۱۳۸۸ مرداد ۹, جمعه

گپی با احمدی نژاد


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

هر چه تلاش کردیم تا تنها در حوزه مسایل دامپزشکی باقی بمانیم و بجسبیم به مشاور دامپزشک بودن خودمان و وارد مسایل دیگر نشویم ولی امروز خبری بخش شد و چون روز شهادت حضرت زهرا ع بود گفتیم انگیزه های امامان تنها حفظ ادیان نبود بلکه انسان سازی بود و از آنجا که امر به معروف و نهی از منکر بر هر کس واجب است گفتیم این سخن را در باب گپی با رییس جمهور بنویسم.

آقای رییس جمهور، انتخاباتی شد و شما مرد اول کشور شدید هنوز جای پای شما بر مسند قدرت قرار نگرفت که گوجه شد خدا تومان، با شما مصاحبه کردند و گفتید در محله ما ارزان تر است. ما خوشحال شدیم که چه رییس جمهور فعالی داریم که هم کابینه را و کل کشور را می گرداند و هم سفرهای استانی می رود و هم از قیمت گوچه در محله خود خبر دارد.

گذشت و خوردیم به پست این بیگانگان که تنها قصد غارت و چپاول ما را دارند، آمدند و گفتند تحریمتان می کنیم از مسایل هسته ای دست بردارید ایستادگی کردیم و خدا را شکر به غنی سازی هم دست یافتیم بعد هم گفتیم این رییس جمهور مرد است و ایستادگی کرد.

رفتید سازمان ملل و سخنرانی کردیدو گفتید وجود مبارک صاحب الزمان را احساس کردم گفتیم چه رییس جمهوری داریم که عاشق اهل بیت و آماده فرج مبارک ولی عصر است.

آقای رییس جمهور رفتید در دانشگاه بیگانه قبل از سخنرانی رییس کج فهم آن دانشگاه با سنگ تمام هر بد و بیرای را به منتخب مردم کرد و شما صحبت خود را کردید و ما گفتیم عجب رییس جمهور پوست کلفتی داریم نشان داد ما ایرانیان اگر به ما فحش هم بدهند حرف خود را می زنیم.

آقای رییس جمهور تما اینها زیر پوست کلفت ما قرار گرفت، انرژی هسته ای که نه سر سفره مردم ما قرار نگرفت بلکه خوردیم به خشک سالی و قطع برق هم قوز بالا قوز شد ( به شخصه موافق پیشرقت در تمام عرصه ها هستم ). قیمت مسکن از گرانترین مکان تهران که در ابتدای زمامداری شما متری 1300 میلیون تومان بود در حال حاضر در ارزانترین نقطه تهران به متری 1300 رسیده!؟

آقای رییس جمهور حالا که با کمال افتخار بنزین ماشینها مدل بالا را که کمتر از بسیاری از اتومبیلهای داخل مصرف می کنند قطع می کنید باید عواقب فاصله طبقاتی را هم در کشور مشاهده نمایم.

آقای رییس جمهور عزل و نصب وزرا چه مفهومی دارد بنشینید و خطاهی کاری خود را اصلاح نمایید در زمان طاقوت شاه هم همین کار را کرد ولی نتوانست کار به پیش ببرد. آیا شما قدرت لازم برای یافتن فردی مناسب جهت پستهای حساس حکومتی را ندارید؟ آیا انقلاب ما افراد کار آمد تربیت نکرده است!؟

آقای احمدی نژاد در صحبتها خود گفتید که افراد باید بدانند که پستها دائمی نیست و کارها را باید سریع انجام دهند. دکتر احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری شما نفت میانگین یشکه ای صد دلار داشت و بی کفایتی اقتصادی شما به همگان مشهود شد. فکر نمی کنید که اشتباه کردید و یا به قول خودتان اگر کار بلد نیستید بنشینید کنار و ببینید دیگر ایرانیان چگونه کشور را می سازند و آن را سرافراز می کنند.
دامپزشک مشاور

هیچ نظری موجود نیست: