۱۳۸۸ تیر ۱۹, جمعه

خاک برسر جمهوری اسلامی و وطن فروشان ایران


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


واشنگتن،10 ژوئیه (تلویزیون واشنگتن)—در اعتراض به کشته شدن یک زن مسلمان عرب در دادگاهی در شهر درسدن آلمان، تعدادی از بسیجیان و حزب الله نمازگزار در نماز جمعه امروز تهران، طی حرکتی نمادین دست به تشییع پیكر شخص مقتول و سوگواری برای وی زدند.

مروه الشربینی، زن مسلمان مصری ساکن شهر درسدن آلمان، هفته گذشته و در حالیکه دادگاه آلمان در حال رسیدگی به شکایت وی از یک آلمانی بود، توسط فرد مذکور بضرب چاقو کشته شد. به گزارش ایسنا، قاتل پیشتر از این در یکی از پارکهای شهر، مروه شربینی را تروریست خوانده بود که همین امر باعث شکایت مروه از الکساندر دابلیو (قاتل) شد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، حزب الله و بسیجیان تهران که تشییع کنندگان پیکر نمادین مروه بودند، بعد از نماز جمعه، طی راهپیمائی از دانشگاه تهران به سوی میدان فلسطین، علیه اسرائیل،آمریکا و آلمان شعار سر دادند.
آنها با تجمع در میدان فلسطین و ادامه دادن به شعارهای فارسی و عربی، قطعنامه ای صادر کرده و طی آن، «سکوت مجامع جهانی حقوق بشر را محکوم» و «خواستار پیگیری قتل» مذکور شدند.

در مراسم فوق، چند نفر از زنان حاضر در راهپیمائی به ایراد سخنرانی برای حضار پرداختند.
به گزارش ایرنا، یکی از سخنرانان که نام وی اعلام نشد، در این زمینه خاطرنشان کرد: «ما زنان مسلمان سکوت نکرده و بیداری دنیا در برابر این جنایت نژاد پرستانه و ضد مذهب را می طلبیم.چطور رئیس جمهور آمریکا از کشته شدن ندا آقاسلطان اظهار تاسف می کند و اشک تمساح می ریزد، اما شهادت مروه الشربینی را امری داخلی و سخیف معرفی می کند.»
یکی دیگر از سخنرانان، ضمن «مشکوک» خواندن قتل ندا آقاسلطان، دختر جوانی که در جریان اعتراضات اخیر به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایران، هدف گلوله قرار گرفت،خاطرنشان کرد: «خانمی در تظاهرات اغتشاشگران تهران به طرز مشکوکی در یک کوچه کشته می شود، تمام رسانه های غربی فیلم آن را بارها پخش می کنند. اما در دادگاهی که دوربین های مداربسته همه تصاویر را ضبط می کند، حتی یک عکس از کشته شدن زن مسلمان مصری متشر نمی شود.»
با اینکه توماس ستگ، سخنگوی دولت آلمان، خاطرنشان کرده بود «دولت در این مورد سکوت نکرده و حادثه ی رخ داده نفرت انگیز است و همه را شوکه کرده و هراسانده است»، با اینحال وزارت خارجه جمهوری اسلامی، شامگاه دیشب، سفیر آلمان را به آن وزارتخانه احضار کرد.
به گزارش مهر، همزمان، حمیدرضا حاجی بابائی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، قتل زن محجبه مصری را «حمله به دین اسلام» ذکر کرد و این عمل را «حمله به دموکراسی و آزادی بیان» دانست.


هیچ نظری موجود نیست: