نیروهای رژیم اسلامی مورد حمله قرار گرفته و کشته شده است.

این نوجوان روز 28 خرداد، در زادگاهش، شهرستان" آبدانان"، به خاک سپرده شد.

آنگونه که شاهدان گفتند، مراسم بصورتی برگزار شد که می بایست هیچ شخصی در مورد علت و دیگر موارد صحبت نکند و بسیار عادی برگزار شود تا مبادا به خاطر جو سیاسی و نیز جو عشیره‌ای موجود در شهر، احساسات مردم شهربرانگیخته شود. و نیز نیروهای انتظامی در آنجا حضور داشته و برخی از آنها برای هرگونه مورد اعتراضی احتمالی، پیوسته در اطراف جمعیت به گشت می پرداختند. آنطور که شنیده شده است گویا به خانواده ی این جانباخته گوشزد کرده و فشار آورده اند که در مورد کشته شدن فرزندشان چیزی نگویند و ظاهرا آنان را تهدید کرده اند.
مشخصات این نوجوان بدین صورت است:
نام: فرزاد
نام خانوادگی: جشنی
نام پدر: سید جافر

و اما شایعه شده است که چند نفر از جمله یک دختر اهل این شهرستان در تهران نیز کشته و یا ناپدید شده اند که هنوز از درستی این خبر اطلاعی در دست نیست. اگر این مورد درست باشد، احتمالا به خاطر برانگیخته نشدن خشم مردم اسامی آنان را ارائه نکرده اند تا شاید بعدها پیکر آنان را تحویل دهند یا در مورد ناپدید شدنشان اطلاع دهند. قابل یادآوری ست که این خبر که گفته شد، فعلا درحد یک شایعه در بین مردم است و هنوز از درستی یا نادرستی آن اطلاعی در دست نیست.

-----------------
کشته شدن فردی در سلماس به دست نیروهای رژیم

چند روز قبل در منطقه سلماس، شخصی به نام یوسف عمرزاده، 30 ساله و اهل روستای "شمیرنی" به ضرب گلوله‎ی مأموران رژیم از پای درآمد. خبرگزاری کردستان در این زمینه گزارش داد، نیروهای رژیم قبلاً از یوسف خواسته بودند با آنان همکاری نماید، اما نامبرده زیر بار همکاری با آنان نرفته بود. به دنبال آن مأموران رژیم، وی را در حالی که در باغ شخصی‎اش مشغول آبیاری بود هدف گلوله قرار داده و از پای درآوردند.

http://iranbbb.org/45501.htm


محاکمه پزشکان در دادگاه ویژه روحانیت!


Image and video hosting by TinyPic


امروز مرا به دادگاه ویژه روحانیت احضار کرده اند ، نمی دانم در من چه روحانیتی دیده اند! هرچه می گویم جسمانی ام باور نمی کنند! گیرم که روحانی باشم ، "آخوند" نیستم و هرگز ملبس به جامه روحانیت نبوده ام ، حتی برای لحظه ای این لباس را به تن نکرده ام ، علی ای حال فردا 8صبح بایستی به داسرای ویژه روحانیت بروم.

اگر فردا برایم قرار وثیقه صادر کنند ، خانه و محل کارم اجاره ایست ، سندی ندارم که بسپارم ، از پدر و خواهران هم به دلایلی تقاضا نخواهم کرد (شاید دلیل آن را روزی بگویم!) فقط می مانند مردمی که برای آزادی آنان سخن گفته ام.

هرکس می تواند سندی به عنوان ضمانت این سرباز کوچک ملت بیاورد ، فردا در دادسرای ویژه روحانیت چشم انتظار اویم.

آدرس: مقدس اردبیلی - جنب فرماندهی شمیرانات - دادسرای ویژه روحانیت ساعت 8 صبح

88/4/6 دکتر مهدی خزعلی

خداحافظ معلم قاتلم



Image and video hosting by TinyPic

دانشجوی فلسفه خوانده ی دانشگاه تهران


جناب آقای حداد عادل

من دانشجوی شما بوده ام ولی رفتار سیاسی و به خصوص سخنان اخیر شما که صدا وسیمای حکومت پوتینی ایران به عنوان یک اهرم مزدور از آن مکررا استفاده کرد باعث شد که بخواهم اگر چیزی را به من آموخته اید به شما برگردانم و صریحا مطالب زیر را به عرض شما برسانم:

۱-آیا شما نمی دانید که شماری از مردم هم وطن شما که به آرامی در خیابان برای اعتراض به حق لااقل محتمل تضییع شده خود راهپیمائی کرده اند به دست چماقداران به خاک و خون کشیده شده اند؟ اگر نمی دانید از وجدانتان سئوال کنید.البته اگر اموال حرام جمع شده در اثر رانت و تقرب به خاقان برای شما وجدانی باقی گذارده باشد .

۲-آیا شخصی که با فای فلسفه آشنایی داشته باشد شورای نگهبان را که چند تن آنان کارمند رسمی یک کاندیدا و چند تن دیگر مدتها پیش عربده کشی را به نفع یک نفر شروع کرده اند مشروع می داند؟! باز هم از خودتان پاسخ می خواهم.

٣-دانشجو نقش فرزند استاد را دارد.چرا برای خوابگاه دانشگاه تهران که فرزندان شما نیمه شب گرفتار چماقداران شده اند و جنایتهایی بر آنان وارد شده که قلم از نگارش آن شرمسار است نگران نیستید ؟ آیا اگر دختر شما به جای خوابیدن در تخت خواب به خیال خودش ملکه آینده ایران، در خوابگاه بود و چنین بلایی بر سرش می آمد باز هم شما همین گونه جنایات را توجیه می کردید؟خدا شما را نیامرزد!!

4- اگر فلسفه وحکمت نتیجه اش این است که این گونه انسان را از غیرت انسانی به دور سازد ،نفرین انسانها بر هرچه حکیم و فیلسوف است واگر شما آن را بد نام کرده اید نفرین همه فیلسوفان و طلاب فلسفه بر شما باد که چنین عنوانی را دزدیده اید .

5-شما دیگر ازدانشجویان گله نکنید که برای ابد در کلاس شما شرکت نکنند و یا با پرتاب تخم مرغ و گوجه گندیده از شما پذیرائی کنند که این حد اقل حق آنان است که بتوانند این همه نمکی را که بر جراحات آنان پاشیده اید تسکین دهند.ما از شما خواهش می کنیم که دیگر در دانشگاه حاضر نشوید که لااقل دانشجویان چهره یک عضو از کمیته کودتا و اتاق فرمان کشتار برادرانشان را از نزدیک نبینند و این شعار را سر ندهند :

معلم ارتشی چرا مرا می کشی!!

6- خداحافظ معلم قاتلم

بنا بود که مرا از دست گرگ جهل بربایی ولی معلوم شد که عاقبت گرگم تو بودی.

دانشجوی فلسفه خوانده ی دانشگاه تهران

میهنم ایران



http://iranbbb.org/45498.htm

علی هیتلر صدام خامنه ای : من از رنگ سبز خوشم نمیاید




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ندا ! مجسمه آزادی ایران



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


گواهینامه تحصیلی احمدی نژاد



Image and video hosting by TinyPic





Image and video hosting by TinyPic

فیفا: فدراسیون فوتبال ایران گه زیادی نخور



Image and video hosting by TinyPic



تعدادی از بازیکنان تیم ملی در بازی با کره جنوبی در حمایت از اعتراضات مردم ، مچ بند سبز بستند .(کریمی ، مهدوی کیا ، نکونام ، کعبی ، ... )
این عمل که با استقبال گسترده ایرانیان در داخل و خارج از کشور روبرو شد ، فضای متشنجی در فوتبال کشور بوجود آورد و همه منتظر ماندند تا برخورد سیاسیون حاکم بر ورزش را فوتبالیستهای دگر اندیش ببینند .
بدنبال آن کریمی و مهدوی کیا از تیم ملی خداحافظی کردند .
فیفا بدلیل احتمال فشارهای سیاسی در استعفای بازیکنان ، از فدراسیون فوتبال ایران توضیح خواست ، توجه کنید ، فیفا درمورد مچ بند سبز بازیکنان جریمه ای درنظر نگرفته اما گویا جای دوست و دشمن عوض شده !
آقای کفاشیان ، دست نشانده علی آبادی در فدراسیون فوتبال ، به فیفا نامه نوشته و به صراحت بیان کرده که این عمل بازیکنان بدلایل سیاسی بوده و باید برای آنان محرومیت هایی ! درنظر گرفته شود .
با وجود دوستانی این چنینی دیگر نیزی به دشمن نیست !
اما جالب ست که فیفا در پاسخ به استعلام فدراسیون در مورد نحوه تنبیه این بازیکنان چنین گفته(منبع : سایت فارسی بی بی سی ، برنامه تلویزیونی ) :
در مورد بازیهایی که تحت نظارت فیفا انجام می گیرد ، فیفا مسئول تشخیص موارد خلاف است !
بعبارت دیگر :
فدراسیون جمهوری اسلامی !
در کار دیگران دخالت نکنید و بهتر است در محدوده اختیارات خود نظر دهید !
معمولا فدراسیون فوتبال هر کشوری با اعمال نفوذ می کوشد بازیکنان کشور خود را از هر جریمه و محرومیتی معاف کند اما سیاست مردم ستیزی حکومت ، در فدرسیون فوتبال هم اعمال می شود .
آقای کفاشیان ، آقای علی آبادی !
مطمئن هستم حالا که تیرتان به خطا رفته ، آرام نخواهید نشست که کینه توزتر از قوم شما ، خود شمایید . بهتر است شما هم تعدادی از اعضای حزب اله لبنان را در فدراسیون بگار گمارید و بازیکنانی از این دست را به بدست آنها بدهید که در عمل ثابت شده ، تیرخلاص آنها خطا نمی رود !

تقویم تبعید

رئیس جمهور موسوی فرمان بده


Image and video hosting by TinyPic

رئیس جمهور موسوی فرمان بده

اقتدار سیاسی با واداشتن مردم به عمل به وجود می آید و با خلاف آن از بین می رود.
دروغگویان و دزدان رای ملت، با خریدن وقت، اقتدار سیاسی ملت را تضعیف می کنند. رئیس جمهور موسوی سکوت نکن. صبر نکن، به ما فرمان بده.
گمشده ما مردم ایران، آگاهی نبود، شجاعت بود. ترس ما، از احساس تنهایی تک تک ما به وجود آمد. شرکت در انتخابات و راهپیمایی میلیونی ثابت کرد که اگر همه ملت با هم باشیم ضربه ناپذیریم.
رئیس جمهور موسوی مردم را به خانه ها نفرست تا دوباره در تنهایی، سرکوبِ یاس و ترس شوند.
از دولتی که خود غیر قانونی است، اجازه قانونی راهپیمایی مسالمت آمیز نخواه.
اکثریت جامعه ایران که به تو رای داده اند، منتظر فرمانت هستند.
به ما فرمان راهپیمایی بده.
به ما فرمان اعتصاب عمومی بده.
به ما فرمان مبارزه بده.
نیاز مشترک ما فرمان توست، رئیس جمهور موسوی به ما ملت فرمان بده.
از طرف مردم ایران
محسن مخملباف
6 تیر 1388

پیک ایران



تظاهرات تهران شنبه پارک لاله


Image and video hosting by TinyPic

فعالین حقوق بشر ومکراسی در ایران : بنابه گزارشات رسیده از تهران ، اعتراضات پراکنده ای در نقاط مرکزی شهر تهران از ساعاتی پیش آغاز شده است.
از ساعت 17:00 بعد از ظهر جمعیتی در حدود 3000 نفر در میدان انقلاب به صورت دسته های مختلف به هم پیوستند که با یورش گارد ویژه مواجه شدند و با باتوم جوانان دختر و پسر را مورد ظرب وشتم قرار دادند . جمعیت معترض، با یورش گارد ویژه اقدام به دادن شعار مرگ بر دیکتاتور نمودند . در این یورش 3 تن از جوانان دستگیر و به نقطۀ نامعلومی منتقل شدند.
جوانان معترض مجداد ساعت حوالی 19:00 در بلوار گشاورز –توحید تجمع کردند . جمعیت آنها در حدود 1500 نفر تخمین زده می شد. آنها قصد داشتند که وارد پارک لاله شون، که با یورش وحشیانه گارد ویژه مواجه شدند و جوانان را آماج باتومهای خود قرار دادند در این یورش بنابه گفتۀ شاهدان عینی بین 3 الی 6 نفر زخمی شدند.جوانان در یک نقطه تجمع می کنند و به حرکت اعتراضی خود ادامه می دهند و در صورتی که با یورش گارد مواجه می شوند پس از درگیری متفرق می شوند و در نقطه ای دیگر حرکت اعتراضی خود را شروع می کنند.
نیروهای گارد ویژه ، سپاه پاسداران ،بسیج و لباس شخصی ها تمامی خیابانها و کوچه های منتهی به پارک لاله در میدان انقلاب،بلوار گشاورز،خیابان مطهری،و فاطمی را به محاصرۀ خود در آورده اند. آنها با ماشینهای و موتور های خود در حالی که باتوم بدست هستند هر از چند گاهی به مردم یورش می برند و آنها را آماج باتومهای خود قرار میدهند و با این شیوه قصد پراکنده کردن مردم را دارند. تا این لحظه اعتراضات جوانان ادامه دارد.

پیک ایران


برنامه تظاهرات و تجمعات این هفته


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



1- یک شنبه 7 تیر ساعت16 میادین اصلی تهران ولیعسر انقلاب تجریش ونک

2- دوشنبه 8 تیر ساعت 18 زنجیره انسانی از میدان تجریش تا میدان راه آهن

3- پنجشنبه 11 تیر ساعت 18 تجمع در میدان های ولی عصر, انقلاب, تجریش و هفت تیر

4- دوشنبه 15 تیر ساعت 18 تجمع در مقابل زندان اوین

5- پنجشنبه 18 تیر به مناسبت سالگرد کوی دانشگاه مقابل دانشگاه تهران با حضور تمامی مردم و دانشجویان

6- ایرانیان خارج از کشور مقابل لانه جاسوسی رژیم ایران در همان کشور با شعار نویسی روی دیوار سفارت

7- فریاد الله اکیر (مرگ بر دیکتاتور) هر شب ساعت 10 تا 10:30 در پشت بام منازل

8- شعار نویسی روی دیوارها و اسکناس ها

ایمیل دریافتی

از امشب به جای پشت با م ها در کوچه ها فریاد خواهیم زد
الله اکبر
مرگ بر دیکتاتور
نه سر به دار
نه تن به ذلت
سرت به دار خامنه ای
سرت به دار احمدی
سرت به دار بسیجی
به طور حتم رژیم قادر نخواهد بود همه کوچه های ایران را کنترل کند
پس امشب از پشت بام به کوچه ها خواهیم آمد و در همه کوچه های ایران فریاد آزادی خواهی سر خواهیم داد

http://www.iranbbb.org/


رفسنجانی وارد صحنه میشود



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


اگرچه هاشمی رفسنجانی در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور نداشت اما به خاطر اظهارات رئیس دولت نهم علیه او و خانواده اش پای وی هم به رقابت های انتخاباتی باز شد تا برخی با استفاده از موضع گیری علیه او تلاش کنند جای خود را در انتخابات مستحکم کنند.

به گزارش فرارو، صحبت های محمود احمدی نژاد علیه هاشمی رفسنجانی در مناظره با میرحسین موسوی باعث شد تا رئیس مجلس خبرگان رهبری نامه ای خطاب به مقام رهبری بنویسد و دغدغه های خود را درباره مسائل کشور بیان کند.

نامه هاشمی اما باعث نشد تا حامیان دولت دست از تخریب علیه وی بردارند و آنها همچون دوره پیشین انتخابات با تمام توان او را تخریب کردند و وی را صحنه گردان دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری معرفی کردند.

دلخوری های هاشمی رفسنجانی از این مسائل باعث شد تا وی در برابر حملات پی در پی مخالفان خود و ناآرامی های اخیر در کشور سکوت اختیار کند.

در این راستا چندی پیش یک منبع نزدیک به رئیس مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار «فرارو» ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت وی از حال روحی خوبی برخوردار است و نمی خواهد در مقابله با فشارهای روانی رئیس جمهور و هوادارن او وا کنش خاصی نشان دهد.

در این خصوص گفته می شد که هاشمی از پذیرفتن افرادی که قصد مذاکره با او درباره حوادث پس از انتخابات را داشته اند خودداری کرده است اما در نهایت وی اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس هشتم را به حضور پذیرفت تا به سخنان آنها در خصوص وقایع پس از انتخابات گوش فرا دهد.

اینچنین بود که اعضای کمیسیون امنیت ملی به دیدار رئیس مجمع تشخیص مصلحت شتافتند تا ضمن چاره جویی از ایشان درخواست کنند نقش محوری تری را در حل مسائل فعلی کشور ایفا کند.

گفته می شود هاشمی از اقدامات کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره پیگیری حوادث روی داده پس از انتخابات استقبال کرده است و از آنها خواسته فعالیت خود را تا روشن شدن قضایا ادامه دهند.

در مقابل نیز اعضای این کمیسیون از هاشمی در خواست کردند به عنوان یکی از شخصیت های کلیدی نظام نقش محوری تری را در این خصوص ایفا کند که هاشمی قول داد مساعدت های لازم را انجام دهد.

علاء الدین بروجردی در خصوص نظرات ‌هاشمی رفسنجانی گفت: «آیت‌ا... هاشمی‌رفسنجانی دغدغه روشن شدن قضایا را داشت و این اقدام كمیسیون را بسیار تحسین كرد و بر ادامه این راه و ادامه پیگیری‌ها تاكید داشت و علاقه‌مند بود كه نقش خود را به‌عنوان یكی از شخصیت‌های برجسته‌ نظام هم به عنوان رییس مجلس خبرگان رهبری و هم‌چنین ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام ایفا كند.»

علاء‌الدین بروجردی، رییس كمیسیون امنیت ملی به همراه سبحانی‌نیا، نایب رییس اول كمیسیون، كوثری، نایب رییس دوم كمیسیون، كرمی، رییس كمیته دفاعی، سروری، رییس كمیته امنیت، جلالی و الهیان، عضو هیات رییسه كمیسیون که از حامیان دولت در مجلس محسوب می‌شوند، در این دیدار و دیدار با موسوی و کروبی حضور داشتند.

نتایج این دیدارها قرار است به اطلاع احمدی‌نژاد و مقام معظم رهبری و بعدا لاریجانی برسد و سپس در جلسه غیرعلنی مجلس که احتمالا در یکی از روزهای هفته جاری خواهد بود قرائت شود.

اینکه هاشمی آنچنان که به اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس وعده داده است، نقش فعالی در خصوص حوادث پس از انتخابات ایفا خواهد کرد یا کماکان به سکوت خود ادامه خواهد داد در آینده مشخص خواهد شد.

عصر ایران


فراخوان تظاهرات ایرانیان در یکشنبه7 تیر



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


پاسخی تند به طرح مکارم شیرازی فردا تظاهرات گسترده ای برپا خواهد شد


تظاهرات گسترده ایرانیان در تهران و همزمان با شهرستانها و دیگر کشورها
تاريخ:
یکشنبه, 7 تیر. ژوئن 28, 2009
زمان:
04:00 بعد از ظهر - 08:00 بعد از ظهر
محل:
میادین ولیعصر-انقلاب-تجریش-ونک-همزمان در مقابل سفارتهای ایران


انقلاب سبز


الهام وطن فروش: مردم ایران سرکوب نشدند



Image and video hosting by TinyPic


این کثافت وطن فروش ای رذل و ای خائن

Image and video hosting by TinyPic


سایت حکومتی مهر: وزیر دادگستری جمهوری اسلامی با این ادعا که برخورد شدیدی با مردم در درگیریها و آشوبها صورت نگرفته است گفت: هر کس که کتک خورده می تواند به دادستانی برود و شکایت خود را مطرح کند.
دکتر غلامحسین الهام در حاشیه همایش سراسری قوه قضائیه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی درباره بازداشتهای اخیر گفت: قوه قضائیه مستقل است و بازداشتها زیر نظر مقام قضایی در دادگستری و دادستانی انجام می شود و تمام دستگیریها در جهت رفع آشوبها توسط نیروی انتظامی صورت گرفته است و بنده به عنوان سخنگوی دولت نمی توانم سخن بگویم منتهی تمام حقوق مربوط به بعد از دستگیری برعهده دستگاه قضایی و دادستانی است و وزارت دادگستری نمی تواند پاسخگو باشد.

سیاوش قمیشی برای ندا میخواند



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


آهنگ سیاوش قمیشی برای ندا

http://www.youtube.com/watch?v=9J2bJeG_uF8



همراه با مادران عزادار امروز ساعت 7 بعدازظهر در پارک لاله


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

همراه با مادران عزادار امروز ساعت 7 بعدازظهر در پارک لاله
گردهمایی مادران عزادار: شنبه ها ی هر هفته ساعت 7 بعد از ظهر در پارک لاله به یاد ندا و دیگر عزیزان پر پر شده

شنبه ها ی هر هفته ساعت 7 بعد از ظهر به یاد ندا و دیگر عزیزان پر پر شده در پارک لاله جمع می شویم . مادران عزادار

سایت تغییر برای برابری: ساعت 7 بعد از ظهر روز شنبه 30 خرداد یکی دیگر از گل های زیبای وطن مان در مقابل چشمان ما و همه جهانیان پرپر شد . ندا آقا سلطان سمبل دختران و پسران این سرزمین است که با روشی قانونی به دنبال عدالت و برابری هستند و به صورتی غیرقانونی و وحشیانه از پا در می آیند .

در کمتر از دو هفته ، بیش از 800 نفر از فرزندان ما بازداشت ، صد تا تن مجروح و ده ها تن کشته شده اند

به کدامین گناه فرزندان ما را به قتل می رسانید ؟ به چه جرمی، همه مادران ایران را عزادار کرده اید ؟

ما ، از حق خود و فرزندان مان نخواهیم گذشت .

ما تا آزادی کلیه زندانیانی که برای اعتراض به تقلب های انتخاباتی دستگیر شده اند و پایان دادن به خشونت ها ، و مجازات قاتلان فرزندان مان، هر هفته ساعت 7 بعدازظهردر حوالی محل شهادت ندای عزیزمان ، خیابان امیر آباد - پارک لاله - کنار آب نما ی پارک ، با سکوت به سوگ می نشینیم .

از کلیه مادرانی که نگران دختران و پسران خود ، سرمایه های اصلی کشور عزیزمان هستند تقاضا داریم به این جمع بپیوندند

http://iranbbb.org/45461.htm


حمله به سفارت خانه های ایران



Image and video hosting by TinyPic



در جواب کشتار مردم بی‌ دفاع ایران توسط حکام اسلامی ایران

http://www.youtube.com/watch?v=n-ez0QYPG3A


ورود ایرانیان معترض به لانه جاسوسی رژیم ایران در قبرس و خرد کردن شیشه های سفارت
http://www.youtube.com/watch?v=tUiN5_12rkM

حمایت ایرانیان مقیم قبرس از جنبش داخل ایران وهم دردی با کشته شده گان .
http://www.youtube.com/watch?v=3hUfPmaQNEs

http://www.youtube.com/watch?v=OUULoBNgYXk









اشعار یک ایرانی آزاده و فراری5

Image and video hosting by TinyPic



(ترانه ی شجاعان)


وقتی که دستام گره شه ، به دستای یه هم قسم
فکر میکنم که وقتشه، به آرزوهام برسم
باید واسه روز نبرد، دوباره آماده بشیم
شونه به شونه سر به سر، رها و آزاده بشیم
برای این شجاعتا، باید ترانه ای سرود
بدیم ازاعماق وجود، به روح رفته ها درود
نماد سبز ما باید، همیشه دستمون باشه
مرگ ندا و بچه ها باید که بسِّمون باشه
اگر کنار هم باشیم، تا آخرین روز جدال
تمومِ هم رزما میشن، لایق و صاحبِ مدال
وحشتِ اونها از اینه، که پُر بشه خیابونا
بیا فراریشون بدیم ، ازینجا تا بیابونا
ندا نگامون میکنه،مثل نگاهِ آخرش
فکر میکنم میخواست بگه، مُرده برای باورش

(مهداص)


(دست بند سبز ما)

دست بند سبز ما ناکام یاران کرده است
نهضتم را امر رهبر تیر باران کرده است
ما جوانانی که از بیدادِ اینان خسته ایم
رخت خود را زین ولایت تا ثریا بسته ایم
ترسی از آماج تیر و زخم مزدوران نبود
سر وَ کار جاعلان با دسته ی کوران نبود
ما همه آگاهِ بر ظلم و جفای دولتیم
سوی قتل و راهِ زندان یک به یک در نوبتیم
زندگی در زیرِ دست این سگان مقدور نیست
روز مرگ ما و یا این نانجیبان دور نیست
مرز پیروزي و نابودي ما یک یا علیست
کم نمانده تا بگوید این خدا بر ما و ولیست
گوش کن دژخیمِ سفّاک ای پلیدِ رو سیاه
ما همه فرزند ایرانیم و از رستم نیا
راه ما صاف است و در افکار یاران پیچ نیست
در میان ما هراس از جمله هایت هیچ نیست
ما تمنّای تو را از اجنبی خواهیم دید
دُمِ لبنانی و مزدورِ تورا خواهیم چید
ما برای حق خود در کوچه ها خون داده ایم
گر نمیدانی بدان ما همچنان آماده ایم

(مهداص)

در همین لحظه تلویزیون ایران داره یه گزارش جعلی از مرگ ندا نشون میده. میخوان بندازن گردن رسانه های خارجی. فراخان بزنید که هر کس عکسی از ضارب داره ارسال کنه.. جالب اینه که فقط ندا رو اسم میبرند.38 نفری که 26 خرداددر بیمارستان رسول اکرم ستارخان..مردن و صبح اطلاعات امنیت با وانت چادر دار به ناکجا اباد بردن حرفی نمیزنند..از 100 تا جنازه ی سردخانه بیمارستان هزار تخت خواب حرفی نمیزنند.. از کشته های بهارستان . از هزاران بازداشتی از 71 جسدی که 5شنبه گذشته شبانه دفن شده هم هیچ حرفی نیست... باید تمام دنیا علیه کذب پردازی های این کثافتها اقدام کنه... ما اینجا اگه حرف بزنیم سرمون زیر آبه شما ها که راحتید.. لطفا کم کاری و کارهای بیهوده نکنید... از همتون سپاس گذارم

فیلم تسخیر سفارت ایران در سوئد



Image and video hosting by TinyPic



http://www.youtube.com/watch?v=_BH9URTHZ9k

حمله مردم خشمگین به لانه جاسوسی رژیم در سوئد

http://www.youtube.com/user/hroya

فیم، تظاهرات در ایران
http://www.youtube.com/watch?v=fQS5RUOkCJ4

ایرانیان خشمگین در استکهلم:«مزدور بیا بیرون وگرنه ما میائیم تو!»+گزارش صوتی
http://iranbbb.org/45446.htm


این عوامل را شناسائی کنید



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


با تلویزیون ایران مصاحبه کرده و ابراز خرسندی کردند و از مسولین تشکر کردند

فردوسی این روز ها را پیش بینی کرده است


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

چو روز اندر آید به روز دراز بپوشد ازیشان گروهی سیاه نه تخت ونه تاج و نه زرینه کفش به رنج یکی دیگری بر خورد شب آید یکی چشمه رخشان کند ستاننده​ی روزشان دیگرست ز پیمان بگردند وز راستی پیاده شود مردم جنگجوی کشاورز جنگی شود بی​هنر رباید همی این ازآن آن ازین نهان بدتر از آشکارا شود بداندیش گردد پدر بر پسر شود بنده​ی بی​هنر شهریار به گیتی کسی رانماند وفا از ایران وز ترک وز تازیان نه دهقان نه ترک و نه تازی بود همه گنجها زیر دامن نهند بود دانشومند و زاهد به نام چنان فاش گردد غم و رنج و شور نه جشن ونه رامش نه کوشش نه کام پدر با پسر کین سیم آورد زیان کسان از پی سود خویش نباشد بهار و زمستان پدید چو بسیار ازین داستان بگذرد بریزند خون ازپی خواسته دل من پر از خون شد و روی زرد که تامن شدم پهلوان از میان چنین بی​وفا گشت گردان سپهر مرا تیز پیکان آهن گذار همان تیغ کز گردن پیل و شیر
شود ناسزا شاه گردن فراز ز دیبا نهند از بر سر کلاه نه گوهر نه افسر نه بر سر درفش به داد و به بخشش همی​ننگرد نهفته کسی را خروشان کند کمر بر میان و کله بر سرست گرامی شود کژی و راستی سوار آنک لاف آرد و گفت وگوی نژاد و هنر کمتر آید ببر ز نفرین ندانند باز آفرین دل شاهشان سنگ خارا شود پسر بر پدر هم چنین چاره​گر نژاد و بزرگی نیاید به کار روان و زبانها شود پر جفا نژادی پدید آید اندر میان سخنها به کردار بازی بود بمیرند و کوشش به دشمن دهند بکوشد ازین تا که آید به کام که شادی به هنگام بهرام گور همه چاره​ی ورزش و ساز دام خورش کشک و پوشش گلیم آورد بجویند و دین اندر آرند پیش نیارند هنگام رامش نبید کسی سوی آزادگی ننگرد شود روزگار مهان کاسته دهن خشک و لبها شده لاژورد چنین تیره شد بخت ساسانیان دژم گشت و ز ما ببرید مهر همی بر برهنه نیاید به کار نگشتی به آورد زان زخم سیر

۱۳۸۸ تیر ۵, جمعه

طرفداران احمدی نژاد در بولیوی



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

نماز جمعه به امامت علی صدام هیتلر خامنه ای



Image and video hosting by TinyPic





Image and video hosting by TinyPic

واکنش شاهزاده رضا پهلوی به سخنان آقای اوباما


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


«پشتیبانی موکد پرزیدنت اوبا از حقوق بشر در ایران قابل قدردانی است. اما بدیهی است که سیاست ایشان برای مذاکرات با جمهوری اسلامی نمی تواند به نتیجه ای برسد هنگامی که استبداد دینی نا امنی و تزلزل خود را با دستگیری مردم و مجبور کردن آنان به اعتراف به توطئه های غرب نشان می دهد.
برای رسیدن به نتیجۀ صحبت، دولت آقای احمدی نژاد باید تحکیم شود. این بدان معناست که مردم ایران باید به منازلشان برگردند و تسلیم قصابان شوند. این انتظاری زیاده از حد است!
روشن است که سیاست مذاکره با ایران باید معلق، و موکول به زمانی شود که دولتی برخوردار از پشتیبانی مردم ایران سر کار بیاید. ادامۀ سیاست مذاکره در این شرایط نه تنها سیلی به صورت دموکراسی خواهی است، بلکه راه کاری عبث و بی نتیجه است.


http://iranbbb.org/45437.htm



کاریکاتور


Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

اشعار یک ایرانی آزاده و فراری4



Image and video hosting by TinyPic



(شرمنده از خویش)


جانشینِ ایزدِ منّان چرا خون ریخته؟؟
واقعا روحِ خدا با روح او آمیخته؟؟؟
در هراس از قدرت آمد جانشین ایزدی
تکیه بر کرسیِ خون وجانِ مظلومان زدی
میتوان زین پس خدای این قبیحان را ستود؟؟؟
یا که عدلِ ایزدی در قلب محرومان فسود؟؟؟
عمر ما را در ذکات و روزه ها آتش زده
چشم دنیا از جفای مسلمین ماتش زده
با چه روئی بعد از این خود را مسلمان جا زنم؟
در میانِ عقده ها ی بسته دست و پا زنم؟
من از این پس ایزدِ قلب خودم را بنده ام
در ره شادیِ قلب عاشقان در خنده ام
در تمام زندگی جز نخلِ دلداری نَروست
گقت یزدان؛هر که عاشق بود و شد راهش درست
(مهداص)

(نایب الله امروز؛الله فردا)


کرده در بند دلیران وطن را ضحاک
ریخت از کینه ی او خون اسیران بر خاک
شیرها مان همه آواره و اعدام شدند
یا که بر سوی فنا یکسره اعزام شدند* (*جنگ با عراق)
داده پیشینه ی ما ساده دلان را بر باد
تا نماند اثر از مهدِ دلیران در یاد
گرگ بر گله ی آبادیِ ما چنگ زده
به دهان همه ی حرف زنان تَنگ زده
حرکت ثانیه ها عمر تو را میکاهد
این نوانخانه فریدونِ دگر میخواهد
باید امروز هدف را به سرآغاز بریم
آبِ رو را به رهِ عزت خود باز خریم
باید امروز بمیریم جُدا از بد و خوب
مشت خود را به سر دشمنِ سرسخت بکوب
کار زاری که در آن دشمن ازین خاک جُداست
حال نایب شده و وقتِ دگر بار خداست
سیل ما میبرد آن چیز که مانع بشود
هیچ کس نیست به این صفسته قانع بشود...
(مهداص)

سلام به دوست عزیزم
ضمن تشکر برای به نمایش گذاشتن اشعار من .میخوام خبری رو که حتی شنیدنش درد اور هست رو بهت بدم..
پدر یکی از دوستان نزدیک من کارمند سازمان بهشت زهرا هست طبق گفته ی این دوست که برای من تائید شده هست دیشب در بهشت زهرا توسط نیروهای دولتی 71 جنازه به خاک سپرده شده و این کار بعداز ساعت اداری و شبانه انجام شده... تا کی قراره که مجامع جهانی فقط بیانیه محکوم کردن اعمال سرکرده های جمهوری اسلامی رو بده؟؟؟؟ چندتا جوون دیگه بدون اطلاع خانواده ها شون باید به خاک سپرده بشن؟؟؟ چرا سازمان ملل به ایران نمیاد؟؟؟ چرا ایرانی های خارج کار مفیدتری انجام نمیدن.؟؟؟خواهش میکنم کمک کنید



عکسهای از تسخیر سفارت جمهوری اسلامی در سوئد



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic