۱۳۸۸ مهر ۱۹, یکشنبه

پیام برای آزادی وطن


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



هموطنان عزیزم

چرا زمانی که یک بیگناه را زندانی میکنند انزمان فریاد نمیزنیم و حال که زندانی بیگناهی را اعدام کردند همه باید جمع شویم و سوگواری کنیم ؟ چرا؟

روبان مشکی و یا عزاداری و یا سیاه پوشیدن و یا شمع روشن کردن دردی را دوا نمیکند راست میگوئید اتحاد و همبستگی داشته باشید 31 سال چه کردیم فقط عزاداری ؟ کسی به فکر آزادی و حمایت نبود حالا چی شده همه فکره آزادی و انتقام و مبارزه افتادند؟ سال 60 و 61 که اعدام کردند کجا بودید؟ سالهای جنگ کشته و مجروح و شیمائی دادیم کجا بودید ؟ سال 67 جوانان را اعدام کردند کجا بودید ؟ سال 76 زمان خاتمی گفتند رای ندهید همه رفتن دادن و خام یک سیده حراف گول زن به اصطلاح خوشگل شدید؟ ساله 88 چقدر تبلیغ کردیم رای ندهید حکومت را عوض کنید همه گفتند ما رای میدهیم تا احمدی نژاد دوباره برنگردد. ای مردم ساده لوح ایرانی خودتان را گول نزنید این همان خره و پالونش عوض شده ؟ کروبی و موسوی هم همانند خامنه ای و هاشمی و......... هستند . کمی تحقیق کنید ؟ کمی آزاد اندیشی کنید ؟ روزها میگذرد و هر روز شاهد اعدامهای جوانان هستیم چه با گناه و چه بی گناه ؟ تا کی باید بشینیم و ببینیم نفر بعدی کی هست ؟ تا برایش عزا بگیرم و شمع روشن کنیم و در نت سکوت کنیم و یا روبان سیاه بزنیم ؟ به فکر خودتان باشید .

ایرانیان

تا به کی میخواهیم خودمان را با این حرفها دلگرم کنیم . قصه ما ایرانیها همانند آب در هاونگ کوبیدن میباشد. دریای خزر را گرفتند کسی جرات نداشت حرف بزند ؟
مقبره را کوروش را رو به نابودی بردند کسی جرات اعتراض نداشت؟ خلیج فارس ما را اسمش را عوض کردند کسی جرات پیدا نکرد که لااقل حرفی بزند؟
در فرودگاهای امارات و ترکیه به ایرانیان بی احترامی میشه کسی وجود نداره اعتراض کند ؟ سرمان را مثل کبک کردیم زیر برف و منتظر کشورهای دیگر هستیم که ایران را آزاد کنند؟

دانش آموزان ایران

اشتباهی را که پدرانتان و مادرانتان کردند را شما جبران کنید ؟ بیاید ایران را دوباره بسازید و نگذارید که فرزندانتان به شما خورده بگیرند . و دوباره بعد از چند سال فرزندانتان به شما بگویند که ای کاش ایران را آزاد میکردید؟
در روز 7 آبان بر سر مزار کوروش بزرگ گرد هم آئید و در همانجا پیمان ببندید که ایران و ایرانی را از دست اجنبی و اعراب و بیگانه نجات دهید و نشان دهید که ایران همان ایران است.
در روز 13 آبان که روز دانش آموز است به خیابانها بیائید و با شعار های محکم و کوبنده اعلام کنید که خواهان سرنگونی حکومت اسلامی در ایران هستید . و در مقابل سفارتهای بیگانگان همچون روسیه و چین دست به اعتراض گسترده بزنید . سکوت نکنید شعارهای کوبنده بر علیه رژیم و حکومت اسلامی سر دهید از گفتن شعارهای عربی جدا خوداری کنید. شما ایرانی هستید و شعارهایتان ایرانی باشد .

دانشجویان عزیز

بعد از راهپیمائی 13 آبان ملت ایران چشم و امیدشان به شما است . شما دانشجویانی که فردای ایران هستید . پدران و مادران اینده ایران زمین هستید ؟ از حق خودتان و مردمتان و کشورتان دفاع کنید ؟ تا کی باید شاهد زندانی بودن و یا اعدام و قتل دانشجویان را شاهد باشید ؟ تا به کی باید شاهد تجاوز مدیران دانشگاه به دختران دانشجو باشید ؟
روز 16 آذر روز دانشجو را تبدیل به روز آزادی ایران زمین کنید و در تاریخ ایران این روز را ثبت کنید.

شما دانش اموزان و دانشجویان غیور ایرانی امیدهای ملت ایران برای آزادی ایران هستید با این حرکت بزرگ به ملت ایران امید آزادی دهید

به امید آبادانی و آزادی ایران

و به امید برافراشته شدن پرچم سه رنگ شیروخورشید ایران

حمید

20/مهر/ 1388


هیچ نظری موجود نیست: