۱۳۹۰ مهر ۱۳, چهارشنبه

کجاست غیرت ایرانی ؟

Image and video hosting by TinyPic



خبرهای جالبی در ایران شنیده میشود اختلاس های هزاران میلیاردی دزدیهای کلان خانه های میلیاردی سر به فلک کشیده غارتهای خاک اموال آب دریا خلیج و غیره غیره غیره ....................ولی تا بحال فکر کردین ایران رو بردند غارت کردن چپاول کردن ولی یک ایرانی صداش در نیامد و چیزی نگفت ؟ چونکه شرف و ابرو غیرتش را هم بردند چونکه هیچ چیزی برای ایرانی نذاشتن.چونکه به اسمه اسلام همه رو سرجای خودشان نشاندن

واقعا چقدر بدبختیم ؟که از خودمان اراده و غیرت و شرف و ابرو نداشته باشیم ؟

کجاست غیرت ایرانی که یک تار موی خود را وثیقه قرار میداد ؟

کجاست شرف ایرانی که نمیگذاشت ناموسش به ببیگانگان فروخته شود ؟

کجاست ایرانی که مهمان دوست و مهمان پذیر بود؟

کجاست ایرانی که تا میدید همسایه خودش گرسنه است کمک میکرد ؟

کجاست ایرانی که تا محتاج میشد همه برایش جانفشانی میکردند ؟

کجاست ایرانی که هیچ زمانی آواره نبود ؟

کجاست ارزانی در ایران ؟

کجاست کجاست ؟تا چقدر بدبختی بکشیم ؟تا کی آوارگی بکشیم ؟ ای بی غیرتان ای وطن فروشان ای ایرانیان خاک ناموس وجدان غیرت شرفتان را از بین بردند کمی به خود آئید ؟ کمی بیاندیشید چی بودیم چی شدیم ؟ جوانها معتاد زنها فاحشه ؟مردان بی غیرت ؟ کودکان گرسنه ؟ مغزها فراری؟ زندانها پر از بیگناه ؟

تا به کی شاهد باشیم که یکی بیائید این وطن را درست کند ؟ همسایه من از گرسنگی نان ندارد و من نمیتوانم کمک کنم ؟دوست من سر گرسنه بر زمین میگذارد ومن نمیتوانم بگذرم ؟

ای خاک بر سر من ایرانی کنن که نشستم و نگاه میکنم ؟

ای خاک بر سرمن کنن تا به دروغ به همه میگویم کمک میکنم ؟

ای خاک برسرمن کنن که فقط حرف میزنم ؟

ای خاک برسرمن کنن که فقط اسم ایران را به دوش میکشم؟

ای خاک برسر من ای خاک بر سرمن
شاهد بودم و دیدیم کشورهای که در فقر نداری و شتر بازی بودن چی شدن ؟ و ما چی شدیم ؟
شاهد بودیم که همان کشورهای عربی با یک اتش سوزی دنیای هرب را متحول کردن ؟ ولی من ایرانی غیر از حرف زدن و شعار دادن ترس هیچ غلطی نکردم ؟
ای ایرانی بدبخت خوشبختی خودت را پیدا کن آزادی خودت را پیدا کن
بس است بس است به خدای ایران بس است
میلیارد میلیارد ثروت تو سرمایه تو خارج میشه ولی فکر این هستی که یارانه خودت رو بگیری ؟ فکر این هستی که مبادا مجروح بشی ؟ فکر این هستی که مباد کتک بخوری ؟
نه بلند شو برخیز و بر حکومتی که نمیخواهی اعتراض کن حق خودت رو بگیر
ای ایرانی تو شرف غیرت آبرو آزادی مردانگی شجاعت داری
پس بلند شو و بر تاریکی غلبه کن
به امید آزادی و آبادی ایران
برقرار باد پرچم ه رنگ شیروخورشید ایران

حمید14مهر 1390

هیچ نظری موجود نیست: