۱۳۸۸ تیر ۱۴, یکشنبه

خاک بر سر خبرگزاریهای داخلی ایران


Image and video hosting by TinyPic



فارس: ستادهای موسوی بر اساس شهوت شکل گرفته بودند

پارلمان‌نیوز: خبرگزاری به ظاهر اصولگرای فارس در ادعایی شرمانه مدعی شد که ستاد میرحسین موسوی با آموزش دختران خبرنگار و دانشجو و بخصوص دختران دانشجوی دانشکده‌های هنر و معماری بر اساس جاذبه‌های شهوانی پسران را جذب ستادها می‌کردند.
به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، در ادامه داستان‌سرایی‌ها و خیالبافی‌های چند هفته اخیر رسانه‌هایی همچون فارس و جوان، خبرگزاری فارس امروز ظاهرا به افشای پشت پرده ستاد دختران نسل فیروزه‌ای پرداخت.
این خبرگزاری در بخشی از تحلیل بی‌شرمانه خود که «ظاهرا» در یک وبلاگ منتشر شده اما این خبرگزاری بدون ذکر این نکته که گاها در خبرهایی از این دست یادآور می‌شود که این تحلیل موضع فارس نیست، نوشت:
ستادهای سازمان مجاهدین و مشاركت كه فقر كادر و نیروی انسانی طراح در اطرافیان موسوی، كار سازماندهی را برعهده گرفته بودند، عناصر اصلی‌شان در انتخابات نهم در قالب ستادهای معین گرد هم آمده بودند، مطالعه و تحلیل بر روی مكانیزم رأی آوری دكتر احمدی‌نژاد در انتخابات سال 84 در مردمی كردن انتخابات و "تبلیغات چهره به چهره " و 3 سال مطالعه بر روی "انقلاب‌های مخملین " و همچنین مطالعه بر روی نحوه سازماندهی در "شبكه های گلدكوئست و شركت های هرمی " و همچنین نحوه سازماندهی در "سازمان منافقین " در ابتدای انقلاب باعث شده بود تا در طول این 3 سال، كار شناسایی و سازماندهی سرشاخه ها به آرامی بر 2 مبنا صورت بگیرد:

1 - تشكیل سازمان رأی و شناسایی سرشاخه ها بر مبنای جذب چهره به چهره و هر نفر یك ستاد

2 - سازماندهی بر اساس تیم سازی‌های كوچك و تشكیل تیم های مختلط با حضور دختران و پسران و استفاده از جاذبه شهوانی برای فعالیت و پایداری بیشتر تیم‌ها

با چنین نگاهی بود كه اولویت كاری در ستادها حول محور سازماندهی دختران فیروزه ای قرار گرفت. در وهله اول جذب دختران فعال در دانشگاهها و به‌خصوص دانشكده های هنر و معماری دانشگاه‌های تهران و همچنین خبرنگاران روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها در دستور كار قرار گرفت. این دختران پس از معرفی به ستاد مركزی و طی دوره ای خاص و پس از اطمینان خاطر به ستاد اصلی سازماندهی معرفی می شدند.
تیم‌های 3 تا 5 نفره مختلط نوعاً با حضور یك یا دو نفر از این دختران نوعاً جذاب شكل می گرفت. فضای صمیمی و آزاد حاكم بر ستاد مابین دختران و پسران و میزهای دایره ای كه در آن دختران و پسران با یكدیگر دست داده و ساعت‌ها به صحبت و.. می پرداختند، زمینه جذب خوبی از دید آنان بود.
تیم‌ها با سرشاخه‌های مشخص به میادین، خیابان‌ها و محله‌های مشخص با وسایل نقلیه در اختیار گذاشته شده، اعزام شده و در آنجا با بحث با مردم به یارگیری از میان همراهان می‌پرداختند. در حالی كه برای همه این دختران، تلفن‌های همراه ایرانسل خریداری شده و كارت ویزیت با نام مستعار تهیه شده بود، دختران تنها كارت‌های ویزیت خود را در اختیار جوانان همراه قرار می‌دادند.
هزینه برنامه های مداوم كوهپیمایی، سینما و هزینه های جانبی دیگر! در طول روز از سوی ستاد پرداخته می شد و به دختران گفته می شد هر فرد باید حداقل 10 پسر را جذب نماید. توصیه و تأكید بر جذب افراد از كارگر و جوان و... با اصطلاح "روابط عمومی بالا " تأكید مستمر ستاد است.
برای تمامی افرادی كه قصد عضویت در ستاد را داشتند، كارت عضویت عادی صادر شده و در صورت 4 بار حضور در برنامه‌های خیابانی و گزارش آن توسط سرتیم مربوطه، فرد كارت عضویت فعال دریافت نموده و مابین 50 تا 100 هزار تومان روزانه دریافت می‌كرد. هزینه‌های سرسام آور برای یك ستاد كه یكی از آقازاده‌های معروف آن را در حدود 800 میلیارد اعلام كرده بود. رشد در سلسله مراتب تا رسیدن به مرحله سرتیمی با گرفتن ستاره‌های مختلف ادامه می یافت.
تبدیل ستادها و خیابان‌ها به جشن پارتی‌های بی دردسر كه نمونه هایی از آن در طرح زنجیره انسانی از راه آهن تا تجریش دیده شد، محل مناسب و بدون دردسری برای دختران و پسران برای ارتباط گیری و... بود.
تبلیغ بسیار پرحجم و مداوم احتمال تقلب كه پس از مناظره احمدی‌نژاد با موسوی شدت گرفته بود و همچنین انتشار گسترده نظرسازی‌های ساختگی با اختلاف آراء 30 درصدی به‌صورت روزانه میان شبكه و ایجاد تنفر از حامیان احمدی‌نژاد و غرق شدن دختران و پسران در روابط عاطفی سنگین، گلخانه ای از اقلیتی را تشكیل می داد كه خود را اكثریت و سراسر ایران را همانند بالا شهر تهران می پنداشت و خود را مهیای هر كاری كرده بود.»
گفتنی است این تحلیل‌های بی‌شرمانه، ضداخلاقی و ضد اسلامی در حالی به طور مرتب از سوی رسانه‌های ‌مدعی اصولگرایی به راحتی منتشر می‌شود که مسئولان مربوطه سخت در حال سانسور مطالب روزنامه‌های اصلاح‌طلب و فیلتر کردن سایت‌های اصلاح‌طلب هستند.




هیچ نظری موجود نیست: