۱۳۸۸ تیر ۱۳, شنبه

نامه یک بسیجی به سید علی گدا

Image and video hosting by TinyPic

جناب آقای خامنه ای رهبر معظم انقلاب ! اینجانب در تمام طول حرکت اعتراضی مردم موسوم به جنبش سبز با انتشار مطالبی در وبلاگم در جهت ضدیت با این جنبش و تضعیف روحیه آنان قدم بزرگی در راه خدمت به ولی فقیه برداشتم ولی تا این لحظه حتی یک سنت نیز به حساب بنده در خارج از کشور واریز نشده است. خود شما شخصأ به بنده قول دادید که خدمات بنده را با پرداخت دستمزد جبران می کنید ولی تا این لحظه دریغ از یک پاپاسی! با دفترتا ن تماس گرفتم . فرمودند : آقا دستشان فعلأ تنگ است ! جسارت نباشد ولی چطور وقتی خالد مشعل و اسماعیل هنیه به ایران می آیند رییس دفترتان را دوان دوان به چهار راه استانبول می فرستید تا برایشا ن دلار تهیه کند تا دست خالی از ایران نروند؟‌ آیا خون اینها ازبنده که از بدو پیروزی انقلاب تاکنون در خدمت ولی فقیه به بعضی از اسافل! آن جناب دستمال ابریشمی می کشیده ام رنگین تر است؟ اگر رنگین تر است بنده با مراجعت به میهن اسلامی به بیمارستان خادم الاغنیا !(‌خاتم الانبیا سابق) رفته آزمایش خون انجام می دهم تا ببینید تمام اجزا خون بنده اعم از پلاسما و پلاکت و گلبول سفید وقرمز ذره ذره آکنده از عشق به ولی امر مسلمین است .ولی به قول قدیمی ها بی مایه فطیر است! اینجانب تا ۲ روز دیگر باید اجاره خانه ام را بپردازم و اگر مبالغی راکه به بنده وعده دادید نفرستید صاحبخانه اثاث بنده را در خیابان میگذارد. اینجا مغرب زمین است . ایران اسلامی نیست که لباس شخصی شما که عکس وی ترک موتور در حال کتک زدن مردم منتشر شد و بعد معلوم شد کارخانه دارد و میلیونها تومان هم به بانک بدهکار است! اگر اینجا هم مانند ایران بود که دنیا گلستان می شد! اینجا صاحبخانه پولش را می خواهد.
بنده ۴۸ ساعت دیگر به شما مهلت می دهم تا طلب بنده را بابت دستمزد مطالبی که در ضدیت با جنبش سبز نوشتم بپردازید. در انتهای این مدت با کمال شرمندگی به گروه آقای هاشمی خواهم پیوست . مطمئنم صبیه ایشان فائزه خانم آن قدر سعه صدر دارند که چند صد دلار ناقابل از آن میلیونها دلار سرمایه پدر بزرگوارشان در مجتمع های مسکونی شهر خون و قیام ونکوور را به اینجانب بپردازند. من با آقای هاشمی نصف قیمت حساب خواهم کرد تا بعدأ اسباب گله گی نشود. حضرتعالی پیشتر ها فرموده بودید: آقای هاشمی از استوانه های نظام هستند! امید بر این است که دستمزد بنده را به صورت « مکعب مستطیل » محاسبه پرداخت کنند!
به نشانه حسن نیت به پیوست دو عدد دعوت نامه برای عضویت در سایت بالاترین برای شما و آقا مجتبی می فرستم . امید آن است که مقبول افتد. لطفأ به آقا مجتبی متذکر شوید سایت بالاترین با سایتهای آویزون و جیگر خیلی تفاوت دارد. در موقع ارسال لینک حواسشان باشد. زیاده عرضی نیست. طلب بنده فراموش نشود. ارادتمند ، وبلاگ نویس بسیجی

ذره بین

هیچ نظری موجود نیست: