۱۳۸۸ مرداد ۹, جمعه

میمونها در غار حرا


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


مسئولان سعودي با رها كردن ميمون‌هاي تربيت شده در اطراف غار حراء درصدد از بين بردن آداب و سنت‌هاي پيامبر، آثار وحي الهي و اذيت و آزار زائران اين مكان مقدس هستند.

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از فارس در مكه، مسئولان عربستان سعودي كه خود را خادمين حرمين شريفين «مسجد رسول‌الله و حرم امن الهي» مي‌خوانند، مدتي است درصدد از بين بردن آداب و سنت‌هايي هستند كه شيعه و سني در آن اتفاق نظر و اجماع دارند.
اقدام مشكوك سران سعودي در تخريب و توهين به عبادتگاه و محل نزول وحي الهي، نمونه بارز اهانت مقامات اين كشور به غار حراء است.
طبق دستور مقامات عربستان كه به تبعيت از وهابيت دست به اقداماتي عليه زائران مي زنند، چند سال پيش در اطراف غار حراء چند غلاده ميمون دست‌آموز رها شدند كه امروز با زاد و ولد تعداد آنها زياد شده و چهره بسيار زشت و توهين‌آميزي به آن محل داده و باعث دزديدن وسايل زائران مي‌شود.
اين درحالي است كه در مقابل اين امر، شاهد ساخت بازارها و مراكز خريد شيك و مجللي هستيم كه انسان را ياد شهرهاي توريستي اروپا مي‌اندازد و جاي سؤال است كه آيا در اين سال‌ها نمي‌شد اقدامي جهت تسهيل زيارت زائران عبادتگاه پيامبر و محل نزول وحي الهي انجام داد و در حفظ حرمت آن كوشيد.
رفتار مأموران سعودي با زائران به خصوص زائران ايراني خلاف اين را نشان مي‌دهد.
ايجاد مزاحمت براي زائران در اجراي مناسك، توهين و انگشت‌نگاري از زائران، ممانعت از ورود بانوان ايراني و اقدامات متعدد از اين دست، پرده از اقدام ظالمانه سران سعودي بر‌مي‌دارد

از همه جالبتر نظرات خوانندگانش میباشد

ای تو روح آل سعود و هر چی بی پدر و مادر وهابیه.

لااقل کامل اطلاع رسانی کنید. هدف آنها بیشتر برداشتن مهر نمازگزاران شیعه بوده که میمونها فرق مهر و چیزهای دیگه رو نفهمیدن!
کاش به حجاج شیعه گفته شود مهر در جایی که خاک است لازم نیست که اینگونه بهانه دست آن ناپاکان ندهند.
اینها اولاد همان یزید میمون بازند!

سلام علیکم

چندی پیش عموی پدرم از زیارت خانه خدا بازگشت و در مورد این میمونها به نقل از عربستانیها می گفت که اینها همان قوم یهودی هستند که روز شنبه ماهی گرفتند و تبدیل به بوزینه شدند و این مطلب نیز در قرآن آمده است و میگفت وهابی ها معتقدند که اینها از نسل همان بوزینگانند که برای درس عبرت دیگران اینجا هستند حالا راست یا دروغ خدا می دونه.

هیچ نظری موجود نیست: