۱۳۸۸ تیر ۲, سه‌شنبه

کودتا ی سپاه در تیر ماه



Image and video hosting by TinyPic

نظام جمهوری اسلامی در سو استفاده از احساسات مذهبی و حتی ملی کم نظیر عمل کرده است.مشابه سازی وقایع تاریخی از هنرهای این مردانی است که امروز فرزندان نامشروعشان در پاسخ به خواست مشروع مردم دست به اسلحه میبرند ویا مثل حرامیان مردم در را تاریکی شب از خانه می ربایند.
سیاه جامگان پس از ان که از مهار اعتراض مردم درماندند دامنه سرکوب را گسترش دادند.سپاه پاسداران خامنه ای با صدور بیانیه ای تهدید کرده است که وضعیت کنونی را تحمل نخواهد کرد و اماده است که نقش تاریخی خود را ایفا کند .
این یعنی کودتا از نوع اسلامی
سرداران گمنام و بی هویت که در کمال بی لیاقتی جنگ را به عراق باختند و کشور را ویران کردند. اکنون تفنگ های زنگ زده خود را به سوی مردم نشانه رفته اند.حمالان پوچی برای اعاده حیثیت نداشته و از دست رفته مردم را تهدید می کنند و از سرداران ملی پلاک قرض می کنند تا برای خود هویت بنویسند.سرداران گمنام از ترس مردم در اتاق های در بسته طرح کودتا را اماده کرده اند.
جنبش مدنی ایران که در درایت و بردباری در تاریخ معاصر جهان کم نظیر خواهد شد تنها یک هفته فرصت دارد.کودتای سپاه در صورت مقاومت مدنی پیش و یا پس از هشتم تیر رخ خواهد داد تا جنبش مدنی به نام استکبار و یا منافقین سرکوب شود.هشتم تیر از این رو می تواند یک روز مهم و تعیین کننده باشد که یک حادثه به نفع خامنه ای باز سازی میشود.اگر اعتصاب سلسله اعصاب حکومت را مختل نکند جنبش مدنی در تنهایی سرکوب خواهد شد.
انان که در حادثه تیر ماه 60در انفجار حزب جمهری اسلامی کشته شدند پیاده نظام یک جدال جدی در قدرت بودند و بر حسب تصادف 72 تن هم نبودند.ولی روحانیت برای موج سواری از امار کم کرد تا یک کربلا برای بهشتی و حزب جمهوری اسلامی بسازد.پیامد این کربلا در خیابا ن ها و زندان های ایران صف های طویل اعدامیان بود. سپاه اکنون اماده است تا دوباره این نقش را ایفا کند.ما راهی جز مقاومت نداریم.جهان مرگ جنبش مدنی ایران را به دست اوباش جمهوری اسلا می تحمل نخواهد کرد.
ما باید باور کنیم که تنها نیستیم.همه ازادیخواهان جهان با ما هستند.
کودتای سپاه خامنه ای را افشا کنید.
فردا دیر است.

http://www.masoudsafiri.com/?p=183


هیچ نظری موجود نیست: