۱۳۸۸ تیر ۱۷, چهارشنبه

نامه پدر دو شهید در دو نظام با یک قاتل



Image and video hosting by TinyPic

بسمه تعالی

رهبر محترم جمهوری اسلامی

باسلام

من علی کا ظمینی هستم ، 76 ساله

خداوند تبارک تعالی 2پسر به من عطا نمودکه آنها را حسن وحسین نامگذاری کردم حسن 22 ساله به ندای رهبرانی که یکی از آنها حضرتعالی هستید روز17شهریور57 به میدان ژاله رفت تا بهمراه سایر همفکرانش برعلیه رژیم شاه تظاهرات کند .

در تجمعی که برای آن مجوز نداده بودند حاضر شد و عوامل سفاک شاه به ادعای آن که تجمع غیرقانونی است با جمعیت برخورد ، و حسن شهید شد .

تا چند روز قبل ، شاه را عامل ریختن خون فرزندم می دانستم .

چند روزقبل نوه 19 ساله ام ، پسر حسین که پدرش ا و را به یاد عموی شهیدش حسن نام گذاشته بود ، به ندای رهبرانی به خیابان انقلاب رفت تا بهمراه همفکرانش برعلیه حقی که ازکف داده بود ، تظاهرات کند .

در جمعی که برای آن مجوز نداده بودند حاضرشد و عواملی به ادعای آنکه تجمع غیرقانونی است با جمعیت حاضر برخورد و حسن دیگربه خانه برنگشت .حال که شما فرموده اید مسبب خون های ریخته شده دعوت کنندگان مردم به خیابان ها هستند باید گفت :

رهبرمحترم کشور

قبول فرمائید که یک بام ودو هوا نمی شود؛ اگرخونخواهی از دعوت کننده تظاهرات صحیح باشد، پس من بایستی خونخوا هی پسرم که در17شهریور57 خونش ریخته شد را از شما مطالبه کنم و اگر خونخواهی از سردمداران حکومتی که به مخالفین خود حتی اجازه ابراز مخالفت در یک تظاهرات آرام را هم نمی دهند ، صحیح باشد ، پس خونخواهی نوه 19 ساله ام ازشما فقط معنی میدهد ولاغیر

دوم تیر ماه 88- کاظمینی

آژانس خبری کوروش

هیچ نظری موجود نیست: