۱۳۸۸ مرداد ۱۵, پنجشنبه

امام زمان 4000 سال دیگر ظهور میکند



Image and video hosting by TinyPic

حسب شواهد موجود امام زمان چهار هزار سال دیگر ظهور میکند !


Image and video hosting by TinyPic


ستاد تعیین زمان ظهور وابسته به موسسه ژئوفیزیک قم که پیش از این روی روز جمعه برای ظهور به قطعیت رسیده بود با مطالعه و بررسی دقیق فسیلهای نظام از شورای نگهبان تا بیت رهبری و نیز با نمونه برداری از مایعات چاه جمکران و مطالعات میکروسکوپی آنها با انتشار نامه ای سال ظهور آن حضرت را سال پنج هزار و سیصد و هشتاد و هشت حالا یک سال اینور اونور ذکر کرد . متن نامه به این شرح است :

از : ژئوفیزیک تعیین ظهور
به : نمایندگی امام زمان
رونوشت : خود امام زمان (به دلیل عدم حضور به درب چاه جمکران الصاق شد)
موضوع : مهدی نیا مهدی نیا


بسم الله المموتی و الجبارین

با نهایت شعف مستفیض میرساند که پس از سخنرانی آیت الله امامی کاشانی در جماران در مورد کم سو شدن ولایت فقیه و التماس ظهور آن حضرت اینجانبان جهت رفع نگرانی ایشان در یک حرکت ضربتی اقدام به بررسی های دقیق نموده به نتایجی رسیدیم که به میمنت و مبارکی در زیر می آید :

  1. مطالعات فسیل جنتی نشان داد که صلاحیت هیچکدام از عناصر طاغوت اعم از وابسته ، جاسوس ، برانداز ، گرم ، نرم و امثالهم به این زودیها برای تصدی در هیچ پست و مقامی تائید نمیگردد در حالیکه پیش از ظهور آن حضرت لازم است تا حداقل یک و حداکثر تمام این افراد روی کار بیایند تا دنیا را ظلم و کفر فرا بگیرد و زمینه برای ظهور آن حضرت کاملاً فراهم شده ایشان بدون نگرانی از این بابت تشریف بیاورند .
  2. با روئیت گسل دادگستری کاملاً مشهود است که تمام عناصر طاغوت که قبلاً قرار بود زمینه ی ظهور آن حضرت را فراهم بکنند الآن همه شان تواب شده ضمن تشکر و قدردانی از نحوه ی بازجوئی و شرایط زندان که باعث شکوفائی فکری این افراد گردیده است (احتمالاً نامبردگان در کتابخانه زندانی شده اند یا با کتاب توی سرشان میزنند) به بیان حقایق پرداخته کاملاً جا عوض کرده اند لذا بیم آن میرود که در آینده ای نزدیک امام زمان با مشکل کمبود طاغوت برای ظهور مواجه بشود که البته جای نگرانی شدید میباشد .
  3. نمونه برداری از غار آرشیو صدا سیما بخوبی نشان میدهد که کلیه ی عناصر طاغوت روزی هشت دفعه هر بار به مدت سه ساعت به مسلمانان جهان معرفی و ضایع میشوند لذا با عنایت به این مهم که عناصر طاغوت باید تا زمان ظهور آن حضرت ناشناخته بمانند با روند معرفی های موجود یکدفعه دیدی آن حضرت ظهور کرد دید طاغوتها را همه می شناسند آمد یقه ی من بدبخت را گرفت که بیخود ظهور نکرده باشد یا زبانم لال ظهورش سر کاری نباشد .
  4. نگاه میکروسکوپی به مایعات شبیه ریغ در مجلس روشن کرد که تمام کسانی که اصولاً وزیر میشوند تا دست طاغوتها را قلم بنمایند حتماً رأی اعتماد میگیرند و تمام لوایحی که باعث قلم شدن دست طاغوتها میشود پیش از رأی گیری کلاً تصویب و قبلش اجرا هم میشود . مورد کمبود طاغوت بعنوان زمینه ساز ظهور آن حضرت در اینجا به شکل جدی تری مطرح شده استدعا دارد تا در دور جدید چندتا اصلاح طلب هم برای رفع بحران ظهور آن حضرت وزیر بشوند و چندتا لایحه هم همینطوری بیخود و بی جهت رأی نیاورد .
  5. مطالعه روی میکروب جوراب نمازگزاران روز جمعه حاکی از اینست که اینها بیخودی دعای فرج میخوانند زیرا رهبرشان که بطور جداگانه ای نماینده ی آن حضرت میباشد بکلی معتقد است که در حال حاضر ende مساوات و عدل و داد کاملاً حاکم بوده و چه بسا که با ظهور آن حضرت عدل و داد از آنطرفش بزند بیرون که برای آن حضرت خوبیت ندارد که چیزی از جائیش بیرون زده باشد .

با توجه به موارد فوق و محاسبات انجام شده با این وضع زمان ظهور آن حضرت همانطور که ذکر شد سال پنج هزار و سیصد و هشتاد و هشت محاسبه میگردد . جا دارد تا عاشقان ولایت چنانچه خیلی منتظر برقراری حکومت عدل و داد میباشند تا حدی که خطر جر خوردگی وجود داشته باشد از این پس بجای دعای فرج هر روز بعد از نمازهای یومیه سی مرتبه دستهایشان را بگیرند بالا قایم بگویند مهدی نیا مهدی نیا ! اوضاع همینجوری که هست خوبه !

علیرضا رضائی


هیچ نظری موجود نیست: