۱۳۸۸ تیر ۱۱, پنجشنبه

چه كسي ندا آقا سلطان را كشت؟



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

چه كسي ندا آقا سلطان را كشت؟

پيرو فرمايشات آن مقام منيع كه دستور پيگيري قتل خواهر ندا آقا سلطان معروف به ندا صالحي صادر شده است، سه قاضي و يك هيات ويژه اطلاعات و دو بازجوي تمام وقت مامور گشته و طي دو روز گذشته موفق شدند، عوامل گسترده قتل مشكوك شخص موسوم به ندا آقا سلطان( صالحي معروف به سرمدي) را كشف كرده و بازجويي از آنان به عمل آمده و به كليه موارد اعتراف و اعترافات آنان نيز ضبط و در حال مونتاژ بوده( تمام شد) و نتيجه اين بررسي ذيلا بعرض مي رسد:

اول: بر اساس اعترافات شخص موسوم به مصطفي تيموري فرزند اصغر كه از عوامل منافقين مي باشد، و در درگيري هاي ايلام دستگير شده، وي قصد داشت كه براي شركت در اغتشاشات به دستور فرماندهي منافقين( مسعود رجوي) در اغتشاشات سي خرداد تهران شركت نمايد، اما چون فرماندهي منافقين در بازداشت آمريكايي ها بود، وي بصورت خودسر تصميم گرفت براي قتل شخص مذكور به تهران آمده شخص فوق الذكر در اعترافات خود گفته است: " به من گفتند در تهران مي روي معصومه را جلوي دوربين بي بي سي از دور مي كشي، آخ نزن! بخدا مي گم) كه منظور از معصومه همان ندا بود كه در خانه شان واقع در كاشان او را معصومه صدا مي كردند و شخص موسوم به مصطفي تيموري فرزند اصغر در ايلام دستگير و پس از دستگيري در دوم تيرماه در حضور شاهدين معتبر عيني به قتل ندا آقا سلطان( در خانه وي را معصومه سرمدي صدا مي كردند) اعتراف كرد و گفت انگيزه اين كار ضربه زدن به نظام بوده و علت خفيف اين قتل را اختلافات خانوادگي عنوان نموده و گويا معصومه سرمدي( ندا آقا سلطان) خواهر زن مصطفي، يعني طاهره سرمدي( پانته آ آقا سلطان) بوده است و اين قتل در خانه تيمي جبهه مشاركت در قرارگاه نجف برنامه ريزي شده است.

دوم: همچنين با هشياري سربازان امام زمان شخص موسوم به جيمز روبين( معروف به حسن دكه دار) از اراذل و اوباش منطقه يافت آباد در روز 30 خرداد در حوالي محل قتل( اميرآباد) يعني در خيابان سيروس مشاهده و به نيروي انتظامي دلالت شده و پس از سه روز بازجويي اعتراف كرد كه نام واقعي اش جيمز روبين بوده و همسر شخص موسوم به كريستين امانپور خبرنگار بي بي سي بوده و با استفاده از سلاح غير سازماني( وي از قمه و پنجه بوكس كه سلاح سازماني است استفاده نمي كرد) و با يك كلت برتا شماره سريال 567432 متوفي را بقتل رساند منتهي سربازان گمنام امام زمان بعدا متوجه شدند كه كريستين( صديقه) امانپور مدتي است با سي ان ان( از شبكه هاي عنكبوتي غرب) كار مي كند و چون كريستين از ايران رفته بود، امكان دستگيري و اعتراف وي به اينكه فيلم هايش را براي بي بي سي گرفته است، مقدور نشد و لذا جاني ديمانش خبرنگار ديگر بي بي سي كه اخراج شده بود، توسط برادران سفارت جمهوري اسلامي دعوت شده است تا پس از ورود به تهران دستگير و به قتل ندا آقا سلطان اعتراف كند. در حال حاضر حسن دكه دار( معروف به جيمز روبين) به قتل ندا و تعداد ديگري از شهداي اخير( خس و خاشاك سابق) اعتراف كرده و آمادگي اعتراف به قتل هاي بيشتري را بفرموده دارد. براساس قول رياست محترم جمهور قرار است براي گردن گرفتن هر قتل يك پژوي 206 به قاتل محترم تحويل داده شود. وي در كليه مراحل اعتراف كرد كه خود و همسرش( صديقه يا كريستين) با تحريك شخص موسوم به بهزاد ن. اقدام به اغتشاش نموده است.

سوم: با مساعدت سربازان سايبراللهي امام زمان شخص موسوم به علي محمد ابطحي، كارمند سابق رياست جمهوري عصر خيانت و فروپاشي( موسوم به خاتمي) و مسوول مركز گفتگوي اديان مورد بررسي قرار گرفت و بعد از بررسي و بازگشت از بيمارستان و به هوش آمدن اعتراف كرد كه شخصي به نام nedasol در مسنجر ياهوي وي حضور داشته كه از زمان دستگيري براداران تاكنون با نام محمد علي ابطحي چند بار با همين نداسل كه در واقع ندا آقا سلطان مي باشد، چت نموده و مشخص است كه وي زنده بوده و برخلاف توطئه هاي رسانه اي استكباري وي اصلا نمرده است. برادران در اثر ساعتهاي متمادي چت در كافي نت با وي قرار گذاشتند و معلوم شد كه نام اصلي وي پيمان ميم بوده و ظاهرا بخاطر همراهي با اغتشاشگران نامش را نداسل گذاشته است. وي پس از مصرف يك جام كاپوچينو به زندان اوين دلالت شد و پس از سه روز گفتگو بتازگي بهوش آمده و قرار است با استفاده از همراهي يكي از پزشكان دلسوز تغيير جنسيت داده و اعتراف كند كه همان ندا آقا سلطان بوده و مددجو محمد علي ابطحي نيز اعتراف كرده كه به ندا آقا سلطان( كه ادعا مي كند پسر است، مورد ادعا نيز ديده شده) دستور داده است كه براي فراهم كردن خوراك استكباري براي رسانه هاي غربي در كوچه بايستد و توسط يكي از اغتشاشگران كشته شود و فيلمبرداري از او انجام بگيرد. بدين ترتيب محمد علي ابطحي به عنوان قاتل ندا آقا سلطان شناخته و پزشكي قانوني نيز چهار بار كشته شدن ندا توسط اراذل و اوباش طرفدار موسوي را تائيد كرده و چون مسوول مربوطه در پزشكي قانوني در زندان اوين تحت بازداشت است، در صورت لزوم مي تواند دهها بار ديگر مورد مذكور را تائيد كند.

چهارم: در اثر پيگيري مسوولان مونيتورينگ شخص موسوم به آرش حجازي كه مدعي است پزشك بوده و با يكي از عوامل مساله دار غرب به نام پائولو كوئيلو( كه كتبي در زمينه جادوگري و شيطان پرستي داشته و بعيد نيست در توزيع مواد مخدر در تهران نيز دست داشته باشد) ارتباط دارد، در گفتگو با تلويزيون امپراطور پير و عوامل اينتليجنت سرويس اعتراف كرد كه در آخرين لحظات در كنار ندا آقا سلطان بوده است. وي كه بلافاصله براي ايجاد امواج تبليغاتي به امپراطوري پير و راه راه منتقل شد، مورد بررسي عوامل و مسوولان امر قرار گرفت و به دلايل مختلفي معلوم شد كه در جريان قتل ندا دست داشته است، البته مسوولان امر معتقدند كه ندا زنده است و تا كنون چند بار به ندا بودنش اعتراف كرده است، ولي اگر قرار است او كشته شده باشد، احتمال مرگ او توسط آرش حجازي بيش از هر آرش ديگري مي باشد. اولا، او اعتراف كرده است كه در لحظه مرگ بالاي سر او بوده است، پس نزديك ترين كسي است كه مي تواند او را كشته باشد. دوما، شخص مذكور جزو هيچ سازماني نبوده پس سلاح سازماني ندارد و چون سلاح سازماني ندارد، سلاح غيرسازماني دارد. سوما، يك شبكه از عوامل دشمن از طريق انگليس براي ايجاد تظاهرات به تهران آمده اند و رفتن او به انگليس اثبات مي كند كه او مي تواند براي ايجاد اغتشاش به انگليس برگشته باشد و نكته چهارم اينكه او هيچ سابقه گروهكي ندارد و همين نشان مي دهد كه تاكنون توانسته به عنوان عامل دشمن خود را حفظ كند. بازجويان وزارت معتقدند در صورت ورود وي به ايران وي بيست ساعت بيشتر نياز به ارشاد ندارد تا به اين قتل اعتراف كند.

پنجم: تا كنون سربازان گمنام امام زمان موفق شده اند 17 نفر به اسامي مصطفي ت. رمضان زاده، جلايي پور، حميد، حسن، صغري، ناهيد( موسوم به جعفر)، نورالدين كيانوري، صادق هدايت، اشرف پراكنده، حسين دكور، حسام تركه، سورن آرارات، كميل زياده طلب، ناصر غرغرو، حسين زمان و شهلا جاهد را به عنوان قاتلين ندا آقا سلطان شناسايي كنند كه همه اين افراد به قتل وي اعتراف كرده و 346 نفر ديگر هم در نوبت اعتراف به قتل وي هستند.

ششم: براساس اطلاعات واصله كارت يك بسيجي كه ادعا شده است در روز مذكور به ندا شليك كرده و پس از دستگيري كارتش را به دست جمعيت حاضر داده است، گم شده و اين وزارت در صدد يافتن اين كارت است تا با پيدا كردن يابندگان كارت مذكور آنان را نيز وادار به اعتراف به قتل ندا نمايد.

در پايان، ستاد بررسي قتل ندا آقا سلطان به رياست محترم جمهوري اعلام مي نمايد به هر تعداد كه لازم باشد ما مي توانيم قاتل مناسب و در اندازه ها و مشاغل مختلف با هر نوع اعترافي كه مورد نظر مسوولان مربوطه باشد، كشف نموده و از طريق رسانه ملي اعلام نماييم تا خلاء خبري را پر كنيم و جهانيان بدانند كه چه توطئه هاي ننگيني پيش روي ماست.

مسوول كميته پيگيري قتل ندا آقا سلطان و مسوول چيزهاي ديگر

غلامحسين الهام( با حفظ سمت)

طنز ابراهيم نبوي

هیچ نظری موجود نیست: