۱۳۸۸ مرداد ۸, پنجشنبه

پیام شاهزاده رضا پهلوی در مورد شرایط مجاهدین خلق در اردوگاه اشرف



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic




هم میهنان عزیزم

بنظر می رسد گروهی از مسئولین عراقی با پشتیبانی رژیم جمهوری اسلامی، عملیاتی را برعلیه اردوگاه اشرف انجام داده اند که در این برخورد بین نیروهای عراقی و ساکنین اردوگاه، تعدادی از ایرانیان کشته و بسیاری نیز زخمی شده اند.
در این موقعیت ما باید به مسئولین عراقی یادآور شویم که هیچ انسانی را نمی توان به خاطر عقاید سیاسی و تعلقات مذهبی اش از حق انسانی و حمایت قانونی محروم کرد. مهم تر از همـه، هیچ پناهنده ای را نمی توان به کشور اصلی اش مسترد کرد اگر استردادش، وی را معرض شکنجه، رفتار بی رحمانه، و مجازات های غیرقانونی و غیرانسانی قرار دهد و یا سرنوشتش را دادگاه هایی تعیین کنند که تابع مقررات بین المللی ناظر بر حقوق بشر و آئین دادرسی کیفری پذیرفته شده در جامعۀ بین المللی نباشند.
هم میهنانم،
با توجه به کارنامۀ سیاه سی سالۀ رژیم جمهوری اسلامی در نقض و تجاوز مستمر به حقوق بشر، و به ویژه با توجه به رفتار وحشیانه و هولناک آن نسبت به شهروندان بی گناه ایران در رویدادهای اخیر، تردید نمی توان کرد که سرنوشت مجاهدین بازگردانده شده به ایران نیز کم از سرنوشت دیگر مخالفان رژیم نخواهد بود.
با توجه به این واقعیات و چنین ملاحظات است که انتظار دارم که دولت عراق اجازه ندهد اعضای مجاهدین ساکن اردوگاه اشرف ناخواسته به رژیم جمهوری اسلامی تحویل داده شوند.
رضا پهلوی

۷ امرداد ماه ۱۳۸۸

۲ نظر:

ناشناس گفت...

این جوان ناکاماز هز فرصتی برای بهره برداری استفاده میکند حتی از این گروه که دستشان به خون جوانان وطن آلوده است و در اوج جنگ در کنار صدام برای کشتن مردم و بمباران شهرها قرار دشتند و به دست بوسی او میرفتند.در ضمن گروهی که سی سال اعلام جنگ مسلحانه داشته،چگونه میتواند اکنون مظلو نمایی کند؟این شاهزاده مفلوک و مسخره هم به این صورت میخواهد خودنمایی کند.ترورها و بمبگذاریها را فراموش نمیکنیم.هرچند نظام کنونی حاکم هم دست کمی از این گروهک ندارد.

ناشناس گفت...

با درود به ملتم و کشورم ایران، دوست خوب اگر کمی‌ تعمق کنید خواهید دانست که حمله عراقیها به این گره کوچک دست از همه جا کوتاه یکی‌ دیگر از ترفندهای سیاسی کثیف جمهوری رو به زوال اسلامی است. سردمدارهی جمهوری اسلامی گفتند که این گروه میتوانند به ایران برگردند تا با این وسیله بتوانند جنبش مردم پاک ایران را لکه دار کنند و برای خود آبرو بخرند در مجامع بینلمللی، یا با این کار باری خود نوچه جمع کنند. قدمی‌ که آقای پهلوی بر میدارند عنوان عمل یک سیاستمدار دانا است که نمیخواهد هیچگونه حقی از خون پاک مردم ایرانزمین پایمال شود. درود بر آزادی، درود بر آزاد ملت کشورم ایران. کوتاه بد دست اهریمن از مردمم. با آرزوی سربلندی تمام ایرانیان خارج از کشورم.