۱۳۸۸ مهر ۲۶, یکشنبه

خائن که شاخ و دم ندارد


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

به نظر شما یک خائین یا یک وطن فروش شاخ و دم داره ؟ نه وطن فروش هم یک آدمه منتها یک آدمی که بوی از انسانیت و حسی از وطن دوستی و پرچم نداره نمونه بارز این خائین وطن فروش کسی نیست جز

حسین رضا زاده

کسی که بیسواد بی شعور و بی درک میباشد . کسی که قهرمانیش را زیر پا گذاشت و تقدیم کرد به حیوانی به نام عنتری نژاد کرد و به مردم ایران و کشورش خیانت کرد این مرد از نظر مردم ایران نه یک قهرمان بلکه یک وطن فروش خائینی بیش نیست .

رضازاده تو یک قهرمان نیستی یک انگل و یک خائین وطن فروش هستی .

رضازاده:احمدي ‏نژاد به ملت عزت هديه کرد

دارنده دو نشان طلاي وزنه برداري بازيهاي المپيک گفت: دکتر احمدي نژاد رياست جمهوري ايران عزت و نصرت را پس از 8 سال دوباره به ملت ايران هديه داد.

به نوشته جوان؛ حسين رضازاده تاکيد کرد: مهم ترين ويژگي محمود احمدي نژاد مردمي بودن آن است او از بطن ملت و با ملت و در جهت منافع ملت گام برمي دارد.

قهرمان وزنه برداري جهان مي گويد: محمود احمدي نژاد حرف دل ملت ايران را مي زند چرا که خودش از قشر مستضعف جامعه بوده و به خوبي به دردهاي مزمن ملت آشنايي دارد.

رضازاده گفت: محمود احمدي نژاد در بين چهره هاي سياسي مطرح جهان منحصر به فرد است و من او را قويترين مرد عرصه سياست در جهان مي دانم.

وي در خصوص حمايتش از اهداي مدال جهاني حميد سوريان به محمود احمدي نژاد گفت: اهداي مدال طلاي حميد سوريان به رييس جمهور منتخب ملت، آرزوي جوانان ايران اسلامي بود.

رضازاده افزود: جوانان ايران زمين از آنجايي که تعلق خاطر مضاعفي به رييس جمهور خودشان دارند از حميد سوريان توقع داشتند که به رسم يادبود و حمايت از عملکرد رييس جمهور مدال طلاي خودش را به دکتر احمدي نژاد هديه کند.

وي در پايان خاطر نشان کرد: حميد سوريان هم به خواسته جوانان ايران عزيز لبيک گفت و اين مدال خوش رنگ را به رييس جمهور منتخب ملت هديه کرد.

با تشکر از علی از تهران


۱ نظر:

sabz گفت...

سلام

یه عکس از تماشگزان بارسا که پرچم FREE IRAN رو تویه نیوکمپ بردند و نصب کردند
تویه سایت WWW.MUSICHOT.BLOGFA.COM

هستش پیش نهاد میکنم که همگی ببینید

راستی یه آقایی تویه بخشه نظراتش حرفه با حالی زده اون رو هم از دست ندید