۱۳۸۸ تیر ۲۴, چهارشنبه

دیدار کروبی با خانواده سهراب


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

به گزارش سحام نيوز كروبي در اين ديدار با ابراز تاسف نسبت به اينكه اعتراضات ارام مردم نسبت به نتيجه انتخابات با گلوله پاسخ داده شد گفت :‌"‌ انتخاباتي برگزار شد كه مردم نسبت به نتيجه ان معترض بودند و بنابراين با برگزاري راهپيمايي هاي ارام خواهان احقاق حق خود بودند ولي متاسفانه عده اي با گلوله پاسخ اعتراضات ارام مردم را دادند . ولي آيا بايد پاسخ اعتراضات مردم اين گونه داده مي شد ."‌ وي افزود :‌"‌ من از همان ابتدا پيگير احقاق حقوق بازداشت شدگان و آسيب ديدگان حوادث اخير بوده ام و حتي با نگارش نامه اي به آقاي هاشمي شاهرودي رييس قوه قضائيه از وي درخواست كردم تا هرچه سريعتر تلكليف كساني كه بدون هيچ اتهامي و تنها به دليل اعتراض به نتيجه يك انتخابات بازداشت شده اند را مشخص كنند و البته در روزهاي اينده نيز اين قضايا را پيگيري خواهم كرد . "‌كروبي تاكيد كرد : "‌من از مسئولان درخواست مي كنم كه پاسخگوي خانواده هاي اسيب ديدگان حوادث اخير باشند و چه بسيارند خانواده هاي كه اين روزها طي تماسي اعلام مي كنند كه از سرنوشت فرزندانشان بي خبر هستند . "‌ در همين حال خانواده اعرابي ضمن قدرداني از تلاش هاي كروبي براي احقاق حقوق آسيب ديدگان حوادث اخير خواستار پاسخگويي نهادهاي مربوطه به شهادت فرزندشان شدند . مادر اعرابي كه هممچنان اشك در چشمانش جمع مي شد با بغضي كه در گلو داشت به شرح ماجرايي كه بر او گذشته است پرداخت و گفت :‌"‌ هنگامي كه با بنده تماس گرفتن گفتن كه به زندان بيايم چرا كه قرار است پسرم ازاد شود ولي وقتي من به انجا رفتم جسد وي را تحويل گرفتم ، چه كسي پاسخ گوي اين اتفاق خواهد بود . "‌ وي گفت :‌": تاكنون هيچ يك از نهادهاي مربوطه درباره اين اتفاق به من پاسخي نداده اند و من از تمامي نهادهاي مرتبط شكايت خواهم كرد . "‌ گفتني است كه هنگامي كه كروبي به محوطه منزل اعرابي رسيد تنها خانواده وي در انتظارش نبودند بلكه جمعيت بسياري در آنجا تجمع كرده بودند و با سر دادن شعارهايي چون كروبي كروبي حمايتت مي كنيم و يا كروبي با غيرت برس به داد ملت خواستار ادامه پيگيري هاي او براي احقاق حقوق بازداشت شدگان و آسيب ديدگان حوادث اخير شدند .

هیچ نظری موجود نیست: