۱۳۸۸ تیر ۱۹, جمعه

آقای رویانیان، آشغال اون بی پدری هستش............

Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


گاهی وقت ها فکر می کنم از ما مردم ایران بیچاره تر در این دنیا وجود ندارد، میگید چرا؟
شخصی به اسم رویانیان که رییس پلیس راهنمایی و رانندگی است مردم ایران رو آشغال خطاب کرده است. این آقا مدعی است که از خامنه ای پاک تر و منزه تر و درستکار تر و …. در دنیا وجود ندارد و کسانی که در پی تغییر وی هستند عده ای آشغال هستند.
این همه ظلم و ستم و شکنجه ای که این نظام در حق مردم ایران روا می دارد کم بود که حالا یک آدمی که از نظر من به اندازه ی پشگل گوسفند هم ارزش ندارد میاد و ما رو آشغال خطاب می کنه.
واقعا برخی مواقع نبایستی ادب رو رعایت کرد، برخی مواقع باید جواب این افراد رو مانند خودشون داد، باید گفت آشغال اون بی پدری هستش که توی کثافت رو پس انداخت.


رویانیان: يک عده آشغال دنبال تغيير قانون هستند! مبادا امام را تنها بگذاریم ...

وي به مقايسه رهبر معظم انقلاب و رهبران کشورهاي مختلف جهان همچون مرکل ، سارکوزي ، براون و اوباما پرداخت و گفت : اينهايي که دستشان به خون انسانهاي بي گناه آلوده است به هيچ عنوان نمي توانند رهبران بشريت باشند اما رهبر معظم انقلاب سيد علي خامنه اي انساني پاک ، متقي ، حسيني ، زينبي ، کربلايي و عاشورايي است و واي بر ما که نتوانيم در اين برهه حساس از ولي ، رهبر و امام تبعيت کنيم.

رويانيان با طرح اين سئوال که آيا مي شود دل اين رهبر را شکست، گفت : يک عده آشغال مي گويند اين رهبر ، نظام و قانون را بايد تغيير داد ، ما مگر مرده ايم ، کساني که با اوباما ، بوش ، مبارک نامبارک دستشان در يک کاسه بوده ، مگر مي گذاريم در اين کشور علي تنها بماند ، شهدا و خانواده شهدا اجازه نمي دهند.

وي افزود : گول اين افراد را نخوريد چه کسي پاکتر ، کدام مرجع ، کدام روحاني ، کدام فاضل مثل رهبر ما سراغ داريد مبادا امام را تنها بگذاريم.

وي افزود: مسير و راه ما در تبعيت از ولايت فقيه است و هرگز از دامن ولايت دست بر نخواهيم داشت و ما اين را به شهدا قول مي دهيم و تا آخرين قطره خون که در بدن ماست از رهبر حمايت مي کنيم.

هیچ نظری موجود نیست: