۱۳۸۸ شهریور ۸, یکشنبه

من دختر ایرانم… اگه جلومو بگیری جلوت وامیسم!


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

1.به چشمهای این مامور زن نیروی انتظامی نگاه کن؛ چی می بینی؟
من نفرت دیدم! خشم دیدم، و البته قلدری( که هرگز در زن ایرانی ندیده بودم!). این حضرات اصلن و ابدن تحمل ندارند. همواره عصبانی اند و آماده ی انفجار. و هرچیز سرراهشون قرار بگیره محکوم به نابودیست!

2. آهای زن! برو به هرکسی که اون باتون مضحک رو دستت داده تا با ضربه ش دهن من و خواهرای من و برادرای من و خورد کنی بگو: من هستم! و اینجام!
برو به اون حاج آقاهایی که بهت پول می دن تا از من و امثال من متنفر باشی بگو : من وایسادم!

3. من دختر ایرانی ام. بهتر بگم دختر ایرانم! نه لبنانی نه افغانی و نه عربم که ایرانی ام. نه الان که تا ابد. من نابود شدنی نیستم. و انکار شدنی نیستم. و محو شدنی نیستم. نه با باتون، نه با اسپری و نه حتا با یه لشگر آدمیزاد بی هویت متنفر…

4. برو بهشون بگو اگه سر راهمو بگیرن جلوشون وامیسم!


۳ نظر:

ناشناس گفت...

فردا شب طنین کوبنده الله اکبر ما هشداری خواهد بود به کودتاچیان در مورد هرگونه برخوردی با موسوی، خاتمی و کروبی.
کودتاچیان در حال سنجش حساسیت مردم نسبت به شایعه دستگیری سران موج سبز هستند. آنها از ترس راهپیمایی روز قدس از همین حالا بفکر دستگیری کروبی، خاتمی و موسوی افتاده اند. تنها واکنش به موقع ماست که میتواند آنها را به عقب براند. پس وعده ما سه شنبه شب، ساعت ۲۱، پشت بامهای سراسر کشور

ناشناس گفت...

توکلی: احمدی‌نژاد عامل تحریک‌های خیابانی
محتشمی‌پور و محمد هاشمی از ایرنا شکایت کردند
گاف تکراری خبرگزاری وابسته به دولت کودتا و انديشه های خرافاتی امام جمعه بابل
دو کشته و زخمی در تداوم برخورد با مرزنشینان
قنبری: باید مشخص شود که متخلفان کهریزک خودسر بودند یا از جایی دستور می‌گرفتند
«برای جنازه سعیده پورآقایی پول خواسته‌ بودند»

سه شنبه 10 شهریور◄ جایگاه تویتر در معادله اطلاع‌رسانی حوادث ایران
سه شنبه 10 شهریور◄ اعتراضات شبانه مردم با فریاد مرگ بر دیکتاتور ادامه دارد
سه شنبه 10 شهریور◄ پسر رفسنجانی ، مهدی هاشمی،ایران را به مقصد انگلیس ترک کرد
سه شنبه 10 شهریور◄ یمن نسبت به حمایت رژیم ایران از حوثی ها هشدارداد
سه شنبه 10 شهریور◄ جلاد مرتضوی کنار گذاشته شد یا ترفیع گرفت؟
سه شنبه 10 شهریور◄ چه کسی از فیس بوک می ترسد؟
دوشنبه 9 شهریور◄ عباس خرسندی از مرخصی استعلاجی به زندان بازگردانده شد
دوشنبه 9 شهریور◄ فیلم، شتلق......
دوشنبه 9 شهریور◄ جزئیات جدیدی درباره‌ی بازداشت و قتل «سعیده پورآقایی»
دوشنبه 9 شهریور◄ اينجا شرمندگی، كارگران را بلعيده است
دوشنبه 9 شهریور◄ فریاد نیمه شب در زندان اوین

Reza گفت...

با سایت شما که از سری سایت های زنجیره ای هستش به تازگی آشنا شدم.
بابا خدایی یکم هم به کشورتون و به هموطنتون احترام بزارین.
ما ایرانی ها نمی تونیم یه نظر مخالف بشنویم! بابا کجای دنیا مردمش اینجورین؟؟
چرا اینجا تا یکی یه چی میگه همه میخوان بخورنش.
همه ایرونی ها با هر تفکر و اعتقادی هموطنن.