۱۳۸۸ مرداد ۱۸, یکشنبه

گپی با عنتری نژاد

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

خاطرات پدر محمود احمدی نژاد از كودكی وی : از محمود خیلی راضی بودم ولی یه عادت بدی داشت كه همش دروغ می گفت و بقیه را هم به دروغگو بودن محكوم می كرد بقالی كوچه را متهم به گرانی می كرد همش میومد تو خونه می گفت امام زمان را در كوچه دیدم و سرمو بوسیده اخوند محلمون همیشه از محمود حمایت می كرد محمود سیب زمینیهای خونه رو می دزدید می داد به مردم مردم محل تا بیشتر پیششون جا واز كنه همیشه می رفت زیر لامپ و هی می گفت بابا بابا نگاه هاله نور



ميم الف نون (1) و تو چه ميداني از محمود (2) که اين محمود از سه رئيس جمهور قبل خود برتر است(3) او را از خانداني شايسته مبعوث کرديم که تمام باجناقها و داماد باجناقهايش جملگي از صالحيناند(4) و چون شتر خز شد در محمود تعقل کنيد(5) او هر چه که بگويد حناق نگيرد و اين نشاني است براي اهل تفکر در چهارسال دولت او نشانههايي براي مومنين قرار داديم همانا به موسي يد بيضا داديم و به او هاله نور(8) که از آن بهتر است و کم مصرفتر و ما خيلي خفنيم(9) قسم به زماني که درصد تورم به


به نام آنکه محمود را این ریختی آفرید (۱) و در آن نشانه های فراوان است (۲) و ما به شما چشم ندادیم مگر برای دیدن نشانه های محمود (۳) و دولت نهم (۴) نه آن خاتمی سوسول (۵) و درحالیکه اسرائیل محو میشود (۶‎) همانا پس باید در ایران قحطی بیاید (۷) و برق هی برود (۸) و بنزین سهمیه ای باشد ‎(۹‎) چونکه صواب دارد (۱۰) ای کسانیکه هنوز به محمود ایمان نیاورده اید (۱۱) همانا بروید زودتر ایمان بیاورید (۱۲) که ما او را آفریدیم (۱۳) تا شما اینقدر مصیبت بکشید که در آن دنیا بار گناهانتان کم بشود (۱۴) ژ گ پ چ (۱۵) همانا که این چهار حرف در عربی نمیباشد (۱۶) ولی ما چون خدائیم حال میکنیم که بگوئیم (۱۷) و این اعجاز ماست (۱۸) همانطوریکه محمود (۱۹) و ما به شما مسکن دادیم (۲۰) تا محمود مشکلش را حل بکند (۲۱) و نعمتهای فراوان دادیم (۲۲) تا محمود برایتان جیره بندی بکند (۲۳) بلکه قدر نعمتهای ما را بیشتر بدانید (۲۴) خ (۲۵) و این حرف سرکاری بود (۲۶) همانطوریکه محمود هست (۲۷) و ما به شما گاز دادیم (۲۸) تا ترکمنستان آنرا قطع بنماید (۲۹) و کی فکرش را میکرد که اینطوری بشود (۳۰) جز محمود (۳۱) آیا نمی بینید (۳۲) که نفت سر سفره مردم است (۳۳) و جزایر تنبان (!) مال امارات (۳۴) همانگونه که خزر مال روسیه ‎(۳۵‎) و "مال روسیه" مال مردم ایران (۳۶) و محمود برای آبرو حیثیت میجنگد (۳۷) چونکه ناپلئون گفته است هر کسی برای آنچه که ندارد میجنگد (۳۸) و نشانه های بسیار است ‎(۳۹‎) پودر رختشوئی (۴۰) چای (۴۱) برنج (۴۲) روغن نباتی (۴۳) و کلاً هر آنچه که میشود خورد (۴۴) پس آیا شما نمی بینید (۴۵) که اینها سرطان زاست (۴۶) و باید نداشته باشید (۴۷) ولی لبنانیها باید داشته باشند (۴۸) و فلسطین هم همینطور (۴۹) همانگونه که قبلاً بوسنی هرزگووین داشت (۵۰) و چچن این گوش (۵۱) و چچن آن گوش (۵۲) که وقتی شما زیر بمب و موشک بودید (۵۳) پس اینها کدام گوری بودند که از شما حمایت نکردند (۵۴)‎ ولی شما خودتان را برایشان جر میدهید (۵۵) چون شما خدا دارید ولی آنها ندارند ‎(۵۶)‎ همین محمود را میفرمایم (۵۷) که همه چیز به او مربوط است (۵۸) جز تورم و گرانی ‎(۵۹‎) ولی ناراحت نباشید (۶۰) بروید بمیرید چون به شما پاداش زیاد میدهیم (۶۱) در بهشت (۶۲) که درخت هم دارد (۶۳) و به شما در بهشت روزی دو استکان چائی میدهیم (۶۴‎) مفتی (۶۵) و سه بشقاب برنج (۶۶) بازم مفتی (۶۷) و چسفیل فراوان (۶۸) که همان ذرت بو داده است (۶۹) که هرچی هست از محمود بو داده خیلی بهتر است (۷۰) پیف پیف (۷۱) کی اینو بهشت راه داده (۷۲) و ما فرمودیم تمام مردم ایران (۷۳) ولی اینکه ایرانی نیست ‎(۷۴‎) خاک بر سر وطن فروشش بکنند الهی (۷۵) و همانا ما فقط حرف راست میزنیم (۷۶)همانطوریکه محمود (۷۷) همین (۷۸)


سوره احمدی نژاد...سوره 115 قران

كنده باد ریش احمدی نژاد و خاك بر سرش (1)

ارایی كه اون جمع كرد به دردش نخورد .(2)

و به زودی مردم او و رژیمش را سرنگون میكنند. (3)

و خامنه ای فاصد.(4)

بر سرش اعمامه ایست ولی در سرش هیچ.(5)

یک خانواده مسلمان ساکن شهر سنت پتربورگ روسیه (پدر خانواده از اتباع بنگلادش و مادر خانواده از مسلمانان روسیه) فرزند ذکور خود را به نام "محمود احمدی نژاد" رییس جمهوری ایران نامیدند. هم اکنون شناسنامه این کودک نیز صادر شده است.

به گزارش «ریا نووستی» از "اکو مسکو"، آنها دلیل این اقدام خویش را تمایل به "سیاست، عقلانیت و حسن اخلاق" رییس جمهوری ایران نامیدند.

"رنات والیف" رییس سازمان اسلامی محلی "مکه" نیز امروز اطلاع داد: شناسنامه و گواهی تولد نوزاد در حال حاضر صادر شده است.

وی توضیح داد که این نوزاد با این نام نادر، ششمین فرزند این خانواده مسلمان محسوب می شود.

وی به نقل از مادر"محموداحمدی نژاد"، کودک تازه متولد شده سنت پتربورگی گفت: اگر قرار باشد از اینجا نقل مکان کنیم، از زندگی کردن در ایران امتناع نمی ورزیدم، جاییکه ثبات است و رییس جمهوری کشورش از هیچ کس جز الله هراسی ندارد.

احمدي نژاد رییس فدراسیون شطرنج میشه بعد از یک هفته برکنار میشه. دلیلیش رو میپرسند مبینند قانون گذاشته1 - اسب نمی تونه فیل رو بزنه، 2- خر هم بازی بعدش شهردار مکه میشه بعد از یک هفته برکنار میشه. دلیلیش رو میپرسند مبینند کعبه رو انداخنه بوده تو طرح در ادامه موفقیتهاش رییسه صدا و سیما میشه باز هم بعد از یک هفته برکنار میشه، دلیلیش رو میپرسند مبینند وسط اذان آگهی بازرگانی گذاشته بود. با کلی پارتی بازی رییسه مخابرات میشه بعد از یک هفته مخابرات ورشکست میشه. دلیلیش رو میپرسند مبینند تلفن همگانی ها رو بی سیم درست کرده بود. بعد از این همه ضایع بازی از کارهای دولتی برکنارش میکنند میره یه کتاب فروشی باز میکنه. باز هم بعد از یک هفته کتاب فروشی رو میبندند. دلیلش رو می پرسند میبینند برای جلب مشتری جلوی کتابفروشی نوشته بود «جلد دوم قرآن رسید». دوباره ضمانتش رو میکنند آزاد میشه میره یه عکاسی باز میکنه بعد از یه هفته عکاسی رو میبندند خودش هم محکوم به اعدام میشه. دلیلش رو میپرسند میبینند برای جلب مشتری جلوی عکاسیش نوشته بود: « ظهور امام زمان در یک دقیقه»

احمدي نژاد يه شب قرص اکس ميخوره تا صبح وضو ميگيره!

از احمدی نژاد می‌پرسن: نظر شما راجع به این سر و صداهایی که علیه شما می‌شود، چیست؟
احمدی نژاد میگه: شما وقتی می‌رید، دستشویی کارتون را بکنید، خب، همیشه حین کار یه سر و صداهای دیگه‌ای هم میاد دیگه!!!

يك روزي خامنه اي و احمدی نژاد با هواپيما سفر ميكردند.
خامنه اي ميگويد:چه خوب است كه يك اسكناس ۱۰۰۰ توماني بينداريم پائين يك نفر خوشحال ميشود
احمدی نژاد مخالفت ميكند و ميگويد: دو تا ۵۰۰ توماني بيندازيم بهتر است دو نفر خوشحال ميشوند.
خلاصه بين اين دو نفر اختلاف ميافتد و پیش خلبان میروند تا نظر او را بپرسند
هر دو نفر پيش خلبان ميروند. خلبان پس از شنيدن ماجرا ميگويد : اگر بنا به خوشحال كردن باشد شما دو نفر پائين بپريدخيلي بهتر است چون کل دنیا خوشحال ميشوند!

وقتی احمدی نژاد تظاهرات علیه انتخاب شدنش رو می‌بینه، میگه: این مردم اصلاً لیاقت منو ندارن، من میخوام برم هند، اونجا مثل من رو میپرستن

احمدی نژاد : آقا جون (خمینی) روزآخر منو صدا زد و گفت : محمود . گفتم : بله آقاجون بذارین دستتونو ببوسم . گفت : نمی خواد , فقط یادت باشه اگه رئیس جمهور شدی 2دوره بمونی .!!

اناخلقناالاحمدي نزاد سهوا"و انا لخلقه لنادمين(همانا ما احمدي نژاد را اشتباهي آفريديم وازخلقت آن پشيمانيم).. سوره توبه آيه....!!!

بعد از مناظره احمدي نژاد و کروبي . احمدي به کروبي گير داد و سيريش شد که آخر نگفتي اون 300 ميليون رو چيکار کردي؟
کروبي گفت:خرج ننت کردم!

شعار انتخاباتي احمدي‏نژاد: هنوز هم در ايران جاهاي آباد وجود دارد!
احمدي نژاد ميره آمپول بزنه تزريقاتي ميگه : تو با اين کون کوچيکت ريدي تو مملکت؟

فرق خاتمی با احمدی نژاد، خاتمی با ابا اومد ولی احمدی نژاد با وبا اومد!!

احمدي نژاد داشته تو دانشگاه سخنراني ميکرده ميگفت : ما اسراييل رو مي گيريم ... امريکا رو مي گيريم .. انگليسو مي گيريم.
يه دانشجو بلند مي شه ميگه : اگه يه ذره ديش ماهواره رو بچرخونين به چپ عرب ست و پي ام سي رو هم مي شه گرفت!!


۲ نظر:

ناشناس گفت...

خیلی واقعن باحال بود مرسی ی ی ی
بازم از این چیزها برای ما بنویسید

پاینده باشید

Unknown گفت...

رئیس جمهوره قلّابی ما آقای احمدی نجس عجب آدم بی‌حیا و بی‌شرمی هست بعد از اینهمه قتل و آدم کشی‌تازه می‌خواد بره سازمان ملل بگه چطور باید قتل عام کرد و رئیس جمهور هم شد. آقای احمدی نجس و پدر نجسترش آیت الله دشمن اسلامی یک روز جواب این جنایاتشون را خواهند داد حالا هرچقدر برند سازمان ملل عر و تیز کنند. مارو باش هزار‌ها سال تمدن را دادیم دست یک خر ، آقای احمدی خره و یک خر رون، آیت الله دشمن اسلامی. می‌خواد بره اونجا بگه در ایران همجنس باز نیست ولی‌نمیگه کون بچها و طلاب گذاشتند همجنس بازی به حساب نمیآید.اول میکننمون بعد میکشنمون، بد از حقوق بشر و حقوق مردم حرف میزنند. ما دیگه چه ملت خره بدبختی هستیم که اینها شدند حاکممون. لا اِلهَ اِلَّا اللّه
«ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»