۱۳۸۸ مرداد ۴, یکشنبه

وحشت صدا و سیما


Image and video hosting by TinyPic

بنابر خبرهاي دريافتي از سازمان صدا و سيماي حكومت اسلامي ايران، در پي برگزاري مراسم ختم شهادت محسن روح الاميني فرزند مشاور محسن رضايي در مسجد بلال صدا و سيما، اين سازمان براي جلوگيري از هرگونه حظور كارمندان خود و همچنين كنترل راحت ‌تر جمعيت اقدام به تعطيلي اين سازمان در ساعت 14 كرده و به كاركنان خود اخطار داده است در صورتي كه اتوموبيل آنها در پاركينگ از ساعت 15 به بعد پارك باشد با جرثقيل آن را حمل كرده و توقيف خواهند كرد.
آقاي ضرغامي و آقاي روح الاميني از دوستان قديمي بوده و ايشون براي خود شيرين گري ترتيب برگزاري اين مراسم را داده است ولي در نهايت با اعلام جنبش سبز جهت حظور در اين مراسم حكومت و صدا و سيما به دست و پا افتاد تا جلوي اين حظور گرفته شود. در نهايت با برگشت از نظر خود و ادامه ي فعاليت اين سازمان در ساعات اداري ترس خود را مخفي كرد.
بايد اين را در نظر داشت كه اين حكومت بيش از آنچه كه فكر ميشود ميترسد

به دستور وزارت اطلاعات ! خانواده روح الامینی مراسم ختم محسن را لغو کرد . این مراسم قرار بود امروز 4مرداد ساعت 16 در مسجد بلال برگزار شود

مراسم بزرگداشت مرحوم محسن روح الامینی فرزند دکتر عبدالحسین روح الامینی استاد علوم پزشکی دانشگاه تهران که قرار بود امروز عصر در مسجد بلال صدا و سیما برگزار شود ، از سوی خانواده آن مرحوم لغو شد.

یک منبع آگاه در گفتگو با مهر افزود: دکتر روح الامینی دبیر کل حزب توسعه و عدالت با صدور اطلاعیه ای ضمن تشکر از همه کسانی که با خانواده ایشان ابراز همدردی نموده اند ، اعلام کرد که برای جلوگیری از هر گونه نا آرامی و خشونت توسط برخی جریانات فرصت طلب و ایجاد مزاحمت برای مردم از برگزاری مراسم بزرگداشت و ترحیم مرحوم محسن روح الامینی که قرار بود امروز یکشنبه از ساعت 16 بعد از ظهر در مسجد بلال صدا و سیما برگزار شود ، منصرف شده است.


http://alef.ir/1388/content/view/50066/

http://irane-sarfaraz.blogspot.com/2009/07/blog-post_26.html

هیچ نظری موجود نیست: