۱۳۸۸ تیر ۸, دوشنبه

انتخابات تائید شد . مبارک است



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

عبدالقادر بلوچ :

در مقابل دوربین‏های صدا و سیما ده درصد آراء استانها را شمردند. این نمایش، مدال نمایشات تلویزیونی نظام را خواهد ربود. ولی فقیه جامع‏الشرایط در نماز جمعه‏ی قدرت فریاد زد محمود احمدی‏نژاد با اختلاف دوازده میلیون رأی انتخابات را برده است. از آن زمان به بعد شورای نگهبان که بیشتر نگهبان خود مقام متقلب رهبری است در تلاش بود که خاکی سر خود بریزد که امروز با تأیید نتیجه انتخاب به این مهم نایل آمد. شورای نگهبان حالا باید نامه‏ای به آقای محصولی وزیر کشور بنویسد و تأیید خود را اعلام کند.

برای آندسته از دوستانی که برای خواندن ترجمه‏ی نامه‏های مهم به وبلاگ من تشریف می‏آورند پیشاپیش ترجمه نامه شورای نگهبان به وزارت کشور را تقدیم می‏کنم:

وزارت محترم کشور

جناب محصولی

خود جنابعالی که محصولی از این نظام هستید می‏دانید که حضرت رهبر با اعلام دوازده میلیون رأی اضافی دست و پای ما را بست. گفتید کشش بدهیم تا معامله را جوش بدهید، این معامله‏ای که ما می‏بینیم جوش نمی‏خورد. لذا نتیجه انتخابات را تأیید می‏کنیم. علی بداند و دوازده میلیون رأی اضافی و رئیس جمهور عوضی
.

کاریکاتور بالا را استیو بل کشیده و به والدین ندا تقدیم کرده.

این فیلم هم مشت محکمی که دوستان افغانستانی به دماغ رئیس جمهور خود زده‏اند و بر خلاف او که کنار محمود ایستاده آنها کنار ما و ندا ایستاده‏اند:


http://www.youtube.com/watch?v=vmhd90PDrH4

۱ نظر:

maryam گفت...

karikatore jalebo bod merc bichare neda ke intory tv iran dare birahmane bahash barkhord mikone