۱۳۸۸ تیر ۵, جمعه

اشعار یک ایرانی آزاده و فراری4



Image and video hosting by TinyPic



(شرمنده از خویش)


جانشینِ ایزدِ منّان چرا خون ریخته؟؟
واقعا روحِ خدا با روح او آمیخته؟؟؟
در هراس از قدرت آمد جانشین ایزدی
تکیه بر کرسیِ خون وجانِ مظلومان زدی
میتوان زین پس خدای این قبیحان را ستود؟؟؟
یا که عدلِ ایزدی در قلب محرومان فسود؟؟؟
عمر ما را در ذکات و روزه ها آتش زده
چشم دنیا از جفای مسلمین ماتش زده
با چه روئی بعد از این خود را مسلمان جا زنم؟
در میانِ عقده ها ی بسته دست و پا زنم؟
من از این پس ایزدِ قلب خودم را بنده ام
در ره شادیِ قلب عاشقان در خنده ام
در تمام زندگی جز نخلِ دلداری نَروست
گقت یزدان؛هر که عاشق بود و شد راهش درست
(مهداص)

(نایب الله امروز؛الله فردا)


کرده در بند دلیران وطن را ضحاک
ریخت از کینه ی او خون اسیران بر خاک
شیرها مان همه آواره و اعدام شدند
یا که بر سوی فنا یکسره اعزام شدند* (*جنگ با عراق)
داده پیشینه ی ما ساده دلان را بر باد
تا نماند اثر از مهدِ دلیران در یاد
گرگ بر گله ی آبادیِ ما چنگ زده
به دهان همه ی حرف زنان تَنگ زده
حرکت ثانیه ها عمر تو را میکاهد
این نوانخانه فریدونِ دگر میخواهد
باید امروز هدف را به سرآغاز بریم
آبِ رو را به رهِ عزت خود باز خریم
باید امروز بمیریم جُدا از بد و خوب
مشت خود را به سر دشمنِ سرسخت بکوب
کار زاری که در آن دشمن ازین خاک جُداست
حال نایب شده و وقتِ دگر بار خداست
سیل ما میبرد آن چیز که مانع بشود
هیچ کس نیست به این صفسته قانع بشود...
(مهداص)

سلام به دوست عزیزم
ضمن تشکر برای به نمایش گذاشتن اشعار من .میخوام خبری رو که حتی شنیدنش درد اور هست رو بهت بدم..
پدر یکی از دوستان نزدیک من کارمند سازمان بهشت زهرا هست طبق گفته ی این دوست که برای من تائید شده هست دیشب در بهشت زهرا توسط نیروهای دولتی 71 جنازه به خاک سپرده شده و این کار بعداز ساعت اداری و شبانه انجام شده... تا کی قراره که مجامع جهانی فقط بیانیه محکوم کردن اعمال سرکرده های جمهوری اسلامی رو بده؟؟؟؟ چندتا جوون دیگه بدون اطلاع خانواده ها شون باید به خاک سپرده بشن؟؟؟ چرا سازمان ملل به ایران نمیاد؟؟؟ چرا ایرانی های خارج کار مفیدتری انجام نمیدن.؟؟؟خواهش میکنم کمک کنید



هیچ نظری موجود نیست: