۱۳۸۸ خرداد ۲۳, شنبه

کاریکاتورانتصاب احمدی نژاد..




Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic



نیک آهنگ کوثر

http://iranbbb.org/44228.htm


نیرومندترین تظاهرات سی ساله اخیر/مردم بپا خیزید

Image and video hosting by TinyPic



اوضاع تهران متشنج است. گزارش‌های رسیده حاکی است که پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری، در تهران تظاهرات اعتراضی و درگیرهای خیابانی شدید روی داده است. از چند شهر دیگر ایران نیز ناآرامی و تظاهرات گزارش می‌شود.

نیروهای انتظامی در پایتخت، با باتوم و گاز اشک‌آور به تظاهرکنندگان یورش برده‌اند. تظاهرکنندگان برای خنثا کردن تاثیر گاز اشک‌آور، لاستیک‌های خودروها را آتش زده‌اند. بخشی از این تظاهرات اعتراضی، در برابر ساختمان وزارت کشور صورت گرفته است. یک عکاس آسوشیتدپرس، شاهد ضرب و شتم زنی توسط ماموران لباس شخصی بوده است.

نیرومندترین تظاهرات سه دهه‌ی اخیر

نیروهای انتظامی در خیابان‌های مرکزی و شمالی شهر تهران تلاش می‌کنند گردهمایی‌های انبوه را پراکنده سازند. صدها جوان در یکی از خیابان‌های اصلی شهر، زنجیری انسانی درست کردند و شعار می‌دادند: «احمدی‌نژاد حیا کن، حکومتو رها کن»!

خبرگزاری‌ها این تظاهرات اعتراضی را نیرومندترین تظاهرات یک دهه‌ی اخیر گزارش کرده‌اند. از چند شهر دیگر ایران نیز ناآرامی و تظاهرات گزارش می‌شود.

حال و هوای تهران از شامگاه جمعه متشنج بود. پلیس تهران میدان‌ها و خیابان‌های اصلی شهر را به اشغال خود درآورده و از «مانور اقتدار» سخن گفته بود. تظاهرات و گردهمایی‌ها ممنوع اعلام شده بود.

طبق گزارش‌ها، آزادی تبادل اطلاعات به شدت محدود شده بود. بسیاری از سایت‌های طرفداران اصلاح‌طلبی از کار افتاده بودند. رادیوها و سایت‌های خارج از کشور نیز با پارازیت و فیلتر روبرو شده بودند.
کانون درگیری‌ها

به گزارش شهاب نیوز، ماموران گارد ویژه و پلیس ضد شورش ظهر و عصر شنبه در چند نقطه‌ی خیابان ولی‌عصر به شدت با مردم درگیر شده‌اند و با استفاده از گاز اشک‌اور و باتوم تلاش کردند آن‌‌ها را متفرق کنند.
طبق این گزارش، بیشترین درگیری‌ها در سه‌راه فاطمی، تقاطع یوسف‌آباد و خیابان ولی‌عصر، سه‌راه مطهری، حوالی میدان ونک و حوالی پارک ساعی روی داده است. تصاویر و فیلم‌های این درگیری‌ها توسط برخی از شبکه‌های ماهواره‌ای مفصلا پخش شده است.

یک شاهد عینی که روزنامه‌نگار است، در گفت‌وگو با دویچه‌وله گفت: «اطراف میدان‌های ونک، ولی‌عصر و فاطمی، آتش‌سوزی است. تمرکز حوادث اطراف وزارت کشور است. اموال عمومی تخریب می‌شوند، مثلا شیشه‌های اداره‌ها یا بانک‌ها را می‌شکنند. مردم می‌گویند که رای موسوی را برای احمدی‌نژاد خوانده‌اند و می‌خواهند رای‌شان پس‌‌گرفته شود».


http://iranbbb.org/44210.htm



نتیجه رای شما





Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


رای شما به این بود دوستان اصلاح طلب.شما تایید کردید این جنایت رو.اغمید رضا میرصیافی به خاطر تایید شما سوخت.بهروز جاوید تهرانی و هزاران زندانی گمنام سیاسی نیاز مند یاری مردم هستند.به جای پرداختن به این بازی الکی و شعبده انتصابات و به دنبال خون آشامانی چون کروبی و موسوی رفتن به فریاد وطن و بچه های وطن برسید

کودتای سوم رژیم



Image and video hosting by TinyPic

کودتای اول:

حاکمان جمهوری اسلامی در خرداد ۶۰ با کودتا علیه ابوالحسن بنی ‌صدر رئیس جمهوری قانونی کشور به قدرت فائقه‌ دست یافتند.


از نقش بهشتی، محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر که بگذریم، علی اکبر هاشمی رفسنجانی، سیدعلی خامنه‌ای و محسن رضایی به عنوان فرمانده اطلاعات و امنیت سپاه پاسداران از گردانندگان اصلی این کودتا بودند. میرحسین موسوی و مهدی کروبی به عنوان رهبران حزب جمهوری اسلامی نقش مهمی در این کودتای خونین به عهده داشتند و به همین خاطر پس از کودتا به نخست وزیری و نایب رئیسی مجلس دست یافتند. میرحسین موسوی و سید محمد خاتمی با هدایت روزنامه‌ها‌ی جمهوری اسلامی و کیهان، نقش ستاد تبلیغاتی این کودتا را به عهده داشتند. نقش این دو روزنامه در روزهای سیاه سال ۶۰ درست مانند روزنامه‌های دولتی ایران، کیهان، رسالت و... و خبرگزاری‌های فارس، ایرنا، رجا نیوز، انصار نیوز و ... در روزهای گذشته بود.

آن موقع هدایت رادیو تلویزیون رژیم در دست علی لاریجانی بود و در شورای سرپرستی رادیو تلویزیون، حسن روحانی و احمد توکلی نشسته بودند. سیاستی که پیش می‌بردند مانند سیاستی است که این روزها رادیو تلویزیون تحت هدایت ضرغامی پیش می‌برد.

حاصل این کودتا بسط و توسعه‌ی سرکوب خونین در سراسر کشور بود. ده‌ها هزار اعدامی، صدها هزار شکنجه شده و زندانی سیاسی تنها یکی از ثمرات این کودتای ننگین بود.


بهشتی و رجایی از جمله رهبران این کودتای خونین اولین کسانی بودند که جان خود را بر سر آن گذاشتند و در آتش قهر مردم سوختند.


کودتای دوم:‌


در فروردین سال ۱۳۶۸ این بار خمینی رهبر جمهوری اسلامی با کارگزاری مجمع روحانیون مبارز و باندهای سیاه حکومتی کودتا علیه آیت‌الله منتظری را سامان داد.

فردای کودتا، میرحسین موسوی و عبدالله نوری کارگزاران این کودتا بودند.

موسوی با صدور بخشنامه‌ای به وزارتخانه‌ها، ادارات و شرکت‌های دولتی و نیمه دولتی دستور جمع‌آوری کلیه عکس‌ها، پلاکاردها و هرگونه آثار مربوط به آیت‌الله منتظری را داد.


عبدالله نوری در سمت نماینده خمینی در سپاه پاسداران، فرماندهی یورش به محل استقرار آیت‌الله منتظری در قم را شخصاً به عهده گرفت. به فرمان خمینی او مأمور شده بود هرآنچه را که مربوط به قائم‌مقامی ایشان است از بین ببرد.


رهبران مجمع روحانیون مبارز از مجید انصاری گرفته تا هادی خامنه‌ای که کبکشان خروس می‌خواند و عنقریب همه چیز را در اختیار خود می‌دیدند، پشت سر هم مصاحبه مطبوعاتی برگزار می‌کردند و در دانشگاه‌ها حضور می‌یافتند و بر آیت‌الله منتظری که تنها مانده بود تیغ می‌کشیدند. تمام تلاش‌ آن‌ها بر این پایه قرار گرفته بود که آیت‌الله منتظری را به مصاحبه تلویزیونی از نوع شریعتمداری بکشانند و او را مجبور به توبه و درخواست عفو و بخشودگی از خمینی کنند. این سیاست را عبدالله نوری و دری‌نجف‌آبادی ابتدا تلاش می‌کردند به طور خصوصی پیش ببرند که موفقیتی حاصل نکردند.

کرباسچی در روزهای خوش پس از کودتا علیه آیت‌الله منتظری، به دنبال آن بود که قبای رهبری را به تن احمد خمینی بدوزد.

رادیو تلویزیون تحت حاکمیت محمد هاشمی رفسنجانی و روزنامه‌های باندهای مختلف رژیم از رسالت گرفته تا کیهان و اطلاعات عرصه تاخت و تاز کودتاچیان بودند.

کودتای ناتمام فروردین‌ماه ۶۸، دو ماه بعد با کارگردانی رفسنجانی و احمد خمینی و انتخاب خامنه‌ای به عنوان رهبر و ولی فقیه جمهوری اسلامی تکمیل شد. این کودتا برخلاف بعضی پیش‌بینی‌ها با کمترین هزینه با موفقیت به پایان رسید. اما جهان به کام بخشی از کودتاچیان نشد. خمینی مرد، احمد خمینی بهای جاه‌طلبی‌هایش را با بذل جان داد و بخشی از کودتاچیان که در دفتر خمینی و مجمع‌ روحانیون مبارز نشسته بودند هریک به گوشه‌ای خزیدند.


کودتای سوم:

با هزار وعده و وعید، با هزار ترفند و حقه، مردم را متقاعد کردند که در نمایش خیمه شب بازی انتخابات رژیم شرکت کنند. مردم از روی استیصال و به امید اندک تغییری در زندگی خود، به موسوی که یکی از کودتاچیان قبلی بود رضایت دادند. نظام جمهوری اسلامی با هدایت خامنه‌ای و فرماندهی سپاه پاسداران و نیرو‌های سرکوبگر رژیم این بار به انتخاب درون حکومتی هم گردن نگذاشت و با توسری تحقیرآمیزی جناح رفسنجانی - موسوی را از همان لحظه‌ی اول شمارش آرا شکست خورده‌ی انتخابات معرفی کرد.


در کودتاهای قبلی لااقل برکنار شدگان از رهبر کودتاچیان تظلم‌خواهی نکردند. در حقارت دسته‌ی اخیر همین بس که موسوی، رفسنجانی، ناطق نوری، کروبی و ... از فرمانده کودتاچیان و آن کس که سررشته امور را به دست دارد تظلم‌خواهی می‌کنند و به استفاده از راهکا‌های مندرج در قانون اساسی رژیم اشاره می‌کنند.

معلوم نیست کسانی که نمی‌توانند از آرایی که به نفع خودشان به صندوق ریخته شده صیانت کنند چگونه می‌خواستند اصلاحات را در کشور پیش ببرند و به وعده‌هایشان عمل کنند.

خمینی در سال ۶۰ یک بار به صراحت اعلام کرد «اگر ۳۶ میلیون نفر بگویند آری من می‌گویم نه»! او دایره‌ی قدرت ولایت مطلقه فقیه در نظام جمهوری اسلامی را بی پرده بیان می‌کرد. امروز خامنه‌ای از همان رهنمود خمینی استفاده می‌کند. جناح‌های رژیم و به ویژه پیروان «امام راحل» نبایستی از این مسئله گله‌ای داشته باشند.

چنان که از ظواهر امر بر می‌آید کودتای سوم رژیم نیز با موفقیت به کار خود پایان خواهد داد. آن‌هایی که تا دیروز شیادانه حکومت احمدی‌نژاد را محصول سیاست تحریم انتخابات معرفی می‌کردند امروز بایستی پاسخ دهند با وجود مشارکت فوق‌العاده مردم در نمایش انتخابات، ادامه حکومت احمدی‌نژاد محصول چیست؟

باید دید در این کودتا و حوادث پس از آن چه کسانی قربانی خواهند شد و آرایش جدید نیروها چه خواهد بود.

ایرج مصداقی

۹ صبح ۲۳ خرداد ۱۳۸۸

http://iranbbb.org/44180.htm



بیانیه میر حسین موسوی





Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

رژیم اسلامی گور خودش را کند!


Image and video hosting by TinyPic



ناآگاهی مفرط جوانان کم سن و سال و خام و خوش خیال نسبت به ماهیتِ اسلامی ِ نظام حاکم بر ایران، انتخابات شکوهمندی را برای جمهوری اسلامی رقم زد که با جرزدن و تقلب آشکار در نتایج آراء به سود ملیجک و نامزد سوگلی ِ رهبر شیره ای مسلمین جهان، در نهایت و سرانجام منطقی خود، شیرینی ِ این انتخابات باشکوه را به زهر هلاهلی تبدیل خواهد کرد و به کام زمامداران و حاکمان حکومت اسلامی ریخته خواهد شد.
صرف نظر از این تردید که سه کاندیدای دیگر تا چه میزان به ولی فقیه وفادارند و آیا در تبانی با وی در قبال تقلب در انتخابات به گونه ای خفت بار سکوت خواهند کرد یا خیر، اما حقیقت آن است که یک نسل پرشور و جوان آنچنان ضربهء سرگیجه آور و بهت انگیزی خورد که تا مدت ها سر در جیب تفکر و تأمل فرو خواهد برد که نتیجهء مسلم آن عاقبت رسیدن به این حقیقت و درک این واقعیت است که برای برون شد از چرخهء باطل گزینش میان بد و بدتر و رهایی از چنگ نظام نکبت الهی، راهی به غیر از برانداختن جمهوری اسلامی در تمامیتش وجود ندارد.
اینکه این اتفاق با توجه به فشار فزاینده قدرت های خارجی که منافعشان را- اگرچه الزاماً با منافع ملت ایران همسو نیست- در پیروزی ِ هریک از نامزدها به جز محمود احمدی نژاد می دانستند و بیشتر به برنده شدن میرحسین موسوی دل بسته بودند، تا چه اندازه به تغییر واقعیت ها و شرایط امروز( 23 خرداد 88) منجر خواهد شد، ولی یک نکته روشن است که طرح« رژیم چنج» هم از داخل و هم از خارج دوباره بر روی میز قرار خواهد گرفت. اما نه از داخل رژیم. دو بال حکومت اسلامی هرگز از همدیگر پاره نمی شوند. هم محافظه کاران و هم اصلاح طلبان در جرم و جنایت ها و دزدی های سی ساله شریک و همکار و آمر و عامل و مباشر بوده اند و سرنوشت و عاقبت وخیم خود را در محضر ملت ایران به خوبی می شناسند.

به نیکی می دانیم که تقلب و دروغ و جعل و جرزدن و حیله و مکر و ریا و خدعه و نیرنگ و فریب از ویژگی ها و مؤلفه های بنیادی و گوهری اسلام است که از آن به عنوان« شیادی اخلاقی» به کرات یاد شده است. داسنان« ناسخ و منسوخ» آیه های قرآنی از نمونه های روشن جرزدن در بازی و معامله است. و موضوع « محکم و متشابه» و قصهء فریبکارانهء « شأن نزول» و انواع سفسطه و مغالطه که در تفسیر آیات قرآن از سوی فقها و مجتهدین و مراجع و آیت الله ها و اسلامفروشان بکار می رود، ماهیت و ذات متقلبانه و پر از دروغ و دغا و دغل دین اسلام را از نزول نخستین آیه و سورهء قرآن و از محمد و علی تا خمینی و خامنه ای به وضوح آشکار می سازد.

زمانی که از خمینی در بارهء بدعهدی و بی وفایی نسبت به قول و قرارهای خود که در پاریس و گورستان بهشت زهرا به زبان آورده بود و از رعایت آزادی ها و حقوق مردم در جمهوری اسلامی گفته بود سؤال شد، به صراحت گفت:« خدعه کردم»!
به راستی مگر الله، خدای مسلمانان، مکرالماکرین نیست؟
آنانی که از تقلب ولی فقیه و پاسداران وی در نتایج انتخابات بهت زده شده اند، گویا این مثل را نشنیده اند که آخوند وقتی سوار خری شود، هرگز پیاده نخواهد شد. یا باید خر بمیرد و یا آخوند!

برای تحلیل بهتر اوضاع می بایست منتظر تحولات روزهای آینده و بیشتر و بهتر از همه منتظر نتیجهء فشارهای بین المللی و داخلی به رژیم بمانیم. آیا اعتراض ها و فشارها به خشونت خواهد کشید؟

نویسنده:سیامک مهر
siamakmehr@yahoo.com
http://iranbbb.org/44173.htm

پیروزی ایران نزدیک است






Image and video hosting by TinyPic




ملت ایران آلان بهترین زمان است
ایران و ایرانی منتظر چنین زمانی بوده است که بتواند انتقام 30 سال عقب افتادگی ایران را بگیرد؟
چقدر سکوت ؟ چقدر بدبختی؟ چقدر تو سری؟چقدر فحشا ؟ چقدر معتاد ؟چقدر اعدامی ؟ چقدر سنگسار؟ چقدر تورم ؟ چقدر دروغ ؟ چقدر تزویر ؟و چقدرهای دیگر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آلان زمانیست که مردم ایران متحد و یک پارچه و یکصدا فریاد بزنند که ما نمیخواهیم ؟ ما دروغ تزویر و ریا نمیخواهیم؟ما فحشا و اعتیاد نمیخواهیم ؟ما میخواهیم خودمان باشیم تمدنمان ایرانمان و هویتمان ؟ ما تقلید و ولایت نمیخواهیم ؟ ما ایران آباد و آزاد میخواهیم ما ایرانی میخواهیم که به زن ایرانی هویت و شخصیت بدهد
ما ایرانی میخواهیم که دوباره در دنیا سربلند باشیم
ملت ایران زمان آن رسیده که حقوق 30 سال از دست رفته خود را دوباره باز پس بگیرید ملت ایران زمان سربلندی شما فرارسیده است
ملت ایران خواهان برکناری حکومت اسلامی است و تا زمانی که این اختاپوستها بر ایران حکومت میکنند ملت ایران دست از مبارزه بر نمیدارد
ملت ایران آگاه باشید که 30 سال با دروغ و اسم اسلام و محمد و قران توانستند شما را فریب دهند و ایران را به غارت بردند . چپاول کردند
آلان زمان آگاهی شماست؟ زمانیست که فریاد بزنید ما دروغ و نیرنگ نمیخواهیم؟

این حرکت باید عملی بشه زیرا در سال 76 خاتمی باعث و بانی این حرکت شد
ملت ایران فریب این دزدان و غارتگران ایران را نخورید دقایق آخر است
ملت ایران زنان ایران این بهترین موقعیت برای شما است که بتوانید فریادتان را به گوش همه برسانید که خواهان حقوق زن در ایران هستید پس امروزمتحد و یک در اجتماعات حجاب خودر را بردارید و بگوئید زن ایرانی آزاد است

ملت ایران بیاید متحد و یک شکل بجای پرچم کنونی ایران که نشان از سیک هندیان است
پرچم سه رنگ شیرو خورشید و اصیل خودتان را در دست بگیرید
زیرا آزادی ایران و ایران زمین نزدیک است
به امید ایرانی آباد و آزاد


۱۳۸۸ خرداد ۲۲, جمعه

تو رای بده بقیه اش با من



Image and video hosting by TinyPic



کاریکاتور،انتخابات/ تو رای بده ، بقیه‌ش با من



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

با تشکر از

http://iranbbb.org/44136.htm


30سال دروغ بس نیست؟


Image and video hosting by TinyPic




ایرانیان عزیز هموطنان عزیز آیا شما در این سالها چیزی جز دروغ و کذب و ریا و دزدی و فساد اعتیادو............ندیدید؟ که باز خام و گول حرفهای یک مشت افراد بی وطن و وطن فروش را خوردید ؟ اینان کسانی نیستند جز اینکه با قلب و روح و زندگی شما بازی میکنند؟ اینان کسانی هستند که میخواهند ایران و ایرانی را نابود کنند؟ اینان کسانی هستند که با احساسات شما بازی میکنند ؟ اینان افرادی هستند کاملا عقده ای که چیزی جز دزدی و غارت ایران را ندارند؟ بارها با هموطنانم از طریق نت و وبلاگ اعلام کردم که سال 76 را به خاطر بیاورید ؟ خاتمی هم همین کار را با مردم کرد؟ درست در زمانی که این حکومت رو به سقوط بود با احساسات شما بازی کرد و هیچ عملی انجام نداد جز اینکه پایه های حکومت را محکمتر کند؟ آیا شما بعد از 30 سال هنوز نشناخته اید ؟ چرا خامنه ای سکوت کرد؟ چرا مناظره مستقیم در تلویزیون به راه انداختند؟ و چرا های دیگر ؟؟؟؟؟؟؟؟
ایکاش در روزی که از تجریش تا راه آهن ایستاده بودید و یا در ورزشگاه 12 هزار نفری آنطور جشن و پایکوبی میکردید .فریاد ننگ بر حکومت را سر میدادید نه اینکه اینطور شادی کنید که مثلا دلتان خوش است رئیس جمهور انتخاب می کنید
ای مردم ایران اینها از شما سو استفاده میکنند تا به کی میخواهید در خواب باشید بیدار شوید

نمیخواهم توهین یا جسارت و یا بی ادبی کنم
ولی لیاقت مردم ایران نیست که گول این حکومت وعوام فریبی اینان را بخورند
لیاقت مردم ایران رسیدن به آزادی حقوق زن و.........و نابود کردن حکومت اسلامی است
حال به جای غبطه خوردن و افسوس خوردن بیاید از همکنون یک صدا فریاد بزنید
ننگ بر حکومت اسلامی
خوشحالم که تاکنون رای نداده ام وشناسنامه ام سفید است
حمید ساعت 6 صبح 13/june/2009

وطن

Image and video hosting by TinyPic


وطن يعني دويدن در پي نان... وطن يعني کمک کردن به لبنان... وطن يعني عرب را چاق کردن... معلم هاي خود را داغ کردن... وطن يعني خريد تايد و شامپو... وطن يعني رئيس جمهور هالو ... وطن يعني صف نون و صف شير ... وطن يعني همش درگير درگير... وطن يعني همين بنزين، همين نفت.. همين نفتي که توي سفره ها رفت ... وطن يعني که اصلاحات چيني ... وطن يعني که روي خوش نبيني ... وطن يعني همين آيينه دق ... وطن يعني خلايق هر چه لايق



وطن امروز اسیر دوسه تن بی وطن است - انهدام وطن از نکبت این چند تن است

این یکی لاشخور و آن دگری جغد سیاه - این یکی مرده خور و آن دگری گور کن است

این یکی پیشنماز چمن دانشگاه - واقعا ، قصه او، قصه خر درچمن است

بلبلان را همه کشتند به فتوای فقیه - حالیا، وقت نواخوانی زاغ و زغن است

روزگاری که وطن غصب کفن دزدان است - عجب این نیست، اگر مرده ما بی کفن است

عطش قاضی اسلام بنازم، که چنین - تشنه خون جوان و بچه و مرد و زن است

مذهب قاضی اسلام اگر بی وطنی است - سجده بر خاک وطن، مذهب و آئین من است



ایران زمین

در این خاک زر خیز ایران زمین نبودند جز مردمی پاک دین

همه دینشان مردی و راد بود کزان کشور آزاد و آباد بود

بزرگی به مردی و فرهنگ بود گدائی در این بوم و بر ننگ بود

از آن روز دشمن به ما چیره گشت که ما را روان و خرد تیره گشت

از آن روز این خانه ویرانه شد که نان آورش مرد بیگانه شد

بسوزد در آتش گرت جان و تن به از بندگی کردن و زیستن

اگر مایه زندگانی بندگیست دو سد بار مردن به از زندگیست

عارف قزوینی




بعد از این بر وطن و بوم و برش باید رید.....
..... به چنین مجلس و بر کر و فرش باید رید

به حقیقت در عدل ار در این بام و در است...
.. به چنین عدل و به دیوار و درش باید رید

آن‌که بگرفته از او تا کمر ایران را گه........
....... به مکافات الی تا کمرش باید رید

پدر ملت ایران اگر این بی پدر است.........
..... بر چنین ملت و روح پدرش باید رید

به مدرس نتوان کرد جسارت اما..........
......... آن‌قدر هست که بر ریش خرش باید رید

این حرارت که به خود احمد آذر دارد......
........ تا که خاموش شود بر شررش باید رید

شفق سرخ نوشت آصف کرمانی مرد......
.... غفرالله کنون بر اثرش باید رید

آن دهستانی بی مدرک تحمیلی لر........
...... از توک پاش الی مغز سرش باید رید

گر ندارد ضرر و نفع مشیرالدوله...........
........ بهر این ملک به نفع و ضررش باید رید

ار رَود موتمن‌الملک به مجلس گاهی......
...... احترامن به‌ سر رهگذرش باید رید


میرزاده عشقی


وطن يعني همه آبُ همه خاك ////////////// وطن يعني همه عشقُ همه پاك
وطن يعني هويت، اصل، ريشه ////////////// سراغاز و سرانجام و هميشه
وطن يعني سراي ترك با فارس ///////////// وطن يعني خليج تا ابد فارس
وطن يعني جلال مانده جاويد/////////////// ستون و سر ستون تخت جمشيد
وطن يعني هم از دور و هم از دير/ ///// سده، نوروز، يلدا، مهرگان، تير
وطن يعني همه نيك و به هنجار//////////چه پندار و چه گفتار و چه كردار
وطن يعني رهايي زآتش وخون/////////////// خروش كاوه و خشم فريدون
وطن يعني پدر، مادر، نياكان //////////// به خون وخاك بستن عهد وپيمان
وطن يعني گذشته، حال، فردا /////////////////// تمام سهم يك ملت ز دنيا
وطن يعني چه آباد و چه ويران
وطن يعني همين جا يعني ايــــران


از طرف دوستان عزیزم

فردا چه خبر؟


Image and video hosting by TinyPic



بعد از شمارش آرا و انتصاب یکی دیگر ازآقایون سریع اولین بخشنامه صادر میگردد


1 بعلت نزدیک شدن تابستان وگرما لطفا خانمها پوشش اسلامی را حفظ کنند


2 اجتماع بیش از 5 نفر در اماکن عمومی ممنوع میباشد


3 کلیه خودروها تزئینی متوقف میشوند


4 عروسی در باغات کرج ممنوع میباشد و با متخلفان برخورد جدی میکنیم


5 کلیه مغازه داران از پذیرفتن خانمهای بد حجاب جلوگیری کنند در غیر اینصورت

(مغازه شما بعلت بدحجابی بسته میشود)


6 از افرادی که مصلحت نظام امنیت ملی را خدشه دار و یا خراب میکنند

جلوگیری و تحویل مراجع قضائی و بعد هم عازم زندان میشوند


7 کسانی که به سران حکومت عدل اسلامی توهین کنند و یا به خانواده آنها توهین میکنند

مطابق قانون مستقیم به زندان اوین منتقل میشوند


8 خانمها توجه داشته باشند روسری را تبدیل به مقنعه و مانتوی کوتاه را به بلند

وبدون آرایش در معابر عمومی ظاهر بشوند


9 آقایان توجه داشته باشند از پوشیدنه شلوار لی وتیشرت و استین کوتاه وکروات

و موهای اجق وجق جدا خوداری کرده و اگر در معابر عمومی دیده شوند

طبق مقررات و موازین شرعی برخورد میشود


10 داشتن حیوانات خانگی در خانه و ماشین و اماکن عمومی (مانند سگ و گربه.....)

طبق مقررات قوه قضایه ضبط میشود و صاحبان این حیوانات نجس باید جریمه پرداخت بکنند


11 اگر دختر با پسری در حال صحبت کردن باشند و یا در جای خلوت دست در دست همدیگر باشد

هر کدام به پرداخته جریمه و شلاق محکوم میشوند


12 افراد یا اشخاصی که با گشتهای ارشاد و با فاطیهای کماندو همکاری نکنند

در ملا عام شلاق میخورند پس همکاری کنید


13 رسانه های گروهی رادیو تلویزیون روزنامها مجلات و وبلاگ نویسان همچنان

به سانسور خود ادامه بدهند


14 با متخلفین برخورد قانونی کرده و همه با هم تحویل مقامات ذیصلاح میشوند

میرمهدی محسن نژاد


حمید12/june/2009



۱۳۸۸ خرداد ۲۱, پنجشنبه

مردم ایران



Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic


شاهزاده رضا پهلوی:::

( انتخابات انتصابی توهین به مردم و ملت ایران است
قانون اساسی بر مبنای دین و تقلید توهین به مردم و ملت ایران است
انتخابات در ایران تحریم است و به فکر آزادی ایران باشید )

بخاطر آورید سال 76 زمانی که رژیم منفوس ملاها به آخر رسیده بودند با آوردن خاتمی پشت خودشان را تا 12 سال بستند
کمی فکر کنید این رژیم در ایران جایگاهی ندارد ایران آباد و آزاد میخواهیم نه یک کشور اسلامی تمدن ایران کجا کشور اسلامی کجا !
پس بیاید با یک اتحاد و همبستگی این انتخابات را تحریم کرده و فردا به هیچ عنوان پای صندوقهای رای نروید زیرا دوباره 12 سال اینها روی شما سوار هستند و خواهند بود
و همان دزدیها و غارتگریها ادامه دارد.بگذارید تا اینها به جان هم افتاده اند پیگیری کنیدو خواهان حق خودتان باشید
تمام این شادی و خوشحالی شما همین چند روز بیش نیست ! بعد از شمارش دوباره بگیر به بندها شروع میشود !
آیا میدانید همین اراجیف و درغگوئی ها و یاوه گوئی ها را خاتمی هم گفت
خودتان را گول نزنید موسوی نخست وزیر جنایتکار و فامیل رهبر مهدی کروبی خانم باز حرفه ای محسن رضائی سپاهی و لشکرکش احمدی نژاد هم رفتگره شهرداریفکر میکنید آخرش چه میشود یکی میاید بالا و باز همون آش است و همون کاسه؟
جوانان ایران در این 30 سال اگر به یاد ندارید بپرسید کدام بدی رفته که بهتر بیاید ؟
بد رفته بدتر آمده ؟
سعی کنید فردا با تحریم کردن و نرفتن به پای صندوقهای رای اعلام کنید که ما خواهان سرنگونی رژیم هستیم نه اینکه رئیس جمهور عوض کنیم

حمید 12/june/2009


من رای نمیدهم



Image and video hosting by TinyPic



با ندادن رای، من فریبكاران را ناكام میكنم و فریب خورندگان را در اقلیت قرار میدهم
اگر بنا باشد صندوق رای به ابزار نفی شعور انسان تبدیل شود، من رای نمی دهم

من رای نمیدهم، تا نشان دهم كه راه خود را از وابستگان، نفع بران و مزدوران نظام جدا كرده ام

من رای نمیدهم، زیرا قرن بیست و یكم است، من ایرانی هستم و سرشتم با پذیرش ظلم، خواری و ذلت سازگار نیست



من رای نمیدهم، با آنكه عمیقا بر این باورم كه رای دادن نماد وجدان و اراده انسان در تعیین سرنوشت و شیوه اداره جامعه است. در جامعه ای كه شیوه اداره آن بر مبنای اراده یك فرد، كه خود را نماینده خدواند و مامور اعمال اراده او میپندارد، رای دادن چیزی جز مهر تایید زدن بر این روند ناروا و مشروعیت بخشیدن به آن نیست.
من رای نمیدهم، زیرا نمیخواهم مصداق گفته ماكیاول باشم كه میگوید: "مردم چنان ساده دلند و به قدری زیر نفوذ نیازهای آنی خود قرار دارند، كه همواره هر فریبكاری، فریب خورندگانی را پیدا خواهد كرد."
با ندادن رای، من فریبكاران را ناكام میكنم و فریب خورندگان را در اقلیت قرار میدهم.
من رای نمیدهم، زیرا صندوق رای را تجلی گاه شعور انسان میدانم. اگر بنا باشد صندوق رای به ابزار نفی شعور انسان تبدیل شود، این كار را توهین به شأن و شعور او دانسته و از شركت در آن خودداری میكنم.
من رای نمیدهم، چون چنته به اصطلاح نامزدها را آنچنان خالی میبینم كه به مصداق "قافیه چو تنگ آید ــ شاعر به جفتك آید" همه به سخیف ترین نوع یاوه گویی افتاده اند. یاوه هایی كه حتی كودكان دبستانی را نیز نمیفریبد.
من رای نمیدهم،تا به چهار نامزد تایید صلاحیت شده از طرف حكم حكومتی رهبر ــکه این روزها انواع وعده های غیرعملی و ناهما هنگ با ذات حكومت آخوندی را به مردم میدهند، بفهمانم آنقدر كه آنان و رهبرشان تصور میكنند، ساده لوح نیستم و این را میفهمم كه در واقع آنان نه نامزد بلكه خواستگارانی هستند كه به خواستگاری عجوزه قدرت ــ كه آن را دلبری فتان تصور میكنند ــ آمده اند و حاضرند همه شرایط تحقیركننده پدر یا قیم عروس، یعنی رهبر را نیز بپذیرند. با ندادن رای، من عدم اعتماد خود را به این آدم نماهای حقیر و دروغگو نشان میدهم.
من رای نمیدهم، زیرا به خلاف آنچه كه اصلاح طلبان حكومتی تبلیغ میكنند نظام حاكم بر كشورم را قابل اصلاح نمیدانم و این نظرم متكی بر تجربه های فراوان گذشته، از جمله 8 سال دو دوره ریاست جمهوری آقای خاتمی است.
من رای نمیدهم، چون در جبین كشتی سوراخ شده و در حال غرق نظام ولایت مطلقه فقیه ــ شامل همه جناح سازیها و جناح بازیهای آن ــ نور رستگاری نمیبینم و زندگی و آینده نسل جوان و نسلهای آینده كشورم را در گرو این خودداری از رای دادن میدانم.
من رای نمیدهم، تا نشان دهم كه راه خود را از وابستگان، نفع بران و مزدوران نظام جدا كرده ام.
من رای نمیدهم، تا به دنیا بویژه سیاستمداران فاسد، نفع پرست و طماع اتحادیه اروپا بفهمانم كه این نظام فاقد پایگاه مردمی و نظامی غاصب است كه با خدعه و تزویر، سركوب و جنایت و غارت و چپاول، بر سرنوشت ملتی بزرگ و با فرهنگ، با پیشینه ی تاریخی چند هزار ساله، حكومت میكند و نفع واقعی و درازمدت این كشورها در آن است كه به مردم ایران بپیوندند و به خواست دیرینه آنان كه آزادی، مردم سالاری و رعایت حقوق انسانی است، تن دهند.
من رای نمیدهم، تا لكه ننگ تروریست بودن را از پیشانی خود و هم میهنانم پاك كنم.
من رای نمیدهم، تا نشان دهم كه آنقدر شرافت و شهامت اخلاقی دارم كه به اشتباه و ندانم كاری بزرگ خود در 30 سال پیش در دادن رای در همه پرسی 12 فروردین ماه 1358 اعتراف كنم و از نسل جوان كشورم، كه هزینه های سنگین آن اشتباه بزرگ مرا میپردازند، پوزش بخواهم و طلب بخشایش كنم.
من رای نمیدهم، تا حكومت آخوندی آنطور كه رهبر معظم آن میخواهد "یكدست" شود و سپس آسان تر بتوان آن یك دست را از گلوگاه مردم بلادیده و مصیبت زده ایران قطع كرد.
من رای نمیدهم، تا با تایید ضمنی خود شریك جرم و جنایت ها و ظلم هایی كه یك اقلیت معدود به نام خدا انجام میدهند، نبوده و در پیشگاه وجدان و خداوند مورد بازخواست قرار نگیرم.
من رای نمیدهم، تا با وجود آنكه نه "انتخابات" ی در كار است، نه آنكه منصوب میشود اختیار و "ریاست" میدارد و نه ذات و ساختار نظام ولایت مطلقه فقیه هیچ تجانسی با "جمهوری" در مفهوم متعارف آن دارد، "انتخاب" ی واقعی داشته باشم. "انتخاب" این كه با گفتن یك "نه" بزرگ، فقدان مشروعیت نظام را به دنیا نشان دهم، با واداشتنش به تقلب هر چه بیشتر در انظار جهانیان رسواترش كنم و "علی را با حوض" متعفن اش كه كرمهایی در گنداب آن می لولند و به گمان باطل خود بر سرنوشت 70 میلیون انسان حكم میرانند، تنها بگذارم. برای من این "انتخاب" صد بار از مضحكه "انتخابات" ی كه نظام با انواع حیله و ترفند میخواهد مرا پای صندوق رای آن بكشاند، با ارزش تر است.
من رای نمیدهم، زیرا قرن بیست و یكم است، من ایرانی هستم و سرشتم با پذیرش ظلم، خواری و ذلت سازگار نیست.
من رای نمیدهم، زیرا . . .

نویسنده:شهباز نخعی

http://iranbbb.org/43996.htm

من هم به نوبه خودم رای نمیدهم و نخواهم داد




۱۳۸۸ خرداد ۲۰, چهارشنبه

مصاحبه شاهزاده رضا پهلوی



Image and video hosting by TinyPic


امروز پنج شنبه 21 خرداد شاهزاده رضا پهلوی با کانال یک شهرام همایون مصاحبه خواهد داشت

ساعت 11 شب به وقت ایران

آدرس جدید کانال یک شهرام همایون

فرکانس کانال یک در ایران و اروپا

Satellite: Hotbird 8
TXP 14 Position: 13 degree east
Transponder: 14
Downlink Frequency: 11 462V
Downlink Polarity: Vertical
Symbol Rate:13.300Msymbol
FEC:5/6



Hotbird 8
Freq: 12303
SR: 27500
3/4
Vertical


فرکانس کانال یک در آمریکا

Galaxy25 (KU5)
FREQUENCY: 12090/4 Vertical
Symbol Rate: 20000




امام زمان و احمدی نژاد




Image and video hosting by TinyPic



این جانب آقا امام زمان هیچ مسئولیتی در قبال دکتر سید محمود احمدی نژاد را نداشته و ندارم

حالا خودتون میدانید به من نسبت ندهید




Image and video hosting by TinyPic



از احمدی نژاد میپرسن: امام اول کیه؟ یخورده فکر میکنه، میگه: بابا یک راهنمایی بکنید... میگن: شمشیرش معروفه.. میگه: آها... ZORO



احمدی نژاد گفته است که نام ایران بایستی به دلایل زیر تغییر کند

- اسم ایران اسم دختر است

- عراق به آن تجاوز کرده

- آمریکا و انگلیس به آن نظر دارند

اسم پیشنهادی آقای احمدی نژاد برای نام ایران " نرایمان " است هم اسم نر است و هم ایمان دارد.




احمدی نژادداشته میمرده ، ملت ریخته بودند دورش ببینند دم آخری چی میگه ، احمدی نژاد میگه به ارواح باباتون من همه نماز روزه هام را گرفتم فقط 60 سال واسم طهارت بگیری

امام جمعه قزوین از احمدی نژاد تشکر کرد و براش پیام فرستاد و گفت: ما مردم قزوین از شما تشکر می کنیم، چون از وقتی شما رئیس جمهور شدی همه دنیا به ما پشت کرده.


حجاب بعد از انتخابات






Image and video hosting by TinyPic


آیا این نوع حجاب هم بعد از انتخابات وجود دارد



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

۱۳۸۸ خرداد ۱۹, سه‌شنبه

چهار سوگلی



Image and video hosting by TinyPic





از این چهار سوگُلی،

کدامین یک، به حجله رهبر می روند !

آهای چه نشسته اید از همه جا بی خبر !

پس بشنوید از من ِ راوی با خبر !

باز خیمه شب بازی "انتخابات" شروع شد

قلع و قم فلهایی کاندیداتورها دنبال شد

باز نظارت استصوابی شورای نگهبان

که کوس رسوایشان پیچیده است در حهان .


* * * * *

سر انجام چاپانده شد چهار سوگُلی

برای رقص و عشوه ِ شُتُری

محمودی چون همیشه مَنگ و مَشنگ است

از حق نگذریم، آخ

چه خوش تیپ و مَلنگ است !

میر حسین چُرتی، شق القمر کرد

چرا که بعد از 30 سال

دست در دست زنش !

طلوع دگر کرد!

کروبی غُربتی، باز دست و دل باز شد

سفارش پول غیبی به این و آن داده شد

رضایی جلاد

که خود نمی داند چرا آمد به میدان

هی وعده سرخرمنی دهد در بیابان

باز شروع شد فیلم تکراری سوگُلی

با دود منقل ِ مقام مُعظم رهبری

تا دلت بخواهد، خائن دستمال بدست

با جنتی و مصباح دهند دست در دست

بگذر از دریوزگیِ مُستمرِ توده ای ها

هم آغوش با دستمال بدستان اکثریتی ها

چرا که خائنِ بالفطره اند

از این رو در رأی دادن، پیشرو اند

* * * * *

هر چند با نگاه ریزبین "دموکراسی" !

تفاوت است مابین این خائنین سوگُلی

تفاوت در ریخت و شکل و قیافه

ولی همصدا در اعدام ِ دلارای خُفته

در طول عُمر این خائنین ِ به میهن

همگی گرفتند نمره قبولی ِ رهبر

جنگ زرگری شروع شد

چاپیدن سرمایه های مردمی، تکرار شد

رهبر پیر است و خسته و ناتوان

کافی است تک سوگُلی

برای آن لاشهِ بی جان

* * * * *

و اما مُعما چیست!؟ تو بگو ...

کدامین یک به حجله می روند، تو بگو !؟

کی حاجت رهبر برآورده کند؟

رخت برکند، سوی او سُجده کُند؟

از نوک دستش بمالد تا پایش

تا لطفِ رهبری شود شاملِ حالش

هر که از این چهار رذل که باشد

تأثیری بر عقل و خرد ِ ملت ما نباشد

خلق ما دیده همه نوعش را

"اصلاح طلب" و اصولگرایش را

هر سوگلی که از زیر عبای امام در آید

زندانی سیاسی، به آغوش خانواده باز نیاید

هر جانی که از این چهار رأس شود رئیس

کارگران ِ بیکار و گرسنه، نمی شوند سیر

هرکه بشه سوگُلی رهبر

آزادی حجاب را فراموش کن

ای دختر

"اصلاح طلب" و اصولگرا همه در اصل

از یک قماشند و یک کرباس در رأس

چرا که امتحان خود را پس داده اند در بست

سوگلی ِ رهبر، هرکه باشد

دانشجوی مبارز، در بند است، در بند

با آنان نمی شود "آزادی" آزاد

بشکن قفس، خود را کُن آزاد

* * * * *

و اما تو ای حامی این چهار جانی

حیا کُن از این ملت ِ اسیر دربند دینی

خون دهه شصت، می بارد از آن صندوق "رای"

که لکه ننگی است بر پیشانی آن چهار جانی

رای تو کارگر افتد؟!

این که محال است

چرا که

سگِ زرد برشغال است

سرنوشت تو هموطن

در انتخاب این و آن نیست

در سرنگونی آنها هست و دگر بس

* * * * *

بس است 30 سال بردگی و ذلالت

برخیز و برکن این نظامِ جهالت

شرکت تو در این فیلم "انتخابات"

لشگر سیاهی است برای استبداد

چرا که این فیلم به فستیوال جهانی می رود

نظام سنگسار، برای خود آبرو می خرد

اما، رأی ندادن تو، نه جُرمی است نه گُناه

نه اعدام دارد، نه سنگسار و زندان و بلا

این همه شامورتی بازی "انتخابات"

برای کشیدن تو، پای صندوق است

چرا که بعد از 22 خرداد

همان آش است و همان کاسه ِ تظام سنگسار

* * * * *

با 30 سال کارنامه ننگین نظام قرون وسطایی جمهوری اسلامی

هموطن !

حال، تو دانی با عقل و خردت

پای صندوق "هزاران قتل و اعدام" روی

یا بمانی در منزلت

با تشکر از پویان انصاری




کاریکاتورهای انتخاباتی


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

۱۳۸۸ خرداد ۱۸, دوشنبه

یک نظر سنجی



Image and video hosting by TinyPic


نظر شما چیست؟

1 احمدی نژاد

2 محسن رضائی

3 مهدی کروبی

4 میر حسین موسوی

5 یا نرفتن پای صندوق

در قسمت نظرات بنویسید

یک کلام ختم کلام




Image and video hosting by TinyPic




شما ايرانيان در اين 30 سال شاهد دروغگويها نيرنگها و ريا کارايهاي اين رژيم بوده ايد
از سال 1357 که قدم به ايران گذاشتند غير از کشتار و اعوام فريبي
و غارتگري فحشا اعتياد و............براي مردم ايران نياوردند
چقدر از جوانان ما در زندان هاي اين رژيم بيگناه اعدام شدند ؟
چقدر از هموطنانمان در جنگ کشته شدند؟چقدر مجروح ؟چقدر شيميائي ؟ چقدربي سرپرست؟
چه خانواده هاي که از پاشيده نشدند؟چه دزديهاي که صورت نگرفت؟ چه آثارباستانيهاي به چپاول نرفت؟
چه کساني که به اسمه اسلام ناب محمدي مورد تعرض و تجاوز سنگسار و غيره قرار نگرفتند ؟
چه بازيهاي که با اين ملت نکردند ؟
گراني تورم بدبختي بيخانماني آوارگي و.........همه دستاورد اين رژيم منفور اسلامي بوده و هست
آيا همين خاتمي در سال 1376 با ظاهر مناسب و حرفهاي به اصطلاح محکم روي کار نيامد و 8 سال بر مسند رياست بود ؟
آيا توانست کاري براي ملت ايران انجام دهد ؟آيا توانست به شما آزادي بدهد ؟
آيا توانست به حرفهاي که زده بود انجام دهد ؟
غير از اينکه دهن مردم را به فرهنگ و تمئن جلب کرد کاري ديگري از پيش نبرد
عروسک گردان شخص يا اشخاص ديگري هستند
حال 4 نفر بعنوان کانديد آمده اند و با احساسات شما مردم و ملت و ايران بازي ميکنند
يکي رنگ سبز داره يکي قرمز
ان يکي از توسعه ميگه يکي از سياست خارجي
يکي قول ميده يکي گول ميزنه
تا به کي ميخواهيد حرفهاي اينها را باور کنيدفکر ميکنيد احمدي نشه موسوي يا کروبي يا رضائي بالاخره يکي از اين 4 نفرميشه
و بايد از شخص بالاتر دستور بگيره پس فرقي نميکنه کي بشه
البته خيلي خوب شد که بعضي از جوانان و مردم ما متوجه افشاگريهاي اينان شدند
به قول شاعر : ماهي از سر گنده گردد ني زدم.....اينها بايد از داخل به جان هم بيافتن تا از بين بروند
به ايران سوگند که غير از چپاول و دزدي و تقسيم ايران چيز ديگري نيست
بيايد کمي تامل کنيد کمي بهتر بيانديشيد تاريخه اين 30 ساله ايران را کمي مرور کنيد
تا بوده همين بوده لااقل براي يکبار که شده به خودتان بيايد ببينيد کي هستيدو در کجا جاي داريد
شما ايراني شما آزاده شما داراي تمدن شما يک انسان هستيد و به خودتان اجازه نميدهيد که ايران تقسيم بشه و نام خزر و خليج فارس عوض بشه
بيايد با نرفتن به صندوقهاي راي انزجار خودتان را از رژيم اعلام کنيد
در روز جمعه براي اينکه ثابت کنيد خواهان ايراني آباد و آزاد هستيد در منزل خوبمانيد و حتي بيرون هم نرويد
مطمئن باشيد که فقط لباس عوض ميشه وهمه نوکر کسي ديگر است
ملت ایران فقط گول نخورید
اشتباه 1357 و1376 را يکبار ديگر تکرار نکنيد زيرا باز به عقبتر خواهيم رفت
8/june/2009 حميد

۱۳۸۸ خرداد ۱۷, یکشنبه

شعارهای انقلاب 88


Image and video hosting by TinyPic


« کروبی-کرباسچی، نه یک تدارکاتچی»


«حامی دانشجویان،حمایتت می کنیم»


«مرگ بر دیکتاتور»،« مرگ بر استبداد»،


«توپ،تانک،بسیجی،دیگر اثر ندارد»،


«اگر تقلب بشه/ایران قیامت میشه»


مرگ برهاشمی، مفسد اقتصادی


آزادی اندیشه؛ با چیز و چیز نمی‌شه


مناظره برپا شد موسوی کله پا شد


محمودخان افشا کن افشا کن


رهبر ماست مالی ماست مالی


هاشمی پسران اعدام اعدام


دانشجوی ایرانی رای به ملا نمیده


آخوند ملا بسیجی دیگر اثر نداره


سپاهی بسیجی انگل اجتماعی


نیروی انتظامی حمایت حمایت


ارتشی ارتشی حمایتت میکنیم


سیدعلی هاشمی ننگ به نیرنگتان


ایرانی برپا خیز برپاخیز


کشف حجاب کشف حجاب


احمدی رسوا می کنه موسوی چیز چیز می کنه