۱۳۸۸ مرداد ۷, چهارشنبه

این روزها همه به امام زمان نامه مینویسند شما چطور؟



Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic



مهدی جان سلام امیدوارم که حالتان خوب باشد و در این زمانه از دست برخی از سربازان گمنامتان که البته من اسمشان را میدانم ملول و رنجور نشده باشید و اگر از احوالات ما بپرسید ملالی نیست جز دوری شما که آنهم امیدوارم به زودی زود دیدارها تازه گردد مهدی جان تازه فهمیدم چرا اگر ظهور کنی همه بر علیه تو قیام میکنند نمونش خود من مهدی جان ببین سر یه پست معان اولی چه می کنه این بازیکن معذرت می خوام مهدی جان حواسم یه لحظه رفت تو فوتبال…خلاصه مهدی جان میدانی که این سمت از آب بینی احمدي نژاد هم برای من پست تر است و اگر تکلیف نمیشد افسار الگانس معاونت را بر گردن دامادم می انداختم و می گفتم بده بابات …چه کنم مهدی جان چه کنم که 30 سال است محمودت را میشناسم و رفیق نیمه راه نیستم و حاضرم در این دوره خطیر که رئیس جمهور از فحش خواهر مادر هم بدتر است حتی سمت او را هم قبول کنم …

آقا ی من بنده توجهنا ولی این جماعت لا توجهنا نمونش همین گردن کلفت خاتمي البته منظورم احمد خاتميه که میگه بنده تندیس بیلاخ هستم برای علمای قم آخه این حرفه مهدی جان در این شرایط حساس که کل 70 ملیون دارن به ترتیب حروف الفبا به ما فحش میدن… این بسیج دانشجویی هم درس و مشق نداره افتاده دنبال من یکی نیست بگه آقا با لباس شخصی در صحنه بودین بسه دیگه تازه به بعضیاتونم موتور دادیم حالشو بردین الان دیگه برین سراغ درس و مشقتون . هر جا لازم بود خبرتون میکنیم بیاین خواهر مادر اغتشاش گران رو بهم وصل کنین دیگه این نامه نگاری و سوسول بازی چیه…شما که روزی 6 مرتبه قبل و بعد از غذا با حیدر حیدر هد می زنین مگه حیدرتون حرفی زده که شما کاسه داغ تر از آش شدین.میبینی مهدی جان به بچه رو بدی همینه دیگه.ولی مهدی جان تو شاهد باش من و محمود بیدی نیستیم که به این بادا بلرزیم عمرا اگه منو عوض کنه که اگه زبونم لال بخواد همچین غلطی بکنه مهر دخترم و میزارم اجرا از همین الان گفته باشم مهدی جان…دیگه تا اون روی سگم بالا نیومده ملالی نیست جز دوری شما …..قربانت


اسفندیار رحیم مشایی معاون اول فعلی رئیس جمهور


هیچ نظری موجود نیست: