۱۳۸۸ شهریور ۱۴, شنبه

محمد هاشمی: معلوم نیست انقلاب به کجا می‌رود


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

پارلمان‌‌نیوز: عضو شورای مركزی حزب كارگزاران سازندگی گفت:«اگر لغو برنامه‌های حرم امام (ره) براثر فشارهای سیاسی رخ داده باشد دیگر انسان نمی‌داند چه باید بگوید .در جامعه‌ای که امام و حرم امام مصونیت ندارد،معلوم نیست انقلاب به کجا می‌رود.»

محمدهاشمی در گفتگو با ایلنا، در‌تحلیل خود از لغو مراسم شب‌های احیا در حرم مطهر حضرت امام(ره) با اظهار تاسف از این اتفاق گفت:«متاسفانه این اقدام بسیار سوال برانگیز است، چرا كه امام ریشه این نظام و انقلاب است و اگر تعرضی به جایگاه ایشان و حرم وی صورت بگیرد ،هزینه‌ای مضاعف برای کشور دارد.»

وی با بیان اینکه نمی‌دانم این اتفاق به چه علتی رخ داده است، گفت:«ولی اگر این اتفاق براثر فشارهای سیاسی رخ داده باشد دیگر انسان نمی‌داند چه باید بگوید . در جامعه ای که امام و حرم امام مصونیت ندارد،معلوم نیست انقلاب به کجا می‌رود.»

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد اینكه برخی این نوع برخوردها را رویارویی تفکر انجمن حجتیه با تفکر امام می‌دانند، تصریح کرد:«من این اتفاقات را مختص به تفكر حجتیه نمی‌دانم . متاسفانه مساله برخورد با اندیشه‌های امام در چند سال اخیر شدت گرفته است. مثلا امام در وصیت نامه خود بارها تاکید کردند که نیروهای نظامی وانتظامی نباید وارد سیاست شوند، ولی ما دیدیم برای دوره قبل مجلس تفسیر شورای نگهبان از این مساله برعکس شد و امروز نیز در ترکیب مدیریت عالی کشور در سطوح مختلف هیچ توجه‌ای به این نصیحت و توصیه نشده است.»

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه امام (ره) در مورد حفظ آبرو و حیثیت و عرق مردم توصیه‌های موکدی داشتند، خاطرنشان کرد:امام مردم را همه چیز می‌دانستند ولی امروز متاسفانه شاهدیم که رسانه‌هایی حیثیت مردم را به بازی می‌گیرند و هتک حرمت می‌کنند.»

هاشمی با تاکید بر اینکه امام نسبت به حفظ دستاوردهای نظام تاکید داشتند،تصریح کرد:«متاسفانه امروز خیلی راحت همه دستاوردهای نظام بعد از انقلاب زیر سوال می‌رود و در انتخابات و مناظره‌ها دیدیم که همه دستاوردهای دولت‌های گذشته زیر سوال رفت و شخصیت‌های نظام به سو استفاده متهم شدند و این رویه امروز به سکه رایجی تبدیل شده است.»

مسوول کمیته سیاسی حزب کارگزاران سازندگی با انتقاد از شرایط اقتصادی کشور گفت:«امروز می‌بینیم که چگونه قیمت‌ها بالا می‌رود و مردم در تامین نیازهای اولیه خود با مشکل روبرو هستند.»

هاشمی با بیان این اعتقاد که خیلی وقت است که همه چیز را زیر پا می‌گذارند، تصریح کرد:شنیده‌ام امسال می‌خواهند روز قدس که مبدع آن امام (ره) بودند را تبدیل به هفته قدس كنند و متاسفانه این تفکری تا جایی که جرات می‌کند مسایلی که مربوط به امام است را از حیز انتفاع می‌اندازد واین مختص انجمن حجتیه نیست.»

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان تاکید کرد:«شرایط فعلی کشور، فشارهایی که بر روی مردم وجود دارد و بی توجهی به مسایل کشور، همگی خلاف اندیشه‌های امام و تاکید ایشان بر لزوم حفظ جایگاه مردم می‌باشد. »


آب معدنی دماوند سرطان زا است مصرف نکنید


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

بزرگترین محموله آب معدنی صادراتی ایران به علت سرطان زا بودن برگشت داده شد . ماجرا از این قرار بود که نیروهای ناتو مستقر در افغانستان موسوم ایساف برای تامین اب شرب مورد نیاز خود با طرف ایرانی وارد مذاکره شدند و مقرر گردید که شرکت اب معدنی دماوند بعنوان بزرگترین تولیدکننده اب معدنی در ایران اب شرب ناتو را تامین کند و دراین راستا اولین محموله هم به افغانستان صادر شد اما پس ازمدتی محموله مذکور به دلیل غیربهداشتی و سرطان زا بودن به ایران عودت داده شد .

متاسفانه در این خصوص اطلاع رسانی صورت نگرفت و محموله مذکور به همراه سایر تولیدات اب معدنی دماوند درداخل توزیع و به خورد مردم بیچاره داده شد.البته چندی پیش اخبار مبنی بر آلودگی شدید آب معدنی دماوند به نیترات و آرسینک و استفاده شرکت تولید کننده آن از آب چاه بجای آب های معدنی مطرح شدکه به سرعت موضوع فراموش گردید .

در همین حال گزارشی هم از سوی وزارت بهداشت در این خصوص تهیه شد که خطرناک و غیر بهداشتی بودن این آب و عوارض سرطانزایی ان را تایید می کرد اما بعد از گذشت 2 هفته این گزارش توسط امضا کنندگان آن تغییر کرد و موضوع آلوده بودن آب معدنی دماوند کاملاً منتفی اعلام شد...

