۱۳۸۸ تیر ۲۱, یکشنبه

فردا دوشنبه بهشت ندا تشیع جنازه سهراب 19 ساله


Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic



مراسم خاکسپاری جوان 19 ساله سهراب اعرابی فردا دوشنبه در بهشت زهرا تهران بر گزار میشود.

سهراب اعرابی،جوان 19 ساله که در جریان اعتراضات مسالمت آمیز مردمی توسط نهادهای امنیتی بازداشت و در زندان اوین توسط مرتضوی جنایتکار به قتل رسید فردا دوشنبه در بهشت زهرا تهران برگزار می شود.همه باید فردا به بهشت زهرا بروند.

مسئول شهادت زندانیان در اوین کیست؟
سهراب اعرابی جوان نوزده ساله در اوین به دست شخص مرتضوی جنایتکار به قتل رسید.

سهراب اعرابی، جوان نوزده ساله ای که در جریان اعتراضات مسالمت آمیز مردمی توسط نهادهای امنیتی بازداشت و در زندان اوین نگهداری می شد، بر اثر فشارهای وارده در این زندان جان باخت

در حالی که در روزهای اخیر از سرگردانی مادر این شهید در مقابل زندان اوین تصاویری در رسانه های مجازی منتشر شده بود و سعید مرتضوی دادستان عمومی و انقلاب تهران قول آزادی وی را داده بود متاسفانه عصر روز گذشته در دفتر مرتضوی جنایتکار به مادر این جوان نوزده سال گفته می شود فرزندش فوت شده است.

بنا به گزارش خبرنگار نوروز از یک منبع آگاه دادستانی تهران شرط تحویل جنازه را عدم اطلاع رسانی در مورد کشته شدن سهراب اعلام می کند. با اینحال امروز صبح خانواده وی که به زندان مراجعه و پیکر پاک فرزندشان را تحویل می گیرند.

به گزارش نوروز مراسم تشیع جنازه و خاک سپاری این شهید راه آزادی که از داشتن نعمت پدر نیز محروم بوده است فردا دوشنبه در بهشت زهرا تهران برگزار می شود. طبق اخبار رسیده، خانواده این شهید بزرگوار در نامه ای خطاب به سعید مرتضوی، دادستانی تهران و شخص وی را مسئول این واقعه دردناک دانسته و خواهان پاسخگویی و مجازات عاملان آنشده اند.

یکی از اقوام سهراب که در هنگام تحویل پیکر وی در آنجا حضور داشته است به خبرنگار نوروز گفت:"در هنگام تحویل پیکر سهراب جای گلوله بر سینه اش مشهود بوده است" با توجه به گفته ها احتمال میرود این شهید روزها قبل به شهادت رسیده باشد.

http://iranbbb.org/46532.htm

مراسم تشییع پیکر سهراب اعرابی جوان 19 ساله، فردا مورخ 22 تیرماه ساعت 8 صبح مقابل غسالخانه ی بهشت زهرا برگزار می شود.قابل ذکر است که قاضی مربوطه مخالفتی با برگزاری مراسم تشییع نداشته است.

به گفته ی یکی از منابع مطلع قاضی پرونده عنوان داشته است، سهراب به ضرب گلوله و در تجمع میدان آزادی کشته شده و یکی از هفت نفری هست که در تیراندازی یکی از نیروهای بسیج به سمت مردم جان باخته، تا کنون هویت سه تن از این هفت نفر شناسایی شده است. هر چند منابع دیگری از جان باختن وی در زمان بازداشت در زندان اوین خبر داده اند.

ضمنا مراسم ختم آقای سهرابی در منزل شخصی این خانواده به آدرس : آپادانا - خیابان نرگس - بلوک 36 - ورودی سوم - طبقه ی 5 با دعوت عموم برگزار می شود.



۲ نظر:

ناشناس گفت...

vaaaaaaaaaay alahi man chi begam???
vay khoda be madraesh saber bede
:((
vaghean delam dard gerft

ناشناس گفت...

سلام..
ممنون از اطلاع رساني شما..
به اميد پروازي سبز بر بام ديا..
دلمون خيلي گرفته..
كاش خدا سكوت نمي كرد..
هواي ايران داره مارو خفه مي كنه.. اما ما هستيم..
سبز باشيد
www.lalezaar.mihanblog.com