۱۳۸۸ مهر ۲, پنجشنبه

احمدی نژاد درحلیته المتقین


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


روزی همسر احمدی نژاد به نزد امام خامنه ای رفت و گفت یا ولایت مطلقه ی فقیه، همسرم هفته ای یک بار با من نزدیکی می کند و در آن یک بار نیز بسیار زود ارضا می شود. ولی فقیه بسیار برآشفته شد به نحوی که حقه ی وافور خویش را از شدت عصبانیت شکستند. ولی فقیه رو به جمع گفتند همانا هر کدام از شما دولتمردان که نتواند کمر خویش را کمتر از یک ساعت نگه دارد از بیت من نیست.

روزی فاطمه رجبی به نزد جدم مجتبی رفت و از سستی و بی رغبتی غلامحسین شکایت نمود. پس جدم، غلامحسین را فراخواند و بدو گفت هرگز از این فاطی غافل مشو که دنیا و آخرت تو در دست اوست، چنانچه در ارضای او سستی کنی روی بهشت را نخواهی دید. پس از آن غلامحسین شبی را بی فاطی صبح نمی کرد.

روزی جد بزرگم سید علی در دیدار با هیئت دولت فرمودند سه چیز از سنت دولتمردان است. دستگیری، شکنجه و تجاوز. پس همه را به داشتن این سه چیز تشویق فرمودند.

شبی زنی به نام عصمت به نزد جد بزرگم سید علی آمد و شکایت کرد که شوهرش با او نزدیکی نمی کند. جد بزرگم فرمود خود را همواره خوشبو ساز که او حتما به بالینت خواهد آمد. عصمت گفت هیچ عطر و ادکلنی نمانده که امتحان نکرده باشم اما باز هم او بی میل است. جد بزرگم فرمود اگر چنین کرده ای و او باز هم بی میل است پس لابد در کهریزک مشغول عبادت است، دمی امان بده تا از عبادت کردن فارغ شود.

از جدم مجتبی منقول است که ایشان به دنبال همسری مناسب می گشتند، پس غلامعلی به نزد ایشان رفت و گفت بیا و دختر مرا به همسری برگزین که تو را می نماید و چنانکه چنین نکرد، مهرش را نده و او را بازگردان.

در حدیثی معتبر از جدم مصباح منقول است که سه خصلت نشانه ی بد ذات بودن زن است. نخست وزیر و نماینده مجلس باشد، دوم به تماشای مسابقات فوتبال در استادیوم برود و سوم این که عضو کمپین یک میلیون امضا باشد و سه خصلت نشانه ی پاک نهاد بودن زن است، نخست داشتن سبیل های پر پشت، دوم عضویت در بسیج و سوم هتاکی کردن به اصلاح طلبان.

از جد کوچکم محمود منقول است که در وقت جماع به فرج زن نگاه نکنید که بیم آن است که فرزندی که به دنیا آید اطلاعات محرمانه ی هسته ای را به آژانس گزارش دهد.

جد بزرگم سید علی به جد کوچکم محمود فرموده اند:

یا محمود قبل و بعد از جلسه ی هیئت دولت جماع مکن که فرزندت روزنامه نگار خواهد شد.
یا محمود در ایام نوروز جماع مکن که فرزندت عضو سایت بالاترین خواهد شد.
یا محمود در هیجده تیر جماع مکن که فرزندت عضو تشکل های دانشجویی خواهد شد.
یا محمود در دوم خرداد جماع مکن که فرزندت اصلاح طلب خواهد شد.
یا محمود هرگز از اسپری چهارده هزار استفاده نکن که فرزندت همواره در پریشانی خواهد بود.
یا محمود در وقت جماع از لیدوکائین استفاده کن که جماع را طولانی تر و سهل تر می کند.
یا محمود استفاده از کاندوم با طعم موز دیده را روشن تر و ذهن را اصولگراتر خواهد کرد.
یا محمود در شب اول و آخر ماه هرگز از کاندوم خاردار استفاده نکن چون ماحصل فرزندی خواهد بود که در آینده ضد ولایت فقیه خواهد شد.
یا محمود هرگز در ماشین در حال حرکت جماع مکن چون فرزندی که از این راه حاصل شود بی شک قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نخواهد کرد.
یا محمود هرگز در شب جشن هسته ای جماع مکن که اگر فرزندی به وجود آید در رشته های علوم انسانی تحصیل خواهد کرد.
یا محمود هرگز در سفرهای استانی جماع مکن که فرزندت اگر دختر شود tomboy و اگر پسر شود tomgirl می شود.

با تشکر از شراره عزیز


۴ نظر:

Ario گفت...

دمت کوره آجر پزی پسر چقدر با ذوق

ناشناس گفت...

آقا ای والله. شاید این مردم الاغ بفهمند که اینا از نسل همان گوساله های 1400 سال پیشند و انقدر واسه یه عده کلاه بردار و متجاوز خودشون را نکشند.

ناشناس گفت...

yvale

ناشناس گفت...

با هر چی شوخی می کنی با احادیث اهل بیت شوخی نکن و الا من می توانم به تو بگویم احتمالا پدرت چه شبی نطفه تو را بسته است