۱۳۸۸ شهریور ۱۴, شنبه

ایرانی منتظر تو هستیم



Image and video hosting by TinyPic

سالهای بسیاری است در نهان عشق میورزیم، در نهان کینه میورزیم، در نهان سیاسی کاری میکنیم، در نهان نظر میدهیم و در نهان تحلیل میکنیم. این نهانکاری اجباری 1400 ساله ما ایرانیان را از هم دور کرده، از هم میترسیم، از خودمان میترسیم، فقط در خفا به راحتی سخن میگوییم، این نهانکاری درد جدایی و تفرقه ملت ایران است که به فرصت طلبان اجازه سو استفاده و حکومت و زور و تزویر میدهد.
اکنون زمان آن فرا رسیده که ایرانی پوست بشکفد و تمدن ایرانی را از نهانخانه جان بدر آوریم و با اتحاد شکوفائی اینده خود و فرزندان ایران را تضمین کنیم، ایرانیان جوان با شادی و سرزندگی خود بما آموختند رویش جوانه ها ناگزیر است و یارای هیچ مقابله نیست.
فرزندان ایرانیان متولد در دیگر کشورها با همراه داشتن گنجینه ای از دیگر فرهنگها میتوانند به ما در بالندگی فرهنگی کمک کنند.
بزرگان و خردمندان میتوانند همچون چراغی پیش روی جوانان از هدر رفتن انری شگرف جوانان ایران جلوگیری کنند.
گذشتگان چراغ راه آیندگان باشند و آیندگان همراه و همپای گذشتگان.
ایرانی بنام ایران زمین یگانه کشور بزرگ آریاییان، کشور پاک کورش و داریوش و زرتشت و اردشیر و یزدگرد و نادر و کریمخان و سرداران بنام ایرانیان بیا تا دست در دست اندازیم و طرحی نو در اندازیم و بنیاد فساد و کینه و تعصب و زورمندان و حکومت ظالمان را براندازیم.
ایرانی به تو نیاز دارم، به تو نیاز دارم تا ایرانی بمانم، به تو نیاز دارم تا بدانم زکجا آمده ام و ایران من بهر چه بود. ایرانی بیا تا این درد مشترک را از سینه برون افکنیم و با انحاد خویش گلستان اریایی را مکانی امن و پاک برای رویش جوامه های فردا بسازیم نه درد ببینند و نه درد بدانند.
ایرانی نه یکبار که تا ابد به یاری سبزت نیازمندم تا به ایرانی بودنم افتخار کنم، ایرانی ندا چشم براه توست، سهراب منتظر قلم سبز توست، بیا تا فراموش نکنیم ایران چه بود و چه میتواند باشد، بیا تا به همدیگر یاد دهیم مذهب و ایدئولوژی امری باطنی و خصوصی است و دلیلی ندارد در حکومت دست داشته باشد، بیا تا از قرون وسطای ایرانی بدر آییم و رنسانس ایرانی بپاکنیم.
بیا تا فارغ از هر زنده باد و مرده باد دشمن فرضی را فراموش کنیم و به همدیگر یاد دهیم با قانون مداری نیازی به حکومت شرعی و تعصب و غیرت نیست.
ایرانی بیا تا با هم ببینیم دولت سالم و اقتصاد سالم نیاز به کلک و ریا را از بین میبرد و نیازی به دانستن این فنون نیست.
ایرانی بیا تا ساده باشیم، بیا یکرنگ باشیم، بیا آنقدر دوست باشیم که نیازی به داشتن دورنگی نداشته باشیم.
ایرانی بیا ایران را دوباره با سه رنگ درخشان پرچمش بسازیم
ایرانی بیا ایران سپید فردا را با قرمزی خون من در راه سبزی کالم تو بسازیم و بارور کنیم.
ایرانی میخوانمت
ایرانی میخوانمت به یاد برگها خزان 67 میخوانمت به یاد لاله های پرپر شده در کوی دانشگاه، ایرانی میخوامنت به شنیدن نغمه چکاوکهای سبز آزادی خرداد امسال، میخئانمت به سرخی خون لاله زار کهریزک، میخوانمت به بلند آشیان عقابهای پرشکسته اوین.
تبریزی، تهرانی، کرمانیی یزدی، بلوچ، فارس، ترک، لر، کرد، گیلانی، مشهدی، جنوبی ابادانی میخوانمت به برافرازی درفش کاویانی بر فراز البز و زاگرس و بار دیگر شکست دادن ضحاک زمان.
ایرانی بیا با هم ایرانمان را آزاد کنیم، بیا تا با هم باشیم و با هم بمانیم.
ایرانی ما از هر فرقه و مرام و مسلک و حزب و اندیشه و عقیده که هستیم همه ایرانی هستیم و میتوانیم آشتی اندیشه های گوناگون رادر ایران ازادمان جشن بگیریم.
ایرانی من هستم، من هستم منتظر تو، منتظر فردا، منتظر طلوع سپیده دم آزادی، منتظر براندازی ظلم و برافرازی حق
و همچنان منتظرت میمانم تا بهم بپیوندیم

ایرانی منتظر تو هستیم

مهراد ایرانی


هیچ نظری موجود نیست: