۱۳۸۸ تیر ۴, پنجشنبه

آقای اوباما


Image and video hosting by TinyPic


اقای اوبامای عزیز اگر فریاد های میلیونی مرگ بر جمهوری اسلامی و مرگ بر خامنه ای و مرگ بر دیکتانورهای ایرانیان را شنیده بودید باز هم به اقای خامنه ای هیتلر زمانه نامه می نوشتید ؟

البته که نمی نوشتید اما باعث خوشحالی است از انجا که خدا با ملت ایران است قبل از هر فاجعه انسانی در ایران به ناخوداگاه فریاد میلیون ها ایرانی گوش جهانیان را پر کرد و جهان اگاه شد که میلیون ها ایرانی جمهوری اسلامی را نمی خواهند پس نتیجه می گیریم هرگونه نامه نگاری و مشروعیت بخشیدن به جمهوری اسلامی خلاف قانون انسانی جهانی است .
وقتی یک ملت ناراضی از حکومتی به خروش می اید و فریاد مرگ بر جمهوری اسلامی سر می دهند اب پاکی است که روی دست سیاستمدارانی پاشیده می شود که خدای ناکرده می خواهند با این حکومت سراسر جرم و جنایت و به عبارتی حکومت تروریستی مذاکره و سازش کنند .

آقای اوبامای عزیز امیدوارم به خاطر نامه نگاری با رهبر جنایتکار جمهوری اسلامی هیتلر خامنه ای دچار عذاب وجدان نشوید.

اقای اوبامای عزیز امیدوارم به خاطر نامه نگاری با رهبر جنایتکار جمهوری اسلامی هیتلر خامنه ای دچار عذاب وجدان نشوید و افسردگی نگیرید و از ایتکه شتاب زده بدون اینکه ملت ایران را بشناسید و درک کنید که از حکومت ضد مردمی خود ناراضی و متنفرند در عرصه سیاست دچار احساس بی تجربگی نشوید چرا که در عرصه جهانی شناخت نداشتن از جامعه ایرانی می تواند روی دیگر سیاست های شما تاثیر بگذارد و شما را به عنوان یک سیاست مدار شتابزده وبی تجربه وانمود کند.

با تشکر دانشجویان ازادیخواه و دمکرات

http://iranbbb.org/45334.htm



۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام اقای اخگر مهداص هستم براتون 2 تا شعر ارسال میکنم برای استفاده از اشعارم ازتون تشکر میکنم...
ممکنه از پخش کردن شعر ها به من خبر بدید ؟؟؟ من دارم میرم حرم مزخرف امام شاید برگشتنی در کار نباشه میخوام از طرف من شعر مرگ تو تولد ازادیست رو توی رادیو فردا بخونی و به روح ندا تقدیم کنی. و همینطورشعر پرچمم ازاد کن رو که دارم برات ارسال میکنم...
من واقعا ممنونت هستم و یه روز جبران میکنم دوست عزیز

(شام غریبان)

بیا امشب برای روح یاران جمع باشیم
چو پروانه میان شعله های شمع باشیم
بیا تا در کنار هم سرودی را بسازیم
به ایثار جوانان وطن بر خود بنازیم
کجا هستند شیران دلیر آریائی؟
که خالی از هوس بودندو از رنگ سیاهی
کجا ماندند یاران دلیر کاوه و گیو؟
که بی باکند از این نعره ی مستانه ی دیو
به خود بنگر برادر وارث آنان تو هستی
تو پیروز بنردی با همه اصحاب پستی
بیا تا مرز پیروزی کنار هم بمانیم
سرود و نام جانبازان ایران را بخوانیم..
(مهداص)


(پرچمم آزاد کن)


روزِگاری پرچمم سرخ و سفید و سبز بود
دست نا محرم زدو تقدیس پرچم را ربود
عمروعاص دیگری آمد برون از پرده ها
زد میان مردم آزاده ی ما نرده ها
از دروغ و حیله و مکرو دغل باکی نداشت
پُر گنه بود و نمیدانم چرا شاکی نداشت
گردنِ مظلوم را با پنبه و پر میبرید
شاکیان را در خفا اعدام و یا سر میبرید
پرچمم را چون عبا بر دوش خود همراه داشت
تخم غم را بر دل ایران و ایرانی بکاشت...
تا که سبزِ پرچمم را سیدی آزاد کرد
دشت یأسِ سینه ی ما را هم او آباد کرد
در میان بیرقش سرخ و سپیدی کسر بود
رنگ صلح و جانثاری در میان حصر بود
در نبردِ حق و باطل قلب ما آتش گرفت
خون پاک این شهیدان سرخِ پرچم پس گرفت
حال باید پرده های بین مردم را گسست
راه کتمان حقیقت را بر این بیچاره بست
تا که در صلح و رفاقت نقشِ فردا را بدید
آید از مهر و محبت روی این پرچم سپید..
(مهداص)

ناشناس گفت...

معذرت میخوام اما ممکنه خواهش کنم که
اینها رو به چند تا سایت لینک بدید؟؟؟ البته شاید قبلا داده باشید
باز هم ازت تشکر میکنم