۱۳۸۸ مهر ۲۵, شنبه

آزمایش اتمی سپاه پاسداران در تهران


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



لحظاتی قبل مناطقی ازجنوب شرق تهران به لرزه در آمد و موسسه‌ ژئوفيزيك دانشگاه تهران بزرگي این لرزش را درجه 4 در مقیاس ريشتر و مركز آن را در شهر ري استان تهران اعلام كرد. بگفته مدیر روابط عمومی اورژانس تهران این لرزش تا کنون هیچ گونه تلفات جانی در بر نداشته است .

بگفته یکی ازاساتید زمین شناسی دانشگاه تهران ( و از اعضای موسسه ژئو فیزیک این دانشگاه ) امواج S و امواج P این لزرش غیر متعارف بوده و نمیتواند مربوط به جابجایی کسل واقع در منطقه شهر ری باشد و با توجه به اینکه در منطقه جنوب شرق تهران گسل فعال دیگری که امکان ایجاد چنین لرزشی را داشته باشد وجود ندارد کارشناسان زمین شناسی این لرزش را ناشی از انجام یک آزمایش هسته ای در مقیاس کوچک در اطراف کوههای بی بی شهر بانو میدانند .
سپاه پاسداران هنوز در رابطه با صحت و سقم این خبر هیچکونه واکنشی نداشته است .
اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد .

1 به عقل خودمان هم که رجوع کنیم خواهیم دید که با گفته های چتد وقت پیش رژیم کاملا درسته
2 تعطیلی دانشگاه و به تعویق انداختتن آن
3مسائل امنیتی و پارازیتها
4 فروش مخابرات به سپاه
5 گول زدن مردم تا به کی

۱۳۸۸ مهر ۲۴, جمعه

مادرم تولدت مبارک



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


مادرم تولدت مبارک

روز 28 مهر تولدت را گرامی میدارم

نمیدونم از چی بگم و از کجا بگم ولی یک چیز برایم در خاطرم میماند و آن این است .

مادر دوستت دارم

میدونم چند سالی هست که تو را ندیده ام امیدوارم سلامت و تندرست باشی و جز دعا هیچ چیزی از شما نمیخواهم .

مادرم میپرستمت

خیلی دل گرفته ام خیلی غمگینم چون دوری تو را نمیتوانم تحمل کنم ولی چه میشود کرد .

مادرم تاج سرم

آنقدر دلم برایت تنگ شده که نگو فقط دوست دارم به پایت بیافتم و از نوک پا تا موهای تو را غرقه بوسه کنم .

مادرم عزیزم

غربت خیلی سخته ولی با دعای توهر چه بود تحمل کردم و میکنم .

مادر مهربونم

در برابر کارهای که تو برای من کردی من هیچ بودم و هستم و نمیتوانم ذره ای از آن همه مهر و محبت تو را جبران کنم .

مادرپر از صفایم

آنقدر گرفته و دلگیرم که نمیتوان حتی چند خط برایت بنویسم فقط میتوانم بگویم دوستت دارم اندازه یک دنیا و میپرستمت اندازه خدا .

مادرم از راه دور تولدت رو تبریک میگم

و امیدوارم سالیان سال زنده باشی تا بتوانم دوباره ببینمت و تو را غرقه بوسه کنم .

مادرم دوستت دارم

فدای وجودت فدای تار موهایت

فرزند ارشدت تو حمید

نمیدونم حالا که نوبت مادرم شد چرا نمیتوانم بنویسم مادرم مرا ببخش

۱۳۸۸ مهر ۲۲, چهارشنبه

علی هیتلر صدام خامنه ای در کما است

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



مایکل لیدن ادعا می کند که از قول منابع آگاه مطلع شده است که دیروز ساعت 2 و بیست دقیقه سید علی خامنه ای به ناگاه بر زمین افتاده و به کما رفته است . وی پس از این ماجرا به کلینیک اختصاصی خود انتقال پیدا کرده است . به گفته همین منبع آگاه پسر وی دکتران تنها اجازه نزدیک شدن به وی را دارند و گفته می شود که سلامتی و بازگشت وی به خدا حواله شده است. امکان مسمومت وی رد شده است و این برزمین افتادن وی در حالت طبیعی اعلام شده است این منبع علت را در حوادث اخیر و ناتوانی وی در جمع جور کردن اوضاع کشور عرض یابی می کند .

دارد به درک واصل می شود .انشا االله...

http://pajamasmedia.com/michaelledeen


۱۳۸۸ مهر ۲۱, سه‌شنبه

مراسم یاد بود بهنود در تهران


Image and video hosting by TinyPic


قابل توجه هموطنان عزیز در تهران

مراسم یادبود بهنود شجاعی در تهران میباشد

مسجد النبی خیابان کارگر روبروی خوابگاه دانشجویان

پنج شنبه ساعت 16الی 17.30


Image and video hosting by TinyPic

شهر بانو فرح تولدت مبارک


Image and video hosting by TinyPic

روز 22 مهر 14 اکتبر سالروز تولد بانوی ایران زمین

فرح دیبا مبارک باد


Image and video hosting by TinyPic




۱۳۸۸ مهر ۲۰, دوشنبه

کارخانه پاسور ثار الله بدست توانمند سپاه افتتاح شد !


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


در راستای آزادسازی پاسور که پس از آزادسازی خرمشهر مهمترین رویداد فرهنگی قرن 22 محسوب میشود و در پهنای آنکه از هر چیزی خوب پول دربیاید متعاقباً با شرع هم بالاخره یکجوری جور درمی آید حتماً ، در اینجا و به جهت رفع نگرانی شما عزیزان اقدام به جمع آوری تعدادی استفتاء از یکی از مراجع معتبر که وجداناً هیچ وابستگی به بیت و اینجور جاها ندارد نمودیم که در زیر می آید :

استفتاء اول : جسارتاً با توجه به اینکه ماهی ازون برون فلس ندارد لذا از وقتی که حلال شده ما نفهمیدیم آخر که از کجا تا کجاش را میشود خورد . لطفاً باید چه خاکی سرمان بریزیم ؟
جواب : اشهد ان لا اله الا همینی که هست . اظهر مبین در آن است که از وقتی ازون برون شد کیلوئی صد هزار تومن ما گشتیم دیدیم اتفاقاً دم کون نامبرده یک پولک گنده وجود دارد که چون دانشمندان به اینجور جاها کاری ندارند در صورتیکه ما به جائی غیر از اینجور جاها کار نداریم لذا قبلاً مشاهده نشده بود که الآن مشاهده شد . حالا شما بجای گشتن جاهای نامربوط ناموس بحر خزر برای مشاهده یک عدد پولک برو واحد پشتیبانی لشکر ذوالفقار سلام برسان بگو خاویار هم بتو بدهند ... ضعیفه ی ازون برون از همانجای خوبی که فلس مشاهده میشود تخم میکند یکی انقد !

استفتاء دوم : در بازی 21 که اگر قرار باشد قمار نباشد آدم دیوانه نیست که بازی بکند حکم ورق چه جوری میشود بی زحمت ؟
جواب : ربنا آتنا فی الدنیا آبجی حسنه ! باید وضو گرفت نیت کرد به قصد شهادت انشالله . پاسورهای سپاه شرعی است هر کی قمار بازی بکند می بازد به حمدلله . اظهر آنست که خمس قمار را بما بدهید بروید هر گهی دلتان خواست بخورید با ورق . احتیاط واجب آنست که بالای پنجاه سور ندارد و آس بری از نون بری بدتر است و بر آس بر آتش دوزخ وارد . شنیده شده که در 21 بعضیها آینه میگذارند زیر دست که عین شقاوت است . در روایت هم آمده عرق ورق زرورق !

استفتاء سوم : از آنجا که در زمان بازی با اسباب شرعی ورق شرب خمر حالی میدهد باید چه غلطی بکنیم ؟
جواب : صبّح کم الله بالخیر و العافیه ، بازم بگم یا کافیه ؟! احوط آنست که شرب خمر سبب مستی نشود اگر شد راستی نداشته باشد که مایه اعتراف است و در آن عذابٌ علیم . اگر میخوری همین ودکا بخور که سپاه لای سوخت بوشهر از روسیه می آورد تریلی تریلی . مراقبه باید تا به شما ودکا سوزنی نینداخته باشند که آنها را در اسلامشهر با آب از ته پر میکنند زده 58% ولی خمر ندارد خورده ایم ما . از حسن بن جعفر ابو هندل ماضی که پشت جعفر طیار است آمده روزی کسی پرسید : قبله کدوم وره ؟ فرمود : از اینور . پرسید : خیلی راهه ؟!

استفتاء چهارم : جسارتاً اگر پای ورق ودکا نبود شرب خمر با عرق سگی چند شب نماز ندارد ؟
جواب : قال تپ تپون اُخ اُخکم زرتم طویلا ! در اینمورد پس از اجماع با علمای مجیدیه مقرر شد عرق سگی با انگور تاکستانهای سپاه بیندازند که شرعی باشد . برخی کافرون در آن قرص خواب وارد میکنند که سبب کوری است و ندیدین مال دنیا . اسهل آنست که موقع خرید یک پیک هم به ساقی بدهی بگوئی راست میگی خودت بخور . در قم برادران میدهند بطری دو تومن دبه ای بگیری ارزانتر حساب میکنند انشالله . بعد از آن مفاتیح میخوانی با دعای رفع قضای حاجت و دفع تنگ گرفتگی نماز نخواندی اشکال ندارد . بجای آن در رساله احتیاط آمده که آدامس بجوی در ایست بازرسی بو ندهد انشالله تعالی . اگر داد بگو دندانپزشكي بودم گزيلوكائين نداشت الكل زد ما خودمان گفته ايم اينرا يكبار كاملاً افاقه كرده !

با تشکر از علیرضا رضائی

بیانیۀ شاهزاده رضا پهلوی در مورد آرای بیدادگاه های فرمایشی رژیم


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

هم میهنانم،


دریافت خبر صدور رای اعدام برای چهار تن از هم میهنان معترض و مبارزمان من را برآن داشته است که بار دیگر- صدای اعتراض خود را همراه با سایر هم میهنانی که به نوبۀ خود زیر بار چنین جنایاتی نرفته و نخواهند رفت همراه کنم. این اقدام نظام جای تعجبی ندارد، چرا که سیرت و رفتار این رژیم با مردم تحت سلطۀ خود مدت هاست که به چنین شکل غیرانسانی ادامه داشته و دارد.

ما نباید بگذاریم که این اقدام شوم رژیم به همین سادگی جامۀ عمل بپوشد. ضمن محکوم کردن این اقدام بی اساس و ضد بشری رژیم و درخواست لغو این رای غیرقابل توجیه، از هم میهنانم دعوت می کنم تا با تمام توان صدای اعتراض خود را بر ضد این اقدام، به گوش رژیم و جهانیان برسانند.

از دولت های جهان نیز بار دیگر می خواهم، که سیاست خود را نسبت به نظام حاکم بر ایران براساس رعایت آزادی و حقوق بشر تنظیم و بر آن تاکید کنند، و خواهان لغو این احکام به سهم خود باشند.

بیاییم، با یک صدا و شعار متحد، به دفاع از حقوق این هم میهنان بی گناه و آزادیخواه بپاخیزیم.

خداوند نگهدار ایران باد
رضا پهلوی

۲۰ مهرماه ۱۳۸۸

وداع با بهنود


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

دعوت كميته بين المللي عليه اعدام براي حضور گسترده در مراسم وداع با بهنود شجاعي

امروز پدر بهنود پيكر بهنود را از پزشكي قانوني حكومت جنايتكار اسلامي تحويل گرفت. اعدام بهنود در ايران و در دنيا موجي از خشم و انزجار را عليه حكومت اسلامي دامن زده است. چه بيرحمانه و چه سبعانه اين نوجوان را كشتند و اين جنايت متاسفانه اولين و يا آخرين جنايات اين حكومت نيست.

دنيا امروز ميداند كه اينها كه در ايران حاكم هستند٬ قاتلين مردم ايران هستند. در پرونده سياه اينها قتل هزاران نفر ثبت شده و بويژه قتل صدها كودك و نوجوان. كودكاني كه با يك قفل پلاستيكي بر گردن٬ روانه ميدانهاي مين شدند و جان باختند٬ كودكاني كه در زندانها اعدام شدند و كودكاني كه قرباني فقر و نداري و بي حقوقي و تجاوز به حقوق اوليه خود شدند. اينها بايد سرنگون شوند و جنايت بيرحمانه روز گذشته و قتل بهنود يك دليل محكم ديگر است كه حكومت اسلامي بايد سرنگون شود!

فردا با غم و درد عميقي بهنود آخرين قرباني خودمان را بدرقه ميكنيم! بايد هر كدام از ما ميتوانيم در اين مراسم همراه پدر دردمند بهنود و خانواده او باشيم. بايد نشان دهيم آنها را در اين روزهاي سخت تنها نميگذاريم٬ بايد به دنيا اعلام كنيم كه از قتل اين كودكان و نوجوانان منزجر و از حكومت اسلامي متنفريم.

كميته بين المللي عليه اعدام دعوت ميكند كه فردا در دنيا ٬ در هر جايي كه هستيد ٬ با روشن كردن شمع٬ با پخش موزيك و صحبت كردن از بهنود و گراميداشت ياد او٬ به ياد همه كودكان اعدام شده٬ مراسم برگزار كنيد. عكس بهنود و دلارا دارابي و ندا و سهراب را در دست گرفته و در مراكز شهرهاي بزرگ در اروپا و كانادا و امريكا و در هر جايي كه هستيد٬ ياد بهنود و جوانان جانباخته را گرامي بداريد.

بويژه از همه عزيزان در تهران و شهرهاي اطراف دعوت ميكنيم كه راس ساعت هشت و نيم فردا سه شنبه از نشاني انتهاي شيخ بهايي جنوبي٬ خيابان ۶۴ غربي٬ مجتمع ياس پلاك ۴ به سمت بهشت زهرا رفته و دراين مراسم شركت كنند. پيكر بهنود را در قطعه ۱۰۳ رديف ۴۹ قبر ۱۴ دفن خواهند كرد.

خانواده بهنود را تنها نگذاريد!

كميته بين المللي عليه اعدام

۱۲ اكتبر ۲۰۰۹
================
مراسم تشییع جنازه بهنود شجاعی فردا برگزار می شود

پدر بهنود شجاعی، که فرزندش به دلیل ارتکاب قتلی ناخواسته در نوجوانی به اعدام محکوم شده بود و در پی صدور این حکم وی را بامداد روز گذشته پس از تحمل چهارسال زندان و عدم رضایت ولی دم روز گذشته اعدام کردند؛ پیکر بی جان فرزند رنج کشیده اش را از پزشکی قانونی تحویل گرفت و قرار است صبح فردا، سه شنبه 12 مهرماه، ساعت ۸:۳۰ دقیقه وی را به خاک بسپارند.

به گزارش خبرگزاری هرانا و به گفته ی محمد مصطفایی وکیل بهنود شجاعی، خانواده ی وی از نشانی انتهای شیخ بهایی جنوبی، خیابان ۶۴ غربی، مجتمع یاس،پلاک ۴ به سمت غسالخانه بهشت زهرا رفته و سپس پیکر بهنود را در قطعه ۱۰۳، ردیف ۴۹ شماره قبر ۱۴ دفن خواهند کرد.

۱۳۸۸ مهر ۱۹, یکشنبه

پیام برای آزادی وطن


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



هموطنان عزیزم

چرا زمانی که یک بیگناه را زندانی میکنند انزمان فریاد نمیزنیم و حال که زندانی بیگناهی را اعدام کردند همه باید جمع شویم و سوگواری کنیم ؟ چرا؟

روبان مشکی و یا عزاداری و یا سیاه پوشیدن و یا شمع روشن کردن دردی را دوا نمیکند راست میگوئید اتحاد و همبستگی داشته باشید 31 سال چه کردیم فقط عزاداری ؟ کسی به فکر آزادی و حمایت نبود حالا چی شده همه فکره آزادی و انتقام و مبارزه افتادند؟ سال 60 و 61 که اعدام کردند کجا بودید؟ سالهای جنگ کشته و مجروح و شیمائی دادیم کجا بودید ؟ سال 67 جوانان را اعدام کردند کجا بودید ؟ سال 76 زمان خاتمی گفتند رای ندهید همه رفتن دادن و خام یک سیده حراف گول زن به اصطلاح خوشگل شدید؟ ساله 88 چقدر تبلیغ کردیم رای ندهید حکومت را عوض کنید همه گفتند ما رای میدهیم تا احمدی نژاد دوباره برنگردد. ای مردم ساده لوح ایرانی خودتان را گول نزنید این همان خره و پالونش عوض شده ؟ کروبی و موسوی هم همانند خامنه ای و هاشمی و......... هستند . کمی تحقیق کنید ؟ کمی آزاد اندیشی کنید ؟ روزها میگذرد و هر روز شاهد اعدامهای جوانان هستیم چه با گناه و چه بی گناه ؟ تا کی باید بشینیم و ببینیم نفر بعدی کی هست ؟ تا برایش عزا بگیرم و شمع روشن کنیم و در نت سکوت کنیم و یا روبان سیاه بزنیم ؟ به فکر خودتان باشید .

ایرانیان

تا به کی میخواهیم خودمان را با این حرفها دلگرم کنیم . قصه ما ایرانیها همانند آب در هاونگ کوبیدن میباشد. دریای خزر را گرفتند کسی جرات نداشت حرف بزند ؟
مقبره را کوروش را رو به نابودی بردند کسی جرات اعتراض نداشت؟ خلیج فارس ما را اسمش را عوض کردند کسی جرات پیدا نکرد که لااقل حرفی بزند؟
در فرودگاهای امارات و ترکیه به ایرانیان بی احترامی میشه کسی وجود نداره اعتراض کند ؟ سرمان را مثل کبک کردیم زیر برف و منتظر کشورهای دیگر هستیم که ایران را آزاد کنند؟

دانش آموزان ایران

اشتباهی را که پدرانتان و مادرانتان کردند را شما جبران کنید ؟ بیاید ایران را دوباره بسازید و نگذارید که فرزندانتان به شما خورده بگیرند . و دوباره بعد از چند سال فرزندانتان به شما بگویند که ای کاش ایران را آزاد میکردید؟
در روز 7 آبان بر سر مزار کوروش بزرگ گرد هم آئید و در همانجا پیمان ببندید که ایران و ایرانی را از دست اجنبی و اعراب و بیگانه نجات دهید و نشان دهید که ایران همان ایران است.
در روز 13 آبان که روز دانش آموز است به خیابانها بیائید و با شعار های محکم و کوبنده اعلام کنید که خواهان سرنگونی حکومت اسلامی در ایران هستید . و در مقابل سفارتهای بیگانگان همچون روسیه و چین دست به اعتراض گسترده بزنید . سکوت نکنید شعارهای کوبنده بر علیه رژیم و حکومت اسلامی سر دهید از گفتن شعارهای عربی جدا خوداری کنید. شما ایرانی هستید و شعارهایتان ایرانی باشد .

دانشجویان عزیز

بعد از راهپیمائی 13 آبان ملت ایران چشم و امیدشان به شما است . شما دانشجویانی که فردای ایران هستید . پدران و مادران اینده ایران زمین هستید ؟ از حق خودتان و مردمتان و کشورتان دفاع کنید ؟ تا کی باید شاهد زندانی بودن و یا اعدام و قتل دانشجویان را شاهد باشید ؟ تا به کی باید شاهد تجاوز مدیران دانشگاه به دختران دانشجو باشید ؟
روز 16 آذر روز دانشجو را تبدیل به روز آزادی ایران زمین کنید و در تاریخ ایران این روز را ثبت کنید.

شما دانش اموزان و دانشجویان غیور ایرانی امیدهای ملت ایران برای آزادی ایران هستید با این حرکت بزرگ به ملت ایران امید آزادی دهید

به امید آبادانی و آزادی ایران

و به امید برافراشته شدن پرچم سه رنگ شیروخورشید ایران

حمید

20/مهر/ 1388


ورق پاسور هم حلال شد!!!!


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


به گزارش خبرنگار اجتماعی «فردا»، رهبر معظم انقلاب نظر خود را در خصوص بازی با پاسور اینگونه اعلام کرده است ؛ بازى با ورقى که عرفا از آلات قمار محسوب می‏شود، بطور مطلق حرام است و جایز نیست انسان با اختیار در مجلس قمار یا بازى با آلات قمار شرکت کند.

ایشان همچنین تصریح کرده اند ، وبطور کلى بازى با هر چیزى که مکلّف تشخیص دهد از آلات قمار است و یا در آن شرطبندى شود، به هیچ وجه، جائز نیست ولی بازى با هر وسیله‏اى که جزء آلات قمار به حساب نیاید، بدون شرطبندى، اشکال ندارد.

همچنین آیت الله العظمی سیستانی نیز در این خصوص با اشاره به شرایط عرف در جامعه خاطرنشان کرده اند: اگر بازی با آن بدون برد و باخت مالی باشد ، در این صورت بازی با آن بدون برد و باخت مالی اشکال ندارد.

در این بین نظر آیت الله مکارم شیرازی نیز اینگونه اعلام شده است ؛ بازی با پاسور چنانچه در عرف محل از حالت قمار خارج شده باشد اشکالی ندارد .

نظر آیت الله جوادی آملی نیز در خصوص شرایط جایز بودن بازی پاسور شبیه به نظرات دیگر مراجع است ، به صورتی که ایشان عنوان کرده اند اگر چیزى در زمان گذشته ابزار قمار بود، ولى فعلاً ابزار قمار نیست، بازى با آن بدون برد ‏و باخت، جایز است.‏

ضمن آنکه ایشان در ادامه فرموده اند ؛اگر چیزى در یک منطقه، اصلاً ابزار قمار نیست؛ هرچند در بعضى منطقه‌ها ابزار قمار ‏است، بازى با آن بدون برد و باخت، در منطقه اول جایز است. ‏