۱۳۸۸ شهریور ۱۷, سه‌شنبه

دوستان اگر نجنبید موسوی ،خاتمی و کروبی را دستگیر می کنند.



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

دوستان برای شرکت در مراسم فردا سریعا اطلاع رسانی نمایند، امروز عصر دفتر مهدی کروبی پملب گردید و همچنین ساعتی قبل مرتضی الویری مشاور کروبی دستگیر گردید .دیروز هم دفتر پیگیری بازداشت شدگان میر حسین را بستند . این چنین بنظر می رسد که کودتاچیان از سکوت ما استفاده کرده‌اند و کم کم به سران جنبش دارن نزدیک می‌شوند . من مطمئنم که آنها می خواهند تا برگزاری روز قدس کار را یکسره نمایند و سران جنبش را دستگیر نمایند . امروز از خانواده یکی از شهداء جنگ شنیدیم که به جلسه ای از سوی بنیاد شهید برگزار گردیده بود دعوت شده بود و در آن جلسه پس از پخش فیملی از خاتمی و موسوی و کروبی آنها را عامل بیگانگان معرفی کرده اند که قصد سرنگونی نظام را دارند و از خانوداه شهداء خواسته بودند که طی نامه‌ای خواستار دستگیری موسوی ، خاتمی و کروبی گردند .ببینید که می خواهند فضا را برای دستگیری سران جنبش آماده کنند .
این چند روز دولت کودتا تمام مراسمات را از ترس شرکت مردم معترض در این مراسمات لغو نموده است . ولی شنیدم که خانواده آقای طالقانی می خواهند مراسم سالگرد درگذشت ایشان را بعد از مخالفت مسئولان برای برگزاری در حسینیه ارشاد در مکانی دیگر برگزار نمایند .پس دوستان بیایید با شرکت در این مراسم زهر چشمی از کودتاچیان بگیریم و نشان دهیم همچنان در صحنه هستیم و هم به آنها بفهمانیم دستگیری سران جنبش سبزعواقب بسیار بدی برای آنها دارد .

آدرس و زمان : چهارشنبه ۱۸ شهريور ماه ساعت ۱۷ در خيابان سعدی، خيابان هدايت، پلاک ۱۴۹

حمله امروز به دفتر کروبی و حمله روز قبل به دفتر پیگیری موسوی که هشداری است به این دو که اگر طی روزهای آینده همچنان بر پیرامون تظاهرات روز قدس پافشاری کنند قدم بعدی دستگیری خودشان خواهد بود.این اقدام در کنار لغو کردن تمام مراسماتی که از سوی اصلاح طلبان برگذار شده از مراسم افطار سازمان مجاهدین تا مراسم شب های قدر نشان می دهد که رژیم می خواهد به هر شکل ممکن به اعتراضات خاتمه داده و حس سرکوب را به توده مردم و فعالان سیاسی الغا کند. خصوصا که بدون سرکوب کاملا مردم پروژه های بعدی رژیم از جمله اتمام دادگاههای نمایشی و همچنین انحلال حزب مشارکت و سازمان مجاهدین نیز میسر نیست.

هیچ نظری موجود نیست: