۱۳۸۸ مرداد ۲۳, جمعه

تجمع فردا شنبه زیر پل کریمخان


Image and video hosting by TinyPic

اطلاعیه شماری از فعالین در داخل کشور

شنبه ساعت 4 بعدازظهر / وعده همه ایرانیان آزادیخواه / زیر پل کریمخان / مقابل دفتر روزنامه اعتماد ملی / ما می رویم تا آنجا شجاعت کروبی را بستاییم ، می رویم تا به کروبی بگوییم :شیخ تو را تنها نخواهیم گذاشت / می رویم تا تودهنی بزرگی بزنیم به تمامی ائمه جمعه کشور که سخنان امروزشان علیه کروبی بود

امروز در نمازجمعه تهران اعلامیه‏هایی پخش شد که در آنها برای حمله به دفتر روزنامه اعتماد ملی دعوت شده است. در این اعلامیه‏ها با اشاره به اینکه انصار حزب‏الله معتقد است تا وقتی تریبون‏های بیگانه و اشخاصی مانند کروبی و خاتمی می‏توانند سخن بگویند، اغتشاشات ادامه پیدا خواهد کرد، زمان حمله به دفتر روزنامه اعتماد ملی، ساعت 4 عصر فردا (شنبه 24 مرداد ماه) اعلام شده است. ‍

بياييد فردا با تجمع مقابل دفتر اعتماد ملي ساعاتي قبل از ساعت اعلام شده طرح سركوبگران را خنثي كنیم


موج سبز آزادی : در حالی که دولت کودتا، روند سرکوب مردم و منتقدان را به بهانه اجرای قانون ادامه می‏دهد، لباس شخصی‌های حامی کودتا نیز بیکار ننشسته‌اند و با وجود آنکه دولت و همه ابزارهای امنیتی و نظامی و انتظامی در دست آنهاست، با علنی‏کردن خوی قانون‏گریز خود، به پخش اعلامیه‏های تهدیدآمیز و سازماندهی برای حمله به مطبوعات افشاکننده‌ی فجایع اخیر می‏پردازند. تدارک حمله عصر فردا به روزنامه اعتماد ملی، جدیدترین برنامه قانون‌شکنانه آنها برای سرکوب منتقدان است.
برخی از نمازگزاران نماز جمعه امروز تهران به «موج سبز آزادی» خبر دادند که عده‏ای از حامیان کودتا برای سرکوب بیشتر رسانه‏های منتقد و به طور مشخص روزنامه اعتماد ملی برنامه‏ریزی کرده‌اند.
بر اساس این گزارش‌ها، ظهر امروز در میان نمازگزاران نمازجمعه اعلامیه‏هایی پخش شده است که در آنها برای حمله به دفتر روزنامه اعتماد ملی دعوت شده است.

در این اعلامیه‏ها با اشاره به اینکه انصار حزب‏الله معتقد است تا وقتی تریبون‏های بیگانه و اشخاصی مانند کروبی و خاتمی می‏توانند سخن بگویند، اغتشاشات ادامه پیدا خواهد کرد، زمان حمله به دفتر روزنامه اعتماد ملی، ساعت 4 عصر فردا (شنبه 24 مرداد ماه) اعلام شده است.

کروبی مارا تنها نذاشت، ماهم او را تنها نمیگذاریم.

در نماز جمعه اعلامیه پخش شده و میخواهند شنبه ساعت ۴ به دفتر روزنامه اعتماد ملی‌ حمله کنند. لطفا اطلأع رسانی کنید. وقت تنگ است. با حضور خود نمیذاریم کوچیکترین جسارتی به شیخ عزیز ما بکنند.

سحام نیوز :دبیر کل حزب اعتمادملی با اشاره به پخش اعلامیه ای در نماز جمعه ی امروز و انتشار آن در سایت های خبری مبنی بر حضور منتقدین روزنامه ی اعتمادملی در روز شنبه در مقابل ساختمان این روزنامه گفت:ما از حضور منتقدین استقبال می کنیم و از هواداران نیز می خواهیم که برای حفظ آرامش روز دوشنبه حضور بیابند.
مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتمادملی با اشاره به پخش اعلامیه ای در نماز جمعه ی امروز و انتشار آن در سایت های خبری مبنی بر حضور منتقدین روزنامه ی اعتمادملی در روز شنبه در مقابل ساختمان این روزنامه گفت:ما از حضور منتقدین استقبال می کنیم و با سعه ی صدر، تمام انتقاداها و پیشنهادهای آنان را می شنویم و به طور قطع در روزنامه نیز منعکس خواهیم کرد.
کروبی در ادامه گفت:از تمامی هواداران روزنامه ی اعتمادملی درخواست می کنم فردا از تجمع مقابل روزنامه خودداری نمایند تا با حفظ آرامش و امنیت خبرنگاران ما نظرات منتقدین را بشنوند و بتوانند با آنها گفت و گو نمایند.
ایشان خطاب به هوادارن افزود: بنده نیز به همراه شما برای حمایت و تشکراز دست اندر کاران روزنامه اعتماد ملی و بیان نظرات و پیشنهادها ، روز دوشنبه ساعت 16مقابل ساختمان روزنامه اعتماد ملی حضور خواهم یافت.
دبیرکل حزب اعتماد ملی در پایان به جوسازان و خشونت طلبان هشدار داد که راه تعامل مثبت را در پیش گیرند و فکر نکنند که با فشار،ُ تهدید و تخریب می توانند ما را از مسیر دفاع از حقوق مردم خارج نمایند،بلکه بنده یک قدم هم عقب نخواهم نشست.
لازم به ذکر است در اعلامیه ها و اخبار منتشر شده از منتقدین روزنامه اعتماد ملی خواسته شده است که فردا(شنبه)ساعت 16 مقابل ساختمان روزنامه تجمع نمایند،به نقل از بعضی سایت های خبری این دعوت توسط انصار حزب الله صورت گرفته است.



هیچ نظری موجود نیست: