۱۳۸۸ خرداد ۱۵, جمعه

ازدواجهای رژیم ،پدرخوانده و وعده های کاندیداها

Image and video hosting by TinyPic


در شرایطی که تا انتخابات تقریبا" یک هفته باقیست و همانطور که پیش بینی میشد تنها صلاحیت چهار کاندیدا ( رضایی، کروبی، احمدی نژاد و موسوی) مورد تأیید رهبر جانی و جنتی قرار گرفته است، چون بندگی و چاکری را بصورت جلاد پسندانه ابراز نموده اند؛ محکی دیگر را در اختیارتان میگذارم تا این انتخابات ( بخوانید افتضاحات) را خود محک زنید؛ به ازدواجهای زیر نگاه کنید:

- مجتبی خامنه ای دست راست پدرجلاد با دختر غلامعلی حداد عادل مشاور خامنه ای و یکی از تئوریسینهای جناح راست

- مسعود خامنه ای با خواهر خرازی وزیر امور خارجه و مشاور کنونی خاتمی

- مصطفی خامنه ای دیگر مشاور پدر دیکتاتور با دختر آیت اله خوشوقت از حامیان اصلی احمدی نژاد و رایحه خوش خدمت

- دختر دیگر جانی بزرگ خامنه ای با پسر محمدی گلپایگانی رئیس دفتر جلاد

- شیخ صادق خرازی عضو قدرتمند شورای نگهبان و بزودی جانشین شاهرودی در قوه قضاییه، با دختر مطهری

- پسر موسوی اردبیلی ( رئیس سابق قوه قضائیه جلادیه) با دختر شاهرودی (رئیس فعلی قوه جلادیه )

- پسر صادق خرازی با دختر محمدرضا خاتمی

- نوه دختری خمینی با پسر محسن رضایی

- ولایتی ( مشاور رهبری )و محصولی ( وزیر کشور) باجناق یکدیگر

- ری شهری داماد مشکینی معدوم

- سید محمدرضا خاتمی با زهرا اشراقی نوه خمینی

- سید محمد خاتمی با دختر خاله خود که از همین طریق باامام موسی صدر مرتبط است و ملقب به « داماد لبنانی» گردید.

ازدواجهای مذکور تنها بخش کوچکی از ازدواجهای ما بین رئوس نظام میباشد که روی هزارفامیل را سفید کرده اند. این درحالیستکه یک کاندید قول افشاء میدهد، آن یکی دیگری را متهم به هزارویک گناه میکند در حالیکه خود دستی آغشته به خون هزاران جوان و مردم ایران را دارد.


اینکه در جلسه خصوصی خامنه ای مزدور به رئیس سپاه دستورمیدهد:« پشتوانه اقتصادی اسلام را محکم کنید تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار بگیرد » خود نشاندهنده چگونگی مصرف پول نفت میباشدوچه آینده ای برای مردم همیشه سرافراز ایران در تاریخ، توسط این جلادان در نظر گرفته شده است و چه ارزشی برای ما قائل هستند.

بنابراین اینها همگی سر در یک آخور دارند و در یک جهت پیش میروند وگرنه چرا افرادی همچون شعله سعدی و اعلمی تأیید صلاحیت نشدند، که خود نمایندگان مجلس بودند و تمامی شرایط احراز پست ریاست جمهوری بجز اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه را آنهم غیر مستقیم دارا بودند ؟ چرا پاسخهای شفافی به سؤالات سطوح مختلف نمیدهند؟ شاید دچار آلزایمر شده اند؛ کدامیک از ایشان با انتخاب مردم برمسند های قبلی تکیه زدند؟ کدامیک اظهار بندگی نکرده اند و تأیید صلاحیت شده اند؟ در اصل شرط لازم و کافی برای حتی تأیید صلاحیت شدن اظهار بندگی و خاک پا بوس بودن رهبر جلاد است و باید توانایی خود را در بخاک وخون کشیدن مردم به اثبات رسانده باشند.

پاسخ به سؤالات مطرح در سطح جامعه، خود محکی دیگربرای شناساندن شخصیت درونی کاندیداها و نوع تفکر این اشخاص میباشد؛ اما این کاندیداها از پاسخگویی سرباز میزنند و برای ابراز چاکری، اطاعت کامل خود را از« پدر خوانده » و قانون اساسی یعنی ولایت مطلقه فقیه اعلام میدارند.



- آقای!؟ کروبی زمانی که رئیس مجلس بودید با حکم حکومتی قانون اصلاح مطبوعات را مسکوت نمودید، چگونه است که حالا حکم حکومتی برای شما ارزش ندارد؟ چرا زمان ریاست مجلس بفکر تغییر قانون اساسی نیفتادید؟ شما که به خمینی بسیار نزدیک بودید آیا در مورد کشتارهای سالهای 60 و 67 واکنشی از خود نشان دادید؟ شما در بنیاد شهید و همسرتان در بیمارستان خاتم الانبیاء هرآنچه میتوانستید «صفرهای حسابهای بانکی » را افزایش دادید، حال چگونه میخواهید اقتصاد ایران را نجات دهید وقتی کارتلهای نفتی را مجتبی پسر سرورتان و دوستان سپاهی خود میچرخانند؟ البته شمانظر «مرادتان خمینی نیرنگ باز» را میدانید که اقتصاد مال خر است!؟ حسابهای بانکی خارجی شما و همسرتان برای چیست؟ بد نیست برای یادآوری عرض کنم، نام شهرام جزایری، این کلاهبردار بزرگ برای شما نزدیک به نیم میلیارد تومان را تداعی میکند و شما گفتید: «گرفتیم بعدا" پس میدهیم»؛ هنوز وقت پس دادن نیامده است؟ شما که بابت خیلی سفارشات با چنین کلاهبردارانی تماس دارید چگونه میخواهید حق مردم زجر کشیده را بازگردانید؟ این سفره های رنگارنگ که برای 30 خبرنگاران میچینید، 1000 تن از کودکان بی سرپرست را سیر میکند. چرا وقتی بهائیان محروم از تحصیل میشوند، اعتراض نمیکنید؟ اینهمه سکوت جز نشان از سگ درگاه بودن رهبر جلاد را دارد؟



