۱۳۸۸ آبان ۲, شنبه

آبروی ایران را بردید


Image and video hosting by TinyPic




تا به کی باید شاهد بی آبرو کردنه ایران و ایرانی باشیم .

آبروی ایران را بردید . آبروی ایرانی را بردید . بس کنید چرا ؟ تا به کی؟ به خودتان بیاید یکزمانی پاسپورت ایرانی دارای اعتبار بود ولی حال چی؟ باید کاری کنید که در تمام فرودگاهای کشورهای عربی و ترکی لختتون کنند تا به کی؟ ای مرگ و ننگ بر این حکومت عدل اسلامی که پایه و ستون ایران را بهم ریخت . تمدن ما را از بین برد . ما را بی ابرو کرد . ملت ایران را معتاد کرد . تن فروش کرد .بسه تان نیست ؟ کمی به خودتان بیائید ؟ فکر کنید کجا بودید ؟ و حالا کجا هستید ؟ الان ایرانی یا قاچاقچی هست یا معتاد یا دزد یا بی ناموس چرا ؟ ایرانی هوشیاری ذکاوتش به یگرم هروئین و کریستال فروخت ؟ ایرانی ناموس و دخترش را به عرب فروخت ؟ ایرانی تمدنش را فروخت ؟ تا به کی بدبختی ؟ تا به کی هرزگی ؟ تا به کی قاچاق چی؟ تا به کی بی حرمتی ؟ تا به کی در فرودگاها لخت شوید؟ تا به کی تجاوز ؟ تا به کی بیحرمتی و ناسزا ؟

ای ایرانی به فکر خودت باش ؟

ساله 1355 یکنفر کار میکرد زندگی خوبی داشت ؟ سیر بودید گردش میرفتید ؟ عشق میکردید ؟ الان چی داری ایرانی جز دوندگی ؟ جز توی صف ایستادن؟ جز بدبختی؟ جز اعتیاد ؟
کمی به فکر خودتان باشید ؟ کمی به آبروی از دست رفته خودتان فکر کنید ؟ کمی فکر کنید ؟ بجای اینکه قاچاق کنید ؟ بجای اینکه سر همدیگر را کلاه بگزارید ؟ بجای اینکه مثل عربها به زیر شکم فکر کنید ؟
کمی به ماهیت خودتان فکر کنید؟ کمی به تمدنتان فکر کنید ؟ کمی به بدبختیهای که سر ایران و ایرانی آمده فکر کنید ؟ کمی به جوانان معتاد فکر کنید ؟ کمی به زنان و دختران ایرانی که در کشورهای عربی هرزگی میکنند فکر کنید ؟
همین فکر نکردن شما این بدبختی را گریبانگیر مردم ایران کرد ؟ 1400 با شعور و فکر و فرهنگ تو بازی شد ولی کمی فکر نکردی که چی هست و چی بود؟ در این مدت 30 سال چنان ایران را نابود کردند که تا 100 ساله دیگه هم درست بشو نیست ؟ کجائی ایرانی که ببینی دریای خزر رفت ؟ خاویار ایران نابود شد ؟ خلیج فارس را هم از دست میدهی نترس به همین زودی ؟ اگر به خودت نجنبی خودت را هم از دست میدهی ؟ همانطور که ایران و شهرهاش رو تمدنش رو از دست دادی؟ همانطوری که ماهیت خودت رو از دست دادی ؟ تا به کی میخواهی شاهد فجایعی همانند قاچاق خود فروشی بدبختی باشی تا به کی؟
گاهی اوقات به ایرانی بودنم افتخار میکنم ؟ ولی با دیدن این چند عکس نه تنها افتخار نمیکنم بلکه ننگه بگم ایرانی هستم ؟
ای مردم ایران ای هموطنانم
کمی فکر کنید ببینید چی بودیم و چی شدیم
سعی کنید نام ایران را زنده نگه دارید. سعی کنید فرهنگ و تمدن خودتان را از دست ندهید . بیائید با هم ایرانی بسازیم که دوباره جزو 10 کشوره برتر دنیا شویم .
به امید ایرانی آباد و آزاد
پاینده باد ایران
برقرار باد پرچم سه رنگ شیرو خورشید بر فراز دماوند
حمید
2/آبان/ 1388


قاچاق 27 کیلو کریستال توسط زنان هرزه ایرانی به اندونزی



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

۳ نظر:

ناشناس گفت...

ta afradi mesle tou hast ke be melliyat ha tohin mikone iran dorost besho nist.
ham arab ham tork ham gharb hagg darad irani ra bepayad choon hanooz ham kootah fekr daarim ma,
khoda shafayt bedahad

hamid_iran 1 گفت...

تا افرادی مثل تو ابله در این دنیاست ایران بهتر از این نمیشه نادان

ناشناس گفت...

They ar not Iranian women; they came from Qatar and Syria.
Long live Iran!