طبق تحقیقات خبرگزاری ایران پرس مشخص شد که تهیه کنندگان گزارش با دریافت 200 میلیون تومان رشوه گزارش را تغییرداده اند. در طول چند سال اخیر این موضوع با پرداخت رشوه های متعدد به مقامات محلی شهرستان دماوند و استان تهران مخفی نگه داشته شد.شرکت آب معدنی دماوند در حال حاظر 40 درصد آب معدنی کشور را تامین می کند.پس از گذشت ماهها از این موضوع سرانجام ابعاد خطرناک این آب معدنی رسانه ها و مسولان را بر آن داشت که موضوع را افشاء کنند که یک خبرگزاری و چند منبع خبری اخباری را بصورت سربسته در این خصوص تهیه کردند.

منبع خبر : خبرگزاری هرانا


ایرانی منتظر تو هستیم



Image and video hosting by TinyPic

سالهای بسیاری است در نهان عشق میورزیم، در نهان کینه میورزیم، در نهان سیاسی کاری میکنیم، در نهان نظر میدهیم و در نهان تحلیل میکنیم. این نهانکاری اجباری 1400 ساله ما ایرانیان را از هم دور کرده، از هم میترسیم، از خودمان میترسیم، فقط در خفا به راحتی سخن میگوییم، این نهانکاری درد جدایی و تفرقه ملت ایران است که به فرصت طلبان اجازه سو استفاده و حکومت و زور و تزویر میدهد.
اکنون زمان آن فرا رسیده که ایرانی پوست بشکفد و تمدن ایرانی را از نهانخانه جان بدر آوریم و با اتحاد شکوفائی اینده خود و فرزندان ایران را تضمین کنیم، ایرانیان جوان با شادی و سرزندگی خود بما آموختند رویش جوانه ها ناگزیر است و یارای هیچ مقابله نیست.
فرزندان ایرانیان متولد در دیگر کشورها با همراه داشتن گنجینه ای از دیگر فرهنگها میتوانند به ما در بالندگی فرهنگی کمک کنند.
بزرگان و خردمندان میتوانند همچون چراغی پیش روی جوانان از هدر رفتن انری شگرف جوانان ایران جلوگیری کنند.
گذشتگان چراغ راه آیندگان باشند و آیندگان همراه و همپای گذشتگان.
ایرانی بنام ایران زمین یگانه کشور بزرگ آریاییان، کشور پاک کورش و داریوش و زرتشت و اردشیر و یزدگرد و نادر و کریمخان و سرداران بنام ایرانیان بیا تا دست در دست اندازیم و طرحی نو در اندازیم و بنیاد فساد و کینه و تعصب و زورمندان و حکومت ظالمان را براندازیم.
ایرانی به تو نیاز دارم، به تو نیاز دارم تا ایرانی بمانم، به تو نیاز دارم تا بدانم زکجا آمده ام و ایران من بهر چه بود. ایرانی بیا تا این درد مشترک را از سینه برون افکنیم و با انحاد خویش گلستان اریایی را مکانی امن و پاک برای رویش جوامه های فردا بسازیم نه درد ببینند و نه درد بدانند.
ایرانی نه یکبار که تا ابد به یاری سبزت نیازمندم تا به ایرانی بودنم افتخار کنم، ایرانی ندا چشم براه توست، سهراب منتظر قلم سبز توست، بیا تا فراموش نکنیم ایران چه بود و چه میتواند باشد، بیا تا به همدیگر یاد دهیم مذهب و ایدئولوژی امری باطنی و خصوصی است و دلیلی ندارد در حکومت دست داشته باشد، بیا تا از قرون وسطای ایرانی بدر آییم و رنسانس ایرانی بپاکنیم.
بیا تا فارغ از هر زنده باد و مرده باد دشمن فرضی را فراموش کنیم و به همدیگر یاد دهیم با قانون مداری نیازی به حکومت شرعی و تعصب و غیرت نیست.
ایرانی بیا تا با هم ببینیم دولت سالم و اقتصاد سالم نیاز به کلک و ریا را از بین میبرد و نیازی به دانستن این فنون نیست.
ایرانی بیا تا ساده باشیم، بیا یکرنگ باشیم، بیا آنقدر دوست باشیم که نیازی به داشتن دورنگی نداشته باشیم.
ایرانی بیا ایران را دوباره با سه رنگ درخشان پرچمش بسازیم
ایرانی بیا ایران سپید فردا را با قرمزی خون من در راه سبزی کالم تو بسازیم و بارور کنیم.
ایرانی میخوانمت
ایرانی میخوانمت به یاد برگها خزان 67 میخوانمت به یاد لاله های پرپر شده در کوی دانشگاه، ایرانی میخوامنت به شنیدن نغمه چکاوکهای سبز آزادی خرداد امسال، میخئانمت به سرخی خون لاله زار کهریزک، میخوانمت به بلند آشیان عقابهای پرشکسته اوین.
تبریزی، تهرانی، کرمانیی یزدی، بلوچ، فارس، ترک، لر، کرد، گیلانی، مشهدی، جنوبی ابادانی میخوانمت به برافرازی درفش کاویانی بر فراز البز و زاگرس و بار دیگر شکست دادن ضحاک زمان.
ایرانی بیا با هم ایرانمان را آزاد کنیم، بیا تا با هم باشیم و با هم بمانیم.
ایرانی ما از هر فرقه و مرام و مسلک و حزب و اندیشه و عقیده که هستیم همه ایرانی هستیم و میتوانیم آشتی اندیشه های گوناگون رادر ایران ازادمان جشن بگیریم.
ایرانی من هستم، من هستم منتظر تو، منتظر فردا، منتظر طلوع سپیده دم آزادی، منتظر براندازی ظلم و برافرازی حق
و همچنان منتظرت میمانم تا بهم بپیوندیم

ایرانی منتظر تو هستیم

مهراد ایرانی


۱۳۸۸ شهریور ۱۳, جمعه

اینک زمان خیزشی دگر بار است


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


اینک زمان خیزشی دگر بار است بیا تا دگر بار من و تو ما شویم جویای فرهنگ و آیین خود شویم

ای هموطن اینک زمان حرکت است اینک زمان خیزشی دگر بار است بیا تا دگر بار من و تو ما شویم جویای فرهنگ و آیین خود شویم
.

جنبش ملی‌ "ما هستیم" جنبشی در راستای پایان دادن به اشغال ۱۴۰۰ ساله ایران توسط اعراب و فرهنگ اعراب و بازگشت ما ایرانیان به فرهنگ زیبا، دلنشین و بی‌ همتای نیاکانمان است پس بیایید با حمایت از این جنبش به آن‌ نیرو و توان لازم جهت انجام این وظیفه بزرگ را بدهیم، یاری سبز شما پایانی است بر سال‌ها عقب افتادگی اقتصادی و فرهنگی‌ پایانی است بر دیکتاتوری و شروعی تازه است برای آزادی و بزرگی‌ ایران زمین.

ما ایرانیان با فرهنگ و صاحبان اندیشه و تمدن بدون دریافت هرگونه کمک از کشورهای خارجی‌ و تنها و تنها با بودن خود و حمایت از جنبش ملی‌ "ما هستیم" در احیای فرهنگ والای ایرانیمان خواهیم کوشید و طومار این رژیم ننگین حامی‌ فرهنگ بیگانه عرب را در هم خواهیم پیچید و نظامی سکولار و دمکرات بر اساس رأی ایرانیان که پاسبان حقوق تک تک ایرانیان باشد و از منافع ملی‌ و تمامیت ارضی ایران پاسبانی نماید بر قرار خواهیم نمود تا دگر بار ایرانی‌ با شکوه و نیرومند را در جهان شاهد باشیم آنچنان که کوروش بزرگ ساخت که به دلیل نبودن ما در زمان هایی حساس و بی‌ کفایتی برخی از سردمداران، آن ایران پویا و با شکوه ادامه نیافت، اما اینبار ما هستیم تا ایران هست و سردمدارانی دانا و با کفایت را انتخاب خواهیم نمود و ایرانی‌ پویا و با شکوه برای همیشه خواهیم ساخت.

پس بیایید تا به جنبش و باشگاه ایرانیان بپیوندیم.

ما هستیم

http://www.ch1.cc

تلفن مارکتینگ برای کمک های مالی: 818-884-5422-+1

آدرس پستی برای فرستادن نامه و کمک‌های مالی:

P.O. Box 632

Canoga Park, CA 91305

USA

راديو پدر در ماهواره هاتبرد روي اير رفت

Sat:Hotbird frq:11200 pol:ver sim:27500 Ch name: Radio Pedar

علی هیتلر صدام خامنه ای : ترسی افتاده به جونتون


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


بدبخت دولت اسلامی که از الله اکبر گفتن مردم میترسه، از نماز جمعه رفتن مردم میترسه، از شب احیا برگزار کردن میترسه…

بدبخت دولت کودتا که از برگزاری مراسم فوتبال میترسه، از پارک رفتن مردم میترسه،

بدبخت دولت ورشکسته که از رادیو و تلویزیون آاش ور شکسته، مخابراتش ور شکسته، کارخانه‌های خودرو سازیش ور شکسته، …

بدبخت دولت کودتایی که از رفتن به نیو یورک میترسه، از جلسه سران اروپا میترسه، از حرف زدن با آمریکا میترسه،

بدبخت دولت گردن شکسته ایی که از باز شدن دانشگاه میترسه، از اسم دانشگاه میترسه، از تدریس علوم انسانی‌ تحریف شده خودش میترسه…

بدبخت دولت خاک بر سری که از تشکیل مجلس خبرگان میترسه، از پخش مراسم تحلیف میترسه، از پخش مراسم رای گیری در مجلس میترسه،

بد بخت دولتی که از تحویل جنازه‌ها میترسه، از افطاری خانواده‌ها دم زندان اوین میترسه، از آزاد کردن همه آنها که آمدند و به همه چیز اطراف کردن میترسه،

بد بخت، ور شکسته بی‌ آبرو، گردن شکسته، بی‌ وجدان

تنها چیزی که در درون این رژیم باقی‌ مانده و هر روز بزرگتر میشود ترس است..و ترس برادر مرگ است…

پیروزی همین جاست، جشن آن‌ نزدیک است…


سید علی گدای بدبخت :

از اون جایی که ایشون واسه همه چیز و همه کس راهنمایئ داره و به درد همه میرسه از جمله انتصاب رئیس جمهور و حالا انتخاب کابینه و ... می‌خواستم خواهش کنم واسه بواسیر بنده هم یه نسخه بنویسه شاید اونم درست شد!

Image and video hosting by TinyPic

از اعتراض می ترسند، از نماز جمعه می ترسند، از شب احیاء می ترسند، از روز قدس می ترسند، از محرم می ترسند، از 22 بهمن می ترسند، هر جا که مردم باشند می ترسند. حکومتی که همه چیزش بر پایه ترس باشد دیری نمی پاید.

۱۳۸۸ شهریور ۱۲, پنجشنبه

ای وای ای وای ملا منقلی



Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic


در پی حوادث اخیر در ایران حکومت اسلامی رنگی برایش باقی نمانده و در نتیجه با تمامی رنگها مبارزه میکند.

زمانی رنگ سبز که نماد سید الشهدا بود مورد بهره بهرداری حکومت قرار میگرفت. اما امروز هر کس پارچه سبزی به بازو ببندد و یا پیراهن سبز بپوشد،نیروهای سرکوبگر نظام او را دستگیر میکند. رنگ قرمز سالهاست که نماد چپی هاست و از اوئل انقلاب این رنگ ممنوع شده است. خلاصه دیگر رنگی برای حکومت باقی نمانده.

رهبران حکومت از اینکه رنگی ندارند افسردگی گرفته اند و برای درمان افسردگی به داروی همیشگی خود یعنی تریاک روی آورده اند. به همین دلیل تریاک را حرام نکرده اند. شهر زیر شرح حال ملایان در اوضاع و احوال کنونی رو بیان میکنه.

بندرعباسیها و بوشهریها و آبادانیها ترانه معروف ممد حیدری رو حتما به یاد دارند،اگر خواستید شعر زیر رو در مجالس بخونید میبایست بر وزن ترانه ممد حیدری بخونید.

ای وای ای وای---------- ملا منقلی

دستی به وافور----------- ملا منقلی

دستی به ساطور---------- ملا منقلی

با حال مستش------------ ملا منقلی

تفنگ تو دستش --------- ملا منقلی

یه گرگ هاره------------ ملا منقلی

شرف نداره -------------ملا منقلی

به نام قران -------------ملا منقلی

میکشه انسان -----------ملا منقلی

به نام قانون -------------ملا نقلی

هی میخوره خون --------ملا منقلی

خنجر به مشته----------- ملا نقلی

ندا رو کشته -------------ملا منقلی


با سپاس از م سحر شاعر ایرانی مقیم پاریس



مقام شتر در سرزمین مادری


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


« ماده 300 – قانون مجازات اسلاي – ديات:
خون‌بهاي يک زن مسلمان خواه اين قتل عمدا صورت گرفته باشد، خواه غير عمد، 50 شتر است.

ماده 435- خون‌بهاي قطع بيضه چپ يک مرد مسلمان 66 شتر است و خون‌بهاي قطع بيضه راست او 34 شتر و خون‌بهاي قطع هر دو بيضه چپ و راست يک مرد مسلمان 100 شتر است. »

کتاب تازه‌ی آقای شجاع‌الدین شفا در باره‌ی قانون بیضه و بمب اتمی، بار دیگر اهمیت شتر را در قوانین اسلامی در ذهنم زنده کرد.
این سروده‌ی تازه را با احترام، به آقای شفا تقدیم میکنم.


مقام شتر در سرزمین مادری

ارج و قربي را که در ايران ما دارد شتر
در زمين و آسمان ديگر کجا دارد شتر؟

گر شتر داري برو هر کار مي‌خواهي بکن
اي مسلمان، معجزي مشکل‌گشا دارد شتر!

محض خنده، بيضه‌هاي يک مسلمان را ببر!
صد شتر تاوان بده، کامت روا دارد شتر

بيضه‌ی مستضعفان، مستکبرا، در دست توست
تيغ تيز از بهر قطع هر دو تا دارد شتر

بيضه را چون مي‌بُري، اي ميوه‌چين انقلاب
باغت آبادي بگو! چشم دعا دارد شتر

جزو دستاوردهاي انقلاب است اين يکي!
شکر حق کرده، تشکر از خدا دارد شتر

گر شتر کافي نداري، پس قناعت پيشه کن
قطع کن يک بيضه را، نرخ جدا دارد شتر

بيضه‌ی چپ را به شصت و شش شتر بتوان بريد
تاجرش بيچاره شد، بهرش عزا دارد شتر!

کمتر از اين گر شتر داري، زني مسلم بکُش
چونکه پنجاهش جواب خون‌بها دارد شتر

نرخ يک زن، نصف نرخ بيضه‌هاي مرد شد!
سنجه‌اي در امر قانون و قضا دارد شتر

دشنه‌ها را تيز کن اي ناجي مستکبران
چون هوايت را به هنگام جزا دارد شتر

کاروان قتل و غارت را بگو سستي مکن
ساربان، يک عالمه بهر شما دارد: شتر

غير از اينها هم شتر را دست کم نتوان گرفت
بابت ارجي که در اُم‌القرا دارد شتر

اشترالاسلام قبراق است و مثل جمبوجت
رفت و برگشتي ز قم تا کربلا دارد شتر

گوشتش را دزدکي در رستوران‌ها مي‌پزند
دست، هم در آن قضا، هم اين غذا دارد شتر

باب منسوجات مرغوب است پشم حضرتش
بهتر از جير و بّرّک، شال و قبا دارد شتر

ديدم آقايي که از پشم شتر دارد عبا
اولش پنداشتم بر تن عبا دارد شتر!

خانمي با مانتوي پشم شتر مي‌داد قر
از عقب گفتم عجب عور و ادا دارد شتر!

