۱۳۸۸ تیر ۸, دوشنبه

تحلیل گران 22 خرداد


Image and video hosting by TinyPic

رهبر معظم انقلاب : میزان رای من است.

محسن سازگارا : حاضرم شخصا صندوق های رای را باز شماری کنم.

احمدی نژاد : اگر اصلاح طلبان تقلب نمیکردند رای من بیش از سی میلیون بود.

کمیته امداد : از امریکا میخواهیم کمک های مالی خود را صرف امور خیریه کند.

سید احمد خاتمی امام جمعه گذر موقت تهران : خدایگان سید علی خامنه ای هرچه بگوید همان است وبس.

محسن مخملباف : این انقلاب به هیچ عنوان مخملی نیست.

کمپانی والت دیزنی پیشنهاد داد : شهروندان تهرانی بادکنک های سبز خود را به نوک برج میلاد ببندند.

نیروی انتظامی : هرگونه مراسم عزاداری برای مایکل جکسون ممنون است و با متخلفین به شدت برخورد خواهیم کرد.

رهبر انقلاب : من به پشتیبانی این دولت توی دهن این ملت میزنم.

ناطق نوری : هیچ باغی در هیچ جای تهران در کار نیست.

اوباما : دستم که هیچ پایم را هم مقابل ایران دراز نمیکنم.

بی بی سی فارسی : ما اهل کوفه نیستیم مردم تنها بمانند.

ندا آقا سلطان در مصاحبه با شبکه خبر : کشته شدن من کذب محض است من زنده و سالم و سرحالم.

علی کریمی : ما نذر ابوالفضل داشتیم.

رحیم مشائی : اسرائیل هیچ دخالتی در اغتشاشات اخیر ندارد.

یک منبع آگاه : سیاه بودن عمامه خاتمی کار فتوشاپ است.

لاریجانی : اینها که در خیابان ها میریزند مغزشان پارسنگ برداشته است.

سفارت جمهوری اسلامی در کره جنوبی از گروه دامول درخواست کمک کرد.

شورای نگهبان : متخلف اصلی میر حسین است که اعتراض میکند نه احمدی نژاد.

احمدی نژاد در جمع روحانیون : شب قبل از انتخابات به من وحی نازل شد.

سید ابراهیم نبوی : من از اول هم با کاندید شدن میرحسین مخالف بودم.

سازمان اوقاف : هیچ امام زاده ای به نام میر حسین موسوی ثبت نشده است.

صدای امریکا تفسر خبر (جمشید چالنگی) : با شما هستیم و در کنار شما.


هیچ نظری موجود نیست: