۱۳۸۹ بهمن ۱۰, یکشنبه

آیا ایرانیان برترند یا اعراب ؟




Image and video hosting by TinyPic

آیا ایرانیان برترند یا اعراب ؟
در یک انقلاب از پیش تعیین شده توسط آمریکا و انگلیس به رهبری کارتر و تاچر و با کمک یک آخوند هندی کینه ای به نام روح الله خمینی در سال 1357 حکومت شاهنشاهی ایران را به جمهوری اسلامی تغییر دادند و سایه شوم اسلام را بر ایران پرده افکندند . و جز بدبختی و نابودی فساد فحشا اعتیاد غارت برای ایرانیان چیزی به همراه نداشت .


در این مدت اسلام گراها با رعب و وحشت و با نام اسلام ناب محمدی اهداف خود را پیاده کردند تا آنجا که خاک ایران و آب خزر را فروختند . البته این کینه از زمانه صدر اسلام و با بوجود آمدن اسلام بر ایران ماندگار شد. همیشه با تعصب مردم ایران و نا آگاهی نسبت به مسائل دینی ناخودآگاه گرایش پیدا کردند و دین زرتشت و کتاب اوستا را به محمد و قران ترجیح دادند . این باعث شد که اسلام در ایران ریشه ای قوی پیدا کرد و منجر به نابودی ایران شد . زیرا اعرابی که چشم دیدن پارسیان و حتی تمدن پیشرفته 2500 ساله شاهنشاهی را هم نداشتند بر ایران حکومت کنند و این کینه اسلام و مسلمانان مخصوصا اعراب بادیه نشین بود .
شاه ایران با تمام تعصبی که به اسلام داشت محتاطانه برخورد میکرد تا آنجا که خمینی را تبعید کرد و این یعنی تعصب بر روحانیون و اسلام . زیرا اگر همانکاری که آتاتورک با روحانیون ترکیه کرد و آنها را در دریا انداخت میکرد آلان وضع ایران چنین نبود ولی نباید افسوس خورد چون همکنون اکثر ایرانیان نسبت به اسلام و مسلمین و اهداف شوم آنها آگاه شدن .

این حکومت اسلامی از طرق مختلف کارهای خود را انجام میدهد . این کارها عبارتند از ( فروش خاک ایران فروش دریاهای ایران غارت و چپاول بردن میلیارها دلار سرمایه ایران دزدی و......و ساختن بمب اتمی که در لحظه آخر مورد استفاده قرار میگیرد) و با سرگرم کردن مردم و آژانس بین المللی اتمی و گروهای مختلف به اهداف خودش دست بیابد .
این حکومت اسلامی یعنی اینکه همه چیز به نام اسلام متعلق به یک عده عرب میباشد و همه چیز را به نام خمس و جهاد و زکات به ما بدهید . این برترین کاری است که اسلام به ارمغان آورده است .


اسلام در لغت عربی یعنی تسلیم شدن . تسلیم در برابر خواست شخصی به نام محمد و عرب . عربی که در صحرا بادیه نشین بود و کار نمیکرد و اینکار باعث آن شد که بتوانند با شمشیر کشی و جنگ به خواسته هایشان دست پیدا کنند.و بسیار زیرکانه توانستند 1400 سال بیش از یک میلیارد انسان را به خود جذب کنند و تا اینکه بخواهید حرفی بزنید یعنی به اسم اسلام شما را گردن میزنند و یا اینکه تجاوز میکنند و بعد با خواندن ایه ای از قران این بدنامی را تبدیل به کاره خوب میکنند ؟
آیا در این مرحله اعراب برترند یا پارسیان؟


پارسیانی که تمدن 2500 ساله شاهنشاهی و یا بعبارتی 7000ساله میترائی داشتند حال نمیتوانند با هم متحد شوند .نمیتوانند بر علیه حکومتی که سایه شوم بر کشورشان بر تمدنشان پرده افکنده مبارزه کنند ؟ خیر زیرا متحد نیستند زیرا با هم یکی نیستند چون اسلام چنان ریشه پیدا کرده که برادر با برادر و خانواده را از هم جدا کرده و همدیگر را مقابل هم قرار داده است . مردم ایران نه در این 32 سال بلکه در سالیان سال نتوانستند حق خودشان را بگیرند زیرا سرخورده و سرافکنده بودند .و یا مردمی بودند که یکی نبودند در تاریخ ایران میبینم که ستارخان و باقر خان را تنها گذاشتند . در تنگستان و رشت و سیاهکل کمک نکردند و پشت خالی کردند . متاسفانه ما مردم ایران فقط از راه دورو با حرف زدن با همدیگر متحد هستیم ولی نزدیک هم که میرسیم شانه خالی کرده و برای برادر و دوست و خانواده خود خواهیم زد و نه تنها پشتی بان نیستیم بلکه بدونه قید و شرط برای هم میزنیم و نمیگزاریم اتحادمان شکل بگیرد . ما مردمی هستیم که فراموش کرده ایم که در دنیا کجا بودیم و حال کجا هستیم . ما فراموش کرده ایم که در دهه 50 یکنفر کار میکرد و یک خانواده 6 نفری را سیر میکرد ؟ فراموش کرده ایم که ایران و ایرانی در دنیا حرف اول را میزد ؟ فراموش کرده ایم که در کشورهای عربی چه توهینهای به ملت ما میشود ؟ فراموش کرده ایم که خاک و آب ایران را غارت کرده اند ؟ مردم ایران به کجا خواهند رفت ؟ اتحاد یکپارچگی دوستی و باهم بودن در بین ایرانیان دیگر وجود ندارد ؟ دیگر مردم ایرانی وجود ندارد ؟ زیرا یا حرف میزنند و عمل نمیکنند و یا اینکه عمل هم میکنند متحد نیستند و سریع نابود میشوند ؟

در یک کشور عربی به نام تونس که شاخ آفریقا است یک انسان یک مرد یک جوان خودش را آتش میزند و بعد از یک هفته حکومت و رئیس جمهور عوض میشود . در الجزایر به همین شکل در یمن که بالاترین جمعیت اسلامی را داراست دست به این همبستگی میزنند و حکومت خودشان را سرنگون میکنند . در مصر به همين منوال اینان اعرابی هستند که به قول ما پارسیان صحرانشین و بادیه نشین هستند و بودند.

حال ایرانی برتراست یا عرب؟ باید قضاوت کرد که باز این اعراب بودند که ما پارسیان را متفرق کردند و خودشان پیروز ماجرا هستند زیرا مردم ما که قیام کنند به اسم اسلام کشته میشوند . یکی از شعارهای اسلام این بود که بکش تا کشته شوی و به بهشت بروی . بهشتی دروغین که جز کذب و ریا چیزی نیست و نبوده .چرا ما ایرانیان عمل نداریم ؟ چرا ما ایرانیان در زمان انتخابات سریع از هم دور شدیم و متلاشی شدیم ؟ چون رهبری نداشتیم ؟ چون اتحاد نداشتیم ؟ چون با اولین گلوله سریع عثب نشینی کردیم ؟ چون همه ترس داریم ؟ ولی ببینید باز اعراب را با هم متحد بودن یکی بودن ترس نداشتن رهبری نداشتند از گللوله هم نترسیدند
پس دیدید که اعراب از ما برتر است ؟ پس دیدیدما ایرانیان فقط ترس داریم و منم منم داریم . افسوس که این ادامه دارد و پارسیان برای نقد فقط حرف میزنند نه عمل کسی به فکر کار و سرنگونی حکومت اسلامی نیست ؟ کسی به فکر بازگشت میلیونها ایرانی آواره به وطن نیست ؟ کسی به فکر اموال و میلیاردها دلاری که به یغما رفته نیست ؟ چون با یک کلمه همه عقب مینشینند آنهم اسلام ناب محمدی است . ببینید با شما چه کرده اند ؟ ببینید قوت و قدرت شما را گرفته اند ؟ ببینید به اسم اسلام و الله جهنم و بهشت و قران دست شما رو بسته اند و حتی نمیتوانید نفس بکشید زیرا نفس کشیدن در اسلام حرام است.هموطنان عزیز تا کی باید بشینیم و شاهد این برنامه ها باشیم و ببینیم به اسم اسلام چه ها که نمیکنند .یکبار هم که شده بیاید به اسمه ایران بلند شویم و سایه ننگین اسلام را از روی ایران محو کنیم بیاید به جای خدای الله بگویم خدای ایران به جای محمد بگویم فردوسی و سعدی به جای قران شاهنامه را زمزمه کنیم به جای اینکه منتظر مهدی باشیم که بیاید گردن بزند از جایمان برخیزیم و گردن شیطان و شیطان صفتان را از کشورمان دور کنیم .بیایم تا ایران ما بیشتر از این خراب نشده است کمک کنیم تا زودتر آبادش کنیم


ایرانی هموطن آریائی برای آزادی ایران زمین همکنون برپاخیز و وقت گوهر بار را از دست مدهید زیرا با هر روز و هر ماه ایران به قعر و بدبختی فساد خواه رفت تا دیر نشده به خود بیاید . نگذارید عربها بر ما عجم ها حکومت کنند .مگذارید تمدن و باستانمان را از ما بگیرند و یک بت را برای ما سمبل و علم کنند و بگویند هیچ نیست غیر از این که ما به شما میگوییم .


ای ایرانی خودت را برتر از اعراب کن خودت را بالاتر از عرب نشان بده و با اتحاد و یک پارچگی حکومت ننگین اسلام را از ایران دور کن .

ای ایرانی برپاخیز از جا کن اسلام را بیرون برهان از سرزمینت

به امید ایرانی آزاد و مردمی برتر

حميد امارات دبي


بهمن1389


هیچ نظری موجود نیست: