۱۳۸۸ مهر ۱۴, سه‌شنبه

اطلاعیه جنبش ملی ما هستیم

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


شورای رهبری

"داخل ایران"

هموطنان عزیز

همچنانکه انتظار می رفت سناریو انتخابات با نمایش بیدادگاههای مسخره، مراحل پایانی خود را طی می کند و سیاسیون توانستند با اجرای این پروژه به اهداف از پیش تعیین شده خود تا حدودی دست یابند. مهمترین هدف این سناریو القای این اندیشه بوده است که مردم ایران – در داخل و خارج از کشور- گرچه ممکن است ناراضی باشند اما این عدم رضایت محدود به مسائل داخلی نظام است. کمتر کسی- حتی عمده ترین مخالفان- خواستار براندازی جمهوری اسلامی ایران است.

رژیم حاکم بر ایران در طول این دو ماه توانست اوج مخالفت با خود را، در چهارچوب مخالفت با رئیس جمهور- و نه جمهوری اسلامی محدود کند، گرچه همین جا باید اذعان کنیم- نه، افتخار کنیم که به همت ایرانیان خارج از کشور به ویژه اعضاء جنبش حداقل در خارج از کشور- به مدد پرچم شیر و خورشید ایران، ایشان نتوانستند به اهداف خود در این زمینه دست یابند و جهان دانست که مسئله مردم ایران بودن یا نبودن جمهوری اسلامی است.

اما در یک جمع بندی می توان حاصل تلاشهای این ایام را چنین برشمرد:

1- بیش ا ز60 کشته که رسما اعلام شده است.

2- بیش از چهار هزار زندانی که رسما اعلام شده است.

3- قلع و قمع منتقدان خودی و ایجاد زمینه یک دیکتاتوری مطلق- از جمله بازداشت ابطحی- عطریانفر- نبوی- رمضان زاده- تاج زاده و ...

4- موجه شناختن چهره هایی از جمله آقای هاشمی رفسنجانی که فاقد زمینه های اجتماعی بودند. این بخش از سناریو به همت بسیار برخی از روشنفکران در خارج از کشور به اجرا گذاشته شد. به طوری که پس از این مردم از جمله حکومت، به دیگری پناه نبرند بلکه دست به دامان شخصیتی مانند هاشمی رفسنجانی بشوند.

5- گرچه سرکوب- زندان- شکنجه- واژه های شناخته شده حوادث اخیر بوده اند اما بخش دیگری از این پروژه با هدفی خاص به مورد اجرا گذاشته شد که مخالفان رژیم که به زندان می روند از این پس قهرمان نخواهند بود چرا که در زندان به آنان تجاوز شده است و این سرشکستگی بیش از هر امر دیگری در نابود کردن روحیه مبارزان می تواند موثر واقع شود و از ایجاد انگیزه برای قهرمان شدن جلوگیری کند.

6- اکنون به اطلاع هموطنان عزیز می رسانیم که در حال حاضر بیش از 200 جسد در سردخانه های کشور موجود است که در روزهای آینده به تدریج به خاک سپرده خواهند شد.

در حال حاضر بیش از 15 هزار نفر در سطح کشور در طول حوادث اخیر به زندان فرستاده شده اند. برای اکثر آنان پرونده های غیرسیاسی تشکیل شده است که در صورت عدم توجه لازم هر روز بر این تعداد افزوده خواهد شد.

هموطنان عزیز

با توجه به آنچه که گفته شد لازمست یادآوری کنیم که تمامی این رویدادها برای ایجاد فضای مناسب برای حوادث آینده کشور به انجام رسیده است که از جمله آن می توان به انعقاد قراردادهای اقتصادی با کشورهای همسایه اشاره کرد که ذکر جزئیات آنرا به بعد موکول می کنیم.

در همین رابطه روابط مربوط به غنی سازی و امور هسته ای نیز دستخوش تحولاتی از سوی دو طرف شده است که تا این لحظه از انتشار آن خودداری می شود.

و بالاخره تغییر نظام اجتماعی براساس طرح امنیت اجتماعی کاریست که آقایان در سرلوحه برنامه خود قرار داده اند که به زودی شاهد به مورد اجرا گذاشتن آن خواهیم بود.

هموطنان عزیز، برخی از ایرانیان- قصد دارند با توسل به دولت ها و دولتمردان- سازمان ها و بنیادهای بین المللی به جلب کمک برای عبور از این ایام بحرانی بپردازند. ما ایرانیان اعلام می کنیم تاریخ نشان داده است که هیچ دولتی- هیچ بنیاد و سازمان بین المللی بدون انگیزه های خاص به حمایت از مردمی ستمدیده نپرداخته و نمی پردازند و حاضر نیستیم وجه المصالحه این دولت ها و سازمان ها شویم .

نمونه بارز این جریان- توجه خاص پرزیدنت جیمی کارتر به مسئله حقوق بشر در ایران بود که هم اکنون وی از مشاوران پرزیدنت اوباما نیز هست اما آنچه که دیگر مورد توجه نیست حقوق بشر به ویژه در ایران است.

ما حاضر نیستیم بازیچه دست چک های حقوق بشری باشیم.

و همین جا- به همه ی آنانی که با نام فریبنده حقوق بشر در خارج از کشور ما را- و ملت ما را مورد معامله قرار میدهند هشدار میدهیم که دست از این بازی خطرناک بردارند و اجازه ندهند هزینه ی چند روزه زندگی آنان به قیمت زندگی یک ملت تمام شود.

به همین دلیل ما مردم- باید و حتما تصمیم گرفته ایم روی پای خود بایستیم و بیش از هر زمان دیگر فریاد برآوریم ما هستیم.

جنبش ملی ما هستیم با احترام- اعتقاد و باور به حکومت ملت ایران- از هم اکنون با طرح برنامه های داخل و خارج از کشور همچنان پویا قدم برمیدارد که جزئیات برخی از این اقدامات به شرح زیر است:

در داخل کشور:

1- حمایت از خانواده ی زندانیان سیاسی- از هر طیف و گروه و اعتقادی.

2- نافرمانی مدنی به ویژه در افزایش ولتاژ برق در یک لحظه و ساعت معین.

3- اجتماع در بهشت زهرا به منظور تجلیل از شهدا.

4- تحریم کالاهایی که توسط صدا و سیمای رژیم تبلیغ می شود..

5- حمایت از 3 رنگ پرچم ملی در داخل کشور که نمی تواند مورد اعتراض ماموران قرار بگیرد.

اما در خارج از کشور:

ما از شما هموطنان عزیز تنها و تنها یک درخواست داریم و آن این است ضمن احترام به نماد برگزیده ملت ایران در این مقطع زمانی- که همانا رنگ سبز است- شما با حفظ توام با قدرت پرچم سه رنگ شیر و خورشید نشان ایران- که بیانگر هویت ملی ماست به رنگ سبز نیز بها دهید و این دو نشان را همراه با هم داشته باشید و توجه کنید که هم اکنون رنگ سبز- که نه رنگ موسوی و رفسنجانی بلکه نماد حضور مردم در این مقطع زمانی است- مانند پرچم شیر و خورشید مورد مخالفت رژیم است پس باید برای مبارزه با این مخالفت 3 رنگ سبز و سفید و سرخ در کنار پرچم شیر و خورشید گرامی بداریم.

هموطنان عزیز- جنبش ملی ما هستیم با اقتدار هرچه بیشتر برای احیای تمدن و فرهنگ ایران زمین تلاش خواهد کرد و مطمئن باشید بار دیگر سرافرازی از آن ایران و ایرانی خواهد بود.

هستم اگر می روم گر نروم نیستم

ما هستیم

هیچ نظری موجود نیست: