۱۳۸۸ مهر ۳۰, پنجشنبه

رضائی یا با 18.5 میلیارد برگرد یا اصلا برنگرد


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

دو روز پیش خبر دار شدیم سردار بی بخار رضائی با هیتی چندین نفره از طرف رفسنجانی عازم ترکیه شده اند . هرچی فکر کردیم مغزمان چیزی جزء بک چیز را قبل نمی کرد و آنهم اینکه : ایشان تشریف برده اند تا درباره 18.5 میلیارد پول نقد و طلای باد آورده و هدیه شده به کشور ترکیه که قرار بوده به لبنان و حسن نصرالله بی همه چیز برسه به توافق برسند .

اصلا کسی خودش را در قبال وظیفه ای که داره مسئول پاسخگویی نمی دونه که این پاسدار حروم لقمه " اسماعیل صفاریان " با کدوم اجازه پول و سرمایه 70 میلیون مردم ایران رو داشته بالا میکشیده ؟

یعنی مثل همیشه باید دست غیب دزدی های این بی شرف ها رو رو کنه ؟

آقای رضایی باید بداند تا پس نگرفتن تمامی پول ایرانی ها و واریز نشدن این سرمایه عظیم به صندوق ذخیره ارزی ایران ایشان حق هیچ نوع مصامحه ای با طرف ترک خود ندارد .

این حق سپاه و فرزندان خامنه ای کثافت نیست که به حزب الله لبنان بخشیده شود . اگر امروز این پول و امثال این پول ها به غارت نمی رفت و کریمانه به عنوان کمک بلا عوض به حزب الله لبنان و فلسطین و بولوی و ونزولا داده نمی شد امروز هچنان نانی بود تا در سفره ایرانی ها به عنوان " یارانه " در بخش های مختلف داده شود تا کمک خرجی باشد برای آینده ما .
مردم بیدار شده اند و ایشان حق ماست مالی کردن این قضیه را به نمایندگی از ملت ایران ندارند . بس است . دیگر به شما هیچ نوع اعتمادی نیست . مردم خود به دنبال پس گیری حق و حقوق خود هستند ..


هیچ نظری موجود نیست: