۱۳۸۸ شهریور ۵, پنجشنبه

آیا قران دستور تجاوز به زنان را داده است؟


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

قرآن مجوز تجاوز جنسي به خواهران و دختران بي گناه ما در زندانهاي رژيم را صادر كرده است

سوره نساء آیه 24:

وَالْمُحْصَنَتُ مِنَ النِّسَآءِ إِلَّا مَا مَلَكَتْ أَيْمَنُكُمْ كِتَبَ اللَّهِ عَلَيْكُمْ

ترجمه: و زنان شوهردار نيز بر شما حرام شده اند، مگر آنها که به تصرف شما در آمده باشند(منظور زنانی است که در جنگ اسیر مسلمانان شده باشند) اين احكام نوشته و قانون خدا بر شماست.

طبق اين آيه شريفه زناني كه در جنگ اسير مسلمانان مي شوند، براي مسلمانان حلال بوده و مسلمانان مي توانند از آنها لذت جنسي ببرند. خواهران و دختران بيگناه ما هم كه در تظاهرات دستگير مي شوند اسير جنگي تلقي مي شوند.

هم چنين طبق همين آيه شريفه اگر مسلمانان به بمب اتمي دست پيدا كنند مي توانند به آمريكا و اسراييل حمله كنند و تمام دخترهاي خوشگل آنجا رابراي خود بردارند. آنها قانونا طبق همين آيه مي توانند براي مثال آنجلينا جولي و ديگر هنرپيشه هاي خوشگل هاليود را به عقد خود درآورند.



آیه 222 سوره بقره:

زنان شما کشتزار شمایند پس برای کشت به آنها نزدیک شوید. هرگاه مباشرت آنها را خواهانید و برای ثواب ابدی چیزی پیش فرستید.....(فرستادن پیش کش چه مفهومی به جز خرید سکس از زن می دهد)

آیه 227 سوره بقره: ......زنان را بر شوهران حقوق مشروعی است چنانچه شوهران بر زنان لیکن مردان را بر زنان فزونی و برتری است.....

آیه 281 سوره بقره: ..... اگر مدیون سفیه و فقیر است و صلاحیت امضا ندارد ولی او به عدل و درستی امضا کند و دو تن از مردان را به گواه آرید و اگر دو مرد نیابید یک تن مرد و دو زن هر که را طرفین راضی شوند گواه گیرند...(توجه کنید که حتی گواهی دادن زنان مشروط بر این است که دو مرد یافت نشود)

آیه 2 سوره نساء

اگر بترسید که مبادا درباره یتیمان مراعات عدل وداد کنید پس آن کس از زنان را به نکاح خود آرید که شما را نیکو و مناسب با عدالت است.دو یا سه یا 4

آیه 10 سوره نساء

حکم خدا در حق فرزندان شما این است که پسران دو برابر دختران ارث برند

آیه 11 سوره نساء

سهم ارث شما مردان ازترکه زنان نصف است در صورتی که آنان را فرزند نباشد.... و سهم ارث زنان ربع ترکه شما مردان است

آیه 18 سوره نسا

ای اهل ایمان برای شما حلال نیست که زنان را به اکراه و به جبر به میراث گیرید(یعنی اگر اکراهی در کار نبود آنان را نظیر یک کالا می توانید به ارث ببرید)

آیه 34 سوره نسا

مردان را بر زنان حق تسلط و نگهبانی است به واسطه آن برتری که خدا بعضی را بر بعضی مقرر داشته و هم به واسطه آنکه مردان از مال خود باید به زنان نفقه دهند. پس زنان شایسته و مطیع انهایند که در غیبت آنها حافظ حقوق شوهراتشان باشند و آنچه را که خدا به حفظ آن امر فرموده تگه دارند و زنانی که از مخالفت و نافرمانی آنان بیمناکید باید نخست آنها را موعظه کنید . اگر مطیع نشدند ار خوابگاه آنها دوری گزینید باز مطیع نشدند آنها را به زدن تنبیه کنید .....

اینها نمونه هایی از آیاتی بودند که درباره ارج قرب زنان در قرآن آورده شده است. اگر شمار احادیثی که زن را جزو مایملک مرد می داند و بدون اجازه او حق بیرون رفتن از خانه ندارد و اگر چنین کند تا وقتی به خانه بر می گردد مورد لعن و نفرین فرشتگان قرار می گیرد ،به این آیه های قرآنی اضافه کنیم متوجه خواهید شد که ریشه این تبعیض در اسلام است نه در آخوندها

این دوست عزیز در وبلاگ خود یاد آور شده اند که اگر حضرت فاطمه مطیع شوهر بوده شوهری مثل علی داشته نه همانند شما آخوندهای چند زنی. حتماً این دوست عزیز اطلاع ندارند که تعداد زنهای حضرت علی از تعداد زنهای آخوندهای بیشتر بوده است. از حضرت علی فقط 48 پسر به جا مانده است. پسر علی امام حسن کثیر الطلاق نامیده شده بود و حضرت علی از مردم خواست که به او زن ندهند.کم امامی پیدا می شود که زنان آنها از 5 تجاوز نکند. فکر می کنم اگر امام زمان غایب نشده بود الآن مرا هم پارمیس بنت یکی از امامها می نامیدند.

چند زنی بعضی از مردان هم در دوره اسلامی با پذیرفتن اینکه تعداد زنان از مردان بیشتر بوده به هیچ وجه توجیه پذیر نیست. زیرا ممکن است شرایطی در جامعه بوجود بیاید که تعداد زنان بر تعداد مردان فزونی یابد . آیا این توجیه پذیر است که زنان نیز چند شوهر داشته باشند.؟ از طرفی اگر باور دارید که عرب دوره جاهلیت دختران خود را زنده به گور میکرده پس چگونه تعداد زنان از مردان بیشتر بوده است؟

در اصل موضوع زنده به گور شدن دختران در زمان جاهلیت دروغی بیش نیست. تنها قبیله بنی تمیم بود که به این عمل ننگین دست می زد. آن هم به این دلیل که وقتی دختر رئیس این قبیله در یکی از جنگها به اسارت میرود وقتی شرایط آزادی فراهم می شود به این دلیل که عاشق یکی از پسران قبیله غالب می شود حاضر به بازگشت به قبیله خود نمی شود و پدر هم آنچنان خشمگین می شود که تصمیم می گیرد فرزندان دختر خود را از این پس زنده به گور کند.

در ضمن جنگ هم در آن زمان تنها منحصر به مردان نبوده است. تعدادی از شهدا در جنگ احد زنان بودند.زنان قبیله کلب نیز با مسلمانان جنگیدند و تعدادی از آنها را مقطوع النسل کردند.

زنان هم در آن زمان کم عقل تر و عقب افتاده تر از مردان نبودند که حضرت علی فرمایش دادند هرگز با زنان مشورت نکنید.زنان چیش از اسلام منزلتی بیشتر از پس از اسلام داشتند . چنانچه اگر مردی از حق جار زنی استفاده می کرد و فقط دستش به چادر زنی می رسید از هر گونه آسیبی در امان بود. همانطور که دختر پیغمبر از این حق استفاده کرد و به شوهر خویش امان داد. خدیجه خودش به راحتی وارد کار تجارت شده بود. به واسطه همو بود که محمد توانست دین خود را گسترش دهد. زنان شاعر نیز در آن جامعه کم نبودند.در جامعه ایرانی که وضع زنان بهتر از عربستان بود. زنانی چون آزرمیدخت به پادشاهی رسیدند. . زنانی چون پاریزاتیس ، زن داریوش دوم اگر چه پادشاه نبود اما در عمل او بود که فرمانروایی می کرد.

پس گناه را به گردن این آخوندها نیندازید که آنها کاری به جز پیروی از دستورات قرآن نمی کنند.

به پیروی از همین قوانین الهی است شورای نگهبان درقانونی که برای رفع کودک آزاری توسط مجلس وضع شده بود پدر را با توجه به قوانین فقهی از این قانون مستثنی دانست. و گفت چون پدر حق سرپرستی دارد از این قانون مستثی است. یعنی اگر مادری فرزند خود را بکشد یا شکنجه کند مجازات می شود اما اگر پدری این کار را با فرزند خود بکند قانون توسط فقه از او حمایت می کند.همانطور که چندی پیش در جراید خواندیم که کودکی زیر ضربات زنجیر پدر خود جان سپرد.اما حکم قصاص برای او صادر نشد.این قوانین الهی است که به آخوند ها اجازه سؤاستفاده می دهد.آنچه ما می کشیم از اسلام است نه از آخوند

گرداوری حمید از قران


۱۲ نظر:

ناشناس گفت...

سپاس حمید عزیز. خیلی مطلب جالبی بود
سرافراز و کامیاب باشید

آرمین گفت...

این آبات در ارتباط با اسیران جنگی هست نه انسانهای مسمان که برای امر به معروف و نهی از منکر به خیابانها آمده بودند! و هیچ سلاحی نداشتند و شهروند کشور مسلمان بوده اند!
در ضمن این آیات اشاره ای به تصاحب پسران نمی کند حتی مردان اسیر! لوات در اسلام هم حرام است و حکم سنگسار دراد

ناشناس گفت...

تا چند سال پیش هر کجا از این حرفا میزدیم مردم مسخره میکردن و باورشون نمیشد یا می گفتن الان که کسی از این کارا نمیکنه پس گیر الکی ندین. اما الان مردم دارن به چشم میبینن ولی بازم قبول ندارن و همون جمله مسخرهء "اسلام خوبه آخوندا خرابش کردن" و از این جور خضعبلات تحویل میدن. این ایران ما حالا حالا ها درست بشو نیست.چطور میشه با بیماری جنگید در حالی که هیچ توجهی به عامل اصلی بیماری نمیشه.حداقل 30 سال دیگه کار داریم. میگید نه ببنید.

Someone گفت...

زنده باد!
اسلام واقعی و ناب محمدی سرابی بیش نیست...

ناشناس گفت...

آفرین. سپاس از شما

ناشناس گفت...

آفرین. سپاس از شما

ناشناس گفت...

جناب حمید , به نظر من شما چون یک تنه به قاضی بری همیشه هم راضی بر خواهی گشت و افرادی هم همیشه بوده و هستند تا از روی نداشتن آگاهی کامل و ناراحتی هائی , شما را تائید و تمجید کنند , اما من به نوبه خودم و پس از سالها اسلام را پذیرفته ام و به بهترین وجه ممکن از آن استفاده میبرم , سالهاست که خارج از ایران دارم زندگی میکنم و ازین دست مسائل هم زیاد دیده و میبینم , اما آنچه که فکر میکنم دانستنش برای شما و دوستان خواننده جالب باشد این است که : این اسلام نیست که ما روی آن عیب میگذاریم , این رفتار و عدم آگاهی ما است که به افرادی آخوند نم و .... صد در صد دل میدهیم , نه دوستان من , ما باید سطح علم خود را به خارج ازین محدوده برسانیم و آگاهی لازم را برای هر گونه توضیح و تفسیر علمی به دست بیاوریم , آیا شما میتوانی به پزشک و یا مهندسی الکترونیک هم به همین راحتی ایرادی وارد کنی ؟ بدون اینکه اطلاعی داشته باشی ؟ هرگز نمیتوتنی !!! پس این هم نیاز به معلومات کافی و کامل دارد, اینکهبعضی از ما ایرانی ها دهن بین هستیم و تا یکی چیزی گفت تائیدش میکنیم و تحت تاثیر مسائلی که همه الان از آن زجر میکشیم ؛ صحیح نیست ,
چرا که بسیاری از خردمندان جهان دین اسلام را درک کرده و مفید و کامل میدانند , مهم این است که ما نمیدانیم,
به قول شاعری که میگفت :
نور خورشید در جهان فاش است
نقص از دید چشم خفاش است
لطفآ کسی از شعر ناراحت نشه!!! چون در مثل مناقشه ای نیست
منم یک متخصص با تجربه در زمینه سیستمهای مخابراتی و الکترونیک هستم
و دلم میخواست مثل بقیه نظرم رو بگم و به به و چه چه بی خودی ازین گونه استدلالهای ضعیف و یکطرفه نکرده باشم

معذرت میخوام که به مزاج بعضی ها شاید خوش نیاد
یا حق
امیر

ناشناس گفت...

این آیه مربوط به کنیزان و بردگان است ، تفسیر به رای نکنید

رضا گفت...

خلوت دل نیست جای صحبت اضداد دیوچوبیرون رود فرشته درآید انسان یاباید فرشته باشد یا دیو یاطرفداراسلام باشدیاجاهلیت , متاسفانه بر اساس مطالبتان با قاطعیت به دفاع از جاهلیت پرداخته اید واین برای شما طبیعی و کاملا در شان شماست که پست ترین نژاد عرب مطلوب شما می باشد.در تفسیر آیه 24 سوره نسا به بیراهه رفنه اید چون به هیچ عنوان منظور آیه زنان اسیر نیست -تفسیر المیزان جلد 4 صفحه 425 پاراگراف آخر- در مورد آیه2 سوره نسا متاسفانه آیه را تا آخر ننوشته اید چون دانسته اید دستتان رو میشود. تقلب دروغ و خیانت در امانت مطلوب ما نیست و......

ناشناس گفت...

به نام صاحب اسلام
باید بگویم سلام
ولی سلام بر که بر تو که به این راحتی با جهالت یا با غرض آیات الهی را تفسیر می کنی و با حماقت مطلق مطلق به خورد مردم ناآگاه از مسایل دینی و آیات الهی می دهی؟؟؟؟ سلام از سلامتی است سلامتی برای تو اصلا کاربرد ندارد در این دنیا دچار جهل مرکبی
....
ختم الله علی قلوبهم و علی سمعهم و ابصارهم
و در آخرت دچار عذاب الیم
....
فی نار جهنم خالدین فیها

ولی سلام بر کسانی ممکن است حرف این آقا را اندکی باور و در اسلام شک کرده باشند و شاید سلام برتو وفقتی که توبه نمایی و الا سلام برتو نیست.

به هر حال دوستان و برادران و خواهران من خوب است ما که علم تفسیر نمی دانیم لااقل یک سری تفسیر المیزان (چه به صورت CD یا کتاب) داشته باشیم تا به دام تفسیرهای صدتا یه قاض امثال این افراد نیفتیم .و اگر حتی نمی خواهید به یک روحانی (به قول اینها آخوند) مراجعه کنید لااقل برای شروع سری به تفسیر المیزان بزنیم و از تفسیر علامه بزگوار طباطبایی(اوهم یک آخوند است ولی از نوع واقعی)استفاده کنیم تا به لطف الهی روشن شود.

به هرحال یک نمونه از این خزعبلات که به خصوص اخیراً باب شده همین آیه 24 سوره نسا است که اصلا ربطی به این مسئله که بعضی از این جاهلین و مغرضین می گویند ندارد. هیچ مجوزی برای تجاوز به کسانی که در تضاهرات ها دستگیر می شوند نداده.
علامه بزگوار در ص455 با چند روایت از امام باقر و امام صادق معنای این آیه را به این شرح می فرمایند: ( لازم به ذکر است چون بحث برده داری و کنیز داری در قرن بیستم منتفی شده اصلا برای عصر حاضر مصداق ندارد)
این مربوط به زمانی است که یک نفر یک غلام(برده مرد) و یک کنیز(برده زن) داشته باشد حالا طرف کنیز را به عقد غلام درآورد برای اینکه اگر خواست دوباره کنیز خود را بدست بیاورد لازم نیست طلاق او را بگیرد همین که به غلام بگوید به او نزدیک نشو و کنیز را تا عادت ماهیانه(با عرض معذرت از خواهران محترم ولی مسئله فقهی است و توضیح عین روایت در نتیجه پوزش می طلبم) صبر کند و کنیز را از آن خود کند و بعد از آن اگر خواست دوباره آن را به غلام ببخشد دوباره تا همان زمان صبر می کند بعد بدون جاری کردن مجدد عقد او را به غلام می دهد.
حالا شما انصاف بدهید اینها که در تفسیر این آیه شریفه می گویند مشتی چرندات برای دلخوشکنک بعضی و خودشان نیست.
حالا سوالات:
1- کجای این آیه مجوز تجاوز داده بر فرض محال کنیز (پناه بر خدا)باهمان تعریفی که شما می گویید باشد این آیه چه مجوزی صادر کرده؟؟؟؟؟
2- باز بر فرض محال(پناه بر خدا) مجوز صادر شده باشد این مجوز واقعا برای چیست و در چه شرایطی عملی خواهد شد؟
در همان 1400 سال پیش یک نفر از امام می پرسد از غلام مال آن فرد نبود چه و امام می فرمایند هرگز امکان پذیر نیست که بتواند چنین کاری بکند.
3- اگر فرض محال بخواهیم بگوییم از این آیه برای تجاوز به دختران دستگیر شده استفاده کنند(پناه بر خدا از این همه یاوه گویی!) باید اولا یک غلام لابد از همان دستگیر شده پیدا کنند! بعد آن دختر مورد نظر را به عقد او در آورند بعد صبر کنند تا دختر به عادت ماهیانه برسد بعد او را دو باره عقد کنند بعد دوباره صبرکنند تا آن موقع دوباره او را به عقد آن پسر دستگیر شده در آورند تا این آیه مصداق پیدا کند.نه تو به خدا این حرفها مسخره نیست که به ساحت اسلام می خواهند بند کنند.

تو به کنید و باز گردید که خدا توبه پذیر است.

و صحبت آخر بیشتر موظب باشیم!!!!!!

ناشناس گفت...

نا مرد و بی شرفی اگه نظری که دادم را منتشر نکنی یا اونو تغییر بدی
حرامزادگی خودت رو ثابت کردی
حالا ببینم ایقدر مرد هستی یا نه!
اگه منتشر نکردی روزی صدبار به خودت بگو خیلی بی شرف و حرامزاده ای!!!!!!

ناشناس گفت...

فداتتتتتتتتتتتتتت!!!!کلی حال کردم با پستت!!!مرده شور هرچی اسلام و دینه ببرن!!!