۱۳۸۸ تیر ۷, یکشنبه

پیام آزادیخواهی


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

درخواستی از همه ی آزادی خواهان به ویژه نخبگان سیاسی-حشمت اله طبرزدی

من به همه ی ازادی خواهان ایران که این پیام من به ان ها می رسد درود می فرستم.

به همه ی ان کسانی که فکر می کنند رای آن ها را برای دیگری خوانده اند درود می فرستم.

به آن هایی که در چند روز گذشته مورد سرکوب،توهین،تحقیر و ضرب و شتم قرار گرفته اند درود می فرستم.

به آن هایی که انتخابات را تحریم کردند درود می فرستم.

به کسانی که به هر دلیل به احمدی نژاد رای دادند اما پشیمان شده اند درود می فرستم.

به خانواده های داغداری که در سوگ عزیزانشان نشسته اند درود می فرستم.

به هزاران زندانی سیاسی درو د می فرستم.

به کسانی که در تهران یا شهرستان ها یا برون مرز در راه پیمایی ها شرکت کردند درود می فرستم.

به همه ی کسانی که از بیم کشته شدن یا بازداشت شدن در روز های اول در تظاهرات شرکت کردند اما اینک کنار کشیده اند درود می فرستم .

به کوشندگان سیاسی که از بیم بازداشت از میدان بیرون رفته و حتا یادی از بازداشت شدگان نمی کنند درود می فرستم.

من به همه ی کسانی که دلشان برای ازادی می تپد درود می فرستم.

به همه ی کسانی که به هر دلیل از من بدشان می اید یا با من اختلاف نظر دارند یا با روش من مخالف هستند درود می فرستم.

من به ان هایی که پیرو مهندس موسوی هستند و به هیچ وجه با افکار و روش و اهداف امثال من موافق نیستند و فقط در پی این هستند تا با ابطال انتخابات ایشان به ریاست جمهوری برسند درود می فرستم.

من به همه ی دختران و پسرانی که در شادی انتخاباتی خواندن و رقصیدن اما پس از ان پژمرده شدند درود می فرستم.

من به هر مبارزی با هر تحلیل و عقیده ای که برای ازادی مبارزه می کند درود می فرستم.

من حتا به خانواده ی هاشمی رفسنجانی که در تظاهرات شرکت کرده و بازداشت شدند درود می فرستم.

من صرفا و صرفا به عنوان یک شهروند به خودم اجازه دادم تا چنین امر مهم یعنی مورد خطاب قرار دادن ازادی خواهان و ارسال درود به ان ها و درخواست یک کار بسیار ساده اما بسیار بسیار مهم را از ان ها داشته باشم. خواهش می کنم پیش داوری نکنند. خواهش می کنم تحلیل و تفسیر نکنند. فقط و فقط گوش فرا دهند و به ان عمل کنند.نگویند چون طبرزدی گفته اگر به ان عمل شود امتیازش از ان او خواهد بود. برای این که این ابتکار من نیست.

عزیزان و هم میهنان و ازادی خواهان!

اگر امکان تظاهرات ارام را به شما نمی دهند. اگر امکان حرف زدن به شما نمی دهند. اگر شما را کتک زده یا می کشند. اگر شما را بازداشت و روانه ی زندان می کنند.اگر مادران داغدار را درپارک لاله ان گونه مورد ضرب و شتم قرار می دهند، اما همه ی ما از یک مبارزه ی کم هزینه اما موثر و از یک امر مهم غافل مانده ایم.

ای دوستان عزیز!ای ازادی خواهان راستین!

ای کسانی که حقتان زیر پا گذاشته شده است. در چند شب گذشته گروه کثیری از همین مردم از ساعت ۱۰ شب تا ۱۰.۳۰ بر بالای پشت بام ها رفته و شعار اله اکبر- مرگ بر دیکتاتور سر می دهند. چرا شما این روش را امتحان نمی کنید؟ چرا روی ان تبلیغ نمی کنید؟چرا ان را به شهرستان ها نمی کشانید؟

نکند گروهی از این کار هم واهمه دارند؟ یا اهمیت نمی دهند؟ و یا به اهمیت ان پی نبرده اند یا در این اندیشه هستید که مبادا بهمن ۵۷ تکرار شود؟

دوستان گرامی اگر تنها اثر جنبش اخیر این بوده است که مردم یک بار دیگر با رفتن بر بالای پشت بام ها این گونه همبستگی خود را اعلام کنند،باور کنید ارزش ان همه هزینه را داشته است.من به عنوان یک مبارز کوچک که سالیانی در این زمینه تلاش کرده و ارزو داشته ام که روزی مردم با یک شعار مشترک به همبستگی علیه استبداد برسند باور نمی کنم بار دیگر این موفقیت نصیب ما ملت ایران بشود.

هم میهنان عزیز!

من به عنوان فرزند کوچک همه ی شما که در این چند روز بدترین روز های عمرم بوده و حتا ارتباطم را قطع کرده و نگذاشتند سهم خود در این مبارزه را ادا کنم از همه ی شما به ویژه نخبگان شما دعوت می کنم این مهم را انجام بدهید. از کوشند گان سیاسی که چند روز اخیر اثری از ان ها حتا در فضای مجازی نمی بینم درخواست می کنم بر این انفعال خود فایق بیایند و همه ی مردم را به دادن شعار در پشت بام ها تشویق کنند. من هنوز به این کار و همت شما باور دارم. فراموش نکنید اگر چنین کردید، مهندس موسوی یعنی همان کاندیدای محبوب شما در شرایط فعلی خواهد توانست در مقابل زیاده خواهان و تقلب کنندگان بایستد و با قدرت خواهان ابطال انتخابات شود. من اگر چه در زمینه های بسیاری با ایشان اختلاف نظر جدی دارم اما امیدوار هستم یک بار هم که شده با همبستگی و اتحاد پشت سر او بایستیم و باور داشته باشیم که با هزینه ی بسیار کم به پیروزی خواهیم رسید. ابطال انتخابات و برگزاری انتخاباتی ازاد یک پیروزی بزرگ برای ما است. اگر به این امر باور دارید پس همت کنید. اگر دیکتاتور با همین وضعیت کاندیدای خود را تثبیت کند وای به روزگار همه ی ما. پیروز باشید . پاینده ایران و درود بر شما.

حشمت اله طبرزدی/۷/تیرماه/۱۳۸۸/خورشیدی

پیام دانشجو

هیچ نظری موجود نیست: