۱۳۸۸ مرداد ۱۰, شنبه

قابل توجه خوانندگان و هنرمندان ایرانی خارج از کشور


Image and video hosting by TinyPic

امروز چند دقیقه ای به منزل یکی از همسایگانم رفتم این دوست با اینکه ایرانی نبود به احترام کانال تلویزیون خودش رو عوض کرد و دیدم یکی از کانالهای لوس انجلسی رو برای من آورد که داشت تبلیغ میکرد و دیدم که تبلیغ کنسرت در ارمنستان و انتالیا هست . در منزل تلویزیونهای وابسته به رژیم را ندارم .خیلی به فکر رفتم .از همه جالبتر اینه که تبلیغ برای کسانی میکرد که به هیچ عنوان ایرانی نیستند و یا لااقل وطن فروش هستند . نمونه بارزش کامران و هومن این دو برادر در مصاحبه خود در کانادا گفتند که ما ایرانی نیستیم! امید این وطن فروش ایرانی که در مصاحبه با نادر رفیعی گفت: ایکاش از دفتر احمدی نژاد زنگ میزدن و من رو دعوت میکردند به ایران تا در استادیوم یکصد هزار نفری کنسرت بزارم!
خوب چه انتظار باید داشت؟
آقای اندی شما که چند روز پیش شعر زیبای ما یکی هستیم را خواندید و همدردی کردید شما چرا؟
لااقل با ارامنه ایران و ارمنستان همدردی کنید؟
آخه چی بگم؟
از کدامین بگویم ؟
آن یکی فرشید میاد دبی بعد ایران ایران میخونه با پارچه سفید؟خوب آقای وطن فروش همون دبی دبی کافی بود؟
دیگه چرا نام و اسم ایران رو خراب کردی؟
خوانندگان هنرمندان شما مگر ایرانی نیستید؟
اسامی زیاده افراد بسیارند
چقدر پول ارزش داره که حاضرید خودتون و کشورتون و پرچمتون رو بفروشید ؟
خانم گوگوش شما که یک اسطوره ایرانی هستی چرا باید خام اکبر گنجی بشی ؟ مگر خونه توی نیاوران شما و یا زندگی شما را همین حکومت مصادره نکرد؟
بخوام اسم بیارم خیلی از این خوانندگان هستند هم جدید و هم قدیمی؟کمی یاد بگیرید از شهبال شپره شهرام داریوش ستار.... شهره صولتی که از پول گذشت با مردم ایران همدرد شد شماعی زاده شیدا شاهرخ یاد بگیرید که سریع برای ایران خواندند .
شما خوانندگان حتی حاضر به یک همکاری با هم نبودید ؟
مایکل جکسون یک امریکائی بود با 40 خواننده یک آهنگ خواندن که بگن ما در این دنیائیم اما شما چی؟
حاضر نشدید که با هم متحد بشوید و یک آهنگ دسته جمعی بخوانید؟
حتی حاضر نیستید کنسرت خودتان رو کنسل کنید! این را نه بعنوان تهدید به عنوان یک ایرانی و یک هموطن میگویم شما با این مردم به اینجا رسیدید وای بروزی که ایران آزاد شود ! آیا فکر میکنید مردم ایران در کنسرتهای شما شرکت خواهند کرد؟ کمی فکر کنید
کمی هم فکر هموطنانتان در داخل ایران باشید
به امید آزادی ایران
و برافراشته شدن پرچم سه رنگ شیرو خورشید
حمید
شنبه 10 مرداد 1388

از دوستان و خوانندگان عزیز برای هرکدام از شما جواب دارم سوال خواستید در قسمت نظرات مطرح کنید و در همانجا هم پاسخ خواهم داد

http://hamid-iran1.blogspot.com/2009/06/blog-post_7427.html

فردا یکشنبه ساعت 11 یادتون نره


Image and video hosting by TinyPic

تجمع خانواده‌های زندانیان، ساعت 11 فردا جلوی دفتر رئیس قوه قضائیه

بر اساس خبرهای رسیده به «موج سبز آزادی» خانواده های زندانیان قصد دارند فردا (یکشنبه) ساعت 11 جلوی دفتر هاشمی شاهرودی جمع شوند و اعتراض خود را به این دادگاه فرمایشی و اعتراف‌گیری زیر شکنجه اعلام کنند.

به گزارش «موج سبز آزادی» خانواده‌های زندانیان از آحاد مردم نیز خواسته‌اند که آنها را در این حرکت حق‌طلبانه تنها نگذارند.

بر اساس این گزارش، دفتر رئیس قوه قضائیه در این آدرس قرار دارد: خیابان ولیعصر، روبه‌روی خیابان جامی، خیابان پاستور شرقی، روبه‌روی مجمع تشخیص مصلحت نظام، دفتر آیت‌الله هاشمی شاهرودی.


پیشنهاد های رسیده از دوستان


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


فوری / امشب بیش از پیش باید خدا را صدا بزنیم، بی خدایان غوغا می کنند: ساعت 21 همزمان با شروع اعترافات از رسانه دروغ، بانگ الله اکبر و "زندانی سیاسی آزاد باید گردد" را از رسانه حقیقت فریاد خواهیم زد . رسانه شمائید

اگر 24 میلیون رای ا.ن را باور کردیم این سیاهبازی بیدادگاه را هم باور می کنیم !؟ مردم خر نیستند خر رهبرتان است!؟

پیشنهاد : دوشنبه صبح قبل از شروع تنفیذ اطراف بیت رهبری ( جمهوری-کارگر-میدان حر-حسن آباد-سپه) اجتماع کنیم . زودتر تصمیم بگیریم

امروز دوستان به من گفتن ، بابا تو که همیشه هر اتفاقی می افتاد برای جنبش به عنوان یکی از اولین نفرات چه مخالف و چه موافق موضع می گرفتی ، چرا در مقابل این دادگاه موضع نگرفتی ، من و دوستان طی یک جمع بندی با هم نه تنها در این مورد موضع نمی گیریم ، بلکه موضع ما در این مورد سکوت است ، ما که میدانیم این دادگاه از اساس باطل است و دوستان ما هم می دانند ، ما روی وبلاگ و سایت نمی توانیم از آنها حمایت کنیم ، حمایت ما از آنها تنها در ادامه راه جنبش امکان پذیر است ، از زدن اتو به برق گرفته ، تا تجمع در خیابان ، استفاده از هر نوع نماد سبز و … هر چه بیشتر در این مورد صحبت کنیم بیشتر روی اعصاب مردمی که در راه جنبش گام بر میدارند تاثیر گذار خواهیم بود ، پس بهتر است در این مورد سخنی نگوییم چون این خواست کودتاچیان است و البته به خانواده آنها دلگرمی خواهیم داد که ما دست از حمایت آنها حتی پس از اعترافات دروغین بر نخواهیم داشت . ما بیشتر داریم برای روز تنفیذ ،بهارستان روز تحلیف کار می کنیم و کوهنوردی سبز روز جمعه . ما نظرمان را در مورد دادگاه 12 ، 14 و 16 مرداد خواهیم گفت .

ابطحی جان ، حتی اگر اعتراف کنی که خود ابلیس هستی ، ذره ای از علاقه ما به تو ، کم نخواهد شد

وطنم سرزمین عشق و غزل


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

وطنم سرزمین عشق و غزل
وطنم نور و آب و عطر و عسل

وطنم چشمه‌ي سپیده و شیر
وطنم آفتاب عالم گير...

وطنم دست‌خط تاریخی
نه زميني، كه ماه و مریخی

وطنم آن‌كه سينه جايش بود
آن‌كه دنيا به زير پايش بود

گل لبخند از لبش جاري
وطنم سرزمين بيداري

خفته بر بام آسيا وطنم
شاه بيت قصيده‌ها وطنم

وطنم بود آن‌كه زيبا بود
بهترين سرزمين دنيا بود

وطنم مرغ زنده‌ي بيدار
«ليس في الدار غيره ديار»

رود تاريخ بسترش آن‌جاست
هيبتش در حصار هم پيداست

زخمي اما بلند قامت و راست
مثل كوهي سترگ پابرجاست

رفت اسكندر و به‌جا او ماند
شير سنگي شكست و آهو ماند

گرچه ايوان بيستونش را
طاق كسري و تيسفونش را

كرد تازي‌ش با ستم ويران
كه نماند نشاني از ايران

باز روئيد چون گلي از خاك
وطنم اين زلال آبي پاك

خفته بر بام آسيا وطنم
شاه بيت قصيده‌ها وطنم

مغول از شرق سوي او آمد
بهر تاراج كوي او آمد

غز و تاتار وحشي نادان
جمله چندي به خانه‌اش مهمان

ميهمانان خورده نانش را
داده بر باد، دودمانش را

ميهمانان شب به خانه زده
آتش كين به آشيانه زده

باز اما دوباره مي‌آيد
با تن پاره‌پاره مي‌آيد

قرن‌ها رفته‌است و او زنده‌است
وطنم آب زندگي خورده‌است

*****

ديدمش كهنه چادري سر داشت
آن‌كه از آفتاب افسر داشت

نوجوانش به بند، در زندان
وآن يكي، پاره‌پاره بر دامان

زده سيلي به گوش او دشمن
بدريدش – زكينه- پيراهن

قصرشيرين‌اش از صدا خالي
خسروانش تمام، پوشالي

خرمين شهر او، خراب شده
آرزويش همه سراب شده

شهرهاي عزيز خوزستان
خسروآباد و شوش و آبادان

همه ويران به قهر دشمن شد
تيره از باد سام، ميهن شد

*****

چون صدف، گوهري دوباره بزاد
بار ديگر اساس خانه نهاد

داد پرچم به دست فرزندش
يوسف پاكباز دلبندش

رفت بالا دوباره خورشيدش
شير و خورشيد و راي جمشيدش

مثل ققنوس، باز هم پيداست
وطن من هميشه پابرجاست

هرچه آتش به جان او فكنند
هرچه خاكسترش به باد دهند

شاعرانش به خون و خاك كشند
گردن حافظش به تيغ زنند

باز مي‌خواند اين هميشه غزل
اين گلستان نور و عطر و عسل

علیرضا نوری زاده


۱۳۸۸ مرداد ۹, جمعه

مادره احمدی نژاد تکذیب کرد

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


مادر احمدی نژاد رابطه پدر - پسری خامنه ای با پسرش را بشدت تکذیب کرد!


بدنبال اظهارات ا.ن. مبنی بر اعلام رابطه مشکوک پدر - پسری بین خود و خامنه ای رهبر (خ. ر. )، مادر مکرمه رئیس جمهور سابق، طی بیانات تندی وجود چنین رابطه ای را بشدت تکذیب کرده و گفت که در جوانیش هرگز به مشهد سفر نکرده است! اما محمود احمدی نژاد در پاسخ این مطلب، ضمن ابراز علاقه به مادر خود گفت: " بگم؟ بگم؟ ... آقا بارها در راه مشهد به تهران، از ارادان گذر کرده است، مدارکش هم موجود است! ". از عکس العمل بعدی مادر مربوطه خبری در دست نیست.

خصومت شخصی


Image and video hosting by TinyPic

از من می‌پرسد «چه خصومت شخصی‌ای با آیت‌الله خامنه‌ای داری؟ مشخص است که مشکلِ ما فردِ او نیست، چرا عبرت نمی‌گیری از انقلابی که ما کردیم؟ می‌گفتیم «تا شاه کفن نشود این وطن وطن نشود». خیلی زودتر از آن که فکر می‌کردیم کفن شد شاه. اما این وطن آیا وطنِ ما شد؟ یا باز به بسیاری از ما به هر طریق گفتند که این‌جا وطنِ تو نیست و سهمی از این کشور نداریم؟ خاطرات را که می‌خوانم و می‌بینم که هیچ آن دیوی نیست که از او ساخته بودیم. حتی تراژدی است زندگی‌اش؛ کاری در حد کینگ لیر می‌توان نوشت از این زندگی. حتی برایش دل می‌سوزانیم، کار به جایی می‌رسد که ابراهیم گلستان، که به قولِ خودش تراژدیِ شخصی زیاد بوده در زندگی‌اش و بر بسیاری نگریسته، جلوی دوربین اختیار از دست می‌دهد و بر تراژدیِ محمدرضاشاهی می‌گرید!»

می‌گویم «چه بسا ما هم بعدها بر تراژدی خامنه‌ای بگرییم. خصومت شخصی نیست. خامنه‌ای بتِ بزرگ است که باید شکست. نمادِ نظم و نظامی است که اساس‌اش بر ستم و تبعیض است. مریدِ او در این کشور، حتی اگر شایستگی نداشته باشد، می‌تواند به صرفِ ارادت بر صدر بنشیند و قدر ببیند و مخالفِ او با هر شایستگی جایش در اوین و کهریزک است. برای این مریدان، اگر عکس‌اش پاره شود یا شعاری علیهِ او داده شود سزایش به آتش کشیدن خوابگاهِ دانشجویان و کشتن و کور کردن و از بالای ساختمان پایین انداختن است. این ستم‌گری عاشقانه و آن عشقِ خون‌آلود را باید شکست.
صد سال تحلیلِ و استدلال در بی‌پایه بودنِ ولایتِ فقیه و ناعادلانه بودنِ حکومت دینی نمی‌تواند حریفِ آن عواطف شود. هزار سال بحثِ توحیدِ نوح اثر یک روز بت‌شکنیِ ابراهیم را ندارد - البته که شکستنِ بت کار دردناکی است. میلیون‌ها آدم به این سنگ بی‌خاصیت دخیل بسته‌اند و عواطف‌شان به هر تراشِ هنرمندانه‌ی سنگ و نگاهِ او بسته است. به علاوه بت اثری است نفیس و هنرِ فراوان در آن به کار رفته است.»

عنکبوت

گپی با احمدی نژاد


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

هر چه تلاش کردیم تا تنها در حوزه مسایل دامپزشکی باقی بمانیم و بجسبیم به مشاور دامپزشک بودن خودمان و وارد مسایل دیگر نشویم ولی امروز خبری بخش شد و چون روز شهادت حضرت زهرا ع بود گفتیم انگیزه های امامان تنها حفظ ادیان نبود بلکه انسان سازی بود و از آنجا که امر به معروف و نهی از منکر بر هر کس واجب است گفتیم این سخن را در باب گپی با رییس جمهور بنویسم.

آقای رییس جمهور، انتخاباتی شد و شما مرد اول کشور شدید هنوز جای پای شما بر مسند قدرت قرار نگرفت که گوجه شد خدا تومان، با شما مصاحبه کردند و گفتید در محله ما ارزان تر است. ما خوشحال شدیم که چه رییس جمهور فعالی داریم که هم کابینه را و کل کشور را می گرداند و هم سفرهای استانی می رود و هم از قیمت گوچه در محله خود خبر دارد.

گذشت و خوردیم به پست این بیگانگان که تنها قصد غارت و چپاول ما را دارند، آمدند و گفتند تحریمتان می کنیم از مسایل هسته ای دست بردارید ایستادگی کردیم و خدا را شکر به غنی سازی هم دست یافتیم بعد هم گفتیم این رییس جمهور مرد است و ایستادگی کرد.

رفتید سازمان ملل و سخنرانی کردیدو گفتید وجود مبارک صاحب الزمان را احساس کردم گفتیم چه رییس جمهوری داریم که عاشق اهل بیت و آماده فرج مبارک ولی عصر است.

آقای رییس جمهور رفتید در دانشگاه بیگانه قبل از سخنرانی رییس کج فهم آن دانشگاه با سنگ تمام هر بد و بیرای را به منتخب مردم کرد و شما صحبت خود را کردید و ما گفتیم عجب رییس جمهور پوست کلفتی داریم نشان داد ما ایرانیان اگر به ما فحش هم بدهند حرف خود را می زنیم.

آقای رییس جمهور تما اینها زیر پوست کلفت ما قرار گرفت، انرژی هسته ای که نه سر سفره مردم ما قرار نگرفت بلکه خوردیم به خشک سالی و قطع برق هم قوز بالا قوز شد ( به شخصه موافق پیشرقت در تمام عرصه ها هستم ). قیمت مسکن از گرانترین مکان تهران که در ابتدای زمامداری شما متری 1300 میلیون تومان بود در حال حاضر در ارزانترین نقطه تهران به متری 1300 رسیده!؟

آقای رییس جمهور حالا که با کمال افتخار بنزین ماشینها مدل بالا را که کمتر از بسیاری از اتومبیلهای داخل مصرف می کنند قطع می کنید باید عواقب فاصله طبقاتی را هم در کشور مشاهده نمایم.

آقای رییس جمهور عزل و نصب وزرا چه مفهومی دارد بنشینید و خطاهی کاری خود را اصلاح نمایید در زمان طاقوت شاه هم همین کار را کرد ولی نتوانست کار به پیش ببرد. آیا شما قدرت لازم برای یافتن فردی مناسب جهت پستهای حساس حکومتی را ندارید؟ آیا انقلاب ما افراد کار آمد تربیت نکرده است!؟

آقای احمدی نژاد در صحبتها خود گفتید که افراد باید بدانند که پستها دائمی نیست و کارها را باید سریع انجام دهند. دکتر احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری شما نفت میانگین یشکه ای صد دلار داشت و بی کفایتی اقتصادی شما به همگان مشهود شد. فکر نمی کنید که اشتباه کردید و یا به قول خودتان اگر کار بلد نیستید بنشینید کنار و ببینید دیگر ایرانیان چگونه کشور را می سازند و آن را سرافراز می کنند.
دامپزشک مشاور

حمايت از حيوانات بي خانمان


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

دیرگاهیست که خانه - هوای غربت گرفته است !!!!

گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام

و ساقه های جوانم از ضربه های تبرتان زخم دار است

با ریشه چه می کنید ؟؟

گیرم که بر سر این باغ-بنشسته در کمین پرنده اید

پرواز را علامت ممنوع می زنید !

با جوجه های نشسته در آشیان چه می کنید ؟؟

گیرم که می کشید

گیرم که می برید

گیرم که می زنید

با رویش ناگزیر جوانه چه می کنید ؟؟! ( خسرو گلسرخی )

با سپاس

آفریدگار طبیعت نگهدارتان باد .

با تشکر از عسلی جون


چیزی که عوض داره گله نداره


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ملت غیور ایران به فکر خودتان باشید هرروز تظاهرات


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


ملت غیور ایران چرا بنشینید؟ چرا منتظر هستید ؟ خودتان به فکر خودتان باشید هر روز تظاهرات هر ساعت تظاهرات ! ای کسانیکه 57 را به یاد دارید یادتان رفته هر روز هر شب هر ساعت جاهای مختلف تظاهرات بود مکانهای متعدد روز 12 مرداد روز حکم احمدی نژاد است از صبح در خیابان باشید امان ندهید ! چرا سکوت ؟ چرا شمع ؟
شما باید ایستادگی کنید و از حق خودتان دفاع کنید به نیروهای بسیجی امان ندهید ؟ آنان حق دارند شما را بزنند و شما در مقابل باتوم و زدن آنها سکوت کنید و عملی انجام ندهید ؟ درسته ایرانی هستند ولی چه ایرانی ؟ ایرانی وطن فروش ؟
مردم غیور ایران شما باید به فکر خودتان باشید نه امریکا نه انگلیس نه کشورهای دیگر به فکر شما نیستند خودتان به فکر ایران و خودتان باشید ! پول ها طلاها و میراث فرهنگی شما توسط این حرامزادگان به کشورهای عربی منتقل میشود

1 جلوی بانک مرکزی تحصن کنید
2 جلوی صدا سیمای هر شهر اعتصاب کنید
3 مردم تهران در بهارستان مقابل مجلس تحصن کنند
4 مردم تهران درست مقابله بیت خامنه ای تحصن کنند
5 مردم روبروی پادگانها تحصن کنید
6 مطمئن باشید عده شما بیشتر از بسیج و غیره هست
7 در مقابله مراکز مهم مانند وزارتخانه ها سفارتخانه ها استانداریها فرمانداریها شهرداریها تجمع کنید
8 خودتان باشید با فکر عمل کنید زیرا شما مردمی هستید که کوه را جابجا میکند
ایران به شما افتخار میکند

به امید آبادی و آزادی ایران

حمید 9مرداد 1388


اینهم یکی از دوستان عزیز ارسال کرده بخوانید

فوري و مهم:آخرين فرصت را از دست ندهيم - صدا و سيما را تسخير کنيم! من از کارمندان سازمان صدا و سيما در يکي از پست هاي حساس هستم . بعد از خطبه هاي نماز جمعه امروز ، اگر تا به حال واژه کودتا را براي اوضاع و احوال ايران مناسب نميدانستم و لي اکنون مطمئن شدم که کودتا توسط خامنه اي و نوچه هاي آن از جمله احمدي نژاد مراحل تکميلي خود را ميگذراند . دوستان در کشورهاي مختلف يک يا چند وزارتخانه .سازمان و يا ارگان هست که قلب تپنده آن کشور و يا حکومت بشمار مي آيد . و اين سازمان در ايران سازمان صدا و سيما ميباشد که تا بحال همانطور که خود ميدانيد قلب تپنده اين نظام بوده و هست.در حالي که در کشورهاي ديگر تلويزيون ملي نقش آنچنان مهمي با وجود تلويزيونها و شبکه هاي خصوصي . مطبوعات آزاد مانند ايران ايفا نميکند . از آنجا که 23 سال در صدا و سيما خدمت ميکنم و بر اوضاع و احوال آن مسلط هستم . ميدانم که در صورت تسخير ساختمان اصلي صدا و سيما عملا کار اين نظام و کودتاچيان تمام است . چند روز پيش که مقابل صدا وسيما معترضين و طرفداران موسوي و کروبي جمع شده بودند . بايد آنجا بوديد و مي ديديد که چطور از ترس ، مردم را زير نظر داشتند که مبادا حرکتي از سوي آنها صورت بگيرد و وارد سازمان شوند . باور کنيد که وزارت کشور . اطلاعات . و حتي دفتر رهبري . با اينکه ميدانستند حرکت مردم بر پايه سکوت و مدارا است ولي هر لحظه با ما در تماس بودند و نفس هايشان در سينه حبس شده بود که مبادا حرکتي براي تسخير اين سازمان صورت بگيرد چرا که آنان نقش تلوزيون خود را براي ايجاد خفقان و سرکوب اعتصابات به خوبي ميدانند و نياز دارند.براي همين است که براي ارسال پارازيت و فرکانس موازي هر ساعت هزينه ميليوني ميپردازند تا در يک کشور عربي اين امواج را براي فرکانس مشخصي از هاتبرد ارسال کنند تا عاقبت نيز موفق شدند اين شبکه را از هاتبرد لحظاتي پيش به پايين بکشند ( بعد از موفق شدن به پايين کشيدن بي بي سي فارسي و قطع برنامه ها از هاتبرد که ساعت 17 از سوي خود بي بي سي اعلام شد بانگ تکبير و الله و اکبر از سوي عده اي خود فروخته در سازمان بلند شد و موفقيت خود را تلفني با بالا دستيها تبريک ميگفتند ) . جالب است بدانيد که هزينه ارسال فرکانس موازي توسط شرکتي (اسرائيلي - مصري ) که اين سيستم را براي ايران در نظر گرفته علاوه بر هزينه هاي اضافي در ساعات مختلف چيزي حدود 360 دلار براي هر ثانيه ميباشد . که اين شرکت از ايران نيزتعهد گرفته که چون کاري را که انجام ميدهد خلاف قوانين بين المللي است . در صورت شناسايي خسارات ديگري را نيز از ايران دريافت خواهد کرد . به هر حال من از عزيزاني که در سايت هاي مختلف نظراتي در باره نافرماني هاي مدني بعد از سخنان خامنه اي در روز جمعه ميدهند بدانند که دود اين حرکات در صورتي که تداوم يابد را متوجه خود مردم خواهند کرد . و از طرفي آنها نقشه هايي از طريق همين صدا و سيما دارند که اعتراضات را بزودي بخوابانند. مملکت ما مثل اروپا و يا کشورهاي داراي دمکراسي نيست که با اعتصابات نظر کودتاگران رابرگردانيم و يا اينکه با نا فرمانيهاي مدني آنها را وادار به عقب نشيني کنيم . نظام ديکتاتوري شکل گرفته نظامي است که از ريختن خون جوانان اين مملکت هيچ ابايي ندارد . ما با حيوان صفت هايي طرف هستيم که نيمه شب به خوابگاه دانشجويان حمله ميکنند و آنها را ميکشند و فرداي آنروز آنها را بدون اطلاع به خانواده و بدون معرفي به پزشک قانوني شبانه خاک ميکنند . شما با اينها ميخواهيد از طريق نا فرماني مدني مقابله کنيد ؟ من با شناختي که از اين نظام دارم مطمئن هستم که در صورت تسخير سازمان صدا و سيما که فقط با حرکت مردمي امکان پذير است در عرض 24 ساعت بعد از قطع تصاوير و قطع سيستم راديويي کشور که سرورهاي اصلي آن در ساختمان مرکزي ميباشد . عملا کار کودتاچيان تمام است . و به شما اعلام ميکنم من و همکارانم آمادگي داريم که در صورت تسخير اين سازمان توسط نيروهاي مردمي با اطلاعات زيادي که از سيستمهاي اين سازمان داريم با مردم همکاري نماييم و حتي با روشهايي که داريم ميتوانيم صداي مردم را از طريق همين رسانه به گوش ديگر هموطنانمان برسانيم . مطمئن باشيد که 70 درصد کارکنان صدا و سيما با حرکتهاي مردمي خواهند بود و از مردم حمايت خواهيم کرد . در ضمن اعلام ميکنم بعد از حرکت اعتراضي خود جوش مردم در مقابل صدا و سيما دستور رسيده که بعضي از سرورها و سيستمهاي فرستنده را در ساختمان شبکه 2 نصب کنند . البته اين دستور ابلاغ شده و اجراي آن چنانچه با سرعت هم صورت بگيرد تا اواخر هفته بعدي به طول خواهد انجاميد.تقاضاي بنده از دوستان و هموطنان و بخصوص رهبران اين حرکت اعتراضي اين است که با تدبير و برنامه ريزي هاي خود اين سازمان را عملا از دست کودتاچيان خارج کنند و در اختيار نيروهاي مردمي قرار دهندبا آرزوي پيروزي براي ملت ايران


بر گرفته شدا : از روزهای پایانی


میمونها در غار حرا


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


مسئولان سعودي با رها كردن ميمون‌هاي تربيت شده در اطراف غار حراء درصدد از بين بردن آداب و سنت‌هاي پيامبر، آثار وحي الهي و اذيت و آزار زائران اين مكان مقدس هستند.

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از فارس در مكه، مسئولان عربستان سعودي كه خود را خادمين حرمين شريفين «مسجد رسول‌الله و حرم امن الهي» مي‌خوانند، مدتي است درصدد از بين بردن آداب و سنت‌هايي هستند كه شيعه و سني در آن اتفاق نظر و اجماع دارند.
اقدام مشكوك سران سعودي در تخريب و توهين به عبادتگاه و محل نزول وحي الهي، نمونه بارز اهانت مقامات اين كشور به غار حراء است.
طبق دستور مقامات عربستان كه به تبعيت از وهابيت دست به اقداماتي عليه زائران مي زنند، چند سال پيش در اطراف غار حراء چند غلاده ميمون دست‌آموز رها شدند كه امروز با زاد و ولد تعداد آنها زياد شده و چهره بسيار زشت و توهين‌آميزي به آن محل داده و باعث دزديدن وسايل زائران مي‌شود.
اين درحالي است كه در مقابل اين امر، شاهد ساخت بازارها و مراكز خريد شيك و مجللي هستيم كه انسان را ياد شهرهاي توريستي اروپا مي‌اندازد و جاي سؤال است كه آيا در اين سال‌ها نمي‌شد اقدامي جهت تسهيل زيارت زائران عبادتگاه پيامبر و محل نزول وحي الهي انجام داد و در حفظ حرمت آن كوشيد.
رفتار مأموران سعودي با زائران به خصوص زائران ايراني خلاف اين را نشان مي‌دهد.
ايجاد مزاحمت براي زائران در اجراي مناسك، توهين و انگشت‌نگاري از زائران، ممانعت از ورود بانوان ايراني و اقدامات متعدد از اين دست، پرده از اقدام ظالمانه سران سعودي بر‌مي‌دارد

از همه جالبتر نظرات خوانندگانش میباشد

ای تو روح آل سعود و هر چی بی پدر و مادر وهابیه.

لااقل کامل اطلاع رسانی کنید. هدف آنها بیشتر برداشتن مهر نمازگزاران شیعه بوده که میمونها فرق مهر و چیزهای دیگه رو نفهمیدن!
کاش به حجاج شیعه گفته شود مهر در جایی که خاک است لازم نیست که اینگونه بهانه دست آن ناپاکان ندهند.
اینها اولاد همان یزید میمون بازند!

سلام علیکم

چندی پیش عموی پدرم از زیارت خانه خدا بازگشت و در مورد این میمونها به نقل از عربستانیها می گفت که اینها همان قوم یهودی هستند که روز شنبه ماهی گرفتند و تبدیل به بوزینه شدند و این مطلب نیز در قرآن آمده است و میگفت وهابی ها معتقدند که اینها از نسل همان بوزینگانند که برای درس عبرت دیگران اینجا هستند حالا راست یا دروغ خدا می دونه.

جمهوری اسلامی در "بهشت زهرا" چال شد!


Image and video hosting by TinyPic
دوازدهم بهمن ماه سال 1357،خمینی، خون آشام ترین جلاد در تاریخ ایران زمین، هنگامی که به ایران بازگشت، مستقیم به آرامگاه "بهشت زهرا" رفت و در آن محل در چارچوب توطئه شوم بهمن بر علیه ایران و ایرانی به سخنرانی پرداخت.
ده روز پس از این سخنرانی خمینی گجستک در آرامگاه "بهشت زهرا"، رژیم اشغالگر خمینی ساخته در میهن ما بر سر کار آمد و از تاریخ دوازدهم فروردین 1357، رژیم خونخوار و منحوس جمهوری اسلامی، رسما کار خود را آغاز کرد.
از عمر این رژیم خونریز، منحوس، بیگانه و اشغالگر بیش از سی سال گذشت. در طی این سال ها،مردم ایران همواره در اشکال گوناگون به مخالفت با این رژیم خونخوار پرداختند.
رستاخیز نوین مردم ایران بر علیه رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی که از روز بیست و سوم خرداد ماه سال 1388 آغاز شد، تازه ترین مخالفت مردم ایران با این رژیم اشغالگر است.
امروز، پنجشنبه نهم مرداد ماه 1388 هزاران نفر از ایرانیان در سرزمین ما برای پاسداشت از جانباختگان این رستاخیز نوین، در جای جای سرزمین ما گرد آمدند. نقطه مرکزی این گردهمایی ها در آرامگاه"بهشت زهرا" بود.
هم میهنان آزاده پس از شرکت در این گردهمایی مرکزی، به خیابانها سرازیر شدند و شعار دادند:
" استقلال، آزادی،جمهوری ایرانی!"
و بدینوسیله به جهانیان اعلام کردند:
جمهوری اسلامی، در "بهشت زهرا"، چال شد!

کیانوش رشیدی
نهم مرداد ماه

۱۳۸۸ مرداد ۸, پنجشنبه

عکسهای 8 مرداد تهران اصفهان



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

خبرهای چهلم ندا


Image and video hosting by TinyPic


ندای ما نمرده، این دولته که مرده؛ مرگ بر دیکتاتور؛ می کشم می کشم، آنکه برادرم کشت. اینها شعار هایی هستند که مردم همکنون در بهشت زهرا سر می دهند
جمعیت در بهشت زهرا یک صدا فریاد می زند:عزا عزاست امروز! روز عزاست امروز. ایرانی باغیرت !صاحب عزاست امروز
شاهدان عینی از حضور مردم در مناطق مرکزی و جنوب تهران خبر داده اند. پلیس به شدت از تجمع افراد در میدان فردوسی تهران جلوگیری می کند
8مرداد ماه ساعت چهار و نیم بعد از ظهر : به موجب آخرین اخبار جمعیت زیادی از پلیس و بسیج بین تظاهر کنندگان پراکنده هستند و سعی میکنند تظاهرات را متفرق کنند . شعار مرگ بر دیکتاتور سر داده شده است . تعدادی افراد دستگیر شده اند و از قرار موسوی را مجبور به ترک بهشت زهرا کرده اند . کار هنوز به برخورد های شدید فیزیکی نکشیده است . مادر ندا اعلام کرده بود که به علت فشارهایی که به وی وارد شده نمیتواند در مراسم شرکت کند .
راديو فردا : به گزارش خبرگزاری های بين المللی به نقل از شاهدان، ماموران انتظامی با زور مير حسين موسوی را مجبور به ترک مراسم چهلم ندا آقا سلطان در بهشت زهرای تهران کردند. ماموران انتظامی همچنين ده ها تن از حاضران را بازداشت کرده و می کوشند ديگران را متفرق کنند.
بنا به گزارشهای رسیده، شماری زیادی از هموطنان هم اکنون برای برگزاری مراسم چهلم جان باختگان قیام در بهشت زهرا حضور دارند. حضور زنان در این مراسم چشمگیر است. تجمع کنندگان از جمله شعار می دهند، ندای ما نمرده، این دولته که مرده؛ مرگ بر دیکتاتور؛ می کشم می کشم، آنکه برادرم کشت. گزارش شده مزدوران رِژیم با گاز فلفل به تجمع کنندگان حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
بنا به گزارشهای رسیده، مزدوران رژیم دقایقی پیش به افرادی که برای بزرگداشت روز چهلم جان باخته گان قیام در بهشت زهرا تجمع کرده بودند، حمله کردند. گزارشها حاکیست صدها نفر هم اکنون بر سر مزار ندا حضور دارند و نیروهای ضد شورش نیز آنها را محاصره کرده اند.
شبکه تلویزیونی سی ان ان در خبری فوری اعلام کرد بیش از 2 هزار نفر هم اکنون بر سر مزار ندا آقا سالطان در گورستان بهشت زهرا حضور دارند و مراسم چهلم او را برگزار می کنند. این در حالیست که صدها تن از نیروهای پلیس ضد شورش نیز در محل مستقر شده اند. گزارش شده پلیس علیه تجمع کنندگان دست به خشونت زده است.

ه گزارش بی بی سی، گروهی از فیلمسازان و مستندسازان ایرانی که صبح پنجشنبه برای گذاشتن گل بر مزار کشته شدگان حوادث اخیر به بهشت زهرا رفته بودند، بازداشت شدند. جعفر پناهی و مهناز محمدی جزو بازداشت شدگان هستند. حسن آقاخانی، وکیل خانم محمدی بازداشت این دو فیلمساز را تأیید کرده است. برخی گزارش های تأیید نشده از بازداشت عده دیگری از حاضران در بهشت زهرا حکایت دارد.
به گزارش خبرگزاری های بين المللی به نقل از شاهدان، ماموران انتظامی با زور مير حسين موسوی را مجبور به ترک مراسم چهلم ندا آقا سلطان در بهشت زهرای تهران کردند. ماموران انتظامی همچنين ده ها تن از حاضران را بازداشت کرده و می کوشند ديگران را متفرق کنند.

بامدادخبر: نیروهای پلیس مانع از حضور میرحسین موسوی و مهدی کروبی در بهشت زهرا شدند.

به گزارش خبرنگار بامدادخبر، نیروهای امنیتی و گارد ویژه که از ساعتها قبل در بهشت زهرای تهران مستقر شده بودند، از حضور میرحسین موسوی در میان هزاران نفر از هوادارنش که به فراخوان او و مهدی کروبی به مناسبت چهلمین روز درگذشت ندا آقاسلطان و سایر شهدای جنبش سبز، درقطعه 257 بهشت‌زهرا حضور یافته بودند، جلوگیری کردند.

بنابراین گزارش، میرحسین موسوی، تنها پس از حضوری چند دقیقه‌ای بر سر مزار شهدا، با هدایت نیروهای امنیتی حاضر در محل، بهشت زهرا را ترک کرد. خبرنگار بامدادخبر، همچنین از حرکت عده‌ای زیادی از عزاداران از اتوبانهای اطراف بهشت‌زهرا به سوی مزار شهدا خبر می‌دهد.

در همین حال بنابر آخرین اخبار رسیده، با ورود شیخ مهدی کروبی، نیروهای ضد شورش با محاصره اتومبیل او مانع از حضور او در میان مردم شدند که در این میان عده‌ای از نزدیکان و اطرافیان کروبی مورد ضرب وشتم قرار گرفتند.

تاکنون درگیریهای پراکنده‌ای میان نیروهای ضدشورش و مردم صورت گرفته که منجر به دستگیری چندین نفر از معترضان شده است. حاضران همچنان به سردادن شعارهای الله اکبر و یاحسین میرحسین، ادامه می‌دهند و قصد دارند تا ساعتی دیگر خود را به مقابل مصلای تهران، محل دیگری که پیش از این برای برگزاری مراسم یادبود درنظر گرفته شده بود، برسانند.


با اين اخبار ناگواري كه از بهشت زهرا مي رسد, وظيفه همه ما و هر ايراني با غيرت حركت به سمت مصلا و ريختن تو خيابانها است

صدها هزار نفر در مقابل مصلاي تهران جمع هستند


تلویزیون پرس تی وی : پلیس معترضان را سرکوب کرده است


فوری / مصلی تهران ، میدان فاطمی و خیابان های منتهی به آن بوسیله گارهای ضد شورش بسته شده است


خبرگزاری فرانسه در گزارشی از تهران اعلام کرد، تجمع کندگان امروز در گورستان بهشت زهرا بسوی ماموران پلیس سنگ پرتاب کردند. ماموران پلیس ضد شورش هنگامی که از ورود مهدی کروبی به این محل جلوگیری می کردند از سوی تجمع کنندگان با سنگ مورد حمله قرار گرفتند. گزارش شاهدان حاکیست چندین نفر تا کنون توسط ماموران بازداشت شده اند. میرحسین موسوی نیز دقیقه ای‌ پس از پیاده شدن از ماشین با فشار نیروهای پلیس ضد شورش مجبور به ترک بهشت زهرا شد.

سلام بر غیور مردان سبز، هلیکوپترها با دوربینهای مخصوص و نیروهای اطلاعانی نیر با دوربینهای مخصوص از تجمع در حال فیلمبرداری و عکسهای چهره هستند،هم لبخند یادتان نرود و هم علامت پیروزی با انگشتان!الله اکبر کاخ رهبری به لرزه درآمده امروز واقعا عجیب است!!در ضمن حواستان به اطراف و موقعیتهای فراربه هنگام ضرورت باشد،به آنهایی که ضعیف هستند کمک کنید. خیلی از بچه های جانباز و دوستان رزمنده به حق همگام به این حرکت سبز حسینی در جمع شما ملت سبز هستند توکلت علاالله!

شبکه تلویزیونی الجزیره در گزارشی از تهران اعلام کرد، پلیس ضد شورش امروز با باتوم به عزاداران در گورستان بهشت زهرا حمله کرد. ماموران ورودی های بهشت زهرا را مسدود کرده اند. گزارش شده عزاداران شعار مرگ بر دیکتاتور سر دادند. ماموران همچنین میرحسین موسوی را مجبور به ترک بهشت زهرا کردند.

شلیک گاز اشک آور و استفاده از باتوم برقی برای متفرق کردن تظاهر کنندگان در بهشت زهرا.
همچنان با وجود حضور پر رنگ نیروهای انتظامی فریاد یا حسین و الله اکبر از نقاط مختلف بهشت زهرا شنیده می شود.

نیروی های ضد شورش از روشن نمودن شمع بر سر مزار کشته شدگان اخیر توسط مردم جلوگیری می نماید.
پلیس ضد شورش با کسانی که بخواهند فیلم تهیه کنند به شدت برخورد می کند.
زهرا رهنورد در میان فریاد یا حسین مردم در بهشت زهرا حاضر شد.
يکی از شعارها : پرچم خرچنگ نمیخوایم رهبر الدنگ نمیخوایم

هزاران نفر در قطعه 257 بهشت زهرا .. تظاهر کنندگان سعی‌ در خروج کروبی‌ از دست ماموران هستند ...جنگ گریز در بهشت زهرا ادامه دارد..در حمل مستقیم گاز اشک آور را به صورت تظاهر کنندگان میزنند یگان ویژه به کمک ماموران آمدند..
گزارش تجمع بهشت زهرا از توویتر رضا سیاح خبرنگار CNN : اشاره شده به اینکه نیروهای بسیجی و لباس شخصی به مردم حمله کردند و سعی میکنند مردم رو متفرق کنند. همچنین گزارش شده زخمی شدن و خونریزی یکی از معترضین از ناحیه سر. شعار مرگ بر دیکتاتور از جانب مردم . یک پیرمرد معترض خطاب به پلیس گفته: بیایید منو هم بزنید.
نیروی انتظامی با مردمی که حتی قصد عبور از نزدیکی مصلی تهران دارد با خشونت برخورد می کند.
مصلی تهران ، میدان فاطمی و خیابان های منتهی به بوسیله گارهای ضد شورش بسته شده است.
در ساعت 17 بعدازظهر 5 شنبه 8 مردادماه ، قطعه 257 بهشت زهرا به تصرف یگان ویژه درآمد.جمعیتی در حدود ده هزار نفر امروز به این قطعه از بهشت زهرا آمده بودند تا مراسم چهلم شهدای اخیر را برپا دارند.مردم با دادن گل به سربازان نیروی انتظامی حمایت آنها را خواستار شدند.اما با حمله یگان ویژه تمامی مردم از قطعه 257 متفرق شدند و با تجمع در قطعه مجاور با سردادن شعارهایی همچون "عزا عزاست امروز روز عزاست امروز ایرانی با غیرت صاحب عزاست امروز" و یا "کو رسم مسلمانی یاران همه زندانی" به سینه زنی می پردازند.در بین مردم نیروهای لباس شخصی نیز دیده می شوند .از ساعت ها قبل نیروی انتظامی مانع از ورود مردم به بهشت زهرا شد. گفتنی است مهدی کروبی و هادی غفاری نیز در بین تجمع کنندگان بهشت زهرا دیده شدند.
اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

پرچم خرچنگ نمی خوایم، رهبر الدنگ نمی خوایم

ماموران دولت کودتا با حمله به عزاداران مراسم چهلم شهدای جنبش سبز و استفاده از گاز اشک‌آور، روی ژاندارمری شاه را هم سفید کردند. تنها گزارش‌هایی که فعلا در این باره منتشر شده، گزارش رادیو زمان و وب‌سایت بی بی سی فارسی است که در ادامه می‌خوانید.

بی بی سی در این باره نوشت: میرحسین موسوی و مهدی کروبی عصر پنجشنبه برای بزرگداشت یاد کشته شدگان حوادث اخیر تهران در بهشت زهرا حاضر شده اند اما مأموران پلیس برای آنها محدودیت ایجاد کرده اند.

امروز پنچ شنبه حدود ساعت های 11 - 12 صبح به بعد در بیرجند پر شد از گارد ضد شورش و یگان های ویژه موتور سوار. تا هم اکنون که ساعت 5 بعد از ظهر است مزدوران رژیم از ترس تظاهرات مردم برای ایجاد رعب و وحشت در نقاطی از شهر با راه انداختن رژه موتورسواران گارد اقدام به شلیک تیر هوایی کردند.همچنین لباس شخصی های مسلح به سلاح گرم و سرد درحال گشت زنی و کنترل مردم هستند.متاسفانه تاکنون در بیرجند به دلیل جمعیت کم آن، تظاهراتی به ان صورت شکل نگرفته اما مردم با سردادن شعارهای مختلف به صورت پراکنده اعتراض خود را به دولت کودتا و کودتاگران نشان دادند.

تجمع کنندگان بهشت زهرا به سمت مصلی تهران در حرکت هستند

هم اکنون هزاران نفر در خیابان بهشتی شعار می دهند مرگ بر دیکتاتور ، مجتبی بمیری / رهبری رو نبینی

صدها مامور ضد شورش خیابان امیر آباد شمالی را اشغال کرده اند . مردم رفته رفته در کوچه های منتهی به امیر آباد تجمع می کنند.

دو سوی خیابان خسروی محل شهادت ندا آقا سلطان توسط نیروی انتظامی بسته شده است و صد ها پلیس این خیابان را قرق کرده اند.

درگیری در میدانهای ونک، ولیعصر، هفت حوض، فردوسی و بسیاری دیگر از میادین شهر تهران. جمعیت لباس های سبز و سیاه بر تن دارند

خیابان مفتح نبش تخت طاووس و عباس آباد درگیری شدیدی بین مردم و نیروی انتظامی. سطل های آشغال زیادی به اتش کشیده شده است

گزارش گران مستقل از نقاط مختلف مرکزی تهران خبر می دهند که درگیری ها رو به افزایش است. در بسیاری از خیابانها اتش روشن شده است.

طبق اخرین اخبار از پرشین رادیو، شعار مرگ بر دیکتاتور واگن های متروی تهران را فرا گرفته و در وسط خیابان ها اتش روشن شده و مردم شعار می دهند : ندای ما نمرده ، خامنه ایه مرده.

جمعیت در خیابان وزرا یک دستگاه موتور نیروهای انتظامی را به آتش کشیده اند. گزارش تایید نشده همچنان از شنیده شدن صدای تیر اندازی حکایت دارد.

درگیری شدید در عباس آباد همراه با پرتاب گاز اشک آور. چنیدن نفر تا به حال دستگیر شده اند.
چندین نفر را در خیابان عباس آباد بعد از بازداشت با وانت به مکان های ناعلوم منتقل کردند.

الله اکبر ، بوق ممتد ماشین ها و شعار نترسید نترسید / ما همه با هم هستیم در خیابان ولی عصر و چند خیابان اصلی منتهی به آن شنیده می شوید.

bargardan.blogfa : من الان از خیابان ولیعصر (حد فاصل میدان ولیعصر تا فاطمی) میام.تظارهرت آغاز شده و عده ی زیادی از مردم در خیابان ها حضور دارن. همچنین پلیس با باتوم و گاز اشک آور به مردم حمله ور شده. هر کسی نشسته اینجا پاشه بیاد. مردم زیادن اما باید خیلی بیشتر باشیم.

صد ها هزار نفر بین میدان ونک .ولی عصر.میدان ولی عصر یکصدا فریاد میزنند.
مرگ بر روسیه
مجتبی بمیری رهبری را نبینی
ندای ما نمرده این دولت است که مرده
مرگ بر دیکتاتور
.......
ضمنا جمیعت بهشت زهرا در حال ورود به تهران هستند در مترو ها غلغله است مردم یکصدا مرگ بر دیکتاتور میگویند.
تعدادزیادی در قزل حصار بسمت مصلی میروند
تقریبا همه ی میادین و خیابانها پر از جمعیت است نترسید نترسید ما همه با هم هستیم
جمعیت غرب تهران در حال رفتن بسمت فاطمی هستند

فوری / از اهواز خبر می رسد کیانپارس اعتراض کنندگان تجمع کرده اند و علیه دولت احمدی نژاد شعار می دهند
امروز عصر مهدی کروبی با حضور بر مزار ندا و دیگر شهدای حوادث اخیر یاد و خاطره آنان را زنده نگاهداشت.
مهدی کروبی در بدو ورود به خیابان قطعه ۲۵۷ با استقبال گسترده مردمی روبرو شد که شعار” کروبی زنده باد؛ موسوی پاینده باد” و “ایرانی باغیریت، برس به داد ملت” سر میدادند.
کروبی که جمعیت کثیری وی را احاطه کرده بودند به سمت مزار ندا آقاسلطان رفت. در این هنگام نیروهای یگان ویژه با حمله به وی و مردم اقدام به ضرب شتم آنان نمودند و با زدن گاز فلفل خواستند تا مردم را از اطراف شیخ اصلاحات متفرق نمایند که با مقاومت شدید مردمی روبرو شدند.
آقای کروبی بر سر مزار ندا آقاسلطان نشست و با قرائت فاتحه مردمی را که با صدای بلند و شعار گونه به قرائت فاتحه پرداخته بودند را همراهی نمود. در این هنگام حجت الاسلام هادی غفاری نیز به مهدی کروبی ملحق شد و برای چندین دقیقه با مردم سخن گفت. هنگام سخنرانی کروبی؛ نیروهای امنیتی با مردم درگیر و چند نفر را دستگیر که با شعار “ولش کن ولش کن” و نیز با پرتاب شاخه های گل از طرف مردم به سمت آنان مواجه گردیدند.
مهدی کروبی پس از ۴۰ دقیقه حضور در جمع مردم با جمعیتی عظیمی که وی را همراهی مینمودند به سمت درب خروجی و ماشین خود حرکت نمود. در تمام مدت مردم با شعارهای مختلف وی را همراهی میکردند.
گزارش تصویری در ادامه خواهد آمد


اصفهان


مردم به یاری دیگر شهروندان بشتابید ، تعداد زیادی از مردم در نزدیکی سی و سه پل تجمع کرده اند و انگشت هایشان را به نشانه ی پیروزی گرفته اند ... پلیس کسی را نمی زند ... مردم اصفهان بیرون بیایید ... به سی و سه پل بروید

گزارش‌های رسیده، حاکی از شلیک تیر هوایی و گاز اشک‌آور و ضرب و شتم شدید مردم در نقاط مرکزی شهر تهران است.
برخی شاهدان عینی به «موج سبز آزادی»
خبر داده‌اند که ماموران پلیس و لباس شخصی با شلیک تیر هوایی و گاز اشک‌آور، سعی در پراکنده کردن تجمع کنندگان در خیابان‌های مرکزی شهر داشته‌اند.
این گزارش‌ها حاکی است در خیابان‌های بهشتی، مطهری، حافظ شمالی، ولیعصر، زرتشت، فاطمی و بسیاری دیگر از مناطق اطراف، بین معترضان و ماموران درگیری‌های شدیدی روی داده است.
عصر امروز بنا بود گروهی از معترضان به مناسبت جهلم شهدای جنبش سبز در مصلای تهران جمع شوند و با وجود صادر نشدن مجوز از سوی وزارت کشور، برخی سایت‌های اینترنتی تاکید کرده بودند که این قرار تغییر نکرده است.
بر اساس گزارش‌های رسیده، لباس شخصی‌ها با ماسک‌های سبز دهانی بین مردم حضور یافته بودند و سرکوب تجمع‌کنندگان را از بین آنها آغاز کردند.
همچنین گزارش‌های دیگری از حضور موتورسوارهای ضد شورش در پیاده‌رو و ضرب و شتم شدید تمام حاضران با باتوم خبر می‌دهند.

گزارش خوانندگان: امروز از ساعت 6.30 در شهر رشت،پارک شهر،تمام مردم هماهنگ با هم مراسم چهلم را با در دست داشتن عکسهایی از ندا و سهراب و روشن کردن شمع انجام دادند. در یک اقدام نمادین دور تا دور پارک در سکوت کامل و در حالیکه انگشتانشان را به حالت v گرفته بودند قدم زدند.اما در میانه راه نیروهای لباس شخصی و پلیس به مردم حمله کردند و اقدام به ضرب و شتم آنان نمودند


فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران : بنابه گزارشات رسیده جوانان دختر و پسر که بسوی مصلی تهران با مترو در حال حرکت بودن بصورت یکدست در مترو و در طی مسیر اقدام به دادن شعار مرگ بر دیکتاتور و الله اکبر نمودند.
تعداد زیادی از مردم تهران که با مترو بسوی مصلی تهران در حال حرکت بودن از بدو سوار شدند اقدام به دادن شعارهایی مانند مرگ بر دیکتاتور و الله اکبر سر می دادند. مترو که بسوی مصلی تهران حرکت می کرد ایستگاه مصلی را بسته اند و در آنجا توقف نمی کند و بدین وسیله سعی در جلوگیری از آمدن مردم به این نقطه می شوند. مردم که قصد گرامیداشت چهلمین شب ندا را دارند ناچار هستند که در ایستگاه مترو مفتح پیاده شوند.جوانان وقتی که از مترو پیاده می شوند با بالا بردن دستان خود به علامت پیروزی خارج می شوند و شعار مرگ بر دیکتاتور سر می دهند می دهند.
در حال حاضر در نقاط مرکزی و جنوبی شهر اعتراضات در میادین و خیابانها ادامه دارد و لحظه به لحظه بر تعداد آنها افزوده می شود.
نیروهای سرکوبگر گارد ویژه که مقابل درب مترو ایستاده اندو هنگام خروج مردم بسوی آنها یورش می برند و آنها را آماج باتون های خود قرار میدهند حوالی ساعت 20:00 در اثر ضربات باتون 6 نفر زخمی و در حدود 12 نفر دستگیر شدند. علیرغم وحشیگری گارد ویژه برای متفرق کردن آنها ،مردم بصورت جنگ و گریز در نقاط مختلف جمع می شوند و اعتراضات خود را ادامه میدهند و حاضر به متفرق شدن نیستند و هر لحظه بر تعداد آنها افزوده می شود.

اخبار رسیده از اهواز به نقل از شاهد های عینی : در یکی از پر تعدادتزین تجمعات در اهواز که به مناسبت یادبود چهلمین روز شهدای اعتراضات که در منطقه کیانپارس برگزار شد نیروهای بسیج و پلیس ضد شورش با حمله به تظاهر کنندگان تعداد زیادی را مورد ضرب و شتم قرار دادند .
خبرهای رسیده از شاهدهای عینی حاکی از دستگیری و بازداشت بیش از سی نفر از معترضین حکایت دارد . در حال حاضر نیروهای امنیتی در سطح وسیعی از شهر اهواز مستقر میباشند.

در اصفهان در میدان انقلاب و حوالی 33 پل حدود 5 تا شش هزار نفر از مردم با در دست داشتن نشانه های سبز رنگ تجمع کرده بودند.

در آسمان تهران در چند نقطه دود غلیظ مشاهده می گردد.

شلیک تیر هوایی در اطراف مصلی تهران. خاطرمان باشد که صدای همین تیرها را می شنیدیم و کشته ها در روزهای بعد معرفی شدند.

به وحشیانه ترین شکل ممکن مردم را در خیابان عباس آباد با باتوم و چوب کتک زدند.

بسیج در مصلا رو بست از پشت..مردم تو مصلا هستن هنوز صداوسیما در خیابان جام جم در حلقه مردم خیابان بهشتی: مجتبی بمیری رهبری رو نبینی - زندانی سیاسی آزاد باید راهپیمایی در تهران - تخت طاوس شلیک پلیس به سمت مردم، میدان ونک درگیری در ونک ولی مردم ایستادند و مقابله میکنند سر وکله بعضی از بسیجیها هم شکسته

مردم برای خنثی کردن گاز اشگ آور سطل های آشغال را آتش میزنند.از میدان آزادی تا انقلاب اتومبیل های شخصی مرتب بصورت ریتم وار که شبیه مرگ بر دیکتاتوراست بوق میزنند.دوستی تلفنی اطلاع داد مردم از بلوار کشاورز.هفت تیر. ولی عصربسمت مصلی در حرکتند. حمله بسیجی ها و لباس شخصی ها وحشیانه است اما چند جا بآنها ضد ضربه زدیم.عوامل رژیم در مانده و گیج شده اند.راهبندیهای عمدی اتومبیلهای شخصی باعث خنثی شدن موتورسوارهای جنایتکار شده است.مردم از بزرگراه مدرس بطرف میدان محسنی و از پهلوی به ونک و از میرداماد همه بطرف مصلی روانندواطراف مصلی شعارها بیشتر حسین حسین میر حسین است .عده ای میرحسین و کروبی را در آن حوالی دیده اند.تلفنها را هم اکنون قطع کردند.امشب یک شب طوفانی و مرگ بر رژیم است.مردم یکصدا میگویند مجتبی رهبر طالبان ایران مرگت باد.مردم دیگر ترسشان فرو ریخته من دیگر میرم که به بچه ها برسم.شب زنده بر گشتم گزارش میکنم.قسم میخورم ما امشب پیروز میشویم. ما تا صبح تو خیابان میمانیم.تا مرگ رژیم را جشن بگیریم


زندگی نکبت بار نمی خواهیم پرچم خرچنگ نمی خواهیم


برای پیروز شدن نباید به خانه ها برگشت باید تظاهرات هر روز ادامه داشته باشد از امشب در خیابان ها می مانیم.
باید سنگر ساخت در خیابان ها راهبندان ایجاد کرد باید در خیابان ها ماند تا ریشه این رژیم دیکتاتور را از جا کند .

استقلال ازادی جمهوری ایرانی تا براورده شدن این خواسته در خیابان ها می مانیم زندگی نکبت بار نمی خواهیم پرچم خرچنگ نمی خواهیم رهبر الدنگ نمی خواهیم .

تا برکناری رژیم دیکتاتوری باید در خیابان ها ماندو مبارزه کرد .



در عباس اباد مکررا صدای شلیک گلوله شنیده می شود جمعيتي كه از مترو پياده شدند براي دقايقي اتوبان همت را بستند موسوی به حمله کنندگان بسیجی در بهشت زهرا گفته است: لعنت خدا بر بزرگانتان که شما را به آدم کشی وا می دارند شعارهای الله اکبر امشب -8مرداد چهلم شهدای سبز- لرزه بر اندام هر دیکتاتوری می اندازد فریاد «توپ، تانک، بسیجی دیگر اثر ندارند» در نزدیکی یک ساختمان صدا و سیمای نظام



در گیری هایی از اهواز و اصفهان
حمله به تظاهر کنندگان در اهواز و دستگری حداقل 30 نفر
alfi-iran.blogspot : اخبار رسیده از اهواز به نقل از شاهد های عینی : در یکی از پر تعدادتزین تجمعات در اهواز که به مناسبت یادبود چهلمین روز شهدای اعتراضات که در منطقه کیانپارس برگزار شد نیروهای بسیج و پلیس ضد شورش با حمله به تظاهر کنندگان تعداد زیادی را مورد ضرب و شتم قرار دادند .
خبرهای رسیده از شاهدهای عینی حاکی از دستگیری و بازداشت بیش از سی نفر از معترضین حکایت دارد . در حال حاضر نیروهای امنیتی در سطح وسیعی از شهر اهواز مستقر میباشند.

در اصفهان در میدان انقلاب و حوالی 33 پل حدود 5 تا شش هزار نفر از مردم با در دست داشتن نشانه های سبز رنگ تجمع کرده بودند.

در آسمان تهران در چند نقطه دود غلیظ مشاهده می گردد.

شلیک تیر هوایی در اطراف مصلی تهران. خاطرمان باشد که صدای همین تیرها را می شنیدیم و کشته ها در روزهای بعد معرفی شدند.

به وحشیانه ترین شکل ممکن مردم را در خیابان عباس آباد با باتوم و چوب کتک زدند.


مراسم امروز در شهر رشت
امروز ساعت 6.30 پارک شهر،رشت،صحنه برگزاری مراسم چهلم بود.مردم رشت همگام با هم،با در دست داشتن شمع و عکس ندا و سهراب دور تا دور پارک در سکوت کامل،با علامت v قدم زدند.زمانی که ماشین پلیس وارد جمعیت شد،مردم یکصدا فریاد زدند نترسید نترسید ما همه با هم هستیم.
نیروهای پلیس با جمعیت کاری نداشتند تنها می گفتند متفرق شوید. و مردم همچنان به راهپیمایی خود ادامه دادند.ولی نیروهای لباس شخصی با موتور وارد جمعیت شدند و مردم را کتک زدند.مردم نیز با پرتاب سنگ و هو کردن از آنان پذیرایی نمودند.

گردهمایی با شکوه عده ی زیادی از دختران ، پسران و شیرزنان ساروی در پارک شهر
از ساعت تقریباً 6:30 جمعیتی نزدیک به چند صد نفر در یکی از پر رفت آمدترین مناطق شهر ساری پارک شهر (شهرداری) گرد امدند و با در دست گرفتن شمع و خواندن فاتحه یاد ندا و سایر شهدای راه آزادی را گرامی داشتند گفتنی است که نیروی انتظامی جمعیت را پس آنکه هر لحظه به تعدادشان افزوده می شد متفرق کرد.





اتل متل.......هاچین واچین


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

هاچين و واچين!

بچه‌هاي پسرخاله‌ام را نشانده بودم روي زمين و برايشان اتل متل مي‌خواندم. همچين که گفتم‌ هاچين و واچين يک پاتو... قبل از اينکه بگويم «برچين» صداي ناشناس گفت: «مرگ‌!» خانم بزرگ فکر کرد يکي از شعارهاي نماز جمعه را بازگو کرده‌ام. هرچه قسم و آيه خوردم زيربار نرفت. به پدرم گفت: به زودي اعترافات شازده‌ات را پخش مي‌کنم. پدرم گفت: اما پخش اعترافات غيرقانوني‌است. حتي وزير اطلاعات هم مخالف... مادربزرگ گفت: وزير سابق اطلاعات البته. کسي که مخالف پخش اعترافات باشد جايي در کابينه ندارد. برادرم گفت: وزير سابق اطلاعات البته. کسي که مخالف پخش اعترافات باشد جايي در کابينه ندارد. برادرم گفت: خداييش عجب دوره‌اي شده. در کابينه وزرايي داريم که وزير نيستند. چون اول اخراج شده‌اند بعد استعفا داده‌اند اما باز هم مي‌گويند نخير. شما وزيريد هنوز. مادربزرگ گفت: همان طور که در دوره وزارتشان نظر احمدي‌نژاد مهم بود نه آنها، حالا هم مهم نيست در کابينه باشند يا نه. پدرم گفت خود صفار هرندي هم گفته فقط از نظر عددي در کابينه حضور دارد تا دولت از مشروعيت نيفتد. مادرم گفت: چقدر عدد مهم شده اين روزها. يکي‌اش عدد يک که با حفظ شدن آن مشروعيت دولت حفظ مي‌شود. يکي هم مي‌شود عدد صفر که به قول يکي از آقايان حکم راي مردم را دارد. دخترخاله‌ام گفت: يعني همان منطق صفر و يک ديگر؟ گفتم: نخير نيم هم عدد مهمي است. مگر يادتان رفته وزير کشور برگزارکننده انتخابات با نيم راي اختلاف راي اعتماد آورد و شد وزير کشور. پدربزرگ چيني گفت: اوتسو جينگ ماچا ! برخي جمله‌ها در زبان چيني دو معنا دارد. اولين معني‌اش اين که زود مشخص کن اين شلوار جديدت را با همان 50 ميليون دلار تصويبي آمريکا خريده‌اي؟ معني دوم جمله پدربزرگ چيني اين است که مي‌خواهم فعاليت‌هاي تو يک وجب بچه را تعليق کرده و يک پايت را برچينم ! برادرم گفت: ما بالاخره نفهميديم تعليق خوب است؟ بد است؟ همسرم گفت: مثل فوتباليست‌هايي که نفهميدند بالاخره موتور سوار شدن‌شان باعث امتياز منفي در منشور اخلاقي و محروميت‌هاشان مي‌شود يا نه.
در جلسه‌اي که با حضور مادربزرگ، پدربزرگ چيني و خانم بزرگ تشکيل شده آنها اتفاق نظر داشته‌اند که منشور اخلاقي ليگ فوتبال را به خانه تعميم دهند. به زودي متن منشور اخلاقي خانوادگي منتشر خواهد شد.

شهرام شهيدي

زندان کهریزک از دید یک زندانی


Image and video hosting by TinyPic

روزآنلاين، پرستو سپهري : ماجد، الف، یکی از دستگیر شدگان روز 18 تیر است. این دانشجوی بیست و چند ساله، پس از آزادی ازبازداشتگاه کهریزک در گفت و گو با روز از شرایط مخوفی گفته که بر این زندان حاکم است.

کی و در کجا بازداشت شدید؟

تقاطع اسکندری شمالی و خیابان انقلاب. دقیقا روبروی ایستگاه اتوبوس بی آرتی ایستگاه قریب. ساعت 6. 30.

چگونه بازداشت شدید؟

به همراه یکی ازدوستانم به درحال حرکت به سمت انقلاب و ازآنجا کوی دانشگاه بودیم. سرو صداهاورفت وآمد بسیار زیاد بود و مامی خواستیم زودتر به محل مورد نظر برسیم. ما می دیدیم که یگان های ویژه به سمت مردم یورش می آورند، برای اینکه با آنها روبرو نشویم از کوچه های فرعی عبورمی کردیم. درآنجا هم لباس شخصی ها و نیروهای بسیجی بودند واز همه خطرناکتر. بنابراین تصمیم گرفتیم به خیابان انقلاب برگردیم. در تقاطع اسکندری درگیری شدیدی بود. ما هم به مردم پیوستیم وحدود یک ساعت برای عبور از سد ماموران وپیوستن به موج سبزتلاش کردیم.

آیا شعار می دادید؛ یا سنگ پرتاب می کردید؟

بله. همه همین کاررا می کردند. در برابر چماق و گلوله چکار می توانستیم بکنیم؟ اصلا کسی برای غیر از این کار درآن محل نبود. دختران از خیابان های فرعی سنگ می آوردند وبه عنوان گروههای پشتیبانی عمل می کردند. خانواده های مستقر درمحل هم شربت و آب درست می کردند و به معترضان می دادند.

شما را شناسایی کردند؟

نه. من دریک حمله ناگهانی وغافلگیرانه به دام افتادم. درحالی که با نیروهای گارد ویژه درحال ستیز بودیم، ازخیابان اسکندری جنوبی موتور سواران لباس شخصی به سرعت وارد خیابان انقلاب شدند ومسیر ما را از پشت مسدود کردند و مارا گرفتند. هیچ فرصتی هم برای اطلاع رسانی دیگران به ما نبود.

چند نفر بازداشت شدند؟

بین ما، وقتی گاز اشک اور را زدند نزدیک به 10 یا 12 نفر را بازداشت کردند. وقتی گاز خوردیم هیچ کاری نتوانستیم انجام دهیم. ترکیبات گازی که ماموران به مردم می زنند بسیار متفاوت تر از گازاشک آور است به دلیل اینکه این نوع گاز به محض اصابت و استشمام باعث بی حالی و کدری دربدن می شود. وقتی این نوع گاز که حاوی سی او اس است به بدن وارد شود قدرت کاری و تصمیم گیری از بین می رود و به راحتی به دام خواهی افتاد.

پس از بازداشت درمحل انقلاب چه اتفاقی افتاد؟

درهمانجا و حین دستگیری مارا به شدت کتک زدند. یعنی درحالی که نمی توانستیم حرکت چندان زیادی را انجام دهیم(به دلیل گازگرفتگی) ناگهان 6، 7 نفر ریختند روی سرما و شروع کردند به ضرب وشتم. با با توم های الکتریکی ومشت ولگد؛ قدرت هیچ نوع دفاعی را نداشتیم.

دوستتان هم بازداشت شد؟

خیر. او هنگام قیچی مردم توسط نیروها برگشته بود تا به مجروحینی که گازخورده اند کمک کند.

بنابراین شما را به بازداشتگاه بردند.

بله. به ستادفرماندهی نیروی انتظامی درکارگرجنوبی.

آنجا چندنفر بودید؟

خیلی زیاد. قریب به 50نفر.

در آنجا هم شما را کتک زدند؟

نه.

تاچه زمانی شما را در آن جا نگه داشتند؟

تا نیمه های شب. فکرمی کنم ساعت 4 صبح بود که برای انتقال به جایی که بعدا فهمیدیم کهریزک است، ما راحرکت دادند.

همه را به کهریزک بردند؟

بله. با یک یا دو اتوبوس. دست و پاهایمان را زنجیر زدند، چشم هایمان را بستند وسوار اتوبوس کردند.

از اوضاع کهریزک بگویید.

وقتی رسیدیم اول از همه همگی مارا کتک مفصلی زدند. دوباره ساعت 6صبح بود که 13 الی 14 نفر ریختند سر ما و با فحاشی های بسیار رکیک ما را به باد کتک گرفتند. همه رابا باتوم های شوک آور زدند. بعد لختمان کردند و به رویمان آب پاشیدند و با کابل وزنجیر به ما یورش آوردند. آن موقع اغلب ما به دلیل بی خوابی و دردهای بدنی عملا بی جان شده بودیم و رمقی برایمان نمانده بود. با این برخوردها درمحوطه کهریزک توان بلند شدن هم نداشتیم.

به چه دلیل کتک زدند؟

بی دلیل. فحش می دادند ومی گفتند منافق، آشغال و هزاران فحش دیگر که گفتنی نیست.

شکل و شمایل آـنها چگونه بود؟

بسیار عادی. دقیقا شکل مردم عادی لباس می پوشیدند. حتی برخی شلوار لی به تن داشتند. برخی ریش وسبیل داشتند و بعضی هم نداشتند. یعنی اصلا تصویر خاصی نداشتند. ولی ازنگاه های غضب آلود و برخوردهای خشن شان معلوم بود که یا حسابی پول می گیرند و یا اینکه شستشوی مغزی شده اند و یا هردوی اینها.

وضعیت محل اسکان چگونه بود؟

افتضاح. سوله هایی ساخته بودند که بوی رطوبت درآن بیش از هرچیزی آزار می داد. دراین سوله ها تعداد زیادی کانتینر هست که برای نگهداری 5نفر ساخته شده. ولی همه مارا ریختند در این کانتینر های 5 نفره. حداقل 20 نفر در هر کانتینر. آنجاامکانات بهداشتی درحد صفر است. بازداشتگاه وسط بیابان است و داخل اآنها خیلی گرم می شود. هوای مناسب برای استشمام وجودندارد و خیلی ها مریض شدند.

برای دستشویی چه می کردید؟

همه 20 نفر را یک جا دستبند وپابند می زدند و به جلوی توالت ها می بردند. بعضی وقت ها هم از بیرون بردن خبری نبود برای همین در داخل کانتینرها، بوی تعفن همه چا پیچیده بود.

وضعیت غذا چطور بود؟

نزدیک 48ساعت چیزی به ما ندادند. بعد از آن فقط نان دادند. نان لواش بیات چند روز مانده. از همه سخت تر این بود که آب نداشتیم. آب را اززیر در می ریختند روی کف کانتینر تا لیس بزنیم. ما هم قسمتی را آماده کردیم تا آب در آنجا جمع بشود. جایی که کمتر جای پا روی آن وجود داشت. اما فهمان جا هم روز بعد آلوده تر شد و موقع کتک زدن بعدی، به کثافت کشیده شد.

یعنی در این مدت فقط نان خوردید؟

نه. گاهی اوقات به اصطلاح شیر هم می دادند که درآن کلی آب ریخته بودند. گاهی وقت ها هم سیب زمینی می دادند.

از شما چه می خواستند؟

هیچ. فقط کتک می زدند. هر روز چند نوبت. خیلی اوقات شب ها هم می آمدند و می زدند.

بقیه مدت روز چه می کردید؟

هیچی. از این صبح تا صبح بعد در این به اصطلاح سلول های کثیف بودیم. جا انقدر تنگ بود که تکان نمی توانستیم بخوریم، آن هم در حالیکه همه خونین ومالین بودیم. برای خواب هم نه پتو وجودداشت ونه بالش. زندانیان روی پاهای یکدیگر می خوابیدند.

درطول روز چندبار برای گردش و هواخوری بیرون می رفتید؟

گفتم که اصلا بیرون نمی بردند. محوطه آنجا خیلی کوچک بود وتعداد زیاد. فقط یک سوراخ، به اندازه یک وجب بالای سقف بلند بازداشتگاه محل نگهداری ما وجود داشت که فقط از نور آن متوجه زمان می شدیم.

شکنجه دیگری هم بود؟

بله؛ بسیاری را برای ساعات طولانی آویزان کرده بودند. خیلی ها را فقط کتک می زدند واین بهترین قسمت بود. عده ای را درانفرادی ها نگه می داشتند. دست وپای خیلی ها را درقیر داغ می سوزاندند. دندان خیلی ها در این مدت شکسته شد. بیشتر کسانی که به کهریزک رفته اند دندان سالم ندارند. کم سن وسال ها را برای اعدام به پای چوبه دارمی بردند، طناب را دور گردن آنها می انداختند ودوباره پائین می آوردند. بچه ها می مردند و زنده می شدند اما آنها در همان حال هم کتک می زدند وفحش های ناموسی بسیار زشتی می دادند. زندانیانی که قوی تر بودند از همان اندک غذا هم محروم بودندو بیشتر وقت در کانتینر می ماندند آن هم در حالیکه موش های زیادی را درسوله ها رها کرده بودند و...

و چی؟ آیا تجاوز هم در کاربود؟

متاسفانه بدترین قسمت شکنجه ها همین بود. کسانی راکه آرام تر و جوان تر بودند مورد تجاوز قرار می دادند. ما مرتب فریادهای این بچه ها را می شنیدیم.

شما به چشم خودتان دیدید؟

بله. 3 نفر از هم سلولی های من برایشان پیش آمد. هرسه زیر 22 سال داشتند. اینها را روزی یک بار می بردند. البته پس از آن آمپول هایی به آنهاتزریق می کردند که استراحت کنند!

آیا از آنها خبری دارید؟

بله. آزاد شدند.

کسی کشته شد؟

ازمیان افراد اتاق ما نه. اما در اتاق های دیگر چرا. خیلی از این هایی که خبر فوت شان را به تازگی اعلام می کنند، مدت ها قبل جان شان را از دست داده بودند. یعنی بین کشته شدن واعلام فوت آنها به خانواده ها چندروز طول می کشد.

چرا؟

برای اینکه از فاصله بازداشت آنها بگذرد و بگویند که مثلا فلانی بازداشت بوده وزیر شکنجه نمرده است. در حالیکه شکنجه ها به حدی بود که بسیاری از کشته شدگان همان روزهای اول کشته شدند.

هنگام آزادی به شما چه گفتند؟

چیزی نگفتند. از ما تعهد گرفتند. بعد عکس گرفتند. اثر انگشت و جزئیات افراد خانواده، محل سکونت زندانی وافراد درجه یک خانواده. بعد ما را رها کردند.

الان وضعیت جسمانی تان چگونه است؟

تحت درمان هستم. دنده های سمت راستم شکسته و همینطوردندان هایم. گوش چپم دچار افت شنوایی شده ولی درمجموع خوب هستم. زنده ام.

آیا باز هم به تظاهرات خواهید رفت؟

معلوم است؛ دارم خودم را برای سه مراسم آماده می کنم. اول چهلم نداآقا سلطان. دوم مراسم تنفیذ آقای رییس جمهور وسوم تحلیف او.


پیام شاهزاده رضا پهلوی در مورد شرایط مجاهدین خلق در اردوگاه اشرف



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic




هم میهنان عزیزم

بنظر می رسد گروهی از مسئولین عراقی با پشتیبانی رژیم جمهوری اسلامی، عملیاتی را برعلیه اردوگاه اشرف انجام داده اند که در این برخورد بین نیروهای عراقی و ساکنین اردوگاه، تعدادی از ایرانیان کشته و بسیاری نیز زخمی شده اند.
در این موقعیت ما باید به مسئولین عراقی یادآور شویم که هیچ انسانی را نمی توان به خاطر عقاید سیاسی و تعلقات مذهبی اش از حق انسانی و حمایت قانونی محروم کرد. مهم تر از همـه، هیچ پناهنده ای را نمی توان به کشور اصلی اش مسترد کرد اگر استردادش، وی را معرض شکنجه، رفتار بی رحمانه، و مجازات های غیرقانونی و غیرانسانی قرار دهد و یا سرنوشتش را دادگاه هایی تعیین کنند که تابع مقررات بین المللی ناظر بر حقوق بشر و آئین دادرسی کیفری پذیرفته شده در جامعۀ بین المللی نباشند.
هم میهنانم،
با توجه به کارنامۀ سیاه سی سالۀ رژیم جمهوری اسلامی در نقض و تجاوز مستمر به حقوق بشر، و به ویژه با توجه به رفتار وحشیانه و هولناک آن نسبت به شهروندان بی گناه ایران در رویدادهای اخیر، تردید نمی توان کرد که سرنوشت مجاهدین بازگردانده شده به ایران نیز کم از سرنوشت دیگر مخالفان رژیم نخواهد بود.
با توجه به این واقعیات و چنین ملاحظات است که انتظار دارم که دولت عراق اجازه ندهد اعضای مجاهدین ساکن اردوگاه اشرف ناخواسته به رژیم جمهوری اسلامی تحویل داده شوند.
رضا پهلوی

۷ امرداد ماه ۱۳۸۸

۱۳۸۸ مرداد ۷, چهارشنبه

تا آخر ایستاده ایم، احمدی نژاد باید برود


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

ندا برای ایران، ایران برای ندا


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


نامه آیت الله پسندیده به برادر هندیش خمینی


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ناله ها از هر سو به گوش می رسد و نفرينش به ارباب عمايم عالمی را گرفته است. براساس آنچه هر روز مشاهده می کنيم و آن چيزهايی که به گوش ما ميرسد و خودمان احيانا در جريان آن قرار می گیریم، مردم هر ساعت دست به آسمان دارند و آرزوی بازگشت اوضاع گذشته را می کنند.آيا اين ناله ها را شما می شنويد؟ يا ماشاالله با حصاری که دور شما کشيده اند، شما هم حکايت آن چوپان را داريد که گرگ به گله اش زده بود ولی او بی خبر مشغول دوشيدن ميش مورد علاقه اش بود و هيچ از جای نجنبيد تا لحظه ای که گرگ سراغ خودش آمد. اول ميش او را به پنجه ای دريد بعد هم خودش را...روزی که در خمین و به دستور حزب جمهوری و با تمهید و توطئه ای که گمان ندارم بدور از اطلاع شما بوده، عمامه از سر من کشیدند و از هیچ اهانتی ابا نکردند، من ذره ای گلایه نکردم، که روزگار جدمان پیش چشم بود.روزی که آن سید بیچاره را که فقط قصد خدمت داشت و خود شما صد بار گفته بودید که از فرزند به من نزدیکتر است، با آن افتضاح از رياست جمهوری خلع کردند و یک بدبخت بد عاقبت را که اداره یک کاروانسرا هم از عهده اش برنمی آید به ریاست جمهوری این مملکت بزرگ و معتبر تعیین کردند، به شما گفتم این شیاطین قصد دیگری دارند و می خواهند از این عروسک برای اجرای مقاصد خود استفاده کنند.اما شما به جای گوش دادن به این حرفهای مصلحانه رو در هم کردید و حتی حرمت برادر بزرگ را هم رعایت ننمودید. من که مثل عقیل بن ابوطالب مال و جا و مقام نخواسته بودم که شما حکم به داغ کردن دلم دادید و سر پیری اهانتی به من روا داشتید که در زمان شاه هم کسی جرات اعمال آن را نداشت..روزی که دستور دادید همه صندوقها را به نام علی آقا خامنه ای باز کنند، من و دو سه آدم دلسوز که حداقل یکیشان، یعنی شیخ علی آقا تهرانی بیست سال شاگرد خاص و مورد محبت شما بود، به شما نوشتیم که این انتخاب ایران را بر باد میدهد، گوش نکردید وحالا میبینید آنچه نباید میدیدید.این همه خونها ریخته شد، اینهمه جنایات وقوع پیدا کرد که از ذکر آن به خود میلرزم که مبادا قطره ای از این خونها به سبب اخوت (برادری) من و شما دامن مرا بگیرد، فقط برای اینکه شما به جای گوش سپردن به آنها که هم به اسلام و هم به ایران علاقه مند بودند، گوش به شیاطین دادید.
شما چگونه بر مسند ولایت مینشینید؟ آن سادات عالیقدری را مثل حاج آقا حسن قمی، سبط آن افتخار ازلی تشیع، حاج آقا حسین قمی طاب ثراه و آقای حاج سید کاظم شریعتمداری، مرجع بر حق شیعه مولا علی را به آن خفت خانه نشین می کنید و مرجعیت را از آنها سلب می کنید، از آنها که خود با اشک و ناله های من بیست سال پیش حکم مرجعیت شما را امضاکردند و به شاه دادند تا از آزار و توهین به شما ممانعت شود.شما خود بهتر از هر کسی می دانید که من از ابتدا با مداخله روحانیون در امور کشوری و لشگری مخالف بودم و به شما گفتم وقتی ما مصدر کار شویم اگر کارها مطابق خواست مردم نباشد همه نفرت متوجه ما خواهد شد و در نهایت اسلام ضرر خواهد دید .آیا امروز نتیجه ای بجز این حاصل شده است؟ این مردمی که در راه اسلام از جان می گذشتند و در زمان شاه از فکلی و بازاری و دانشجو و زن، شعایر دینی را محترم میداشتند، امروز نه به دین توجهی دارند و نه برای شعایر دینی ارزشی قایلند. آنها میگویند اگر دین این است که اولیا جمهوری اسلامی اعمال می کنند بهتر است ما کافر باشیم و اصلا اسم مسلمان روی ما نباشد.با سیاستهای غلط جمعی منبری و مدرس که از اداره خانه خودشان هم عاجزند، امروز ایران به نهایت ذلت و خواری در دنیا افتاده است. حتی یک دوست برای ما باقی نمانده است. من با چند روحانی شیعه پاکستانی اخیراحرف میزدم آنها از وضع ایران گریه می کردند و می گفتند در کشور ما سابق شیعه مقام و ارزشی داشت ولی حالا ما تا اسم تشیع را می آوریم، می گویند لابد مثل ایران.
آقای حاج آقا صدر به من می گفت مردم لبنان، که در غیبت آقا موسی صدر چشم به ایران داشتند امروز خیلی از ایران زده شده اند. این چه معنا دارد که ما اسلحه از اسراییل بخریم و بعد از جنگ با اسراییل و تحریر جنوب لبنان سخن بگوییم.بنده در مورد جنگ و مسایل آن حرف نمی زنم که خود مثنوی هفتاد من کاغذ است، فقط می گویم آیا به گوش شما نمی رسد که بعضی از نور چشمیها چه دست اندازیها به بیت المال مسلمین به اسم و جنگ و کمک به جنگ زدگان کرده اند.بیش از ۳ ماه است بنده برای دیدن شما وقت خواسته ام ولی دفتر شما مرتب می گویند وقت ندارید. آنوقت هر روز ملای فلان ده و دادستان بهمان قصبه را به حضور می پذیرید. چون لابد به جز مدح و ثنا نمیگویند و بدبختانه شاید چون خداوند تبارک به من لسان مداحی نداده حتی باید از برادر خود محروم بمانم.بنده گمان دارم که با ارسال این نامه لابد تضییقات و گرفتاریها برای ما بیشتر خواهد شد ولی چون چند روزی است که حس می کنم هر لحظه ممکن است که حق تعالی آرزویم را اجابت کند و اجازه ترک این جهنم فانی را عنایت فرماید، لذا به عنوان وصیت یا توصیهو یا خداحافظی برادری با برادرش این جملات را نوشتم..شما وصیت نامه می نویسید و برای خود جانشین تعیین می کنید پس چرا یکباره اسمش را نمی گذارید سلطنت اسلامی به جای جمهوری، مگر رسول اکرم جانشین توی وصیت نامه تعیین کرد؟ بجز اینکه مولا علی را که معصوم و منتخب الهی بود به مردم عرضه داشت. شما کدام معصوم را در اطرافتان می بینید؟ شیخ علی مشکینی را که کراهت نفس او کاملا از منظرش هویداست ؟بله کدام معصوم را دیده اید؟۱۴ قرن مردم تشخیص می دادند که کدام مرجع اعظم است و کدام یک از علما قابل احترام و اعتماد.حال روزنامه ها یک روزه یک شیخ را آیه العظمی می کنند و دیگری را افقه الفقها.آن شیخ گیلانی جلاد آیت الله می شود و دسته دسته ثقه الاسلام و حجه الاسلام از کارخانه حکومتی بیرون می آید.اسمش را هم گذاشته اند حکومت جمهوری اسلامی، و مسرورید که حکم خدا را در زمین اجرا کرده اید؟خوشا به سعادت آنها که همان روزهای نخست رفتند و این روزها را ندیدند.من نیز دیر و زود می روم تنها وحشتم برای شماست.خداوند همه را به راه راست هدایت کند.

۲۵ شوال ۱۴۰۳ قمری قم
مرتضی پسندیده


چهلم ندا همه جا هست


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


قلم
- مهندس میرحسین موسوی و حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی و با حضور بر مزار
شهدای ٣٠ خرداد در چهلمین روز شهادت آن عزیزان، یاد وخاطره شان را گرامی می دارند.

به گزارش قلم نیوز، پس از ارایه نشدن مجوز قانونی از سوی وزارت کشور برای برگزاری مراسم چهلم جان باختگان حادثه ٣٠ خرداد در مصلی تهران، دفاتر کروبی و موسوی اعلام کردند که مهدی کروبی و میرحسین موسوی با حضور بر مزار شهدای حوادث اخیر در کنار خانواده هایشان یاد و خاطره آنان را گرامی می دارند.

این مراسم، عصر پنجشنبه (فردا) ساعت ١٦ بر سر مزار ندا آقا سلطان واقع در قطعه 257 بهشت زهرا آغاز می شود.

پروین فهیمی، مادر شهید اعرابی:
من مادر سهراب اعرابی در مراسم فردا شرکت خواهم کرد

به نام پروردگار هستی بخش

بنی آدم اعضای یکدیگرند
چو عضوی به درد آورد روزگار که در آفرینش ز یک گوهرند
دگر عضوها را نماند قرار

دهان به دهان شنیده ام و در خبرها خوانده ام که آقای موسوی و کروبی در تلاش هستند تا برای بزرگداشت شهدای حوادث اخیر در مصلی تهران برنامه سوگواری برگزار کنند.
این درحالی است که برگزاری بزرگداشت جمعی برای همه جان باختگان حوادث بعد از انتخابات، وظیفه ای است که بردوش تمامی مسوولان اجرایی، نظارتی و مدیریتی این مملکت است که تا کنون نیز در برگزاری آن تعلل کرده اند. حال که این دو شخصیت سیاسی قدم جلو گذاشته اند و چنین برنامه متین و مناسبی را پیشنهاد داده اند، بنده نیز به عنوان مادر یک شهید بی گناه انتظارم آن است که مسوولان امکانات لازم را برای این امر مهم فراهم نمایند.
ضمنا پنج شنبه چهلم ندای عزیز است، من مادر سهراب اعرابی در این مراسم شرکت خواهم کرد.

پروین فهیمی

هفتم مرداد 1388


ای ملت دلاور بریز تو بیت رهبر

مجتبا مجتبا سردسته جانیا

شعارهای جدید :

- هم میهن دربندم فراموشت نکردم

- دشمن ما زبونه درمونده ناتوونه

-گل های پرپر شده خوراک رهبر شده

- ایرانی شتاب کن بلندشو اعتصاب کن

- چشم امید رهبر ، روسیه ی ستمگر

- میجنگیم و میمیریم حقمونو می گیریم

- رهبری حکومت باعث هر جنایت

- دولت بی کفایت قاتل خون ملت

-″ این حکومت باطله رهبرش هم قاتله″

- نه خس و نه خاشاکیم شجاعیم و بی باکیم

- محکم و استواریم ترسی به دل نداریم

در زیر مکانهای تجمع روز 8 مرداد (ساعت 6 بعدازظهر) چهلمین روز شهادت ایرانیان آزادیخواه در شنبه خونین را می بینید .
1- میدان ونک (آلترناتیو اول میدان سرو – آلترناتیو دوم پارک وی)
2- میدان محسنی ( آلترناتیو اول بولوار کاوه – آلترناتیو دوم میدان هروی )
3- میدان هفت حوض ( آلترناتیو اول فلکه سوم تهرانپارس – آلترناتیو دوم فلکه اول تهرانپارس)
4- میدان فاطمی ( آلترناتیو اول میدان هفت تیر – آلترناتیو دوم میدان فردوسی )
5- پل گیشا ( آلترناتیو اول فلکه صادقیه – آلترناتیو دوم میدان انقلاب )

محل تجمع در سایر شهرهای بزرگ ایران( 8 مرداد ساعت 6 عصر )

شیراز : فلکه گاز (آلترناتیو اول بلوار ارم – آلترناتیو دوم فلکه نمازی )

مشهد : پارک ملت (آلترناتیو اول بلوار سجاد – آلترناتیو دوم فلکه احمد آباد)

اصفهان : سی و سه پل (آلترناتیو اول چهارراه نظر – آلترناتیو دوم میدان فیض)

تبریز : چهارراه آبرسان (آلترناتیو اول میدان دانشسرا – آبترناتیو دوم میدان قونقا )

گرگان : خیابان شالیکوبی ( آلترناتیو بلوار ناهارخوران )

اهواز : چهارراه نادری (آلترناتیو اول زیتون کارمندی – آلترناتیو دوم فلکه سوم کیانپارس)

ارومیه : میدان مرکزی (آلترناتیو خیابان خیام )

یزد : چهارراه دولت آباد (آلترناتیو میدان امیرچخماق)

بندرعباس : مقابل مجتمع ستاره جنوب (آلترناتیو میدان ولیعصر)

رشت : سه راه حاجی آباد (آلترناتیو اول پارک شهر ، آلترناتیو دوم میدان لاکانی)

بوشهر : میدان امام (آلترناتیو خیابان مطهری)

اراک : میدان باغ ملی (آلترناتیو دروازه تهران)

کرمانشاه : میدان جوانشیر (آلترناتیو چهارراه جوانشیر)

قم : میدان سعیدی (آلترناتیو میدان مطهری)

قزوین : میدان آزادی (آلترناتیو میدان عارف قزوینی)

اردبیل : چهارراه امام (آلترناتیو میدان آزادی)

همدان : میدان امام (آلترناتیو میدان بوعلی)

ایلام : میدان امام (آلترناتیو چهارراه جمهوری)

کرمان : میدان آزادی (آلترناتیو میدان باغ ملی)

خرم آباد : میدانآزادی (آلترناتیو پارک شریعتی)

سنندج : میدان اقبال ( آلترناتیو پارک استقلال)

بیرجند : میدان دوم رحیم آباد (آلترناتیو میدان اول)

بجنورد : روبروی مجتمع ارم (آلترناتیو چهارراه مخابرات)

ساری : سه راه قارن (آلترناتیو فلکه ساعت)

سمنان : میدان معلم (آلترناتیو میدان مطهری)

یاسوج : میدان هفت تیر (آلترناتیو پارک چمران)

زاهدان : پاساژ قائم (آلترناتیو میدان آزادی)

زنجان : سبزه میدان (آلترناتیو حسینیه اعظم)

شهرکرد : میدان فردوسی (آلترناتیو چهارراه بازار)

جنبش سبز مردمی ایران