- آقای!؟ موسویوعموزاده پدری خامنه ای جلاد، نخست وزیر زمان جنگ ، چرا از ادامه جنگ خودداری نکردید؟ چرا در مقابل کشتارهای 60 و بخصوص 67 ایستادگی و اعتراض نکردید؟ چرا شما در زمان جنبش دانشجویی سال 78 سکوت کردید؟ در حالیکه شما مشاور و دوست خاتمی و عضو شورای امنیت ملی بودید. چگونه دربرابر اینهمه اعدام ، فقر، ضرب و شتم و زندانی نمودن افراد بیگناه 20 سال سکوت کردید و حالا قصد جمع آوری گشتهای به اصطلاح ارشاد را دارید؟ شاید 20 سال دوری از دولت و نقاشی نمودن، قوانین مدون مسخره را از یادبرده است، چون نیروی انتظامی در اختیار شما نیست تا این گشتهای « شکنجه سیار» را جمع کنید؟بعداز 20سال با وعده های دروغ پا به عرصه افتضاحات گذاشته اید؟ شما همان کسی هستید که دستور دادید تا لباسهای ضد شیمیایی و آب را در جزیره فاو به سپاه و مابقی هرچه ماند به ارتش بدهید؟ شما که روح لطیفی !؟ در نقاشی دارید، چرا در برابر مرگ عزیزانی همچون « مرحوم حشمت ساران، مرحوم میرصیافی و دلارا دارابی و ...» سکوت اختیار کردید و در برابر اعدام های هرروزه چیزی نمی گویید؟البته این سؤالات را از هم آخوری های شما نیز باید پرسید، رجال سیاسی!!!؟؟؟



- جناب!؟سرلشکر کیلویی!دکتر!رضایی، که البته درجه را از شما گرفتند، شما که پسرتان از دست کثافتکاریهای شما به آمریکا پناهنده شد، شما که در اتاق جنگ تو گوش مرحوم صیاد شیرازی زدید، چگونه میخواهید از حق ارتش درصورت به قدرت رسیدن دفاع کنید؟ شما که خوب میدانید سپاه چگونه همچون سرطانی در اقتصاد کشور رخنه کرده است، نکند سپاه را میخواهید منحل کنید؟ پس چگونه قول نجات اقتصادی میدهید؟ بعنوان دبیرتشخیص مصلحت نظام چکاری برای این مردم خسته از دیکتاتوری اسلامی اعدام انجام داده اید؟ سایت تابناک !؟ شما را میبندند، چکاری توانستید انجام دهید؟ شاید برج سازی های شما اجازه رسیدگی به بقیه امور را از یادتان برده است؟ با خانواده « خمینی » هم که وصلت کردید، کار از محکم کاری عیب نمیکند؟ راستی سپاه قدس که شما پیشنهادش را دادید ، در خارج از کشور بخصوص در لبنان، فلسطین، عراق، افغانستان، یمن، آفریقا و بتازگی در مصر چکار میکنند؟ بمبگذاز انتهاری تعلیم میدهند، با آنها چه میکنید؟ نکند فردایی بهتربرای کشور را در میلیتاریزه کردن کامل کشور مانند کره شمالی میبینید؟افسران سپاه در ونزوئلا چکار میکردند؟ برای مردم همین بس که شما تحت پیگرد پلیس بین المللی میباشید، شاید لینک زیر به شما «خائن به ایران» کمک کند تا چه قتلهایی که نه تنها در درون که بیرون مرزها بدستور شخص شماصورت گرفته است وامروزبا تکیه بررفسجانی این قاتل بالفطره قد علم کرده اید. یکبارسال 57 انقلاب شد ، البته اگر بتوان نام انقلاب برروی آن گذاشت، برای 100 نسل آینده کفاف میکند، انقلاب اقتصادی پیشکش!



اما « پدر خوانده» در پایان، کلید کاخ ریاست جمهوری را در دستان هر کدام که بگذارد، برای ما مردم ایران زمین تفاوتی ندارد و همه وعده های سرخرمن است ، چون موسوی مدل لباس شخصی خاتمی ، محسن رضایی مدل لباس شخصی رفسنجانی ، احمدی نژاد مدل لباس شخصی مصباح یزدی و کروبی « مدل خمینی در پاریس » میباشد و 200 خانواده، اقتصاد و ذخایر و منابع و حتی تاریخ و میراث فرهنگی این مرزوبوم را به ورطه نابودی میکشانند، هیچکدام نمیگویند با سد سیوند که تا چندی دیگر « تخت جمشید» را به زیر آبهای پشت خود جمع کرده، میبرد و آنروز که این اتفاق افتد، دیگر بوی « کوروش کبیر، اولین پایه گذار حقوق بشردر جهان» را نتوان استشمام کرد، چه برنامه ای دارند؟ بیایید تا قبل از آنکه طالبان دیگری، این افتخار ملی و نماد تمدن بشری را از بین نبرده است، این رژیم دجال و ضد بشری و ضد ایرانی را تنها با یک جنبش اجتماعی سرنگون کنیم، باشد که تاریخ، برگ زرین دیگری را بنام مردم ایران زمین ثبت نماید. نه بزرگ به انتخابات و نه به رژیم اعدام ، عدم حضور در انتخابات است.


احمد گوهری برحقی


هیچ نظری موجود نیست: