۱۳۹۱ بهمن ۴, چهارشنبه

دكتر سيد شهاب الدين صدر رهبر گلدكويست جمهوري اسلامي

Image and video hosting by TinyPic





در آستانه انتخابات ریاست جمهوری بد نیست شناخت بیشتری از بعضی‌از چهره‌های کلیدی نظام اسلامی داشته باشیم.
جناب اقاي دكتر صدر جندي قبل در سايت شما مقاله اي را ديدم كه تمام محتوايت و نامه هاي شما در سايت بازتاب امروز و نداي انقلاب را انكار كرده ايد و همه را نفي كردين !!!
حال از شما در باره شركت هاي هرمي سوال ميكنم ؟ شركتي كه در ان از مردم اسكناس دريافت ميكرده و سكه طلا ميداده است درست حدس زدين شركتي كه در ايران به نام  هرمي گلدكويست معروف بوده و بعد به نام شركت کوئست نت در ايران فعاليت ميكرده است كه يكي از يستگان درجه يك شما در انجا فعاليت ميكرده ايا در اين مورد هم ميخواهيد كتمان كنيد ؟
اقاي دكتر صدر 33 سال است كه سايه شوم حكومت اسلامي بر ايران سايه افكنده است و يك مشت گداييعرب و تازي سوسمارخور كه شما هم از ان ايادي هستيد براي  چپاول ايران امده ايد باشد كه روز حساب نزديك است و بايد تاوان 33 سال غارت ايران را بپردازيد نتها شما نيستيد بلكه سران حكومت از رهبر شما تا اخوندهاي كه خون ملت ايران را در شيشه كرده اند!!

سو استفاده از نسبتهای فامیلی و اجدادی در نظام اسلامی همیشه روشی‌ برای پیمودن نردبان ترقی‌ بوده به گونه یی که فلان آیت‌الله زاده نماینده مجلس است و فلان آقا زده رئیس کل فلان جاست.
بارها در این رابطه شایعه‌ها و موهوماتی هم شنیده ایم.

یکی‌از این موهومات نسبت فامیلی دکتر سید شهاب الدین صدر با امام موسی‌صدر و امام محمد باقر صدر می‌باشد.كه خوشبختانه شجرنامه شما به هیچكدام از اينها نميرسه و نخواهد خورد
دکتر صدر که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۰ شانسی برای ریاست جمهوری در خود نیافت گویا تصمیم گرفته مجدد شانس خود را بیازماید.

درباره شركت هرمي گلدكويست شما به عنوان امين  خواهرزاده  خودتان را در ان شركت استخدام ميكنيد تا بتواند شركت هرمي کوئست نت را رهبري كند و سوده حاصله را به حسابهاي شما و سايرن واريز كند

اما جالب هست که خواهرزاده ایشان را بشناسیم. خواهرزاده ایشان خانم نسیم فردوسی‌مسئول برنامه ریزی و سرویس دهی شرکت کوئست نت به ایرانیان بوده و کارمند رسمی‌شرکت کیو وی آی در سنگاپور محسوب میشد.این خانم در دفتر کار جوزف بیسمارک و جاشیم استفان به برنامه‌ریزی بهتر جهت فروش محصولات کوئست در ایران میپرداخت.یعنی‌دقیقا زمانی‌که مجلس و دایی محترم جناب اقاي دكتر شهاب الدين صدر  قوانین ضد کوئستی برای ایرانیان تصویب میکردند نسیم فردوسی راهکار مقابله را با توجه به علایق ایرانیان پیشنهاد میکرد.اینکه آیا نسیم فردوسی‌ با اطلاع دایی محترم دكتر شهاب الدين صدردارای سمت رسمی‌ در کمپانی کوئست بوده و اینکه آیا ایندو با هم به فعالیت ضد نظام مشغول بودند و به ریش ملت بدبخت ایران می‌خندیدند که به جرم فعالیت در کوئست به فعالیت ضد اسلام و نظام متهم می‌شدند نکته ایست که جای بسی‌تأمل دارد.

حال اقاي دكتر شهاب الدين صدر  نتها شما بلكه افرادي كه در راس نظام  ننگين جمهوري اسلامي هستند و به قوله خودشان خدمت به مردم و به نام اسلام ناب مجمدي ميكنند و ايران را به يغما بردن بايد  جوابگوي ملت ايران هم باشند 

و اما نسیم فردوسی‌ سال گذشته که برای ملاقات مادر بیمارش به ایران آمد در فرودگاه توسط مأمورین امنیتی لباس شخصی دستگیر شد و هفته‌ها تحت بازجویی قرار گرفت و متهم به اختلال در امنیت ملی و اخلال در نظام اقتصادی اسلامی وهمچنین از آنجا که کمپانی کوئست سران یهود دارد متهم به همکاری با اسراییل شد.پس از فیلمبرداری از اعترافات اجباری در آخربا پذیرش  تنها راه رهایی  یعنی همکاری با وزارت اطلاعات در جاسوسی  ایرانیان  و دستور حک کردن سیستم امنیتی شرکت کوئست نت  از ایران خارج شد. البته شرکت کوئست از پذیرش مجدد او امتناع کرد .ناگفته نماند در این رابطه پیمان جادری که با نام مستعار امین میرزائی‌ در دفتر کوئست مدیریت می‌کند سهم بسزایی داشت.

اما نسیم فردوسی‌ برای رهایی از فشارهای وزارت اطلاعات به کلیسای مالزی پناهنده شد و دین مسیحیت را برگزید.در حال حاضر در همکاری با کلیسای آمریکایی‌ در گرجستان جهت ایجاد کلیسای ایرانی می‌باشد و از هیچ فرصتی برای تبلیغ مسیحیت در خیابان های شهر تفلیس دریغ نمیکند.او بارها در پیج فیس بوکش اعلام کرده که تنها راه نجات ایران  آزادی از طلسم مذهب می‌باشد.

اینجا این سوال مطرح میشود که چطور آقایان که نمیتوانند در خانواده‌های خود عقاید خود را تحمیل کنند اصرار دارند باقی‌مردم ایران به نظرات تحمیلی و دین و آئین آنها لبیک گویند که در غیر اینصورت سرو کار با بطری نوشابه و چوبه دار خواهد بود!!!!

جناب دكتر صدر بهتر نيست تا دير نشده از مردم ايران عذرخواهي كنيد تا بلكه در دادگاه تخفيفي براي شما قايل  شوند ؟

ديدن اين عكسها هم خالي از لطف نيست دكتر صدر كنار رييس جمهور و
 خواهرزاده گرامي تسيم فردوسي درحال غسل تعميد توسط كشيش امريكايي 




Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

هیچ نظری موجود نیست: