۱۳۸۸ تیر ۱۹, جمعه

ایمیلهای دریافتی دوستان



Image and video hosting by TinyPic


فقط آشغال نبودیم که اون هم شدیم


سوسول ، اراذل و اوباش ، حیوان ، خس و خاشاک ، مگس و جدیدا هم رئیس راهنمایی فرمودند آشغال . خوب شما فکر می کنید ملت ایران برای اونهایی که اون بالا نشست ارزشی دارند ، نه ارزشی ندارند . با خیال راحت هر چه دلشون خواست به ما میگن ، پشت میز میشینن ، پول نفت ما رو میخورن به ریش ما هم میخندن ، تا ولایت فقیه هست همین آش هست و همین کاسه ، فرقی هم بین ولایت فقیه خامنه ای و هاشمی و صانعی و مصباح نیست زیرا اراده ولایت فقیه یعنی برتری بر اراده تمام ایرانیان



نامردیم اگه کوتاه بیایم.

دوستای ما برای آزادی ایران کشته شدن ، خیلیا زخمی شدن ، خیلیا هم تو زندانن و معلوم نیست چه بلایی داره به سرشون میاد.
این نه تنها باعث ترس من نشده بلکه احساس می کنم وظیفمو بیشتر و بار مسئولیتمو سنگین تر کرده.
حتی تصورشم برام عذاب آوره که یکی برادرمو بکشه و من سکوت کنم.
فقط می خوام این رو بدونن که حتی به قیمت جونمم شده نمی زارم خونشون پایمال بشه.
آقای موسوی بعد خدا امید مردم شما هستید ، نمی دونم دارید چی کار می کنید ولی بدونید ما الان تو راه بدون بازگشتی قدم گذاشتیم که به هیچ وجه نه میتونیم و نه حق داریم عقب نشینی کنیم.
مسلما هیچکس دلش نمی خواست به اینجا بکشه ولی مجبورمون کردن ، حتی تا این حد گستاخ شدن که مردم رو تهدید می کنن ، به خونه هاشون حمله می کنن.
آیا ما انقلاب کردیم که به این برسیم؟ ما تو 8 سال دفاع مقدس این همه کشته دادیم که به اینجا برسیم؟
فقط می خوام به عنوان عضو کوچکی از ملت بزرگ ایران این رو بگم که :”نامردیم اگه کوتاه بیایم.”

تلفن کنترل بود و ما می‌دانستیم

تلفن کنترل بود
و ما می‌دانستیم

حالا آنجا پرونده قطوری هست از داستان عاشقانه ما
از گفتگوهای تلفنی بی‌پروا
از سکوت‌های پر از شاید و امّا

شاید یک روز به جرم حرف‌های غیر عاشقانه بازداشتم کنند
و پرونده رسوایی عاشقانه‌ام را بگذارند روی میز
من هیچ چیز را انکار نمی‌کنم
نه دلتنگی‌های تو را
نه نفس‌ زدن‌های خودم را
فقط می‌گویم ببخشید آقای قاضی!
ممکن است یک نسخه از این داستان عاشقانه
که لای این پوشه‌های خاکستری گیر کرده به خودم بدهید؟
این زندگی من است
روایت مستند سال‌هایی که بی‌پروا حرف‌های عاشقانه زدم
و تلفن کنترل بود

موج بی اعتمادی مردم ایران از BBC فارسی !

موج بی اعتمادی مردم ایران از BBC فارسج بی اعتمادی مردم ایران از BBC فارسی ! موج بی اعتمادی مردم ایران از BBC ف
بعد از بی اعتمادی مردم از شبکه های داخلی صدا و سیما به خاطر یک طرفه بودن آنها و همچنین تحریف اخبار رو بسوی شبکه های خارجی آوردند که از مهمترین آنها که نقش بسزایی در اطلاع رسانی مردم داشت شبکه BBC فارسی بود .
شبکه BBC فارسی به پایگاهی برای رساندن اعتراض مردم ایران به جهانیان شده بود تا اینکه دولت با فرستادن پارازیت باعث قطع شدن این شبکه شد و مسئولان این شبکه با اختصاص بودجه های فراوان این شبکه را روی سیگنالهای متفاوت قابل رویت کردند .
در همین اوضاع و احوال دولت ایران با به گروکانگیری کارمندان سفارت انگلیس زمینه ی تهدید برای این کشور را آماده کرد . در مقابل مسئولان بریتانیا با اعتراض به این وضع خواستار آزادی کارکنان سفارت خود شدند اما نتیجه دلخواه روی نداد . بریتانیا از کشورهای اروپایی خواست تا سفیر های خود در ایران را بیرون بکشند که این طرح رای لازمه را برای اجرا نیاورد .
پس از این ، ماجرا از اینجا آغاز شد که مسئولان بریتانیا با چرخش 180 درجه ای در سیاست خود اعلام کردند که در مقابل حوادث اخیر تنها با مذاکره با مسئولان ایران میتوان قضیه را حل کرد .

این قضیه از همان روز روی شبکه BBC فارسی نیز تاثیر گذاشت و این شبکه که تمام وقت به اخبار داخلی ایران می پرداخت در چرخشی 180 درجه برنامه های انتخاباتی خود را هر روز کم و کمتر کرد . حتی در پخش مصاحبه آرش حجازی از پخش کامل این مصاحبه خودداری کرد و دلیلش برای این کار هم این بود که این مصاحبه به انگلیسی بوده است و سوال اینکه شما که مدرسه آفریقا که برنامه ای جوک بود را حاضر به ترجمه آن شدید ولی مصاحبه به این مهمی را ترجمه نکردید !!

ویا مثلا در برنامه ی نوبت شما با تغییرات فراوانی از جمله بر کنار شدن سیاوش اردلان که هیچگاه دلایل آن روشن نشد موضوع بحثها عوض و به سمت سیاستهای جمهوری اسلامی رفت به طوری که بطور مثال در یکی از برنامه های نوبت شما با اجرای پونه قدوسی که در روز 17 تیر ( روز قبل از تظاهرات مردم ) صورت گرفت این مجری با هدف از پیش تعیین شده خواهان این بود که به مردم القا کند که جنبش دانشجویی مرده است و راهپیمایی فردا هیچ فایده ای ندارد . در کنار این برنامه اخبار بی بی سی هم خبر از این داد که استاندار تهران مردمی که در تظاهرات شرکت کنند را سرکوب خواهد کردو مقابله شدیدی در پی خواهد داشت و یک روز مانده به 18 تیر خواست این گونه در مردم ایران ایجاد رعب و وحشت کند .

و اما 18 تیر روز به این مهمی که تمام شبکه های خارجی از جمله CNN و VOA پوشش وسیعی از این اخبار داشتند شبکه بی بی سی با پخش برنامه های طنز خواهان این بود که مردم ایران را در خانه نگه دارد و در واکنش به تظاهرات 100 ها هزارنفری ایران ، این تظاهرات را پراکنده خواند که در نهایت با سرکوب پلیس با گاز اشک آور روبرو شده است !
این چنین شد که مردم ایران که بسیار در این چند هفته آخر از تغییر سیاست این شبکه ناراحت بودند سیل اعتراضات خود را روانه این شبکه کردند و اکنون بی بی سی مانده است و حوضش !!!

پیش بینی : با توجه به تحت فشار قرار گرفتن بی بی سی از طرف مردم ، این شبکه موقتا باز سیاستش را به سمت مردم تغییر دهد و بعد از جلب رضایت آنها باز روز از نو روزی از نو ! میتوانید تاثیر اعتراضات مردم را بر روی سایت BBCPersia.Com مشاهده کنید که بر خلاف این چند هفته آخر بالاخره سیاست بی بی سی همان سیاست مردم شده است ولی به نظر من این سیاست موقتی است و در جهت آرام کردن جو تندی که بر علیه بی بی سی راه افتاده است !

در اینجا فقط میتوان به این جمله اکتفا کرد : هیچ کس دایه ی دلسوز تر از مادر نیست !! پس مردم ایران به فکر خود باشید دلسوزترین نفر برای شما خودتان هستید .** توجه : نقد از بی بی سی و یا صدا سیما به منظور حمایت از شخص یا گروه خاصی نیست ! استفاده از این مطلب با ذکر منبع Biaa2.com مانعی ندارد .



Image and video hosting by TinyPic

ایمیلهای دریافتی

۱ نظر:

ناشناس گفت...

Salam Dooste Azizam

Man Modire Site Biaa2.com Hastam

Khastam Az inke Amanat dari Kardi Va Matlabe Site Maro Ba manbe Neveshti Azatoon Tashakor Konam

Mr Mehrdad
Biaa2.com