۱۳۹۲ اردیبهشت ۶, جمعه

واقیعتی بسیار تلخ از دختران ایرانی در دوبی

Image and video hosting by TinyPic




چندی پیش به اتفاق یکی از دوستان به نایت کلابی در دوبی رفتم و شاهد بدبختی و فقر و خودفروشی و وطن فروشی بودم.
دختران ایرانی به اینکه در دوبی کار لیدری  و صالون ارایشی میکنیم و به خانواده های خود وعده وعید میدهند که با پول برمیگردیم راهی دوبی میشوند و در کلابها و کلوپهای شبانه و دیسکوهای ایرانی میزی میگیرند و مشروب مجانی میخورن تا بتوانند با مردی دوست شوند و شب خود را به صبح برسانند و از کنار ان مرد هم پول دار شوند و به ایران برگردند .
و بعد با افتخار هم بگویند که ما در دوبی لیدر هستیم و غیره که متاسفانه باید گفت اکثر اینها از روی فقر به اینجا میایند و بغل خواب عرب و عجم و اروپایی میشوند  .

اینها را گفتم که بدانید این انقلاب کثیف اسلامی چه بر سر دختران و زنان ایران آورده است .

در آن شب کذایی که ایکاش نمیرفتم شاهد بودم که 2 دختر ایرانی با دامن کوتاه و بزک کامل و کفشه پاشنه 10 سانتی کمی بالاتر از ما میز گرفته و مشغول خوردن و به قوله خودشان حال کردن بودن  و جالب اینکه هر کی میرسید و پای میز مینشست با قیمتهای نجومی مواجه میشد در این هنگام که کاملا تمام شده بود یک عربی با لباس عربی پای میز اینها نشست و کمی صحبت و قول و تفاهم قرار شد شب را با ان عرب بگذرانند .

از انجا که نظاره گر این موضوع بودم دیدم بحثی بالا گرفت و دختران شروع کردن با صدای بلند فریاد زدن که ما ایرانی هستیم وافتخار میکنیم که اینجا هستیم و میایم اینجا تا پول شما عربها  را بگیریم و از این حرفها که ان مرد گفت برو دختر جون تو میای اینجا که خودت را بفروشی بغل خواب من و امثال من باشی و.......که با دخالت بادیگاردها و خروج دختران  موضوع خاتمه یافت .

از انجا که به قول دوستان شبهای دوبی معروف است بنده را بردن برای صرف کله پاچه که تا بحال هم نخوردم رستورانی به نام نسرین در منطقه متینه دوبی که انجا از ایرانی بودن خودم متنفر شدم در ان رستوران 2 طبقه که پر از ایرونی و عرب زن و مرد بود و حتی بیرون هم شلوغ بود با وضیعتی بدتر روبرو شدم که واقعا انجا گفتم خمینی ای گوه به قبرت که ایران را ویران کردی .

در انجا دختران ایرانی نشسته و نرخ میدهند و بلافاصله با طرف به نزدیکترین محل رفته سکس کرده تمام شده برگشته و بعد با نفر بعدی یعتی در طول روز یک دختر 25 ساله دست کم 3 تا 5 بار سکس میکند و بسته به شرایط طرف مقابل دارد که اگر مست باشد و عرب و خوشش بیاید شاید مبلغی بر 2000 درهم هم بدهد در غیر این صورت اگر خوشش نیاید 300 تا 500 درهم برای یکبار سکس میدهند .

واقعا متاسفم برای مردم ایران چه زن و و چه مرد زیرا فقر در ایران بیداد کرده و مردم مجبورند از یک راهی برای امرار معاش خود کاری کنند پس مجبور میشوند دختران خود را یا بهتر بگویم زنان خودشان را به دوبی بفرستنتا لااقل در این مدتی که در اینجا هستند علاوه بر خرج سفر خرج خانواده و همسران خودشان را در بیارند 
و باز متاسفم برای ایران که اینجور اسمش و نامش را با دختران هرزه و مردان بدنامه سپری میکن و ای کوروش بیدار باش و بیدار شو و ببین اسلام و اعراب با کشور تو چه کرده است .

باید گفت خاک بر سر حکومت کثیف و ننگین اسلامی که تمام  اینها به زیر تنه و سکس فقر و فحشا میرسد .

ای مردم ایران هموطنان عزیزم 

بیاید کشورمان را از چنگال دست این اراذل اوباش و حکومت کثیف اسلامی نجات دهیم و شاهد سربلندی کشورمان ایران باشیم نه اینکه شاهد این باشیم که دختران و زنان ایرانی برای پولدارشدن زیرخواب عرب میروند 
کجاست غیرت ایرانی ؟ که ببیند زن و دختر ایرانی برای نان شب و یا کرایه منزل باید بغل یک عرب بخوابد و تن خودش را به یک عربی بفروشد که یک زمانی شاه ایران برای این عرب نان و غذا میفرستاده است 
ای خدا بس است اوارگی درماندگی فقر بدبختی و تن فروشی مردم ایران بیایید به جای اینکه پای صنوق رای بروید نطام ایران را تغییر دهید و یک صدا بگویید که ما حکومت کثیف اسلامی اخوندی نمیخواهیم 

به امید ازادی ایران زمین 

و برافراشته شدن پرچم سه رنگ شیرو خورشید ایران بر فراز قله دماوند و تنگه هرمز
حمید دوبی
 7 اردیبهشت 1392

هیچ نظری موجود نیست: