۱۳۸۸ آبان ۲, شنبه

آبروی ایران را بردید


Image and video hosting by TinyPic




تا به کی باید شاهد بی آبرو کردنه ایران و ایرانی باشیم .

آبروی ایران را بردید . آبروی ایرانی را بردید . بس کنید چرا ؟ تا به کی؟ به خودتان بیاید یکزمانی پاسپورت ایرانی دارای اعتبار بود ولی حال چی؟ باید کاری کنید که در تمام فرودگاهای کشورهای عربی و ترکی لختتون کنند تا به کی؟ ای مرگ و ننگ بر این حکومت عدل اسلامی که پایه و ستون ایران را بهم ریخت . تمدن ما را از بین برد . ما را بی ابرو کرد . ملت ایران را معتاد کرد . تن فروش کرد .بسه تان نیست ؟ کمی به خودتان بیائید ؟ فکر کنید کجا بودید ؟ و حالا کجا هستید ؟ الان ایرانی یا قاچاقچی هست یا معتاد یا دزد یا بی ناموس چرا ؟ ایرانی هوشیاری ذکاوتش به یگرم هروئین و کریستال فروخت ؟ ایرانی ناموس و دخترش را به عرب فروخت ؟ ایرانی تمدنش را فروخت ؟ تا به کی بدبختی ؟ تا به کی هرزگی ؟ تا به کی قاچاق چی؟ تا به کی بی حرمتی ؟ تا به کی در فرودگاها لخت شوید؟ تا به کی تجاوز ؟ تا به کی بیحرمتی و ناسزا ؟

ای ایرانی به فکر خودت باش ؟

ساله 1355 یکنفر کار میکرد زندگی خوبی داشت ؟ سیر بودید گردش میرفتید ؟ عشق میکردید ؟ الان چی داری ایرانی جز دوندگی ؟ جز توی صف ایستادن؟ جز بدبختی؟ جز اعتیاد ؟
کمی به فکر خودتان باشید ؟ کمی به آبروی از دست رفته خودتان فکر کنید ؟ کمی فکر کنید ؟ بجای اینکه قاچاق کنید ؟ بجای اینکه سر همدیگر را کلاه بگزارید ؟ بجای اینکه مثل عربها به زیر شکم فکر کنید ؟
کمی به ماهیت خودتان فکر کنید؟ کمی به تمدنتان فکر کنید ؟ کمی به بدبختیهای که سر ایران و ایرانی آمده فکر کنید ؟ کمی به جوانان معتاد فکر کنید ؟ کمی به زنان و دختران ایرانی که در کشورهای عربی هرزگی میکنند فکر کنید ؟
همین فکر نکردن شما این بدبختی را گریبانگیر مردم ایران کرد ؟ 1400 با شعور و فکر و فرهنگ تو بازی شد ولی کمی فکر نکردی که چی هست و چی بود؟ در این مدت 30 سال چنان ایران را نابود کردند که تا 100 ساله دیگه هم درست بشو نیست ؟ کجائی ایرانی که ببینی دریای خزر رفت ؟ خاویار ایران نابود شد ؟ خلیج فارس را هم از دست میدهی نترس به همین زودی ؟ اگر به خودت نجنبی خودت را هم از دست میدهی ؟ همانطور که ایران و شهرهاش رو تمدنش رو از دست دادی؟ همانطوری که ماهیت خودت رو از دست دادی ؟ تا به کی میخواهی شاهد فجایعی همانند قاچاق خود فروشی بدبختی باشی تا به کی؟
گاهی اوقات به ایرانی بودنم افتخار میکنم ؟ ولی با دیدن این چند عکس نه تنها افتخار نمیکنم بلکه ننگه بگم ایرانی هستم ؟
ای مردم ایران ای هموطنانم
کمی فکر کنید ببینید چی بودیم و چی شدیم
سعی کنید نام ایران را زنده نگه دارید. سعی کنید فرهنگ و تمدن خودتان را از دست ندهید . بیائید با هم ایرانی بسازیم که دوباره جزو 10 کشوره برتر دنیا شویم .
به امید ایرانی آباد و آزاد
پاینده باد ایران
برقرار باد پرچم سه رنگ شیرو خورشید بر فراز دماوند
حمید
2/آبان/ 1388


قاچاق 27 کیلو کریستال توسط زنان هرزه ایرانی به اندونزی



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

۱۳۸۸ آبان ۱, جمعه

حمله به کروبی به روایت تصویر



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


حمله به کروبی از زبان خود او

روزنامه آفتاب یزد: مـهـدی كـروبـی روز گـذشـته برای دقایقی در نمایشگاه مـطـبـوعات حاضر شد. پـس از حـضـور كـروبـی در نـمـایـشـگـاه، سایت‌های مختلف خـبری، گزارش‌های متفاوت و متناقضی از نحوه برخورد حامیان و مخـالفـان كروبی مخابره كردند.

یكی از فعـالان سیـاسـی كـه بعدازظهر دیروز موضوع را از زبان مهدی كروبی شنیده بود حوادث دیروز را به نقل از مهدی كروبی به شرح زیر نقل كرد: روز جمعه به نمایشگاه مطبوعات رفتم. در بدو ورود، گروه‌های زیادی از مردم با برخورد محبت‌آمیز خود مـرا مورد استقبال قرار دادند. سپس به محل تشریفات نمایشگاه رفتم و پس از آن برای آغاز بازدید توسط برخی افراد حاضر بـه طـرف غرفه‌ها هدایت شدم. در این مسیر عده زیادی از جمعیت، با محبت فراوان مرا همراهی می‌كردند كه من بارها از ایـشـان خـواهـش كردم هیچ گونه شعاری ندهند.

در این میان جمعیتی كه تعداد آنها از ده نفر تجاوز نمی‌كرد شروع به دادن شعار مرگ بر منافق كردند كه پس از اصرار آنها بر تـكـرار ایـن شـعـار، جمعیـت كثیـری كـه مـرا همـراهـی مـی‌كـردنـد در مـقـابـل، شـعارهایی از جمله مـرگ بـر دیـكـتـاتـور سـر دادنـد و همه شـاهد بودند تعداد كسانی كه شعارهایی علیـه من می‌دادند نسبت به طرفداران اینجانب، به هیچ وجه قابل توجه نبودند. ضمن آنكه هر لحظه بر جمعیت حاضر در اطـراف مــن كــه قــریــب بـه اتـفاق آنها شـعـارهـای حــمـایـتـی مـی‌دادند افزوده می‌شد.

بــا افــزایـش شعـارهـا، برای جلوگیری از تـشـنــج و درگـیــری در نـمــایشگـاه كـه مـی‌تـوانـسـت مـوجـب سـوء اسـتـفاده و خشونت عده‌ای علیه مردم شود، صلاح را بر ترك نمایشگاه دیدم كه متولیان امر وقتی از نیت من مطلع شدند مسیر خاصی را برای بیرون رفتن من در نظر گرفتند كه امكان همراهی مردم وجود نداشت.

پس از چند دقیقه و در حالی كه اطراف من خالی شده بود تعدادی از افراد كه حضور آنها كاملا برنامه‌ریزی شده بود و مطابق معمـول بـرای اقـدامات خود هیچگونه نگرانی ندارند به صورت ناگهانی در اطراف من قرار گرفتند و همان شعارها و اقداماتی را آغــاز كــردنــد كــه رویــه هـمـیـشـگــی آنهاست. تعدادی از آنها هم شروع به پرتاب اشیای مختلف از جمله بروشورهای نمـایشگـاه كـردند.

فرزند كروبی هم كه همراه او در نمایشگاه حضور داشت با اشاره بـه مـجروح شدن صورت پدرش گفت: از طبقه بالا تعدادی بروشور نمایشگاه را به صـورت دستـه‌ای بـه طـرف پـدرم پرتاب كردند كه پس از اصابت به سر كروبی، منجـر بـه افتـادن عمـامـه و مجـروحیت صورت او شد.

فعال سیاسی كه شرح ماوقع را به نقل از كروبی نقل كرد اظهار داشت: اقدامات سازمان یافته علیه كروبی كاملا بی‌ارزش بوده و به هیچ وجه موجب نگرانی او نشده است.

عکسهای ارسالی


Image and video hosting by TinyPic




امام زمان در چاه جمکران

Image and video hosting by TinyPic

آرم جدید سپاه پاسداران

Image and video hosting by TinyPic

بدون شرح

Image and video hosting by TinyPic

خانم عطر نزنی

Image and video hosting by TinyPic


عنتری نژاد با تفنگ آب پاش



Image and video hosting by TinyPic

آخوند چیست ؟



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



آخوند چیست ؟

آخوند موجودی است که در محیط های آلوده به فساد و ناآگاهی رشد مینماید و شکل ظاهری آن شباهتی نزدیک به انسان دارد .ولی روی کله شان مقدار زیادی پارچه سفید یا سیاه قرار گرفته؛ آنها هم مانند انسانها روی دو پا راه میروند .اما صورتشان با انسانها فرق دارد بدین ترتیب که صورت آنها پوشیده ازموهای زبر و دراز است! همچنین طرز پوشش آنها هم با آدمها کاملا متفاوت است ! چنانکه دارای جیبی بسیار بزرگ هستند که گنجایش مقادیر بسیار بسیار زیاد پول وثروت را دارد ! همچنین طرز صحبت کردن آنها نیز با آدمها فرق فراوان دارد ، آنها با زبانی صحبت مینمایند که گویا متعلق به دوران ماقبل تاریخ است . دارای اشتهایی سیری ناپذیری هستند .چنانکه هرگز و به هیچ وسیله ای سیر نمی شوند! و از دیدن خون به وجد می آیند ! تفاوت دیگری که با انسانها دارند این است که : انسان برای انجام کاری از دست و مغز استفاده مینماید ولی آخوند برای این کار تنها از دهانش بهره میجوید !

از گریه وناراحتی دیگران به غایت لذت میبرد ، و برعکس شادی و خوشبختی انسان آنها را ناراحت مینماید !

آخوند به هرآنچه مثل خودش نیست حمله مینماید .و در صدد نابودی آن برمی آید ! ومیخواهد همیشه هم خود را حق به جانب نشان دهد !

انواع آخوند :

آخوندها انواع مختلف دارند که همگی در صدد کسب قدرت هستند ! و چون به آن دست یابند به خطرناکترین موجود کره زمین تبدیل میشوند . نمونه بارز آن آخوندهای ایران میباشند .

امام :نوعی از آخوند است که خود را از تمامی کاینات برترمیپندارد تقریبا همطراز خدا ! ونیز بری ازهر گونه خطا میداند .

آیت الله : آخوندی است که حسرت امامت دارد ! و یک پنجم دارایی مردم را تصاحب مینماید !

حجت السلام : آخوندی است که دلالت بر حقانیت اسلام مینماید ! نوع کوسه ای آن از کوسه هم خطرناکتراست!

مرجع تقلید : نوعی از آخوند است که با میمونها سر و کار دارد !

آخوندک : نوعی از آخوند است که دوران دگردیسی آن هنوز کامل نشده است !






Image and video hosting by TinyPic

۱۳۸۸ مهر ۳۰, پنجشنبه

اگرمن جای خدا بودم


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic




اگرمن جای خدا بودم :

جای او بودم همان یک لحظه ی اول ... به همه می گفتم که من اصلا وجود ندارم بروید مثل آدم زندگی تان را بکنید و این قدر داستان و شعر درست نکنید. خودتان من را درست کرده اید که کاسبی کنید و سر هم دیگر را کلاه بگذارید، چرا پای من را وسط می کشید؟
!اگر من خدا بودم چرا موسی را بفرستم بگویم شنبه را تعطیل کند و عیسی را بفرستم بگویم یکشنبه را و محمد را بفرستم بگویم جمعه را؟

چرا کاری کنم که عیسوی شرابش را در کلیسا بنوشد و مسلمان به جای شراب شلاق بخورد؟
اگر من وجود داشتم و اینقدر مهربان بودم که همه ی دین ها می گویند چرا بیشتر تلفات تاریخ و جنگ ها در تاریخ با نام دین و انجام تکلیف دینی و هدایت مردم و بردن مردم به بهشت صورت گرفته است؟
اگر من خدا بودم چرا این همه آدم کج و معوج به اسم من روی زمین خدایی می کنند و کلید بهشت می فروشند و یا دنیا را برای مخلوقات من(؟!) جهنم کرده اند؟
خدایی که به عبادت محتاج باشد، خدایی که قسم بخورد جهنمش را از نافرمانان پر می کند، خدایی که فقط محبان علی را به بهشت راه بدهد و بقیه پیامبرانش بشوند زرشک، خدایی که می گوید زمین آزمایشگاه است و آدم ها موش آزمایشگاهی و تمام آن چه که در زمین حرام کرده را در بهشت وعده می دهد من نیستم. اصلا من نیستم ..

بروید مغزتان را بکار ببرید و بیخود بی عرضگی هایتان را به اسم این که من چیزی می دانم که شما نمی دانید نگذاریدا.گر نمی توانید از پس گردن کلفت هایتان بر بیایید چرا پای من را وسط می کشید؟ نخیر قرار نیست من در آن دنیا حساب لات و لوت های دنیا را برسم
.اگر عرضه دارید خودتان از خجالتشان در بیایید و الکی خودتان را بچه مثبت های بی عرضه ی بهشت معرفی نکنید
.یعنی چی دست روی دست می گذارید و منتظران فلان و بهمان می شوید. آقا جان قرار نیست کسی را بفرستم. مفهوم شد؟
همه ی شما ها چند میلیاردی سلول خاکستری در آن مغزهایتان دارید بکارش ببرید و بجای تسبیح واستخاره انداختن از این سلول ها استفاده کنید تا فاسد نشود
.اگر در قدرت طلبی و فریبکاری روی مزرعه ی حیوانات را هم سفید کرده اید و به همه ی دنیا گند زده اید چرا می گویید قضا و قدر من است؟ یعنی اگه من خدا بودم اندازه ی مدیر گوگل هم عرضه نداشتم یک دم و دستگاه درست و حسابی راه بندازم که هم کارمندش راضی باشد هم مصرف کننده اش؟!شما یک بار در این گوگل ساین این کنید تا دو هفته بس است لازم نیست روزی چند بار جلویش خم و راست بشوید و هزار خواهش و تمنا کنید تا سرویس هایش مثل ساعت کار کند.
وضع دعا و نفرین هایتان هم از همه بدتر است !بهتان گفته باشم که 99.99 در صد این دعاها اسپم است و اصلا در میل باکس من ظاهر نمی شود (تازه اگر باشم!). آخر یعنی چی خدایا همه را خوشبخت کن ؟؟؟!!!!!!!!


با تشکر از هستی عزیز



رضائی یا با 18.5 میلیارد برگرد یا اصلا برنگرد


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

دو روز پیش خبر دار شدیم سردار بی بخار رضائی با هیتی چندین نفره از طرف رفسنجانی عازم ترکیه شده اند . هرچی فکر کردیم مغزمان چیزی جزء بک چیز را قبل نمی کرد و آنهم اینکه : ایشان تشریف برده اند تا درباره 18.5 میلیارد پول نقد و طلای باد آورده و هدیه شده به کشور ترکیه که قرار بوده به لبنان و حسن نصرالله بی همه چیز برسه به توافق برسند .

اصلا کسی خودش را در قبال وظیفه ای که داره مسئول پاسخگویی نمی دونه که این پاسدار حروم لقمه " اسماعیل صفاریان " با کدوم اجازه پول و سرمایه 70 میلیون مردم ایران رو داشته بالا میکشیده ؟

یعنی مثل همیشه باید دست غیب دزدی های این بی شرف ها رو رو کنه ؟

آقای رضایی باید بداند تا پس نگرفتن تمامی پول ایرانی ها و واریز نشدن این سرمایه عظیم به صندوق ذخیره ارزی ایران ایشان حق هیچ نوع مصامحه ای با طرف ترک خود ندارد .

این حق سپاه و فرزندان خامنه ای کثافت نیست که به حزب الله لبنان بخشیده شود . اگر امروز این پول و امثال این پول ها به غارت نمی رفت و کریمانه به عنوان کمک بلا عوض به حزب الله لبنان و فلسطین و بولوی و ونزولا داده نمی شد امروز هچنان نانی بود تا در سفره ایرانی ها به عنوان " یارانه " در بخش های مختلف داده شود تا کمک خرجی باشد برای آینده ما .
مردم بیدار شده اند و ایشان حق ماست مالی کردن این قضیه را به نمایندگی از ملت ایران ندارند . بس است . دیگر به شما هیچ نوع اعتمادی نیست . مردم خود به دنبال پس گیری حق و حقوق خود هستند ..


نامه عاشقانه خميني به همسرش!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


«تصدقت شوم؛ الهي قربانت بروم، در اين مدت که مبتلاي به جدايي از آن نور چشم عزيز و قوت قلبم گرديدم متذکر شما هستم و صورت زيبايت در آينه قلبم منقوش است. عزيزم، اميدوارم خداوند شما را به سلامت و خوشي در پناه خودش حفظ کند. [حال] من با هر شدتي باشد مي‌گذرد ولي به حمدالله تاکنون هرچه پيش آمد خوش بوده و الان در شهر زيباي بيروت هستم. حقيقتا جاي شما خالي است. فقط براي تماشاي شهر و دريا خيلي منظره خوش دارد. صد حيف که محبوب عزيزم همراهم نيست که اين منظره عالي به دل بچسبد... ايام عمر و عزت مستدام. تصدقت. قربانت؛ روح‌الله.»


گرچه خانم خديجه ثقفي؛ بانو قدس ايران، همسر گرامي امام خميني در همان ايام فروردين‌ماه 1312 هجري شمسي نامه عاشقانه حضرت روح‌الله رهبر آينده انقلاب اسلامي ايران را از فرط شرم و حياي ايراني و اسلامي پاره کرده، اما چند سال پيش اين نامه از همه جا سردرآورده و نه فقط در صحيفه امام که در مطبوعات و حتي راديو و تلويزيون خوانده شد.


عاشقانه‌ترين نامه‌اي که از يک فقيه، مجتهد، مرجع تقليد شيعه و رهبر فرهمند ايران طي بيش از يک دهه بر جاي مانده و نه فقط در ميان روحانيان و سياستمداران که در ميان روشنفکران و نويسندگان هم بي‌نظير است.


اما اين خانم کيست که «روح‌الله» خميني با همه قدرت و عظمت سياسي و ديني‌اش به قربانش مي‌رود، تصدق‌اش مي‌شود، نور چشم و قوت قلبش مي‌خواند و حتي در ساحل زيباي بيروت صد حيف مي‌خورد که محبوب عزيزش همراهش نيست؟

او كسي نيست جز خديجه خانم ثقفي همسرگرامي امام (ره) .......

اميدوارم از اين موضوع خوشتان بييايد.

Image and video hosting by TinyPic

۱۳۸۸ مهر ۲۸, سه‌شنبه

بیانیۀ شاهزاده رضا پهلوی در محکوم کردن عملیات تروریستی در شهر سرباز استان سیستان و بلوچستان

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

هم میهنان عزیزم،

ترور کوری که در زادگاه رستم بزرگ، سیستان و بلوچستان، جان شمار زیادی از فرزندان ایرانزمین، از شهروند عادی تا نظامی را گرفت، هشداری ست به همه ی دوستداران ایران و آزادی. شکی نیست که راه آزادگی و آزادی از جهنم خشونت و آدم کشی نمی گذرد. همزمان، هر اقدامی که امنیت ملی میهن ما را خدشه دار کند و دل دشمنان ایرانزمین را شاد گرداند، قطعا از سوی متعهدان به منافع ملی و تمدنی ایرانزمین محکوم می شود.

عزیزانم،
همه ی ایرانیان، از هر تیره و آئین، فرای هر گونه اختلاف سیاسی، فرزندان ایرانزمین هستند و ایران و تمدن دیرپای اش، فصل مشترک همه ی باورمندان به این تمدن شکوهمند به شمار می رود. هیچ کس به هیچ بهانه ای نباید مرگ را به ابزاری برای رسیدن به هدف تبدیل کند. پس گلوله را جایگزین واژه نکنیم و از یاد نبریم: از درون خشم چیزی جز خشم برون نمی روید.

از ایزد دانــا برای تک تک جانباختگـان درخواست آمرزش دارم و خـود را در سوگ و انـدوه خانواده های عزیزشان شریک می دانم.

خداوند نگهدار ایران باد
رضا پهلوی

۲۸ مهر ماه ۱۳۸۸


۱۳۸۸ مهر ۲۷, دوشنبه

آبانی های عزیز تولدتان مبارک

Image and video hosting by TinyPic


دوم آبانماه سالروز تولد عاشق ایران

خودم ( حمید )

خجسته باد

Image and video hosting by TinyPic


چهارم آبان زاد روز ابر مرد ایران زمین

محمد رضا شاه پهلوی

بر ایران و ایرانی مبارک باد


Image and video hosting by TinyPic

نهم آبان سالروز تولد شاهزاده

رضا پهلوی

بر ایران و ایرانی مبارک باد

Image and video hosting by TinyPic

جنبش ملی ما هستیم

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ساحل افتاده گفت :

« گر چه بسي زيستم هيچ نه معلوم شد آه كه من كيستم .»

موج ز خود رفته اي، تيز خراميد و گفت :

« هستم اگر مي روم گر نروم نيستم . »


تا آخرین نفس ما هستیم

موجم اگر می روم گر نروم نیستم

هستم اگر می روم گر نروم نیستم


رادیو پدر از طریق یکی از فرکانس های ماهواره هاتبرد بر روی ایر رفت.رادیو پدر به صورت ۲۴ ساعته در ماهواره هاتبرد صدای تلویزیون مبارز کانال یک را رله می کند.با آمدن رادیو پدر به ماهواره هاتبرد از این پس صدای جنبش ملی ما هستیم همانند گذشته به سراسر ایران خواهد رسید.

مشخصات دریافت رادیو پدر در ماهواره هاتبرد:

Satellite: Hotbird 6
Freq:11200
SR: 27500
POL: Ver
FEC: 5/6
Channel Name: Radio Pedar


كانال يك در ماهواره هاتبرد روي اير رفت تلويزيون
Sat:Hotbird
frq:11200
pol:ver
sim:27500

FEC: 5/6

Ch name: kanal 6
TIME:
LA:
8:00 am to 12 am
IRAN:
6:30 pm TO 10:30 pm

نکته:رادیو پدر در فرکانس ۱۱۲۰۰ ماهواره هاتبرد جایگزین " Radio Italia1 " شده است.اگر رسیور شما قدیمی است و بعد از جستجو فرکانس ۱۱۲۰۰ نتوانستید رادیو پدر را پیدا کنید دنبال " Radio Italia1 " بگردید.

لطفا اطلاع رسانی کنید و فرکانس رادیو پدر را به همه بدهید

۱۳۸۸ مهر ۲۶, یکشنبه

خائن که شاخ و دم ندارد


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

به نظر شما یک خائین یا یک وطن فروش شاخ و دم داره ؟ نه وطن فروش هم یک آدمه منتها یک آدمی که بوی از انسانیت و حسی از وطن دوستی و پرچم نداره نمونه بارز این خائین وطن فروش کسی نیست جز

حسین رضا زاده

کسی که بیسواد بی شعور و بی درک میباشد . کسی که قهرمانیش را زیر پا گذاشت و تقدیم کرد به حیوانی به نام عنتری نژاد کرد و به مردم ایران و کشورش خیانت کرد این مرد از نظر مردم ایران نه یک قهرمان بلکه یک وطن فروش خائینی بیش نیست .

رضازاده تو یک قهرمان نیستی یک انگل و یک خائین وطن فروش هستی .

رضازاده:احمدي ‏نژاد به ملت عزت هديه کرد

دارنده دو نشان طلاي وزنه برداري بازيهاي المپيک گفت: دکتر احمدي نژاد رياست جمهوري ايران عزت و نصرت را پس از 8 سال دوباره به ملت ايران هديه داد.

به نوشته جوان؛ حسين رضازاده تاکيد کرد: مهم ترين ويژگي محمود احمدي نژاد مردمي بودن آن است او از بطن ملت و با ملت و در جهت منافع ملت گام برمي دارد.

قهرمان وزنه برداري جهان مي گويد: محمود احمدي نژاد حرف دل ملت ايران را مي زند چرا که خودش از قشر مستضعف جامعه بوده و به خوبي به دردهاي مزمن ملت آشنايي دارد.

رضازاده گفت: محمود احمدي نژاد در بين چهره هاي سياسي مطرح جهان منحصر به فرد است و من او را قويترين مرد عرصه سياست در جهان مي دانم.

وي در خصوص حمايتش از اهداي مدال جهاني حميد سوريان به محمود احمدي نژاد گفت: اهداي مدال طلاي حميد سوريان به رييس جمهور منتخب ملت، آرزوي جوانان ايران اسلامي بود.

رضازاده افزود: جوانان ايران زمين از آنجايي که تعلق خاطر مضاعفي به رييس جمهور خودشان دارند از حميد سوريان توقع داشتند که به رسم يادبود و حمايت از عملکرد رييس جمهور مدال طلاي خودش را به دکتر احمدي نژاد هديه کند.

وي در پايان خاطر نشان کرد: حميد سوريان هم به خواسته جوانان ايران عزيز لبيک گفت و اين مدال خوش رنگ را به رييس جمهور منتخب ملت هديه کرد.

با تشکر از علی از تهران