۱۳۸۸ شهریور ۲۰, جمعه

آقای نخست وزیر چیزی که عوض داره


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


آقای نخست وزیر ترکیه اردغان عزیز

چیزی که عوض داره گله نداره یادته چند وقته پیش آمدی پای تلویزیون و گفتی این پولها رو خدا برات فرستاده حالا این سیل هم خدا برات فرستاد تا کمی حال کنید.

مرد حسابی این پول متعلق به مردم ایران بود . پولی که به خاطر آن خونها داده شده است . این پول نفت این مردم بود که سالیان سال مورد دستبرد همین مسلمانان و اسلام گرایانی چون تو بر ایران حاکم هستند . حال خدای که شما گفتید برایتان پول فرستاد سیل هم فرستاد که بتوانید روی آن پولی که باید بخورید کمی هم آب بخورید تا شاید در گلوی شما گیر نکند.

یادتان رفته شما ترکیه ایها در دهه 40 و 50 که ایرانیها به اروپا با ماشین سفر میکردند جاده درست و حسابی نداشتید . و یا اکثر هموطنانتان با سنگ به ماشین ایرانیها پرتاب میکردند تا بتوانند یک پاکت سیگار وینیستون بگیرند.

حالا چه شده خودتان را گم کرده اید . یادتان رفته قرارداد بین اتا تورک و رضا خان میرپنج را که ایران و ترکیه چه مزایائی برای هم دارند و حال چه شده موقعی که پول ایران را دیدی خنده برلبانت جاری شد و به قول خودت ضرر اقتصادی دنیا را جبران کردید .

این سیل که امد متوجه نشدی از کجا آمده .


این سیل آه مردمی است که حقشان را یکسری افراد دزد و غارتگر و چپاول گراسلامی و اسلام گراها کشورشان و اموالشان را به تاراج بردن .
حال زمان پس دادنه این سرمایه و این پول به مردم ایران است البته نه به این رژیم پیشه خودت به صورت امانت نگهدار تا حکومتی را که مردم معرفی میکنند . به او بازگردان تا دیگر شاهد حوادث غیر مترقبه در کشور خودتان نباشید

آقای نخست وزیر ترکیه جناب آقای اردغان

کافیست کمی به عقب برگردی شاید مرا بجا آورید پارک کچیورن آنکارا که شما را در آنجا ملاقات کردم.

خواهش میکنم کمی در باره این پول که متعلق به ایرانیان است و سیل کنونی استانبول در ترکیه فکر کنید و ببینید .

چیزی که عوض داره گله نداره


حمید

11 سپتامبر 2009


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

۱ نظر:

ناشناس گفت...

avalin bar vaghti az tv ye turkiye in khabaro shenidam doros hamin fekr be zehnam khotor kard ke pooli ke haghe mardome irane khordan nadare.mibini hamon khodayi ke be ghole khodet poolo ferestad in seylam ferestad ta bedoni poole kesi ke motaalegh be to va mardomet nis khordan nadare.too iran kesayi hastan ke be in pool ehtiyaj daran kesayi ke ba vojode servate bikarae keshvaremon dar faghr zendegi mikonan ,