۱۳۸۸ مرداد ۸, پنجشنبه

خبرهای چهلم ندا


Image and video hosting by TinyPic


ندای ما نمرده، این دولته که مرده؛ مرگ بر دیکتاتور؛ می کشم می کشم، آنکه برادرم کشت. اینها شعار هایی هستند که مردم همکنون در بهشت زهرا سر می دهند
جمعیت در بهشت زهرا یک صدا فریاد می زند:عزا عزاست امروز! روز عزاست امروز. ایرانی باغیرت !صاحب عزاست امروز
شاهدان عینی از حضور مردم در مناطق مرکزی و جنوب تهران خبر داده اند. پلیس به شدت از تجمع افراد در میدان فردوسی تهران جلوگیری می کند
8مرداد ماه ساعت چهار و نیم بعد از ظهر : به موجب آخرین اخبار جمعیت زیادی از پلیس و بسیج بین تظاهر کنندگان پراکنده هستند و سعی میکنند تظاهرات را متفرق کنند . شعار مرگ بر دیکتاتور سر داده شده است . تعدادی افراد دستگیر شده اند و از قرار موسوی را مجبور به ترک بهشت زهرا کرده اند . کار هنوز به برخورد های شدید فیزیکی نکشیده است . مادر ندا اعلام کرده بود که به علت فشارهایی که به وی وارد شده نمیتواند در مراسم شرکت کند .
راديو فردا : به گزارش خبرگزاری های بين المللی به نقل از شاهدان، ماموران انتظامی با زور مير حسين موسوی را مجبور به ترک مراسم چهلم ندا آقا سلطان در بهشت زهرای تهران کردند. ماموران انتظامی همچنين ده ها تن از حاضران را بازداشت کرده و می کوشند ديگران را متفرق کنند.
بنا به گزارشهای رسیده، شماری زیادی از هموطنان هم اکنون برای برگزاری مراسم چهلم جان باختگان قیام در بهشت زهرا حضور دارند. حضور زنان در این مراسم چشمگیر است. تجمع کنندگان از جمله شعار می دهند، ندای ما نمرده، این دولته که مرده؛ مرگ بر دیکتاتور؛ می کشم می کشم، آنکه برادرم کشت. گزارش شده مزدوران رِژیم با گاز فلفل به تجمع کنندگان حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
بنا به گزارشهای رسیده، مزدوران رژیم دقایقی پیش به افرادی که برای بزرگداشت روز چهلم جان باخته گان قیام در بهشت زهرا تجمع کرده بودند، حمله کردند. گزارشها حاکیست صدها نفر هم اکنون بر سر مزار ندا حضور دارند و نیروهای ضد شورش نیز آنها را محاصره کرده اند.
شبکه تلویزیونی سی ان ان در خبری فوری اعلام کرد بیش از 2 هزار نفر هم اکنون بر سر مزار ندا آقا سالطان در گورستان بهشت زهرا حضور دارند و مراسم چهلم او را برگزار می کنند. این در حالیست که صدها تن از نیروهای پلیس ضد شورش نیز در محل مستقر شده اند. گزارش شده پلیس علیه تجمع کنندگان دست به خشونت زده است.

ه گزارش بی بی سی، گروهی از فیلمسازان و مستندسازان ایرانی که صبح پنجشنبه برای گذاشتن گل بر مزار کشته شدگان حوادث اخیر به بهشت زهرا رفته بودند، بازداشت شدند. جعفر پناهی و مهناز محمدی جزو بازداشت شدگان هستند. حسن آقاخانی، وکیل خانم محمدی بازداشت این دو فیلمساز را تأیید کرده است. برخی گزارش های تأیید نشده از بازداشت عده دیگری از حاضران در بهشت زهرا حکایت دارد.
به گزارش خبرگزاری های بين المللی به نقل از شاهدان، ماموران انتظامی با زور مير حسين موسوی را مجبور به ترک مراسم چهلم ندا آقا سلطان در بهشت زهرای تهران کردند. ماموران انتظامی همچنين ده ها تن از حاضران را بازداشت کرده و می کوشند ديگران را متفرق کنند.

بامدادخبر: نیروهای پلیس مانع از حضور میرحسین موسوی و مهدی کروبی در بهشت زهرا شدند.

به گزارش خبرنگار بامدادخبر، نیروهای امنیتی و گارد ویژه که از ساعتها قبل در بهشت زهرای تهران مستقر شده بودند، از حضور میرحسین موسوی در میان هزاران نفر از هوادارنش که به فراخوان او و مهدی کروبی به مناسبت چهلمین روز درگذشت ندا آقاسلطان و سایر شهدای جنبش سبز، درقطعه 257 بهشت‌زهرا حضور یافته بودند، جلوگیری کردند.

بنابراین گزارش، میرحسین موسوی، تنها پس از حضوری چند دقیقه‌ای بر سر مزار شهدا، با هدایت نیروهای امنیتی حاضر در محل، بهشت زهرا را ترک کرد. خبرنگار بامدادخبر، همچنین از حرکت عده‌ای زیادی از عزاداران از اتوبانهای اطراف بهشت‌زهرا به سوی مزار شهدا خبر می‌دهد.

در همین حال بنابر آخرین اخبار رسیده، با ورود شیخ مهدی کروبی، نیروهای ضد شورش با محاصره اتومبیل او مانع از حضور او در میان مردم شدند که در این میان عده‌ای از نزدیکان و اطرافیان کروبی مورد ضرب وشتم قرار گرفتند.

تاکنون درگیریهای پراکنده‌ای میان نیروهای ضدشورش و مردم صورت گرفته که منجر به دستگیری چندین نفر از معترضان شده است. حاضران همچنان به سردادن شعارهای الله اکبر و یاحسین میرحسین، ادامه می‌دهند و قصد دارند تا ساعتی دیگر خود را به مقابل مصلای تهران، محل دیگری که پیش از این برای برگزاری مراسم یادبود درنظر گرفته شده بود، برسانند.


با اين اخبار ناگواري كه از بهشت زهرا مي رسد, وظيفه همه ما و هر ايراني با غيرت حركت به سمت مصلا و ريختن تو خيابانها است

صدها هزار نفر در مقابل مصلاي تهران جمع هستند


تلویزیون پرس تی وی : پلیس معترضان را سرکوب کرده است


فوری / مصلی تهران ، میدان فاطمی و خیابان های منتهی به آن بوسیله گارهای ضد شورش بسته شده است


خبرگزاری فرانسه در گزارشی از تهران اعلام کرد، تجمع کندگان امروز در گورستان بهشت زهرا بسوی ماموران پلیس سنگ پرتاب کردند. ماموران پلیس ضد شورش هنگامی که از ورود مهدی کروبی به این محل جلوگیری می کردند از سوی تجمع کنندگان با سنگ مورد حمله قرار گرفتند. گزارش شاهدان حاکیست چندین نفر تا کنون توسط ماموران بازداشت شده اند. میرحسین موسوی نیز دقیقه ای‌ پس از پیاده شدن از ماشین با فشار نیروهای پلیس ضد شورش مجبور به ترک بهشت زهرا شد.

سلام بر غیور مردان سبز، هلیکوپترها با دوربینهای مخصوص و نیروهای اطلاعانی نیر با دوربینهای مخصوص از تجمع در حال فیلمبرداری و عکسهای چهره هستند،هم لبخند یادتان نرود و هم علامت پیروزی با انگشتان!الله اکبر کاخ رهبری به لرزه درآمده امروز واقعا عجیب است!!در ضمن حواستان به اطراف و موقعیتهای فراربه هنگام ضرورت باشد،به آنهایی که ضعیف هستند کمک کنید. خیلی از بچه های جانباز و دوستان رزمنده به حق همگام به این حرکت سبز حسینی در جمع شما ملت سبز هستند توکلت علاالله!

شبکه تلویزیونی الجزیره در گزارشی از تهران اعلام کرد، پلیس ضد شورش امروز با باتوم به عزاداران در گورستان بهشت زهرا حمله کرد. ماموران ورودی های بهشت زهرا را مسدود کرده اند. گزارش شده عزاداران شعار مرگ بر دیکتاتور سر دادند. ماموران همچنین میرحسین موسوی را مجبور به ترک بهشت زهرا کردند.

شلیک گاز اشک آور و استفاده از باتوم برقی برای متفرق کردن تظاهر کنندگان در بهشت زهرا.
همچنان با وجود حضور پر رنگ نیروهای انتظامی فریاد یا حسین و الله اکبر از نقاط مختلف بهشت زهرا شنیده می شود.

نیروی های ضد شورش از روشن نمودن شمع بر سر مزار کشته شدگان اخیر توسط مردم جلوگیری می نماید.
پلیس ضد شورش با کسانی که بخواهند فیلم تهیه کنند به شدت برخورد می کند.
زهرا رهنورد در میان فریاد یا حسین مردم در بهشت زهرا حاضر شد.
يکی از شعارها : پرچم خرچنگ نمیخوایم رهبر الدنگ نمیخوایم

هزاران نفر در قطعه 257 بهشت زهرا .. تظاهر کنندگان سعی‌ در خروج کروبی‌ از دست ماموران هستند ...جنگ گریز در بهشت زهرا ادامه دارد..در حمل مستقیم گاز اشک آور را به صورت تظاهر کنندگان میزنند یگان ویژه به کمک ماموران آمدند..
گزارش تجمع بهشت زهرا از توویتر رضا سیاح خبرنگار CNN : اشاره شده به اینکه نیروهای بسیجی و لباس شخصی به مردم حمله کردند و سعی میکنند مردم رو متفرق کنند. همچنین گزارش شده زخمی شدن و خونریزی یکی از معترضین از ناحیه سر. شعار مرگ بر دیکتاتور از جانب مردم . یک پیرمرد معترض خطاب به پلیس گفته: بیایید منو هم بزنید.
نیروی انتظامی با مردمی که حتی قصد عبور از نزدیکی مصلی تهران دارد با خشونت برخورد می کند.
مصلی تهران ، میدان فاطمی و خیابان های منتهی به بوسیله گارهای ضد شورش بسته شده است.
در ساعت 17 بعدازظهر 5 شنبه 8 مردادماه ، قطعه 257 بهشت زهرا به تصرف یگان ویژه درآمد.جمعیتی در حدود ده هزار نفر امروز به این قطعه از بهشت زهرا آمده بودند تا مراسم چهلم شهدای اخیر را برپا دارند.مردم با دادن گل به سربازان نیروی انتظامی حمایت آنها را خواستار شدند.اما با حمله یگان ویژه تمامی مردم از قطعه 257 متفرق شدند و با تجمع در قطعه مجاور با سردادن شعارهایی همچون "عزا عزاست امروز روز عزاست امروز ایرانی با غیرت صاحب عزاست امروز" و یا "کو رسم مسلمانی یاران همه زندانی" به سینه زنی می پردازند.در بین مردم نیروهای لباس شخصی نیز دیده می شوند .از ساعت ها قبل نیروی انتظامی مانع از ورود مردم به بهشت زهرا شد. گفتنی است مهدی کروبی و هادی غفاری نیز در بین تجمع کنندگان بهشت زهرا دیده شدند.
اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

پرچم خرچنگ نمی خوایم، رهبر الدنگ نمی خوایم

ماموران دولت کودتا با حمله به عزاداران مراسم چهلم شهدای جنبش سبز و استفاده از گاز اشک‌آور، روی ژاندارمری شاه را هم سفید کردند. تنها گزارش‌هایی که فعلا در این باره منتشر شده، گزارش رادیو زمان و وب‌سایت بی بی سی فارسی است که در ادامه می‌خوانید.

بی بی سی در این باره نوشت: میرحسین موسوی و مهدی کروبی عصر پنجشنبه برای بزرگداشت یاد کشته شدگان حوادث اخیر تهران در بهشت زهرا حاضر شده اند اما مأموران پلیس برای آنها محدودیت ایجاد کرده اند.

امروز پنچ شنبه حدود ساعت های 11 - 12 صبح به بعد در بیرجند پر شد از گارد ضد شورش و یگان های ویژه موتور سوار. تا هم اکنون که ساعت 5 بعد از ظهر است مزدوران رژیم از ترس تظاهرات مردم برای ایجاد رعب و وحشت در نقاطی از شهر با راه انداختن رژه موتورسواران گارد اقدام به شلیک تیر هوایی کردند.همچنین لباس شخصی های مسلح به سلاح گرم و سرد درحال گشت زنی و کنترل مردم هستند.متاسفانه تاکنون در بیرجند به دلیل جمعیت کم آن، تظاهراتی به ان صورت شکل نگرفته اما مردم با سردادن شعارهای مختلف به صورت پراکنده اعتراض خود را به دولت کودتا و کودتاگران نشان دادند.

تجمع کنندگان بهشت زهرا به سمت مصلی تهران در حرکت هستند

هم اکنون هزاران نفر در خیابان بهشتی شعار می دهند مرگ بر دیکتاتور ، مجتبی بمیری / رهبری رو نبینی

صدها مامور ضد شورش خیابان امیر آباد شمالی را اشغال کرده اند . مردم رفته رفته در کوچه های منتهی به امیر آباد تجمع می کنند.

دو سوی خیابان خسروی محل شهادت ندا آقا سلطان توسط نیروی انتظامی بسته شده است و صد ها پلیس این خیابان را قرق کرده اند.

درگیری در میدانهای ونک، ولیعصر، هفت حوض، فردوسی و بسیاری دیگر از میادین شهر تهران. جمعیت لباس های سبز و سیاه بر تن دارند

خیابان مفتح نبش تخت طاووس و عباس آباد درگیری شدیدی بین مردم و نیروی انتظامی. سطل های آشغال زیادی به اتش کشیده شده است

گزارش گران مستقل از نقاط مختلف مرکزی تهران خبر می دهند که درگیری ها رو به افزایش است. در بسیاری از خیابانها اتش روشن شده است.

طبق اخرین اخبار از پرشین رادیو، شعار مرگ بر دیکتاتور واگن های متروی تهران را فرا گرفته و در وسط خیابان ها اتش روشن شده و مردم شعار می دهند : ندای ما نمرده ، خامنه ایه مرده.

جمعیت در خیابان وزرا یک دستگاه موتور نیروهای انتظامی را به آتش کشیده اند. گزارش تایید نشده همچنان از شنیده شدن صدای تیر اندازی حکایت دارد.

درگیری شدید در عباس آباد همراه با پرتاب گاز اشک آور. چنیدن نفر تا به حال دستگیر شده اند.
چندین نفر را در خیابان عباس آباد بعد از بازداشت با وانت به مکان های ناعلوم منتقل کردند.

الله اکبر ، بوق ممتد ماشین ها و شعار نترسید نترسید / ما همه با هم هستیم در خیابان ولی عصر و چند خیابان اصلی منتهی به آن شنیده می شوید.

bargardan.blogfa : من الان از خیابان ولیعصر (حد فاصل میدان ولیعصر تا فاطمی) میام.تظارهرت آغاز شده و عده ی زیادی از مردم در خیابان ها حضور دارن. همچنین پلیس با باتوم و گاز اشک آور به مردم حمله ور شده. هر کسی نشسته اینجا پاشه بیاد. مردم زیادن اما باید خیلی بیشتر باشیم.

صد ها هزار نفر بین میدان ونک .ولی عصر.میدان ولی عصر یکصدا فریاد میزنند.
مرگ بر روسیه
مجتبی بمیری رهبری را نبینی
ندای ما نمرده این دولت است که مرده
مرگ بر دیکتاتور
.......
ضمنا جمیعت بهشت زهرا در حال ورود به تهران هستند در مترو ها غلغله است مردم یکصدا مرگ بر دیکتاتور میگویند.
تعدادزیادی در قزل حصار بسمت مصلی میروند
تقریبا همه ی میادین و خیابانها پر از جمعیت است نترسید نترسید ما همه با هم هستیم
جمعیت غرب تهران در حال رفتن بسمت فاطمی هستند

فوری / از اهواز خبر می رسد کیانپارس اعتراض کنندگان تجمع کرده اند و علیه دولت احمدی نژاد شعار می دهند
امروز عصر مهدی کروبی با حضور بر مزار ندا و دیگر شهدای حوادث اخیر یاد و خاطره آنان را زنده نگاهداشت.
مهدی کروبی در بدو ورود به خیابان قطعه ۲۵۷ با استقبال گسترده مردمی روبرو شد که شعار” کروبی زنده باد؛ موسوی پاینده باد” و “ایرانی باغیریت، برس به داد ملت” سر میدادند.
کروبی که جمعیت کثیری وی را احاطه کرده بودند به سمت مزار ندا آقاسلطان رفت. در این هنگام نیروهای یگان ویژه با حمله به وی و مردم اقدام به ضرب شتم آنان نمودند و با زدن گاز فلفل خواستند تا مردم را از اطراف شیخ اصلاحات متفرق نمایند که با مقاومت شدید مردمی روبرو شدند.
آقای کروبی بر سر مزار ندا آقاسلطان نشست و با قرائت فاتحه مردمی را که با صدای بلند و شعار گونه به قرائت فاتحه پرداخته بودند را همراهی نمود. در این هنگام حجت الاسلام هادی غفاری نیز به مهدی کروبی ملحق شد و برای چندین دقیقه با مردم سخن گفت. هنگام سخنرانی کروبی؛ نیروهای امنیتی با مردم درگیر و چند نفر را دستگیر که با شعار “ولش کن ولش کن” و نیز با پرتاب شاخه های گل از طرف مردم به سمت آنان مواجه گردیدند.
مهدی کروبی پس از ۴۰ دقیقه حضور در جمع مردم با جمعیتی عظیمی که وی را همراهی مینمودند به سمت درب خروجی و ماشین خود حرکت نمود. در تمام مدت مردم با شعارهای مختلف وی را همراهی میکردند.
گزارش تصویری در ادامه خواهد آمد


اصفهان


مردم به یاری دیگر شهروندان بشتابید ، تعداد زیادی از مردم در نزدیکی سی و سه پل تجمع کرده اند و انگشت هایشان را به نشانه ی پیروزی گرفته اند ... پلیس کسی را نمی زند ... مردم اصفهان بیرون بیایید ... به سی و سه پل بروید

گزارش‌های رسیده، حاکی از شلیک تیر هوایی و گاز اشک‌آور و ضرب و شتم شدید مردم در نقاط مرکزی شهر تهران است.
برخی شاهدان عینی به «موج سبز آزادی»
خبر داده‌اند که ماموران پلیس و لباس شخصی با شلیک تیر هوایی و گاز اشک‌آور، سعی در پراکنده کردن تجمع کنندگان در خیابان‌های مرکزی شهر داشته‌اند.
این گزارش‌ها حاکی است در خیابان‌های بهشتی، مطهری، حافظ شمالی، ولیعصر، زرتشت، فاطمی و بسیاری دیگر از مناطق اطراف، بین معترضان و ماموران درگیری‌های شدیدی روی داده است.
عصر امروز بنا بود گروهی از معترضان به مناسبت جهلم شهدای جنبش سبز در مصلای تهران جمع شوند و با وجود صادر نشدن مجوز از سوی وزارت کشور، برخی سایت‌های اینترنتی تاکید کرده بودند که این قرار تغییر نکرده است.
بر اساس گزارش‌های رسیده، لباس شخصی‌ها با ماسک‌های سبز دهانی بین مردم حضور یافته بودند و سرکوب تجمع‌کنندگان را از بین آنها آغاز کردند.
همچنین گزارش‌های دیگری از حضور موتورسوارهای ضد شورش در پیاده‌رو و ضرب و شتم شدید تمام حاضران با باتوم خبر می‌دهند.

گزارش خوانندگان: امروز از ساعت 6.30 در شهر رشت،پارک شهر،تمام مردم هماهنگ با هم مراسم چهلم را با در دست داشتن عکسهایی از ندا و سهراب و روشن کردن شمع انجام دادند. در یک اقدام نمادین دور تا دور پارک در سکوت کامل و در حالیکه انگشتانشان را به حالت v گرفته بودند قدم زدند.اما در میانه راه نیروهای لباس شخصی و پلیس به مردم حمله کردند و اقدام به ضرب و شتم آنان نمودند


فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران : بنابه گزارشات رسیده جوانان دختر و پسر که بسوی مصلی تهران با مترو در حال حرکت بودن بصورت یکدست در مترو و در طی مسیر اقدام به دادن شعار مرگ بر دیکتاتور و الله اکبر نمودند.
تعداد زیادی از مردم تهران که با مترو بسوی مصلی تهران در حال حرکت بودن از بدو سوار شدند اقدام به دادن شعارهایی مانند مرگ بر دیکتاتور و الله اکبر سر می دادند. مترو که بسوی مصلی تهران حرکت می کرد ایستگاه مصلی را بسته اند و در آنجا توقف نمی کند و بدین وسیله سعی در جلوگیری از آمدن مردم به این نقطه می شوند. مردم که قصد گرامیداشت چهلمین شب ندا را دارند ناچار هستند که در ایستگاه مترو مفتح پیاده شوند.جوانان وقتی که از مترو پیاده می شوند با بالا بردن دستان خود به علامت پیروزی خارج می شوند و شعار مرگ بر دیکتاتور سر می دهند می دهند.
در حال حاضر در نقاط مرکزی و جنوبی شهر اعتراضات در میادین و خیابانها ادامه دارد و لحظه به لحظه بر تعداد آنها افزوده می شود.
نیروهای سرکوبگر گارد ویژه که مقابل درب مترو ایستاده اندو هنگام خروج مردم بسوی آنها یورش می برند و آنها را آماج باتون های خود قرار میدهند حوالی ساعت 20:00 در اثر ضربات باتون 6 نفر زخمی و در حدود 12 نفر دستگیر شدند. علیرغم وحشیگری گارد ویژه برای متفرق کردن آنها ،مردم بصورت جنگ و گریز در نقاط مختلف جمع می شوند و اعتراضات خود را ادامه میدهند و حاضر به متفرق شدن نیستند و هر لحظه بر تعداد آنها افزوده می شود.

اخبار رسیده از اهواز به نقل از شاهد های عینی : در یکی از پر تعدادتزین تجمعات در اهواز که به مناسبت یادبود چهلمین روز شهدای اعتراضات که در منطقه کیانپارس برگزار شد نیروهای بسیج و پلیس ضد شورش با حمله به تظاهر کنندگان تعداد زیادی را مورد ضرب و شتم قرار دادند .
خبرهای رسیده از شاهدهای عینی حاکی از دستگیری و بازداشت بیش از سی نفر از معترضین حکایت دارد . در حال حاضر نیروهای امنیتی در سطح وسیعی از شهر اهواز مستقر میباشند.

در اصفهان در میدان انقلاب و حوالی 33 پل حدود 5 تا شش هزار نفر از مردم با در دست داشتن نشانه های سبز رنگ تجمع کرده بودند.

در آسمان تهران در چند نقطه دود غلیظ مشاهده می گردد.

شلیک تیر هوایی در اطراف مصلی تهران. خاطرمان باشد که صدای همین تیرها را می شنیدیم و کشته ها در روزهای بعد معرفی شدند.

به وحشیانه ترین شکل ممکن مردم را در خیابان عباس آباد با باتوم و چوب کتک زدند.

بسیج در مصلا رو بست از پشت..مردم تو مصلا هستن هنوز صداوسیما در خیابان جام جم در حلقه مردم خیابان بهشتی: مجتبی بمیری رهبری رو نبینی - زندانی سیاسی آزاد باید راهپیمایی در تهران - تخت طاوس شلیک پلیس به سمت مردم، میدان ونک درگیری در ونک ولی مردم ایستادند و مقابله میکنند سر وکله بعضی از بسیجیها هم شکسته

مردم برای خنثی کردن گاز اشگ آور سطل های آشغال را آتش میزنند.از میدان آزادی تا انقلاب اتومبیل های شخصی مرتب بصورت ریتم وار که شبیه مرگ بر دیکتاتوراست بوق میزنند.دوستی تلفنی اطلاع داد مردم از بلوار کشاورز.هفت تیر. ولی عصربسمت مصلی در حرکتند. حمله بسیجی ها و لباس شخصی ها وحشیانه است اما چند جا بآنها ضد ضربه زدیم.عوامل رژیم در مانده و گیج شده اند.راهبندیهای عمدی اتومبیلهای شخصی باعث خنثی شدن موتورسوارهای جنایتکار شده است.مردم از بزرگراه مدرس بطرف میدان محسنی و از پهلوی به ونک و از میرداماد همه بطرف مصلی روانندواطراف مصلی شعارها بیشتر حسین حسین میر حسین است .عده ای میرحسین و کروبی را در آن حوالی دیده اند.تلفنها را هم اکنون قطع کردند.امشب یک شب طوفانی و مرگ بر رژیم است.مردم یکصدا میگویند مجتبی رهبر طالبان ایران مرگت باد.مردم دیگر ترسشان فرو ریخته من دیگر میرم که به بچه ها برسم.شب زنده بر گشتم گزارش میکنم.قسم میخورم ما امشب پیروز میشویم. ما تا صبح تو خیابان میمانیم.تا مرگ رژیم را جشن بگیریم


زندگی نکبت بار نمی خواهیم پرچم خرچنگ نمی خواهیم


برای پیروز شدن نباید به خانه ها برگشت باید تظاهرات هر روز ادامه داشته باشد از امشب در خیابان ها می مانیم.
باید سنگر ساخت در خیابان ها راهبندان ایجاد کرد باید در خیابان ها ماند تا ریشه این رژیم دیکتاتور را از جا کند .

استقلال ازادی جمهوری ایرانی تا براورده شدن این خواسته در خیابان ها می مانیم زندگی نکبت بار نمی خواهیم پرچم خرچنگ نمی خواهیم رهبر الدنگ نمی خواهیم .

تا برکناری رژیم دیکتاتوری باید در خیابان ها ماندو مبارزه کرد .



در عباس اباد مکررا صدای شلیک گلوله شنیده می شود جمعيتي كه از مترو پياده شدند براي دقايقي اتوبان همت را بستند موسوی به حمله کنندگان بسیجی در بهشت زهرا گفته است: لعنت خدا بر بزرگانتان که شما را به آدم کشی وا می دارند شعارهای الله اکبر امشب -8مرداد چهلم شهدای سبز- لرزه بر اندام هر دیکتاتوری می اندازد فریاد «توپ، تانک، بسیجی دیگر اثر ندارند» در نزدیکی یک ساختمان صدا و سیمای نظام



در گیری هایی از اهواز و اصفهان
حمله به تظاهر کنندگان در اهواز و دستگری حداقل 30 نفر
alfi-iran.blogspot : اخبار رسیده از اهواز به نقل از شاهد های عینی : در یکی از پر تعدادتزین تجمعات در اهواز که به مناسبت یادبود چهلمین روز شهدای اعتراضات که در منطقه کیانپارس برگزار شد نیروهای بسیج و پلیس ضد شورش با حمله به تظاهر کنندگان تعداد زیادی را مورد ضرب و شتم قرار دادند .
خبرهای رسیده از شاهدهای عینی حاکی از دستگیری و بازداشت بیش از سی نفر از معترضین حکایت دارد . در حال حاضر نیروهای امنیتی در سطح وسیعی از شهر اهواز مستقر میباشند.

در اصفهان در میدان انقلاب و حوالی 33 پل حدود 5 تا شش هزار نفر از مردم با در دست داشتن نشانه های سبز رنگ تجمع کرده بودند.

در آسمان تهران در چند نقطه دود غلیظ مشاهده می گردد.

شلیک تیر هوایی در اطراف مصلی تهران. خاطرمان باشد که صدای همین تیرها را می شنیدیم و کشته ها در روزهای بعد معرفی شدند.

به وحشیانه ترین شکل ممکن مردم را در خیابان عباس آباد با باتوم و چوب کتک زدند.


مراسم امروز در شهر رشت
امروز ساعت 6.30 پارک شهر،رشت،صحنه برگزاری مراسم چهلم بود.مردم رشت همگام با هم،با در دست داشتن شمع و عکس ندا و سهراب دور تا دور پارک در سکوت کامل،با علامت v قدم زدند.زمانی که ماشین پلیس وارد جمعیت شد،مردم یکصدا فریاد زدند نترسید نترسید ما همه با هم هستیم.
نیروهای پلیس با جمعیت کاری نداشتند تنها می گفتند متفرق شوید. و مردم همچنان به راهپیمایی خود ادامه دادند.ولی نیروهای لباس شخصی با موتور وارد جمعیت شدند و مردم را کتک زدند.مردم نیز با پرتاب سنگ و هو کردن از آنان پذیرایی نمودند.

گردهمایی با شکوه عده ی زیادی از دختران ، پسران و شیرزنان ساروی در پارک شهر
از ساعت تقریباً 6:30 جمعیتی نزدیک به چند صد نفر در یکی از پر رفت آمدترین مناطق شهر ساری پارک شهر (شهرداری) گرد امدند و با در دست گرفتن شمع و خواندن فاتحه یاد ندا و سایر شهدای راه آزادی را گرامی داشتند گفتنی است که نیروی انتظامی جمعیت را پس آنکه هر لحظه به تعدادشان افزوده می شد متفرق کرد.





هیچ نظری موجود نیست: