۱۳۸۸ شهریور ۱۹, پنجشنبه

حاج منصور عرقش ودکا بود یا سگی



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

حمید :

اخه یکی نیست به این پیر خرفته بی سواد امی نادان کودن بگه با این چرندیات میخوای اشک مردم رو در بیاری

مرتیکه حرامزاده دوران شما سرامده تو هم لنگه خامنه ای از تیر چراغ برق آویزون میشی به همین زودی

راست میگن مداح اهل بیت خانم باز عرق خور تریاکی و پا منقل نشینه

حالا بگو ببینم که این حوض عرق سگی بوده یا ودکا


منصور ارضی مداح اهل بیت(ع) با اشاره به اقدامات انجام شده علیه برخی افراد در جریان حوادث پس از انتخابات، این رفتارها را به مثابه خروج بر نظام اسلامی و مشابه اقدامات خوارج در زمان حضرت امیر(ع) دانست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وی با توصیه به حاضران برای قرائت دقیق جامعه كبیره درخصوص دسته بندی خوارج تصریح كرد: دسته خوارج كه در زمان امیرالمومنین راهپیمایی كردند و با سلاح هایی كه داشتند به جنگ با حضرت امیر پرداختند، امروز هم همان روش را در مقابل نظام اسلامی در پیش گرفته اند.

ارضی در بخش دیگری از سخنان خود با توصیه جوانان به تقوا افزود: شهوت رانی اجازه تفكر را به جوان نمی دهد. به طور مثال اخیراً خبری به دستم رسید كه 200 دختر و پسر در مجلسی كه حوضی از شراب ناب در آن تهیه شده بود، حاضر شده و با نوشیدن از آن، رفتارهای شنیعی انجام داده اند. این رفتارها دیگر جایی برای تعقل یك جوان باقی نمی گذارد.

وی ادامه داد: نمی توان از رئیس جدید قوه قضاییه كه تازه كار خود را آغاز كرده است، انتظار داشت كه تا 6 ماه دیگر كه كاملاً‌مستقر و مسلط شود، حركت بسیار تاثیرگذاری داشته باشد.


۲ نظر:

ناشناس گفت...

doost aziz aksar mrdom iran az in hokomat dele khoni darand va khili chizha ke shoma ya kole in mardom dar morde in regime mige haghighate ama ba sharmandegi besiar az shoma miporsam aya man o shoma be onvan imandar ejaze darim in hame fahashi konim ? omidvaram mano bebakhshid ke in matlab ra be shoma neveshtam ma dar moghabele ham masol hastim . baraye shoma barakat Masih ra khastaram

کبک22 گفت...

به نام پروردگار آزادی
درود بر شما دوست عزیز

نظرت با تبادل لینک چیه؟
خبرشو بده...
به امید آزادی