۱۳۸۸ تیر ۶, شنبه

جان باختن یک جوان کرد/کشته شدن فردی در سلماس به دست نیروهای رژیم


Image and video hosting by TinyPic


جان باختن یک جوان دیگر کرد، اینبار یک جوان ایلامی

یک شهروند نوجوان کرد از استان" ایلام"، اهل شهرستان" آبدانان" که مدتها پیش گویا برای کار و مخارج خانواده ی خود به تهران رفته بود و از خانواده ای بسیار کم درآمد و تنگد ست بوده است، در روزهای اخیر شورش و اعتراض در تهران، توسط نیروهای رژیم اسلامی مورد حمله قرار گرفته و کشته شده است.

این نوجوان روز 28 خرداد، در زادگاهش، شهرستان" آبدانان"، به خاک سپرده شد.

آنگونه که شاهدان گفتند، مراسم بصورتی برگزار شد که می بایست هیچ شخصی در مورد علت و دیگر موارد صحبت نکند و بسیار عادی برگزار شود تا مبادا به خاطر جو سیاسی و نیز جو عشیره‌ای موجود در شهر، احساسات مردم شهربرانگیخته شود. و نیز نیروهای انتظامی در آنجا حضور داشته و برخی از آنها برای هرگونه مورد اعتراضی احتمالی، پیوسته در اطراف جمعیت به گشت می پرداختند. آنطور که شنیده شده است گویا به خانواده ی این جانباخته گوشزد کرده و فشار آورده اند که در مورد کشته شدن فرزندشان چیزی نگویند و ظاهرا آنان را تهدید کرده اند.
مشخصات این نوجوان بدین صورت است:
نام: فرزاد
نام خانوادگی: جشنی
نام پدر: سید جافر

و اما شایعه شده است که چند نفر از جمله یک دختر اهل این شهرستان در تهران نیز کشته و یا ناپدید شده اند که هنوز از درستی این خبر اطلاعی در دست نیست. اگر این مورد درست باشد، احتمالا به خاطر برانگیخته نشدن خشم مردم اسامی آنان را ارائه نکرده اند تا شاید بعدها پیکر آنان را تحویل دهند یا در مورد ناپدید شدنشان اطلاع دهند. قابل یادآوری ست که این خبر که گفته شد، فعلا درحد یک شایعه در بین مردم است و هنوز از درستی یا نادرستی آن اطلاعی در دست نیست.

-----------------
کشته شدن فردی در سلماس به دست نیروهای رژیم

چند روز قبل در منطقه سلماس، شخصی به نام یوسف عمرزاده، 30 ساله و اهل روستای "شمیرنی" به ضرب گلوله‎ی مأموران رژیم از پای درآمد. خبرگزاری کردستان در این زمینه گزارش داد، نیروهای رژیم قبلاً از یوسف خواسته بودند با آنان همکاری نماید، اما نامبرده زیر بار همکاری با آنان نرفته بود. به دنبال آن مأموران رژیم، وی را در حالی که در باغ شخصی‎اش مشغول آبیاری بود هدف گلوله قرار داده و از پای درآوردند.

http://iranbbb.org/45501.htm


۱ نظر:

طارق گفت...

برای مقابله با این بی پدرها بهترین کار اینه که با حملات استشهادی تیکه پارشون کنیم وبه نقاط حساس وافرادی مثل لعنت الله شوشتری حمله بشه چون رژیم کفتارصفت علی گدا فقط از حملات استشهادی وحشت داره