از نمدمالي ببين کارش چه خوش بالا گرفت
در فلان مجمع گمانم آشنا دارد شتر

نقش بازي کرده در تعزيه‌ي ابن عقيل
عکس با فرمانده کل قوا دارد شتر!

موقع نشخوار، تفسير سياسي مي‌کند
تجربه در گفتن پرت‌ و پلا دارد شتر

از خود کلثوم‌ننه مدرک گرفته ظاهرا
زين جهت در قصه‌گويي دکترا دارد شتر

جاي تفسير خبر، با شيوه‌ی خاله‌زنک
شايعات تازه از هر ماجرا دارد شتر

مخبري را کرده با جاسوس‌بازي همتراز
ظاهرا يک ارتباطي با سيا دارد شتر

بسکه خواب پنبه‌دانه ديده در دوران شاه
در رژيم شيخ اينسان اشتها دارد شتر

شاه قدر اين شترها را نمي‌دانست و رفت
از جيمي کارتر، سپاسي بي‌ريا دارد شتر

بعد از اين وقتي سوارش مي‌شوي دولا نشو
سرفرازي بين که در قانون ما دارد شتر

گرچه طبع سرکش هادي چنين شعري سرود
اين قصيده را، از آقاي شفا دارد شتر

هادی خرسندی

۱۳۸۸ شهریور ۱۱, چهارشنبه

سوالات شب اول قبر لو رفت


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


برای دیدن سوالات کامل به سنگ قبر گروه کانون هکرهای مرده مراجعه کنید
اینم قسمتی از سوالات :

سوالهای تشریحی :

1-بازیگر مورد علاقه شما در فیلم اوشین ؟
2-آیا عضو بسیج بوده اید یا نه ؟
3-آخرین باری که از تیغ برای اصلاح صورت خود استفاده کرده اید کی بود ؟
4-آیا خدای ناکرده هرگز پیرهن آستین کوتاه پوشیده اید ؟
5-آیا تا بحال از مواد غیر مذهبی مانند ژل مو استفاده کرده اید ؟
6-آیا تا بحال شبکه ایران تی وی را تماشا کرده اید ؟
7-سینوس آلفا بعلاوه کوسینوس بتا منهای زاویه نود درجه ضرب در زاویه مخالف زوزنقه تقسیم بر ضلع عمودی مثلث .
8-...

سوالهای تستی :

1- علت ازدیاد مردم موش صفت در جامعه ؟
□ نداشتن دشمن طبیعی
□ جهش ژنی
□ افزایش مواد غذایی در محله ها
□ یه نفر بلک کتس رو خبر کنه

2- ریش بلند تر از سی سانت را در برادران مذهبی چگون توصیف میکنید ؟
□ تیغ گران است
□ صرفه جویی در بودجه
□ محل پرورش شپش
□ خدا عالمه

3- نگاه نا محرم به دیگران ( خواهران دینی ) ؟
□ تیری است از ناحیه شیطان به ما
□ تیری است از ناحیه ما به شیطان
□ تیری است از ناحیه دختر به دوطرف
□ شهلای من کجایی شهلا تو بی وفایی

4- کمبود برنامه مناسب در تلویزیون جمهوری اسلامی ؟
□ نداشتن ایده لازم برای برنامه ها
□ نداشتن حال کافی برای ساخت برنامه ها
□ مشکل در زندگی خانوادگی سازندگان
□ همشون

5- سانسور در دولت اسلامی ؟
□ حفظ از گناه
□ دوری جستن از تعلیمات آخوند اعظم
□ سماغ مکیدن
□ بی خیال خوشی

شعـر انـقـلابی!


Image and video hosting by TinyPic

قلم چرخید و فرمان را گرفتند ----- ورق برگشت و ایران را گرفتند

به تیتر «شاه رفت ِ» اطلاعات------- توجه کرده کیهان را گرفتند

چپ و مذهب گره خوردند و شیخان ---------شبانه جای شاهان را گرفتند

همه ازحجره‌ها بیرون خزیدند ----------- به سرعت سقف و ایوان را گرفتند

گرفتند و گرفتن کارشان شد ------------- هرآنچه خواستند آن را گرفتند

به هر انگیزه و با هر بهانه -------------مسلمان نامسلمان را گرفتند

به جرم بدحجابی، بد لباسی ------------- زنان را نیز، مردان را گرفتند

سراغ سفره ها، نفتی نیامد ------------- ولیکن در عوض نان راگرفتند

یکی نان خواست بردندش به زندان ---------- از آن بیچاره دندان را گرفتند

یکی آفتابه دزدی گشت افشاء ------------ به دست آفتابه داشت آن را گرفتند

یکی خان بود از حیث چپاول ------------ دوتا مستخدم خان را گرفتند

فلان ملا مخالف داشت بسیار ------------ مخالف‌های ایشان را گرفتند

بده مژده به دزدان خزانه --------------- که شاکی‌های آنان را گرفتند

چو شد در آستان قدس دزدی ------------- گداهای خراسان را گرفتند

به جرم اختلاس شرکت نفت -------------- برادرهای دربان را گرفتند

نمیخواهند چون خر را بگیرند ----------------محبت کرده پالان را گرفتند

غذا را آشپز چون شور میکرد ---------------- سر سفره نمکدان را گرفتند

چو آمد سقف مهمانخانه پائین ------------- به حکم شرع مهمان را گرفتند

به قم از روی توضیح‌المسائل -------------- همه اغلاط قرآن را گرفتند

به جرم ارتداد از دین اسلام ------------ دوباره شیخ صنعان را گرفتند

به این گله دوتا گرگ خودی زد --------- خدائی شد که چوپان را گرفتند

به ما درد و مرض دادند بسیار ----------- دلیلش اینکه درمان راگرفتند

مقام رهبری هم شعر میگفت ----------- ز دستش بند تنبان را گرفتند

همه این‌ها جهنم، این خلایق --------- ز مردم دین و ایمان را گرفتند

شاعر گمنام

مراسم چهلم محسن روح‏الامینی


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


مراسم چهلمین روز شهادت محسن روح‏الامینی، فردا پنج‏شنبه از ساعت 14 تا 15:30 در محل مسجد ولیعصر تهران، واقع در خیابان خالد‏اسلامبولی، جنب پارک ساعی برگزار خواهد شد.

مراسم بزرگداشتی که قرار بود ۴ مرداد ماه برای محسن روح الامینی در مسجد بلال برگزار شود، با فشار نیروهای امنیتی لغو شد.

روح‌الامینی، دانشجوی رشتهٔ کامپیوتر دانشگاه تهران بود در تجمع روز ۱۸ تیر ۱۳۸۸ دستگیر و جنازه‌ وی ۱ مرداد ماه به خانواده‌اش تحویل داده شد. وی فرزند عبدالحسین روح‌الامينی دبیرکل حزب توسعه و عدالت و از اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران، مشاور وزیر بهداشت و رئیس انستيتو پاستور بود که پیشتر نیز عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و مشاور انتخاباتی محسن رضایی بود. در حالی که مقامات امنیتی مرگ وی را بر اثر ابتلا به مننژیت بر اثر تب و عفونت عنوان نموده بودند، پزشک قانونی تهران در تازه ترین گزارش خود علت مرگ را شرایط نامناسب نگهداری در بازداشت و وارد آمدن ضربه توسط جسم سخت به جمجمه اعلام نمود.

کمیته گزارشگران حقوق بشر

۱۳۸۸ شهریور ۱۰, سه‌شنبه

جام واجبین را چه کسی سرخواهد کشید


Image and video hosting by TinyPic

عنتری نژاد خاک بسر شد

Image and video hosting by TinyPic


پایان دولت نهم

Image and video hosting by TinyPic

جام واجبین را چه کسی سرخواهد کشید

Image and video hosting by TinyPic

بزرگترین تظاهرات ایرانیان در ایران



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

نظر هاشمي رفسنجاني درباره فرزندانش




Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


بر اساس اين گزارش در اين مطلب آمده است:

نظر هاشمي رفسنجاني درباره فرزندانش

* ازدواج

در سال 1337 در رفسنجان برايم خواستگاري كردند؛ دختر حجت‌الاسلام آسيد محمد صادق مرعشي كه اسناد رسمي داشتند و از تحصيلات حوزوي بهره‌مند بودند. همسرم از خانواده‌اي است روحاني، از فاميل بزرگ مرعشي و نوه حضرت آيت ا... سيد كاظم طباطبائي يزدي صاحب كتاب عروة الوثقي كه جايگاه معتبري در همه حوزه‌ها دارد. ثمره اين ازدواج پنج فرزند به ترتيب: (فاطمه، محسن، فائزه، مهدي، ياسر) هستند. دخترانم با پسران آقاي لاهوتي كه يكي پزشك و ديگري دندانپزشك است، ازدواج كردند كه قرار اين ازدواج در آخرين زندان - زندان اوين كه در آنجا هم زندان بوديم - گذاشته شد.

* همه بچه‌هاي من

خانواده من وارد سياست نشدند. دخترانم يكي وارد كار ورزش و ديگري وارد بنياد بيماران خاص شدند.

-محسن

پسرانم، محسن كه در اروپا جزو انجمن اسلامي بود كه زمينه سياسي داشت. به ايران آمد، مشغول كار در موشك‌سازي شد. رشته‌اش مربوط به بدنه موشك‌سازي بود و به همين خاطر تحصيلش را نيمه‌كاره رها كرد و آمد. چون به او نياز داشتيم. كارش مخفي بود و بعد به بازرسي رئيس جمهوري آمد كه آنهم كاري مخفي بود. كسي را مي‌خواستيم كه از اطلاعات سوء استفاده نكند. بعد به مترو رفت كه الان هم هست.

-مهدي

مهدي به صنعت علاقه داشت و فهميد كه وضع ما در دريا ضعيف است. صنايع دريايي ما خيلي ضعيف بود. او دنبال سكوسازي و لوله‌هاي كف آب و حفاري در دريا رفت كه وابسته بوديم. آخرش به پارس جنوبي و عسلويه رسيد و الان به CNG رفت كه براي صرفه‌جويي و محيط‌زيست خوب است.

-ياسر

ياسر هم با آقاي فروزش وزير سابق جهاد سازندگي درباره خود كفايي پنير كار مي‌كرد. آن موقع مشكل ما در كشور اين بود كه كسي دنبال صنايع تبديلي نمي‌رفت. دامداران مشكل داشتند و پنير هم وارداتي بود. مشاور وزير بود، ولي اين سمت براي راه‌اندازي كارش بود. الان هم در دفتر من در مركز تحقيقات است.

* در كارهايي كه به آنها مربوط نيست دخالت مي‌كنند

پس بچه‌هاي ما در كار سياست نيامدند. اما حُسن يا اشكالي وجود دارد كه خيلي بي‌رودربايستي برخورد مي‌كنند. مخفي‌كاري و رياكاري نمي‌كنند و هر چه هستند، نشان مي‌دهند. در كارهايي كه به آنها مربوط نيست دخالت مي‌كنند. اين روش در جامعه ما باب نيست. به معناي مصطلح وارد سياست نشدند، ولي وارد ميدان شدند. البته يك بحث اساسي دارم كه مي‌توانستم جلويشان را بگيرم كه معلم شويد و يا درس بخوانيد و اينكه پسر رئيس‌جمهور هستيد، برايتان بس است. اگر اين تفكر عام شود، بچه‌هاي شخصيت‌ها نمي‌توانند كار كنند كه نوعاً دلسوز هستند. فرهنگ درستي نيست. البته شايد بعضي‌ها سوء استفاده كنند. شايد بعضي‌ها راضي باشند كه بچه‌هايشان هيچ كاري نكنند و ناني بخورند و بگردند. چرا بايد اين گونه باشند؟ حداقل بايد مثل مردم عادي كار كنند. جرمشان اين است كه پدرشان مسئوليت بالايي دارد.

* خودم مواظبت مي‌كردم كه آلوده نشوند

هر مديري در سطح خود مي‌تواند اين مشكل را داشته باشد. آن طرفش هم سخت است. دستشان به خاطر قدرت باز باشد و سوء استفاده كنند، كه نقطه فسادانگيزي است. خودم مواظبت مي‌كردم كه آلوده نشوند. ضمن اينكه نمي‌خواستم جلويشان را بگيرم كه براي مملكت كار نكنند. دلم براي مملكت مي‌سوزد و هر كسي كه كار مي‌كند، خوشم مي‌آيد. مثلاً در ورزش بانوان شايد كسي جز فائزه من نمي‌توانست اين طلسم را بشكند. همين بنياد بيماري‌هاي خاص ده پانزده سال است دارد كار مي‌كند، ولي هنوز در كشور فاجعه است. بيماري‌هاي بد هموفيلي، تالاسمي، سرطان و كليوي متولي مشخص نداشتند.

*دلم مي‌خواست يكي از بچه‌هايم طلبه شود

در خانواده ما هيچ چيز تحميلي نيست. در مورد خود من هم نبود. هميشه با انتخاب و آزادي كار كرديم. گاهي پدرم سخت‌گيري‌هايي مي‌كرد. ما سخت‌گيري نمي‌كنيم كه بچه‌ها چه شغلي انتخاب مي‌كنند. البته تا حدي كه كار بدي نكنند و مباح و عادي باشد. از دور مواظبم كه مسايل ديني و عقايد و اعمال عبادي را رها نكنند. مثلاً به گونه‌اي ترتيب مي‌دهم كه صبح‌ها براي نماز بيدار شوند. اما سعي مي‌كنم خودشان انتخاب كنند. احتياجي به اوقات‌تلخي نداريم كه فضاي عاطفي خانواده را بهم بزنيم. مي‌دانند كه اگر خلافي از آنها ببينم، نمي‌گذرم. اينكه چگونه جبران كنند، بستگي به شرايط من دارد. لذا مجموعه‌اي داريم كه هم مواظبت مرئي و غيرمرئي در آن هست و هم آزاد مي‌شوند و هر كاري كه مي‌خواهند - ولو با سليقه من نسازد - دنبال مي‌كنند. مثلاً دلم مي‌خواست يكي از بچه‌هايم طلبه شود. اما آنها انتخاب نكردند و من هم نگفتم حتماً برويد طلبه شويد‌. معمولاً روحانيون معروف يكي از بچه‌هايشان را طلبه مي‌كنند تا وارث آنها در آن بخش باشند. من به خودشان واگذار كردم.


۱۳۸۸ شهریور ۹, دوشنبه

همبستگی مسیحیان ایران


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

با درود

گروهی از ایمانداران مسیحی در اعتراض به زندانی بودن دو خواهر مسیحی مریم و مرضیه اقدام به تغییر لوگوی تصویری خویش" تا تاریخ ۱۳ سپتامبربرابر با ۲۲ شهریور " با شعار مریم و مرضیه را آزاد کنید نمودند

در صورتی که شما نیز در فیس بوک ؛تارنما ؛وب سایت یا ایدی های مسنجرعضویت دارید میتوانید با قرار دادن این تصویر در جای لوگوی خویش بدینگونه اعتراض خود را نسبت به جفا بر ایماندارن ونوکیشان مسیحی مخصوصا این دو خواهر اعلام نمایید

فراخوان آزادی برای مسیحیان

Image and video hosting by TinyPic


پدر


پسر روح القدس



Image and video hosting by TinyPic

به گزارش روزنامه بیلد المانی

http://www.bild.de/BILD/news/2009/08/31/hinrichtung-iran-frauen/droht-tod-weil-sie-zum-christentum-konvertiert-sind.html

مریم 27 ساله و مرضیه 30 ساله که لبخند زیر لبهاشون است و این عکس اخرین تصویر از این دو دختر مسحی در زمان ازادیشون میباشد

همینک این دو خانم در یکی از مخوف ترین بازداشتگاههای تهران به سر میبرند

جرم: خروج از اسلام به مسیحیت

خانم ساباتینا جمز عضو و مداقع حقوق بشر ونویسنده

برای آزادی این دو نفر مسیحی فعالیت دارد و گزارش داده است که این دو خانم در سلول انفرادی هستند با چشمان بسته و پنج بار در روز شلاق میخورند

اب و غذا به حد کم به انها میرسد

باور نکردنی است که این قوانین شکنجه در قوانین اساسی ایران برای این خانم ها وجود دارد

طبق قانون10/225 شرایط خروج از اسلام را میتوان در انجا دید

آنها به جای پنج بار نماز خواندن در روز باید پنج بار در روز شلاق بخورند

و غذا و اب به مقدار کم باید بهشون داد تا ابراز ندامت کنند و به اسلام برگردند

جای شگفتی است که این چه کشوری است که به خاطر دین مردمش را به صورت قانونی شکنجه میدهد

در ایران هر سال نود هزار معتقد به مسیحیت تحت تعقیب و شکنجه قرار میگیرند و کشته میشوند

ازادی مذهب در انجا وجود ندارد

کسی که به اسلام اعتقاد نداشته باشه از صفحه اجتماع محو میشود

توی یه دادگاه نمایشی از ابتدای اگوست تا الان این دو دختر را بارها به دادگاه کشانده اند تا فرصتی داده شود برای برگشتن و اگر این دو نفر محکوم شوند انها را طبق قوانین اساسی ایران اعدام خواهند کرد

خانم خانم ساباتینا جمز با تشکیلات و دفاتر وابسته به دفاع از حقوق بشر در خارج همکاری میکند و در حال جمع آوری امضا برای آزادی بدون قید و شرط این دو دختر مسیحی میباشد

شما نیز میتوانید به آدرس زیر مراجعه نمایید و حمایت خود را اعلام نمایید

http://www.sabatina-ev.de/Start.html

پرسش از مسیحیان عزیز در اینجاست آیا فعالیت برای آزادی زندانیان مسیحی که طبق فرموده مسیح همه اعضای یک بدن هستیم ایا فعالیت سیاسی است که مسیح ما را از آن منع کرده باشد؟

اگر پاسخ شما خیر میباشد پس تا دیر نشده قدم بردار


((فیض خداونمان عیسی مسیح با شما باد))


مهدی کروبی به دادگاه احضار شد


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



کروبی بره دادگاه مشابه مهدی خزعلی دستگیرش میکنند

احضار شیخ مهدی کروبی به دادگاه به عنوان مطلع

و اخطار فیس بووک موسوی

در حالیکه شیخ مهدی کروبی برای راهپیمایی روز قدس ، کودتاگران را تهدید کرده است و سید حسن خمینی نیز حاضر به لغو سخنرانی خاتمی در شب قدر نشده است اخبار نگران کننده ای به گوش می رسد . خبر نخست احضار شیخ مهدی کروبی به عنوان مطلع و خبر دوم هشدار فیس بووک مهنس موسوی است . دقت کنید :

۱. امشب اخبار سراسری ساعت ۲۱ ( شبکه اول) از احضار کروبی به دادگاه به عنوان مطلع خبر داد . بازپرس پرونده ( گویا شعبه ۱۳ ) گفت : قرار بوده است امروز کروبی به عنوان مطلع راس ساعت ۱۱ در دادگاه حضور یابد اما نیامده است . اخبار سراسری در ابتدا گزارشی هم در خصوص افشاگری های کروبی ، به صورت جهت دارپخش کرد ، تا زمینه برای صحبت های بازپرس پرونده آماده شود .

۲. فیس بووک میرحسین موسوی لحظاتی پیش خبر داد : در صورت گروگان گیری هر کدام از سران اصلاحات، وعده ما: انقلاب به سمت آزادی!!!!ا زمان برای طلاع رسانی مراسم شب قدر(سخنرانی محمد خاتمی درمرقد امام، با حضور مهدی کروبی و میر حسین موسوی) 2 +/- 11 روز !! اعلام برنامه روز قدس سبز: چهار شنبه!ا

رسانه شمائید .

پیشنهادِ سبز : باید خط قرمز تعریف کرد.
خط قرمز جنبش سبز احضار موسوی، کروبی و خاتمی به دادگاه یا دستگیری آنها می‌باشد.
اگر این اتفاق افتاد باید اعتصاب عمومی‌ کرد.
باید کار، مدرسه، دانشگاه را تعطیل کرد.




۱۳۸۸ شهریور ۸, یکشنبه

من دختر ایرانم… اگه جلومو بگیری جلوت وامیسم!


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

1.به چشمهای این مامور زن نیروی انتظامی نگاه کن؛ چی می بینی؟
من نفرت دیدم! خشم دیدم، و البته قلدری( که هرگز در زن ایرانی ندیده بودم!). این حضرات اصلن و ابدن تحمل ندارند. همواره عصبانی اند و آماده ی انفجار. و هرچیز سرراهشون قرار بگیره محکوم به نابودیست!

2. آهای زن! برو به هرکسی که اون باتون مضحک رو دستت داده تا با ضربه ش دهن من و خواهرای من و برادرای من و خورد کنی بگو: من هستم! و اینجام!
برو به اون حاج آقاهایی که بهت پول می دن تا از من و امثال من متنفر باشی بگو : من وایسادم!

3. من دختر ایرانی ام. بهتر بگم دختر ایرانم! نه لبنانی نه افغانی و نه عربم که ایرانی ام. نه الان که تا ابد. من نابود شدنی نیستم. و انکار شدنی نیستم. و محو شدنی نیستم. نه با باتون، نه با اسپری و نه حتا با یه لشگر آدمیزاد بی هویت متنفر…

4. برو بهشون بگو اگه سر راهمو بگیرن جلوشون وامیسم!


خامنه ای را بسوزانید


Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic